Anunțuri
Gestionari depozit Bucuresti Disponibil din: 2021-02-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente semipreparate, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pe postul Gestionar Depozit Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar; Experienta in coordonare personal depozit si operatiuni logistice; Experienta de lucru intr-un WMS; Bune abilitati operare PC; Responsabilitati: Coordonarea activitatii de receptie a marfurilor astfel încat fluxul de materii prime și materiale sa fie optim din punct de vedere calitativ și cantitativ pentru a asigura un regim de productie normal, fara intreruperi cauzate de lipsuri sau neconformitati; Efectueaza buna organizare a depozitului de condimente și a depozitelor de materii prime și materiale Lansează comenzi catre furnizori conform graficelor de productie; Verifica comenzile pana la livrare; Program de Lucru: L-V - 08:00-17:00; Transport: Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET motivant; Tichete de Masa - 840 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); Masa asigurata; Prime sarbatori; Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Receptioner marfa Suntem în căutarea unui Verificator Marfa dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități bune de comunicare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Recepționarea, verificarea și gestionarea mărfurilor Pregătirea comenzilor și ambalarea acestora pentru livrare Menținerea curățeniei și a ordinii în depozit Încărcarea și descărcarea mărfurilor folosind echipamente specifice Colaborarea cu colegii din echipa de logistică pentru îndeplinirea obiectivelor comune Cerințe: Experiență anterioară în domeniul logistic este un avantaj Abilități bune de organizare și gestionare a timpului Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă Atenție la detalii și precizie în îndeplinirea sarcinilor Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele de lucru într-un mediu dinamic Beneficii: Tichete de masa in valoare de 40 lei tichet; Bonus de performanta; Prime de sarbatori; Beneficii medicale; Posibilitate 7card; Beneficiile de a lucra ca Verificator Marfa includ un mediu de lucru dinamic și stimulant, oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și posibilitatea de a lucra într-o echipă unită și colaborativă. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să îți aduci contribuția la buna desfășurare a operațiunilor logistice, te invităm să aplici la această poziție.
-
S.C. ISAF S.A. angajeaza un gestionar unic pentru fabrica de prelucrari metalice situata in zona Piata Giulesti. CV-urile se vor trimite pe email. Inainte de angajare se solicita cazier. Program L-V 7.00-15.30. Descrierea postului: Receptie bunuri primite in gestiune, verificare cantitativa si calitativa, organizare bunuri, etichetare produse; Eliberare bunuri din magazie pentru consum in procesul de productie, pentru transfer catre alte gestiuni, pentru vanzare sau custodie catre terti; Gestionarea eficienta a stocului, pastrarea in conditii corespunzatoare a bunurilor; Operare documente in ERP; Cunostinte operare PC.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Promovat
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente semipreparate, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pe postul Gestionar Depozit Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar; Experienta in coordonare personal depozit si operatiuni logistice; Experienta de lucru intr-un WMS; Bune abilitati operare PC; Responsabilitati: Coordonarea activitatii de receptie a marfurilor astfel încat fluxul de materii prime și materiale sa fie optim din punct de vedere calitativ și cantitativ pentru a asigura un regim de productie normal, fara intreruperi cauzate de lipsuri sau neconformitati; Efectueaza buna organizare a depozitului de condimente și a depozitelor de materii prime și materiale Lansează comenzi catre furnizori conform graficelor de productie; Verifica comenzile pana la livrare; Program de Lucru: L-V - 08:00-17:00; Transport: Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET motivant; Tichete de Masa - 840 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); Masa asigurata; Prime sarbatori; Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat;
-
Angajam responsabil receptie livrari marfa in depozit logistic. Necesar: Abilitati pe stivuitor, minim 10 clase, cunostinte de baza PC, disponibilitate la efort mediu, SERIOS, RESPONSABIL, ordonat si comunicativ. Descriere post: receptionarea cantitativa calitativa a marfurilor, ajuta la descarcare incarcarea marfurilor, intocmeste actele necesare receptiei livrarii marfurilor si fisele de receptie, ajuta inlocuieste ocazional stivuitoristul. Salariu net cumulat ( venit net + transp + bonuri )3700-3800 lei luna Bonusuri: asig medicala si prime de sarbatori.
-
Candidatul Ideal Esti in cautarea unui loc de munca? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa, intr-una dintre cele mai mari si moderne fabrici de preparate din carne din Romania. Suntem in cautarea unui Electrician Automatist pentru echipa tehnica a fabricii! Cerinte: -studii medii - calificare de electrician; -experienta relevanta pe un post similar minim 3-5 ani ; -abilitati de comunicare si organizare; -seriozitate; -atitudine pozitiva; -disponibilitate de a lucra in ture. Descrierea jobului: Ce ne dorim de la tine: -Sa stii sa faci programare de utilaje mari din punct de vedere electric. -Sa stii sa programezi calculatoarele care le asista in asa fel incat sa evite pene de curent, supraincarcarea, etc -Sa verifici, repari, si sa într tii instal tiil lectric ; -Sa monitorizezi buna functionare a tablourilor electrice si sa intervii atunci cand este cazul -Prezinta avantaj daca esti din domeniul de productie si mentenanta la utilaje mari specifice acestui domeniu Daca iti doresti sa faci parte din echipa Meda, asteptam sa ni te alaturi!
-
Societate cu activitate de comert cu amanuntul, angajeaja personal pentru receptie marfa, cunostinte de operare calculator.
