Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Muncitori productie - depozit - logistica Ilfov Disponibil din: 2022-02-17

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Operator Calculator Depozit E-commerce Mogosoaia

    Profesioniști în tot ceea ce facem! Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia Depozit Buiacului. Care sunt responsabilitățile postului? -Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; -Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; -Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; -Vei opera facturile, avizele de transfer si credit-notele in programul informatic implementat in depozit; -Vei printa comenzile si vei urmari progresul acestora in sistemul de gestiune și vei interveni în cazul comenzilor blocate; -Vei opera diverse tranzactii in programele informatice utilizate in cadrul punctului de lucru; -Vei opera retururi si sau anulari comenzi client, cu verificarea conformitatii produselor returnate; -Vei efectua sarcini administrative si orice alte sarcini trasate de superiorul direct, urmarind buna desfasurare a activitatii in depozitul e-commerce; -Vei genera diverse rapoarte către superiorul direct; -Vei actualiza informatii relevante in sistemul informatic privind produsele, partenerii, alte dictionare; -Vei folosi dispozitivele electronice de scanare, intergrate cu programul informatic de gestiune a depozitului, in operatiunile specifice fluxului de miscare a marfurilor (receptie, alocare mutare pe locatii, picking, impachetare, livrare, inventariere), conform procedurilor de lucru interne; -Vei coordona, planifica și controla activitatea lucrătorilor alocați pe tura și operațiunea de care ești responsabil; -Vei participa activ la procesele de receptie,picking si packing; -Vei supraveghea și te vei asigura în permanența că distribuirea sarcinilor de pe tura ta corespunde volumului de lucru; -Vei centraliza numărul de linii neconforme pentru lucrătorii de pe tura de care ești responsabil; Ce așteptăm de la tine? -Să ai studii medii sau universitare; -Să cunoști limba engleză la nivel mediu; -Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; -Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; -Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; -Să ai orientare către rezultate și performanță; -Să ai o bună organizare, planificare și coordonare; Ce îți oferim? -Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; -Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; -Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; -Venit salarial format din salariul fix competitiv plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare; -Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată, conform legislației în vigoare; -Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; -Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; -Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; -Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; -Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; -Transport asigurat;

  • Angajez baiat

    Angajez băiat depozit în Complex Smart Expo Flora Voluntari

  • Angajam muncitori ! Atelier de mobila la comanda !

    Angajam muncitor in atelier de mobila la comanda. DOMENIUL FABRICARE ȘI MONTAJ DE MOBILA LA COMANDA. Atelierul se afla in orașul Voluntari județul Ilfov (la 5 minute de zona Carrefour Colentina) Pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon din anunț sau pe e-mail. Program de munca Luni - Vineri.

  • 3

    Manipulant marfa - Pantelimon

    Compania MarsoRom angajează pentru postul de Manipulant marfă, în depozitul de anvelope din Pantelimon (strada Gara Pasărea, nr. 11). Pentru acest post, ne căutăm 4 colegi. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial 2500 ron net; Bonuri de masă 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung. Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne lași un număr de telefon sau ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.

  • oferta angajare

    SC Inter Distribution Drinks SRL cu sediul in Jud Ilfov, Com Glina, Intr Abatorului, nr 1, angajeaza incarcator-descarcator, studii generale-6 posturi Interviurile vor avea loc in data de 16.05.2 , la sediul societatii. Relatii la tel

  • 6

    Angajari Bucuresti-ilfov

    Angajări drept picker într-un depozit cu haine unde se împachetează comenzi online. Se poate lucra Weekend sau toată săptămâna. Transport 8 ore Mai multe detalii la telefon

  • Angajam stivuitorist

    M&M Militzer & Munch Romania SRL angajeaza stivuitorist la depozitul situat in CTPark Bucharest - Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti km 13 (iesirea spre Ciorogarla) Obiectivul principal al postului: -Descarcarea incarcarea camioanelor si manipularea marfurilor in din depozit Cerințe: - Absolvent de studii medii; - Experienta ca stivuitorist sau lucrator in depozit constituie un avantaj; - Detinerea Atestatatului ISCIR pentru stivuitorist constituie avantaj, dar se poate obtine si dupa acceptarea angajarii, cu decontarea cursurilor promovate Abilități Aptitudini: - Seriozitate si simtul responsabilitatii; - Abilitati de comunicare si de organizare; - Spirit de echipa; - Abilitati in conducerea si manevrarea stivuitoarelor Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masă - Bonusuri de performanta - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Decontare deplasare la depozit Relatii la tel:

  • 1

    Angajam muncitori necalificati barbati / femei,femeie de serviciu,soferi cat.B,motostivuitorist.

    Europacking amabalaje angajeaza muncitori necalificati barbati / femei,femeie de serviciu ,sofer cat.B si motostivuitorist din Popesti Leordeni sau, zonele din apropiere. Salariul se discuta la interviu.

  • 2

    Agajam Manipulant marfuri

    Societatea GP Intermodal angajeaza pentru Punctul de lucru Chitla manipulant marfuri. Se ofera salariu atractiv, tichete de masa, prime.

  • 34

    Angajam controlori calitate in Buftea

    SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in BUFTEA, domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant + tichete de masa + bonusuri; - Program de lucru in 2 schimburi; - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pachet salarial incepand de la 3400 RON NET (salariu + alte beneficii)

  • 1

    Oferta de munca

    Societatea Bisar Logistics S.R.L cu cediul in București,sectorul 1, Strada Pechea 32-3. avand CUI:41393764, scoate la concurs 250 posturi de Manipulant Marfuri Selectie cv in data de 11.04.2024.

  • 3

    Angajam operator productie in Pantelimon

    Angajam operator productie in comuna Pantelimon. Program 8 ore, Luni- Vineri, in schimburi! Se ofera:salariu fix, bonus de prezenta si productivitate,tichete de 35 lei zi, decont transport,transport gratuit de la metroul Costin Georgian, contract nedeterminat!

  • Lucrator comercial manipulant marfa - zona Doraly

    Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!

  • Quality Process Improvement Specialist

    What do you need to be successful? Medium level of English (spoken + written), at least B1 Computer skills (medium level), especially Excel Proven experience in warehouse Experience with procedures (is a plus) Asertivity, stress-resistance Well organized, punctual person with eye for detail What will be your responsibility? Translate or update procedures and work instructions, collect feedback, and track changes over time Ensure all procedures are in place, understood, and followed in the warehouse Assist with the training process (meetings with trainers, discussions, updating materials, following feedback, identifying needs) Trace damaged products in the warehouse, identify causes, and initiate actions to minimize damage. Create transfer documents as needed Investigate and analyze lost boxes Conduct regular audit missions Audit quality standards for each process What do we offer? A full-time job in a successful and really fast-growing company with our unique company culture An opportunity to participate in the development of the warehouse Regular trainings, feedbacks and plenty of possibilities for your own personal and career development Fixed salary + bonuses Many interesting benefits such as: special loyalty bonus after 1 year in our company (bonus is in the amount of 1 monthly salary), loyality bonus, meal vouchers, employee discounts on our products, 2 sick days per year, gift vouchers, private medical subscription, transportation provided by employer, little extras. If you want to be part of a growing team and build your own success story, apply now :)

  • Quality Specialist for Warehouse

    What do you need to be successful? Medium level of English (spoken + written), at least B1 Computer skills (medium level), especially Excel Proven experience in warehouse Experience with inventory Asertivity, stress-resistance Well organized, punctual person with eye for detail What will be your responsibility? Monitor errors in all activities Resolve daily picking errors Solve emails received from Customer Care Recorde errors, provide feedback, discuss with operators, demonstrate errors, and explain corrective measures Check picking boxes, parcels from conveyor, pallets for shipment Record errors into files (picking, packing, inventory, receiving, stocking, etc) Provide regular error feedback to the Team Leaders Check interruption notes at the Error Desk (packing) and add errors as necessary Investigate inventory result differences, resolve discrepancies, and update error logs Remove expired products from stock and update records Include errors in our internal system for review What do we offer? A full-time job in a successful and really fast-growing company with our unique company culture An opportunity to participate in the development of the warehouse Regular trainings, feedbacks and plenty of possibilities for your own personal and career development Fixed salary + bonuses Many interesting benefits such as: special loyalty bonus after 1 year in our company (bonus is in the amount of 1 monthly salary), loyality bonus, meal vouchers, employee discounts on our products, 2 sick days per year, gift vouchers, private medical subscription, transportation provided by employer, little extras. If you want to be part of a growing team and build your own success story, apply now :)

  • 10

    Angajam personal cu sau fără experienta

    Angajam personal cu sau fără experienta In vederea realizări materialelor publicitare. Mai multe detalii la telefon. Nu răspund la mesaje

  • 3

    Manipulant marfa depozit

    Atributii principale: - manipuleaza marfa din depozit conform postului pe care este incadrat; - preia comenzile si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de lucru; - preda comenzile pregatite conform procedurii Program de lucru, 8 h de luni pana vineri. Cerinte: - autorizare ISCIR constituie un avantaj - simt de răspundere dezvoltat, gândire pozitivă - abilități de organizare, spirit de echipă - bune abilitati de comunicare, pesoana dinamica - disciplina, seriozitate si atentie la detalii; - experiență în domeniul farma constituie un avantaj - domiciliul stabil in Bucuresti sau zonele apropiate sediului nostru, din Bulevardul Biruintei nr. 162, Pantelimon, Ilfov Beneficii: - Salariu fix, tichete de masa; - un mediu de lucru curat, organizat si placut.

  • Oportunitate angajare Sef Atelier Electric

    CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM  CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil

Salvează căutarea