Anunțuri
Locuri de munca Mures Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Pentru clientul nostru din Rangsdorf, Germania căutăm șoferi de camion Pentru livrări către clienții din Berlin sau din landul Brandenburg, de obicei cu un camion preîncărcat. 20 euro brut oră (fără cazare, aproximativ 2100 net) sau 17 euro brut oră plus 40 euro diurnă (aprox. 2700 euro net, cu cazare, chiria fiind dedusa din salariu- 400 euro, camera single) De luni până vineri, de la 6:00 la 15:00, weekend liber Cerințe: Permis de conducere C și cartelă tahograf Convorbiri telefonice cu clienții (conversatii in limba germana la nivelul A2-B1) Este necesara masina personală (pentru transportul de la cazare la locul de muncă) Experiență în schimbarea containerelor interschimbabile, sistem BDF Ce vă oferim: Contract de munca german Asigurare de sănătate, socială și de pensie Avans salarial săptămânal Plata punctuală a salariilor până la data de 15 a lunii Primă de Crăciun și de vacanță (după 6 luni de angajare) Oportunitate de angajare pe termen lung 25-30 de zile de concediu (în funcție de vechimea în muncă) Cazare contra cost Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
-
Promovat
Magazin alimentar de cartier, angajeaza vanzator vanzatoare(inclusiv pensionari) cu experienta cu program 4 sau 8 ore. Salariu program 8 ore: 3300 lei net Salariu program 4 ore: 1700 lei net Detalii la telefon: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm RESPONSABIL ÎNTREȚINERE CLĂDIRI la VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING! Suntem în căutarea unei persoane dedicate, atentă la detalii și cu atitudine pozitivă, care să ne ajute cu întreținerea clădirilor noastre. Experiența într-un post similar constituie un avantaj. Responsabilități: - Amenajarea și curățarea spațiului verde, spațiilor sociale și auxiliare; - Întreținerea și repararea echipamentelor și a mobilierului; - Soluționarea urgențelor legate de clădiri; - Planificarea și efectuarea întreținerii preventive pentru a asigura buna funcționare a infrastructurii clădirilor; - Controlul echipamentelor, sculelor si utilajelor de întreținere; - Tunderea gazonului săptămânal, toaletarea copacilor; - Propunerea soluțiilor de îmbunătățire și optimizare a activităților. Cerinte: - Permis de conducere categoria B; - Studii medii; - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate; - Atenție la detalii; - Cunoștințe de baza în utilizarea echipamentelor de curățenie; - Capacitatea de a rezolva problemele tehnice minore; Beneficii: - Salariu atractiv; - Tichete de masă; - Mediu de lucru plăcut și prietenos; - Mașină de serviciu. Sună acum la pentru programarea unui interviu! Te așteptăm cu drag în echipa noastră.
-
SC. Adorjan Paving Solutions SRL Corunca 14A, angajează muncitori calificați pavatori pentru execuția lucrărilor în județul Mureș. Pentru noi ești considerat un coleg important, care face parte dintr-o echipă bine formată. Ce dorim de la tine: -dorința de a muncii într-o echipă dinamică, -seriozitate, punctualitate la locul de muncă, -cu spirit de echipă, dornic de avansare, -respect fată de șefii ierarhici, colegii din echipa în care vei activa. Ce iți oferim: salar competitiv, motivant în funcție de competențe, calități în urma interviului tehnic. condiții bune de muncă, echipament de protecție adecvat, aparatură specială mecanizată din dotare, pentru a ușura munca fizică decontare transport, pentru cei din afara localității transport gratuit pe raza orașului Tg. Mureș sporuri în urma performanțelor realizate instruire, pregătire și formare la locul de muncă. Noi te vrem în echipa noastră, dacă te-am convins așteptăm să ne contactezi la numerele de telefon:
-
SOCIETATE DE PAZĂ angajează agenți de securitate pentru obiective din Promenada Mall Tg. Mures. CERINTE: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicări, aspect fizic îngrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat agent de securitate sau adeverință de înscriere la curs. OFERIM: - salariu atractiv; - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; - posibilitatea majorării salariului in functie de performanta. Program de lucru flexibil. TARIF ORAR PESTE MEDIE. INFORMAȚII SUPLIMENTARE LA TELEFON:
-
-
Angajăm muncitori în construcții: -zidari -fierari -zugravi -dulgheri Se oferă salariu atractiv, în funcție de cunoștințe și realizări. Salariul se stabilește în privat. Se cere și se oferă seriozitate. Dacă sunteți interesat, vă rog contactați-ne la adresa de e-mail sau la numărul de telefon:
-
se angajeaza coafeza /frizerie cu sau fara experienta,cu sau fara clientela,salarul atractiv si bine meritat.salon cu vechime, clientela formata,ambient placut.echipa dedicata si deschisa
-
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Angajam sofer categoria B. Daca esti tanar, doresti un loc de munca stabil : te asteptam ! Pentru detalii va rugam sa ne contactati prin mobil.
-
Responsabilități principale: Efectuarea operațiunilor de vopsire și retușare a vehiculelor, în conformitate cu standardele și specificațiile producătorului; Realizarea procesului de pregătire a suprafețelor, inclusiv tinichigerie, șlefuire și grunduire; Aplicarea tehnicilor de vopsire și folosirea echipamentelor specifice pentru a obține rezultate de înaltă calitate; Respectarea procedurilor de siguranță și a regulilor de protecție a muncii. Cerințe: Permis de conducere Experiență anterioară în tinichigeria auto constituie avantaj Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice; Capacitatea de a lucra într-o manieră precisă și atentă la detalii; Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă; Certificări sau diplome relevante reprezintă un avantaj. Beneficii oferite: Salariu atractiv și bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație Mediu de lucru profesional și echipă experimentată;
-
Angajam baieti pentru impachetat produse electronice in Ungheni ,transport asigurat cu microbuzul firmei din oras ,de luni pana vineri de la ora 08:30-17:00 Lasati un CV atasat pe pagina si va sunam in cel mai scurt timp..
-
O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village! Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de ASISTENT MEDICAL GENERALIST Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem! Îți oferim salariu competitiv, oportunități de dezvoltare profesională și un mediu de lucru prietenos și călduros. Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru mai multe detalii https: valeaizvoarelor.com lucrul... posturi-disponibile .
-
BENEFICII: Tichete de masa 40 RON zi lucrata; Bonus de sezon: 500 RON (min); 1000 RON (target); 1500 RON (max); 2000 RON (extra mile) brut; Prima de Paste (daca sunt angajatii nostri in perioada Pastelui Ortodox Catolic) 810 RON net; Prima de vacanta Inclusa in pachetul salarial sub forma de prima; Bonus de loialitate (daca a mai lucrat la noi) 1500 RON brut (acordat in 2 transe: 60% dupa prima luna si 40% la final de contract); Sporuri Sporuri de noapte (25%), de weekend (100%), de sarbatori legale (200%) si de ore suplimentare (100%); Transport Decont abonament transport in comun. Daca nu exista transport in comun pe ruta respectiva, decont in contravaloarea unui abonament pe acea ruta Pentru cei care vin singuri in masina personala, decont combustibil in contravaloarea unui abonament pe ruta respectiva. Pentru cei care isi pun masina personala la dispozitie si preiau 1-2 colegi: bonus forfetar de 200 RON + decont combustibil in baza bonurilor de max 400 RON luna; Abonament medical Abonament medical la Regina Maria (sau parteneri).
-
Firma de transport persoane angajeaza soferi ( categ D+E), Experienta in domeniu si abilitati de comunicare constituie un avantaj . CV-ul poate fi trimis la adresa de mail personal@pletl .ro sau relatii ne nr de telefon : sau la Ag Pletl Tg Mures Piata Garii nr6
-
Centrul Rezidențial Sorel și Sorela, din Sângeorgiu de Mureș, str. Soarelui, nr.7 angajează ASISTENT MEDICAL GENERALIST și INFIRMIERĂ. Asigurăm un mediu plăcut de lucru, respectiv un salariu atractiv. Cerințele noastre ar fi ca, candidata să dețină cunoștințe în domeniu.
-
Cautăm o persoană serioasă si răbdătoare pentru ingrijirea unui baiat de 16 ani cu nevoi speciale, pentru o colaborare pe termen lung. Mai multe detalii în privat.
-
Specificații Numele companiei S.C.Black Lord Tip jobfull time Descriere Căutam ospătar entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre! Responsabilități: Servirea clienților cu profesionalism și amabilitate Luarea comenzilor și prezentarea meniului Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară Menținerea curățeniei în sala restaurantului sau pe terasă.
-
Societate comerciala cu sediul în Târgu Mureș, angajează agent livrator pe raza orașului și împrejurimi. Program 8 ore, de luni pana vineri. Mai multe detalii la Tel .
-
Promovat
Green Pack SRL, societate infiintata in 2018, lider in domeniul managementului responsabil al ambalajelor din Romania, cauta sa angajeze personal necalificat pentru posturile lucrator sortator operator presa manipulant marfa pentru punctul de lucru din zona LIDL Iernut, jud. Mures. Oferim: DECONT transport; CONTRACT de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA; SALARIUL platit ca AVANS si LICHIDARE; BONURI DE MASA pentru fiecare zi lucratoare; PLATA ORELOR SUPLIMENTARE. Pentru informatii si detalii suplimentare puteti suna la nr de telefon: 0746.295.620 Cristian Fodor
-
CANDIDATUL IDEAL * Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; * Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; * Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; * Competente de conducere si orientat catre rezultate; * Cunostinte de operare PC - MS Office; * Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI * Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; * Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; * Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; * Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; * Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. * Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local. Te așteptam la o discuție !