Locuri de munca Gestionar depozit - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Incarcator-Descarcator in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Padureni. Responsabilități: -Execută activități de manipulare, încărcare, descărcare a materiilor prime și a materialelor precum și activități de curățenie și intreținere a spatiilor din incinta și exteriorul FNC-ului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - minim 8 clase Vechime - minim 6 luni în activită i în depozit Capacitate de organizare a propriei activită i, abilită i de lucru în echipă Disponibilitate pentru efort fizic - nivel mediu Program de lucru - schimb unic (20.00 - 4.00) Ce responsabilită i vei avea: Vei gestiona produsele finite (ambalate) Vei aşeza produsele ambalate pe trasee de distribu ie în baza documentelor de înso ire a mărfurilor Vei încarca loturile create în maşini conform traseelor stabilite Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0751261213">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0756151160">07 arata numarul</a></span>
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Piatra Neamt la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
-
Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Societate cu sediul in Medgidia, angajeaza gestionar depozit barbat. Detalii la telefon in intervalul luni-vineri, 09-17.
-
Operator Depozit - firma de distributie Cluj-Napoca Atributii: -pregatirea comenzilor pentru livrare catre clienti (picking si ambalare); -receptia marfii si aranjarea acesteia in zonele special amenajate; -gestionarea documentelor de insotire a marfii (avize, facturi); -livrarea comenzilor in zona Clujului, ca si activitate ocazionala; -participarea la inventarele periodice; -alte activitati in depozit; Cerinte minime: -studii medii finalizate; -disponibilitate la efort (se manipuleaza produse de la cateva zeci de grame la 25kg) -bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office); -capacitate de a utiliza terminale mobile (scannere); -permis de conducere categoria B (se livreaza cu masini de tip dubita) -responsabilitate, atentie la detalii si capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Constituie un avantaj: -atestat ISCIR de motostivuitorist (se utilizeaza lize electrice de interior) -experienta anterioara in cadrul unui depozit (WMS) Beneficii: -program de lucru fix (09:00 - 17:30, de luni pana vineri); -mediu de lucru curat, cu temperatura controlata pe toata perioada anului; -salariu fix + bonuri de masa; -teambuildinguri; -posibilitatea de dezvoltare si avansare;
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Angajam stivuitorist la punctul nostru de lucru din Timisoara. Responsabilitati: - incarcarea/descarcarea marfii - aranjarea produselor in depozit Cerinte: - autorizatie ISCIR de stivuitorist; - experienta anterioara in domeniu; - implicare in activitatea zilnica, seriozitate Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 08 la 17 plus 2 sambete pe luna, de la 08 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
Ce te recomandă: Studii medii - minim 10 clase Experiență pe un post similar - minim 2 ani Cunoştințe operare MS-Office, SAP - constituie avantaj Rezistență la efort fizic Disponibilitatea de a lucra în ture (12 24, 12 36) Ce responsabilită i vei avea: Vei verifica modul de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj Vei ține gestiunea stocurilor aplicând principiul FIFO și vei întocmi în timp real şi corect toate documentele de gestiune Vei pregăti paleții participând activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client Te vei asigura de manipularea corectă a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora Vei monitoriza depozitarea mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment Vei gestiona intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje Vei întocmi fişele de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune Vei verifica existența tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar Vei întocmi documentele de retur și le vei opera în SAP Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Te vei putea dezvolta folosind platforma internaţională de training online Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale. Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0757">07 arata numarul</a></span>.085.340
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - minim 8 clase Vechime - minim 6 luni în activită i în depozit Capacitate de organizare a propriei activită i, abilită i de lucru în echipă Disponibilitate pentru efort fizic - nivel mediu Program de lucru - schimb unic (20.00 - 4.00) Ce responsabilită i vei avea: Vei gestiona produsele finite (ambalate) Vei aşeza produsele ambalate pe trasee de distribu ie în baza documentelor de înso ire a mărfurilor Vei încarca loturile create în maşini conform traseelor stabilite Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0751261213">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0756151160">07 arata numarul</a></span>
-
Ce te recomandă: Studii medii minim 10 clase Experiență pe un post similar minim 1 an Cunoștinte operare PC Experiență în utilizarea unui sistem informatic şi de gestiune constituie avantaj Rezistență la efort fizic - nivel mediu, abilitatea de a lucra în echipă Disponibilitate lucru in ture Ce responsabilită i vei avea: Vei receptiona produsele, vei întocmi corect rapoartele de gestiune şi vei opera în sistemul informatic Vei manevra şi livra produsele către distribuitori sau alți beneficiari Vei verifica corectitudinea înregistrărilor Vei participa la inventarele lunare Vei coordona activitatea de picking Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Te vei putea dezvolta folosind platforma internaţională de training online Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0751261213">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0756151160">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Cautam persoane cu autorizatie ISCIR pentru o fabrica mare de cablaje. Munca se desfasoara in depozitul interior al fabricii. Program de lucru: 3 schimburi, L-V; Cerinte: ISCIR valabil in Romania; experienta este un avantaj, dar nu este obligatorie; min. 8 clase terminate Se ofera: salariul fix + tichete de masa 30 RON/zi; spor noapte 25%; ore suplimentare platite 200%; prime de sarbatori: 300 RON NET; prima de vacanta/tichete de vacanta in valoare de 600 RON bonus 1 Iunie 150 RON NET; bonus de loialitate - valoarea unui salariu BRUT Responsabilitatile la locul de munca: Verificarea la intrare a pieselor/ marfurilor/ materialelor/ambalajelor pentru identificarea clara a deteriorarilor (de ex.impachetare, piese/ materiale); Operatii de scanare pentru depozitarea/redepozitarea pieselor si materialelor; Alimentarea liniilor de productie, cu utilajele din dotare; Descarcarea / incarcarea camioanelor cu materiale/piese; Preluarea, sortarea, distribuirea, depozitarea si impachetarea pieselor/ marfurilor/ materialor daca este necesar, utilizand utilaje simple.
-
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului de la punctul de lucru Buzau Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant: - bonuri de masa (40 lei zi); - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Bucuresti (Jilava) Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - Zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Societatea Carnexim Multiprod SRL, isi mareste echipa. Te asteptam la un interviu pentru a ne cunoaste mai bine.
-
DescriereSC Lampia Rom SRL, producatoare de mase plastice, cu sediul in Arad, Str. Steagului, nr. 1 angajeaza in departamentul de magazie - magazioner stivuitorist Cerinte: - Personal calificat; - Experienta in depozit logistic; - Atestat ISCIR pentru stivuitor; - Persoana dinamica, responsabila, serioasa si punctuala; Responsabilitati: - Participa la pregatirea si ambalarea marfurilor din depozit; - Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; - Participa la sortarea si manipularea produselor din depozit; - Utilizeaza echipamentele in mod corespunzator; Beneficii: - Bonusuri; - Tichete de masă; - Asigurare privata de sanatate; - Munca intr-o companie in plina ascensiune; - Posibilitate de crestere in cadrul companiei. - Program de lucru: 2 schimburi de luni pana vineri. Descrierea companiei: Lampia Rom SRL ofera oportunitate de dezvoltare profesională in cadrul unei companii multinationale, producatoare de mase plastice, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate. Publi24
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact