Locuri de munca Gestionar depozit Bucuresti - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - minim 8 clase Vechime - minim 6 luni în activită i în depozit Capacitate de organizare a propriei activită i, abilită i de lucru în echipă Disponibilitate pentru efort fizic - nivel mediu Program de lucru - schimb unic (20.00 - 4.00) Ce responsabilită i vei avea: Vei gestiona produsele finite (ambalate) Vei aşeza produsele ambalate pe trasee de distribu ie în baza documentelor de înso ire a mărfurilor Vei încarca loturile create în maşini conform traseelor stabilite Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0751261213 0756151160
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Angajam Gestionar depozit, locatie Popesti Leordeni, Ilfov Responsabilitati: -Primeste, organizeaza, pastreaza si distribuie marfurile aflate in gestiune; -Verifică stocurile, termenele de garanţie, alte sarcini; -Responsabil de inregistrarea, preluarea si pastrarea informatiilor referitoare la situatia stocurilor existente; -Participa lunar la inventarul stocului de marfa conform planului de inventariere; -Intocmire procese verbale predare primire produse, scule, masini etc. -Păstrează evidenţa documentelor de transfer emise, cu semnăturile de predare primire la zi; -Intocmire awb-uri; -Înregistrarea în timp util orice primire sau eliberare de bunuri; Ce ne dorim de la tine? -Cunoștințe în materialele de construcții -Sa ai viziune despre echipamente metalice mobilier -Sa fii un handyman Ce iti oferim? -Salariu fix intre 3000 si 4000 lei net in functie de experienta -Tichete de masa in valoarea de 20 lei zi - Abonament medical Medicover - Decont transport - Porgram fix 8-17 Astept un CV la
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - minim 8 clase Vechime - minim 6 luni în activită i în depozit Capacitate de organizare a propriei activită i, abilită i de lucru în echipă Disponibilitate pentru efort fizic - nivel mediu Program de lucru - schimb unic (20.00 - 4.00) Ce responsabilită i vei avea: Vei gestiona produsele finite (ambalate) Vei aşeza produsele ambalate pe trasee de distribu ie în baza documentelor de înso ire a mărfurilor Vei încarca loturile create în maşini conform traseelor stabilite Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0751261213 0756151160
-
Ce te recomandă: Studii medii minim 10 clase Experiență pe un post similar minim 1 an Cunoștinte operare PC Experiență în utilizarea unui sistem informatic şi de gestiune constituie avantaj Rezistență la efort fizic - nivel mediu, abilitatea de a lucra în echipă Disponibilitate lucru in ture Ce responsabilită i vei avea: Vei receptiona produsele, vei întocmi corect rapoartele de gestiune şi vei opera în sistemul informatic Vei manevra şi livra produsele către distribuitori sau alți beneficiari Vei verifica corectitudinea înregistrărilor Vei participa la inventarele lunare Vei coordona activitatea de picking Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Te vei putea dezvolta folosind platforma internaţională de training online Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0751261213 0756151160
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
Angajam responsabil receptie livrari marfa in depozit logistic. Necesar: Abilitati pe stivuitor, minim 10 clase, cunostinte de baza PC, disponibilitate la efort mediu, SERIOS, RESPONSABIL, ordonat si comunicativ. Descriere post: receptionarea cantitativa calitativa a marfurilor, ajuta la descarcare incarcarea marfurilor, intocmeste actele necesare receptiei livrarii marfurilor si fisele de receptie, ajuta inlocuieste ocazional stivuitoristul. Salariu net cumulat ( venit net + transp + bonuri )3700-3800 lei luna Bonusuri: asig medicala si prime de sarbatori.
-
Societate cu activitate de comert cu amanuntul, angajeaja personal pentru receptie marfa, cunostinte de operare calculator.
-
Candidatului ideal: - Responsabilitate - Punctualitate - Implicare - Atentie la detalii - Memorie vizuală si abilitati de invatare rapida - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris - Experienta in domeniu este considerata un avantaj Se ofera: -salariu atractiv -tichete de masa 30 RON zi lucrata -decontare transport -Luni -Vineri: program de lucru 8 ore zi, 2 schimburi Descrierea companiei SC PATILINE SRL este unul dintre principalii producatori si importatori de panificatie din Romania.
-
Angajam GESTIONAR in Bucuresti Zona Pieptanari. De preferat, postul necesita experienta in gestiune magazie, rulaj de stoc, trimitere bunuri in exploatare, primire si transmitere comenzi echipamente noi. Colegul nostru va prelua si centraliza comenzile de echipamente, va urmari realizarea comenzilor in termen si va efectua livrarea la client. Va actualiza stocul de echipamente zilnic, electronic, pe coduri, inclusiv urmarind termenele de depreciere si inlocuire. Compania este intru-un grup de firme de cca 1000 angajati, poate oferi stabilitate si posibilitati de promovare. Salariu negociabil, program flexibil, de zi de luni pana vineri, cate 8 ore.
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: GESTIONAR DEPOZIT - Gestionarea produselor si a spatiului; - Receptia marfurilor, inventarierea si etichetarea; - Pregatirea comenzilor pentru livrare: picking & packing; - Descarcarea si incarcarea marfurilor; - Asigurarea integritatii si securitatii marfurilor; - mentine legatura cu curierii in vederea ridicarii zilnice a comenzilor pregatite - monitorizeaza livrarile si gestioneaza retururile daca exista emite facturi proforme si fiscale catre clienti - intocmeste documente de intrare marfa (NIR uri) - transmite comenzi catre furnizori Cerinte minime: - Persoana organizata si serioasa; - Cunostinte PC si disponibilitate de a invata programele utilizate; - Integrare in mediul firmei - 12 clase absolvite - permis B obligatoriu - cunostinte limba engleza constituie avantaj Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la
-
TRK PROFESSIONAL SRL, angajeaza: - 15 posturi "lucrator gestionar" - COD COR 432111 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
DESCRIERE Forit.ro-Angajam Descriere Suntem de 19 pe piata,si ne dorim stabilitate. Cautam colegi pentru depozit, care sa ne ajute sa crestem impreuna. Nr posturi: 2 Tip job: full time Incepand cu: imediat Perioada: nedeterminata Program: L-V, 9:00-18:00 Zona depozitului: morarilor, statie de metrou Republica Dorim sa aducem in echipa noastra doua persoane serioase, care sa: Coletare produse. Pregateasca comenzile ce intra pe site-ul nostru Facturare AWB se fac automat din platforma noastra Receptia marfurilor Procesarea retururilor si schimburile de colete Coletare produse. EXPERIENTA IN DOMENIU CONTITUIE UN AVANTAJ. Cunoasterea platformei while1.ro -un mare avantaj. Ce oferim noi: Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performante Libere legale, intotdeauna libere Mediu de lucru placuta intr-o echipa tanara
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti