Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Gestionari depozit Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Gestionar

    Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș

  • 10

    Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea)

    Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș

  • Sef tură depozit curierat (Bors Oradea)

    Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!

  • 2

    Angajez Gestionar Depozit

    Angajez gestionar depozit produse lactate. Experiență gestiune și facturare.Folosirea calculatorului. Salariu 2700 plus bonus de target. Mașina de serviciu. Telefon de serviciu. Program 5 zile pe săptămână.

  • 1

    Gestionar depozit, Bucuresti

    Principalele responsabilități includ: organizarea eficientă a depozitului; primirea și depozitarea produselor; gestionarea documentelor și asigurarea integrității mărfurilor. Cerințe obligatorii: experiență anterioară în gestionarea depozitelor cunoștințe solide de WMS și abilități de operare a calculatorului Studii medii universitare și autorizatia de lucru pe stivuitor constituie avantaje. Salariu: 4000 RON NET (usor negociabil) + tichete de masa. Locatie: BUCURESTI Puteti trimite cv pe adresa de mail: sau puteti suna la nr de tel , de asemenea ma puteti contacta pe Whatsapp.

  • Fabrica Chihlimbar angajează personal

    Se caută: Șef producție Contabil Mecanic utilaje Se cere: -seriozitate și dorința de a avea un loc de muncă stabil -experiența în fabrică constituie un avantaj la negocierea salarială, dar nu este obligatorie -respectarea regulilor interioare ale fabricii Se oferă: -program de lucru în 2 schimburi luni-vineri Se lucrează o săptămână de la 06:30-15:00, o săptămână de la 06:30-17:00 -transport asigurat (Brașov, Uzina 2, Săcele, Purcăreni, Budila, Târlungeni) -salariu motivant, încă de la începutul colaborării, negociat individual la interviu -contract de muncă pe perioadă nedeterminată Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, trimite-mi un CV, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .

  • 4

    Angajam Gestionar Magazie

    Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:

  • 1

    Sef Depozit

    Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘEF DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri (6:00 - 16:00) Descrierea contextului general al rolului: Coordonarea şi organizarea activităţilor specifice din depozit. Gestionarea stocului de marfă şi mentinerea acestuia în condiţii standard de igienă. Pregătirea necesară postului: - experiență relevantă în activități de logistică - depozit pe produse alimentare; - experiența anterioară în lucrul cu sisteme FIFO; - experienţă în lucrul cu documente cu regim special; - cunoştinte de operare PC; - abilităţi de comunicare şi lucru în echipă. Responsabilități: - stabileste prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine; - menţine la standardele unei bune funcţionări, aparatele şi echipamentele din dotare; - verifică dacă marfa primită de la furnizori corespunde din punct de vedere cantitativ şi al sortimentaţiei cu ceea ce s-a comandat; - pregăteşte şi verifică comenzile în funcţie de zonă în aşa fel încât să asigure livrarea lor în condiţii optime; - eliberează marfa din depozit în baza facturii, avizului de însoţire a marfii, notelor de transfer sau bon de consum; - efectuează verificări de rutină, împreună cu supervizorul administrativ-logistic; - participă la inventarele anuale, împreună cu membrii comisiei de inventariere; - verifică dacă produsele sunt în cantitatea şi calitatea corespunzătoare în box-uri; - depozitează produsele în condiţii optime conform indicaţiilor de pe ambalaj; - propune măsuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecţie a Muncii şi PSI; Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.

  • 9

    Angajare Gestionar Depozit

    Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.

  • 2

    Gestionar-operator facturare

    Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.

  • Coordonator Depozit

    Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.

  • 7

    Angajam ambalator manual coletare magazioner

    Angajam ambalator manual coletarie magazioner. Cautam persoane serioase si ambitioase. Acceptam si pensionari. Program de lucru: Luni-Vineri. Pachet salarial foarte bun: contract de munca, bonus de performanta. Detalii telefonic si la interviu. Categoria B reprezinta un avantaj. Asteptam apelul dumneavoastra cu interes.

  • 2

    Angajare Gestionar Depozit, COR 432101

    APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).

  • 1

    Ajutor gestionar-Pantelimon

    M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.

  • Angajam magazioner

    DESCRIERE Cerintele noastre: -Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, -Acurateţe în prelucrarea informaţiilor, -Atenție distributivă și la detalii, -Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor, -Corectitudine în relațiile de muncă, -Angajament profesional la nivel ridicat, -Permis de conducere categoria B. -Autorizatie ISCIR pentru stivuitor Responsabilitati: -Gestionarea fizica a stocului de marfa -Receptioneaza cantitativ şi calitativ marfa și manevrează bunurile aflate în depozit -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Pregăteşte şi verifică spaţiile de depozitare pentru produsele recepţionate şi asigură depozitarea lor în condiţii corespunzătoare, pe grupe de sortimente; -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Prezintă superiorului ierarhic, în timp real, date despre orice degradare sau deficienţă constatată la produsele din gestiune (materiale proprii cat si in depozitare) şi întocmeşte documentele specifice -Pregătește magazia pentru inventar și participă la inventarele anuale sau inopinante a produselor din gestiunea sa alături de comisia de inventar; -Verifică și sesizează problemele de calitate la curătenia din depozit -Alte sarcini punctuale privind gestionarea depozitului de materii prime Ce iti oferim noi: -Contract de muncă pe durată nedeterminată -Pachet salarial motivant -Bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi lucrată -Transport asigurat din localitatile: Săliste, Săcel, Orlat, Gura Râului, Mag, Fântânele, Cristian; Avrig, Turnu Roșu, Racovița, Tălmaciu, Vestem, Cisnădie -Alte avantaje care se vor discuta la interviul față în față Pentru mai multe detalii, aplica cu CV, iar noi te contactăm în cel mai scurt timp sau contactați-ne la telefon ( .

  • manipulant colete Timisoara

    SC ORSA MANPOWER CONSULTING SRL angajeaza un muncitor pe postul de manipulant colete. Cerințe- permis de conducere valabil

  • 1

    GESTIONAR , Bucuresti, sector 6, full-time

    Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti

  • Agent contractări şi achiziţii

    Cunoştinţe : Utilizare foarte bună a PC-ului şi a internetului in limitele postului, limbă străină, schema organizatorică a întreprinderii. Deprinderi: Capacitate de comunicare interactivă deosebită. Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.). Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate. Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale. Cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate. Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe: Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. ATRIBUŢIUNI şi SARCINI DE SERVICIU: Generale : Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate comercialitate; Intocmeşte baza de date a clienţilor furnizorilor curenţi potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii; Verifică solvabilitatea clienţilor şi informează despre aceasta autoritatea ierarhic superioară; Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii producătorii materialelor semifabricatelor produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc); Intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie predare, note interne; Este gestionarul tuturor maşinilor cu care îşi desfăsoara activitatea, raspunde pentru starea tehnică a acestora şi ia toate măsurile pentru înlăturarea cauzelor care ar putea duce la degradarea sau avarierea maşinii; Comunică săptămânal, evidenţa kilometrilor parcurşi prin modalitatea stabilită de conducere. Zilnic, la sfârşitul orelor de program, parchează masina în curtea societăţii şi predă cheile. In mod excepţional agentul va putea folosi autoturismul în tot timpul saptaminii dupa orele de program doar cu acordul expres al Directorului comercial. Specifice : Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare. Tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc). Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat. Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea. Zilnic, pina la ora 10 a.m. preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru. Produsele aprovizionate le va preda la Magazia de scule. Separa materialele si sau produsele ce nu corespund calitativ si interzice distribuirea lor in productie. La fiecare sfirsit de saptamina lucratoare, preda la Departamentul economic toate rapoartele de achizitii, facturile, chitantele, certificatele de garantie etc., a tuturor produselor aprovizionate in cursul acelei saptamini. Cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.). Va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate.

  • 2

    Angajăm gestionar fabrică pâine

    Societate comerciala angajeaza gestionar fabrica pâine. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.

  • 3

    Angajam Magazioner Sofer

    Suntem o companie cu capital privat 100% romanesc. Facem parte din grupul de firme Atlantis, iar in prezent suntem in cautare de noi colegi. Experienta nu este un factor decizional in alegerea candidatilor, insa poate fi un avantaj daca ai cunostinte in domeniu. Candidatul ideal: - Are studii medii si permis de conducere categoria B - Gestioneaza eficient stocul și fluxul de mărfuri în depozitul nostru. - Monitorizeaza și înregistreaza precis intrările și ieșirile de mărfuri. - Menține ordinea, curățenia și siguranța în depozit. - Realizeaza inventarul periodic și raporteaza discrepanțele. - Colaboreaza eficient cu departamentele interne pentru asigurarea fluxului optim de mărfuri. - Persoană integră, serioasă, punctuală si responsabila Beneficii: - loc de munca stabil; - echipament complet de lucru; - oferim instruire in cadrul societatii; - salariu competitiv; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - transport sau decont asigurat de firma

Salvează căutarea