Anunțuri
Gestionari depozit Disponibil din: 2021-12-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ABILITATI: - Atentie concentrata si distributiva - Memorie vizuala - Spirit organizatoric - Capacitatea de a lucra cu oamenii - Punctualitate - Fara antecedente penale - Prezenta agreabila, seriozitate, spirit de echipa, disciplina si perseverenta - Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa ATRIBUTII: - Identifica necesarul de marfa si comunica situatia directorului de produs; - Receptioneaza cantitativ si calitativ produsele comercializate; - Pregateste materialele pe baza facturii fiscale; - Verifica cu atentie materiale predate catre client; - Manipuleaza marfa in depozit; - Gestioneaza corect stocurile; CERINTE: - Studii medii; - Experienta pe un post similar min. 1 an; - Cunostiinte de utilizare a documentelor fiscale.
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Gestionar Șef Fabrica Lactate Responsabilitati: Monitorizarea si reimprospătarea regulată a stocurilor,,(cantitatea și calitatea tuturor produselor și materialelor aflate în gestiune) Efectuarea stocului faptic la sfarsitul schimbului si confuntarea cu cel scriptic (inventar saptamanal); Emiterea notelor de receptie pentru produse finite si paleti; Pregatirea marfii conform documentelor sau indicatiilor coordonatorului de depozit si verificarea termenelor de valabilitate la produsele care se livreaza. Cerințe: Utilizare Microsoft Excel (mediu) si outlook (email); Experienta intr-o pozitie similara minim 1 an; Permis categoria B Persoana energica, gandire pozitiva,mobilitate,rezistenta la sarcini repetitive
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Cautam persoane cu autorizatie ISCIR pentru o fabrica mare de cablaje. Munca se desfasoara in depozitul interior al fabricii. Program de lucru: 3 schimburi, L-V; Cerinte: ISCIR valabil in Romania; experienta este un avantaj, dar nu este obligatorie; min. 8 clase terminate Se ofera: salariul fix + tichete de masa 30 RON/zi; spor noapte 25%; ore suplimentare platite 200%; prime de sarbatori: 300 RON NET; prima de vacanta/tichete de vacanta in valoare de 600 RON bonus 1 Iunie 150 RON NET; bonus de loialitate - valoarea unui salariu BRUT Responsabilitatile la locul de munca: Verificarea la intrare a pieselor/ marfurilor/ materialelor/ambalajelor pentru identificarea clara a deteriorarilor (de ex.impachetare, piese/ materiale); Operatii de scanare pentru depozitarea/redepozitarea pieselor si materialelor; Alimentarea liniilor de productie, cu utilajele din dotare; Descarcarea / incarcarea camioanelor cu materiale/piese; Preluarea, sortarea, distribuirea, depozitarea si impachetarea pieselor/ marfurilor/ materialor daca este necesar, utilizand utilaje simple.
-
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Angajam Magazioneri Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. 2 dintre posturi necesita si autorizatie ISCIR manevrant stivuitor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Matt Design & Production este in cautarea unui Lucrator Gestionar. Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara - minimum 1 an; - Studii medii finalizate; - Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office; - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare; Responsabilitati: - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit; - Pregateste materiile prime pentru livrare; - Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma. Beneficii: - Tichete de masa; - Decont de transport.
-
Suntem in cautarea de un manipulant marfa depozit pentru o importanta companie distribuitoare de echipamente IT. Locatie: Popesti Leordeni. Cerinte: Persoana organizata si disciplinata; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de baza operare PC. Responsabilitati Realizari Receptia corecta a marfurilor; Asigura eliberarea produselor din stoc numai pe baza de documente si intocmeste certificatele de garantie; Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pentru transportul in provincie (raspunde de acuratetea adreselor postate pe colete); Intocmeste borderoul pentru transport; Completeaza pe calculator si printeaza documentele de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate; Presteaza orice alta activitate care are legatura cu depozitarea, manipularea si gestionarea marfurilor. Beneficii Bonus de performanta Decontarea transportului Tichete de masa
-
Coordonează recepţia cantitativă şi calitativă a produselor aprovizionate. Asigura conditii optime de depozitare, ordinea şi buna aşezare a produselor aprovizionate, respectiv a produselor finite. Ţine evidenţa stocurilor Recepţionează produsele finite conforme de la departamentul Producţie, ofera suport colegilor din productie cand nu are colete de trimis sau de primit. Pregăteşte şoferilor curierilor coletele pe baza comenzilor primite în vederea livrării către clienţi. In caz exceptional face aprovizionarea de produse si sau livrarea coletelor catre clienti. Administreaza, verifica si arhiveaza corespunzator documentele aferente activitatii zilnice de distributie (avize, facturi, chitante, etc) pana la inmanarea lor departamentului contabil Efectuează inventarul periodic al produselor depozitate (lunar şi ori de câte ori este nevoie). Interzice accesul persoanelor străine în depozitul companiei. Transmite către superiorul ierarhic orice reclamaţie privind expediţiile de marfă. Răspunde de cantitatea şi calitatea produselor aflate în gestiune. Efectuează transporturi de persoane: Se ocupa de întreţinerea autovehiculului Mentine curatenia si ordinea in depozitul companiei TRIMITE CV LA ADRESA : sau in platforma PUBLI24
-
Responsabilitati: Receptionarea si manipularea produselor in depozit conform comenzilor primite; Pregatirea marfurilor pentru livrare si expedierea lor; Verificarea cantitativa si calitativa a marfurilor care urmeaza a fi experiadte; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpalet manual, transpalet electric). Beneficii: Salariu motivant + bonus performanta; Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucrata ( 800 lei luna); Prime cu diverse ocazii; Bonusuri in functie de performanta; Abonament medical la clinica privata; Decontarea transportului (daca persoana locuieste in alta localitate); Loc de munca stabil;