-
Firmă de distribuție angajam mabipulant marfa pentru depozitul din Otopeni, persoana trebuie obligatoriu să dețină permis de conducere și să locuiască în Ploiești sau în apropiere Salariu 3000 cu tot cu tichete masă dar cu bonusuri se poate ajunge chiar și la 4600de lei. pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați la.nr
-
Suntem in cautarea de un manipulant marfa depozit pentru o importanta companie distribuitoare de echipamente IT. Locatie: Popesti Leordeni. Cerinte: Persoana organizata si disciplinata; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de baza operare PC. Responsabilitati Realizari Receptia corecta a marfurilor; Asigura eliberarea produselor din stoc numai pe baza de documente si intocmeste certificatele de garantie; Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pentru transportul in provincie (raspunde de acuratetea adreselor postate pe colete); Intocmeste borderoul pentru transport; Completeaza pe calculator si printeaza documentele de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate; Presteaza orice alta activitate care are legatura cu depozitarea, manipularea si gestionarea marfurilor. Beneficii Bonus de performanta Decontarea transportului Tichete de masa
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
Candidatului ideal: - Responsabilitate - Punctualitate - Implicare - Atentie la detalii - Memorie vizuală si abilitati de invatare rapida - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris - Experienta in domeniu este considerata un avantaj Se ofera: -salariu atractiv -tichete de masa 30 RON zi lucrata -decontare transport -Luni -Vineri: program de lucru 8 ore zi, 2 schimburi Descrierea companiei SC PATILINE SRL este unul dintre principalii producatori si importatori de panificatie din Romania.
-
Angajam GESTIONAR in Bucuresti Zona Pieptanari. De preferat, postul necesita experienta in gestiune magazie, rulaj de stoc, trimitere bunuri in exploatare, primire si transmitere comenzi echipamente noi. Colegul nostru va prelua si centraliza comenzile de echipamente, va urmari realizarea comenzilor in termen si va efectua livrarea la client. Va actualiza stocul de echipamente zilnic, electronic, pe coduri, inclusiv urmarind termenele de depreciere si inlocuire. Compania este intru-un grup de firme de cca 1000 angajati, poate oferi stabilitate si posibilitati de promovare. Salariu negociabil, program flexibil, de zi de luni pana vineri, cate 8 ore.
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: GESTIONAR DEPOZIT - Gestionarea produselor si a spatiului; - Receptia marfurilor, inventarierea si etichetarea; - Pregatirea comenzilor pentru livrare: picking & packing; - Descarcarea si incarcarea marfurilor; - Asigurarea integritatii si securitatii marfurilor; - mentine legatura cu curierii in vederea ridicarii zilnice a comenzilor pregatite - monitorizeaza livrarile si gestioneaza retururile daca exista emite facturi proforme si fiscale catre clienti - intocmeste documente de intrare marfa (NIR uri) - transmite comenzi catre furnizori Cerinte minime: - Persoana organizata si serioasa; - Cunostinte PC si disponibilitate de a invata programele utilizate; - Integrare in mediul firmei - 12 clase absolvite - permis B obligatoriu - cunostinte limba engleza constituie avantaj Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la
-
TRK PROFESSIONAL SRL, angajeaza: - 15 posturi "lucrator gestionar" - COD COR 432111 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
DESCRIERE pregăteste marfa pentru expediere, verifica mărfurile sosite în depozit conform documentelor şi indicaţiilor gestionarului sefului de depozit; încărca şi sau descărca mărfuri în din autovehiculele de livrare; Lipire etichete pe produse manipuleaza şi aşeaza produsele în spaţiile special destinate, în funcţie de coduri, manual sau cu ajutorul lizei participă la inventarierea mărfurilor din gestiune; asigura ordinea si curatenia zilnica in depozit; Condiţiile de muncă: - Munca se desfăşoară în depozit - Manevrele se execută manual şi sau automatizat, individual sau în echipă.
-
DESCRIERE Forit.ro-Angajam Descriere Suntem de 19 pe piata,si ne dorim stabilitate. Cautam colegi pentru depozit, care sa ne ajute sa crestem impreuna. Nr posturi: 2 Tip job: full time Incepand cu: imediat Perioada: nedeterminata Program: L-V, 9:00-18:00 Zona depozitului: morarilor, statie de metrou Republica Dorim sa aducem in echipa noastra doua persoane serioase, care sa: Coletare produse. Pregateasca comenzile ce intra pe site-ul nostru Facturare AWB se fac automat din platforma noastra Receptia marfurilor Procesarea retururilor si schimburile de colete Coletare produse. EXPERIENTA IN DOMENIU CONTITUIE UN AVANTAJ. Cunoasterea platformei while1.ro -un mare avantaj. Ce oferim noi: Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performante Libere legale, intotdeauna libere Mediu de lucru placuta intr-o echipa tanara
-
Contrast Impex SRL, cu sediu in Bucuresti, Sector 6, Bdul Timisoara, angajeaza gestionar depozit cu experienta, obligatoriu cunostinte minime word, excel, power point, email. Se ofera salariu motivant, contract de munca pe 8 ore, stabilitate si seriozitate.
-
Căutăm GESTIONAR DEPOZIT Principalele responsabilități includ: organizarea eficientă a depozitului; primirea și depozitarea produselor; gestionarea documentelor și asigurarea integrității mărfurilor. Cerințe obligatorii: experiență anterioară în gestionarea depozitelor cunoștințe solide de WMS și abilități de operare a calculatorului Studii medii universitare și autorizatia de lucru pe stivuitor constituie avantaje. Salariu: 4000 RON NET (usor negociabil) + tichete de masa. Locatie: BUCURESTI Pentru a aplica, va rog dati mesaj pe telefon sau Whatsapp