-
Descriere Depozit de materiale de constructii + Magazin de bricolaj si fabrică situat în com Sântana de Mures jud Mureș, angajam gestionar - motostivuitorist cu atestat. Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii și bricolaj: otel beton, elemente de zidarie, pavaje, sisteme de gips carton, izolații, prafuri,garduri accesorii etc Sarcini si responsabilitati: receptia si predarea fizica a marfii, pregatirea +încărcarea comenzilor clienților conform documentelor de ieșire, semnalarea produselor care ajung sub stocul minim, precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei evidență si returnarea ambalajelor (paleti lemn), ordinea si curatenia in depozit Cereri: Calificari ,experienta, carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj, stare buna de sanatate Venituri :salariu net(in funcție de abilități)de la 3600 lei Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu str.Viilor 461 Santana de Mureș, jud Mures
-
Compania noastra cauta un gestionar pentru sediul din Rm Valcea, responsabil si organizat. Responsabilitatile principale ale unui gestionar deseuri-ambalaje: - Gestionarul foloseste echipamente speciale,precum scanere de coduri de bare sau aplicatii software, pentru a identifica si scana codurile asociate cu produsele sau ambalajele returnate, - Verificarea autenticitatii si a starii produselor pentru a se asigura ca sunt in conditii adecvate pentru reutilizare,reciclare sau eliminare corespunzatoare, - Inregistreaza informatii importante asociate cu codurile scanate,cum ar fi data si ora returnarii,motivul returului si starea produselor sau a ambalajelor, - Pe baza informatiilor obtinute prin scanare,gestionarul poate dirija produsele sau ambalajele returnate catre reutilizare, reciclare sau eliminare, - Generarea rapoartelor si a analizelor , - Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul firmei, - Transportul si depozitarea: acestia trebuie sa asigure transportul eficient si sigur al deseurilor ambalaje catre facilitatile de procesare sa de reciclare ,precum si depozitarea temporara in locuri sigure si conform regulamentelor, - Trebuie sa coordoneze procesele de sortare,reciclare si valorificare a deseurilor , - Sa respecte reglementarile locale,nationale privind gestionarea deseurilor ,precum si standardele de mediu si de siguranta in munca, - Trebuie sa intocmeasca rapoarte privind cantitatile de deseuri colectate, sortate,reciclate - Intocmirea documentelor de evidenta a receptiilor cantitative calitative a materiei prime; - Intocmirea avizelor de insotire a marfii pentru livrarea produselor de magazie; Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea stocurilor, - Studii medii , -Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa, - Atentie la detalii ,adaptabilitate la schimbari, Oferta: - Posibilitatea de dezvoltare si avansare profesionala, - Salariu fix plus tichete de masa 40 lei zi, contract de munca perioada nedeterminata - Mediu de lucru profesionist. Program de lucru in doua schimburi , de luni vineri de la 7:00- 16:00 sau 14:00 -23:00 New Recycling este o companie matură, cu o experienţă vasta în domeniul transporturilor rutiere şi managementul deşeurilor nepericuloase
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul productiei de componente auto, cu fabrica situata in Sector 4, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Picker. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Cunostinte de baza operare PC (introducere date EXCEL); Responsabilitati: Preluarea si depozitarea produselor finite; Receptie, descarcare si depozitare materii prime; Pregatirea paletilor pentru expedierea marfurilor; Asigurarea corectitudinii stocurilor si documentatiei de livrare; Raportarea eventualelor neconformitati identificate; Program de Lucru: L-V, 3 schimburi, interval 06:00 14:00 14:00 22:00 22:00 06:00; Pachet de Beneficii: Calificare ISCIR asigurata de catre angajator; Salariu NET: 2.700 lei; Tichete de Masa: 630 lei luna; Bonus de productivitate: apx. 150 lei luna; Spor de Noapte 25%; Al 13-lea salariu; Decont Transport in comun; Prime de Sarbatori; Prima de Vacanta; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; 22 zile de concediu an; Mediu de lucru placut, intr-o fabrica cu dotari moderne; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Responsabilitati - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Cerinte - studii medii; - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; - atentie la detalii - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
S.C. ISAF S.A. angajeaza un gestionar unic pentru fabrica de prelucrari metalice situata in zona Piata Giulesti. CV-urile se vor trimite pe email. Inainte de angajare se solicita cazier. Program L-V 7.00-15.30. Descrierea postului: Receptie bunuri primite in gestiune, verificare cantitativa si calitativa, organizare bunuri, etichetare produse; Eliberare bunuri din magazie pentru consum in procesul de productie, pentru transfer catre alte gestiuni, pentru vanzare sau custodie catre terti; Gestionarea eficienta a stocului, pastrarea in conditii corespunzatoare a bunurilor; Operare documente in ERP; Cunostinte operare PC.
-
Angajam gestionar fabrica prelucrare roci naturale, solicitam cunostinte operare pc si experienta in domeniu! Descriere: societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul prelucrarii rocilor naturale, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Pantelimon, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul prelucrarii rocilor naturale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, program de lucru 5 zile /saptamana, program 08.00 - 17.00 Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : Persoane de contact: Neacsu Eleonora administrator
-
ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau masina de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : sau pe adresa Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului de la punctul de lucru Galati Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant: - bonuri de masa (40 lei zi); - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Bucuresti Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - Zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale