Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Sibiu doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Castiga bani doar descarcand o aplicatie si invitand alte persoane sa faca asta. Vrei sa incerci? Scrie-mi un mesaj acum!

  • Castigurile sunt super motivante in 2020, volum de munca lejer. Foarte rapid totul. Doar online. Asiguram instruire GRATUITA. Trebuie sa ai varsta de peste 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. FIRMA LDS EU SRL 20 / pozitie 39. Cu peste 20 de ani de activitate in vanzarea si distributia de produse de larg consum. Ai vrea sa castigi in plus (full sau part time) fara sa te coste nimic? Poti incepe imediat dupa ce aplici. Aplica Acum! NU trebuie sa dai clicuri, sa dai telefoane, sa cumperi ceva sau sa alergi dupa clienti. Iti pun GRATUIT la dispozitie metoda simpla, cu toti pasii in detaliu. Totul se desfasoara online de la tine de acasa sau chiar din mers daca calatoresti. Urmezi doar niste pasi usori care se repeta zilnic pe un interval de timp forate scurt. Eu promit sa-ti explic pe intelesul tau si cat mai clar posibil. Iti voi explica in scris fiecare etapa. Merita sa incerci iar daca nu-ti place sau nu iti convine poti sa renunti oricand fara nici o obligatie. Dar nu o vei face, pentru ca vei vedea ca apar rapid rezultate si incep sa vina castigurile. Nu iti trebuie nici un plan de afaceri, nici un bilet de avion si nici blog personal sau site, esti platit, faci totul de acasa, fara teama de target-uri sau planuri lunare. Si eu am incercat multe variante de a castiga, apoi m-am trezit intr-o zi ca vreau sa fac altceva, ceva al meu online, dupa ce am aflat ca altii castiga intr-o zi cat mine intr-o luna din afacerile online. Trimit detalii doar pe e-mail. Pentru a aplica la aceast? activitate usoara, trimite mesaj cu textul ?APLIC? la adresa oferta.actuala@ gmail.com APLICA ACUM!

  • Schwarz Gruppe Int este un brand cunoscut si bine integrat pe piața locala si din România, specializat pe vânzarea de consumabile imprimante si servicii de Grafica & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim. Responsabilități: Acesta va menține la zi evidența intrărilor și ieșirilor, se asigură că documentele specifice sunt întocmite corect și la timp, asigură respectarea măsurilor privitoare la circulația documentelor primare utilizate la efectuarea altor înregistrări contabile astfel: Întocmește, completează, înregistrează, îndosariază documentele care constituie baza înregistrărilor contabile, și asigură circulația lor rațională; Gestionează evidența valorilor materiale și bunurilor de consum, verifică stocurile și le comunică ulterior Administratorului; Este responsabil de întocmirea zilnică a registrelor contabile (Raportul de gestiune, Nota de recepţie, Foaia de prezență, Fişa de magazie, Registrul de Casă, etc.); Este responsabil de coordonarea documentelor contabile primite în firmă, oricare ar fi acestea, de la facturi de intrări marfă/servicii/materiale, la bonuri fiscale, extrase bancare, etc; Este responsabil de coordonarea documentelor contabile care ies din firmă: facturi emise, avize, etc; Ține evidenţa facturilor neîncasate; Ține evidența încasărilor; Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC, BO, OP etc.) pe care le înaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora; Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise și stabilește împreună cu Administratorul, protocolul de numerotare a documentelor; Preia și verifică documentele contabile generate de departamentele comerciale; Înregistrează deconturile pentru deplasări; Înventariază furnizorii și clienții pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară; Supervizează arhivarea documentelor contabile precum şi salvarea datelor informatice; Întocmește pontajele și întocmește actele necesare calculării salariilor (acte adiționale, liste avans, liste prime, concedii medicale, etc); Prezentarea actelor necesare transmiterii Revisalului; Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori; Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor; Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale clienţilor; Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind datoriile firmei în funcţie de vechime; Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind creanţele firmei în funcţie de vechime; Verifică corespondenţa soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont;

  • Schwarz Gruppe Int este un brand cunoscut si bine integrat pe piața locala si din România, specializat pe vânzarea de consumabile imprimante si servicii de Grafica & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim. Și pentru că suntem într-o evolutie constantă, vrem să ne mărim echipa și căutam coleg/colegi de competiție pentru dept. nostru de Grafică&Print. Responsabilitati Operator Digital (Printer, Cutter Plotter ) DTP-ist, Grafician Pregateste documentele pentru imprimare Aseaza documentele primite de la agentii/client in formate optime de productie in functie de tipul de material, dimensiune si tehnologia de imprimare. Realizeaza layouturi in urma brief-urilor primite Opereaza imprimanta digitala Mimaki Printer CJV Opereaza Gravator Laser Opereaza Printer UV Flatbed Opereaza Cutter Plotter Identificarea neconcordantelor aparute intre documentul pregatit si printul martor existent( dimensiune, continut) Completeaza si tine evidenta comenzilor interne primite de la Managerul de Productie. Ofera suport colegiilor din echipa pana la intrarea in productie efectiva a tirajului. Participa la realizarea mostrelor, atunci cand sunt solicitate. Cerinte 2-3 ani experienta in domeniu Grafica, DTP, Tipar de Mari Dimensiuni Cunostinte tehnice de baza (sarcini mici/ medii/ mari) Pricepere in a lucra cu o varietate de materiale si de a gasi solutii sau de a respecta solutiile oferite Operare PC Windows - Microsoft (Word, PowerPoint, Access, Outlook)– Adobe Photoshop, Corel Draw, RasterLink Capabil sa coordoneze mai multe proiecte simultan, respectand termenele Carnet de conducere , poate fi un avantaj Abilitati Creativ si orientat catre detalii. Persoana plina de entuziasm, cu abilitati de comunicare. Bun lucrator in echipa si procese de lucru integrate din cadrul productiei Beneficii Mediu de lucru profesionist, între prieteni Program full-time și stabilitate pe termen lung Posibilitatea de-a creste împreună cu noi Tichete de masa in valoare de 15 lei pe zi (deci teoretic in 315 lei/luna) 1 zi de concediu in plus pe an la fiecare an vechime in companie; Prima de casatorie sau nasterea unui copil; Prima de 5% din suma salariul de incadrare pe ultimii 3 ani; Al 13-lea salariul incepand cu al 4 an de vechime; Tichete cadou de Pasti si de Craciun Abonament de sanatate la Polisano Orele suplimentare sunt platite cu spor de175 % Daca vrei sa ne cunosti, sa inveti si sa te dezvolti si nu in ultimul rand sa-ti petreci zilele de Luni pana Vineri alaturi de noi, saluta-ne cu un CV la si afla mai multe despre noi accesand schwarz-toner.ro

  • Account Manager Departament Productie Publicitara DTP Iti place sa interactionezi cu oamenii si sa le gasesti cele mai bune solutii pentru nevoile lor? Iti place sa organizezi, atat pe tine cat si pe cei din jurul tau, si sa faci tot posibilul sa te tii de promisiunile facute? ‘Follow-up’ nu este doar un cuvant pentru tine, ci un criteriu zilnic de indeplinire a task-urilor? Rabdarea pentru tine este o stare de spirit, nu un obiectiv? Cifrele si literele sunt parametrii tai de a da si a gasi o solutie simpla la o situatie complexa? Daca raspunsul tau este da pentru majoritatea intrebarilor de mai sus, te invitam sa citesti mai departe CE VEI FACE: Vei pregati si prezenta oferte in baza listelor de pret si/sau a ofertelor de la furnizori Vei oferta pentru: print indoor/ outdoor/ digital/ offset/ grafica basic/ personalizari/ colantari/ gravari/ personalizai materiale/ sablari etc. Vei face analize/ calcule dimensiuni pentru oferte de pret Vei plasa comenzi la furnizorii de materii prime Follow-up pe comenzi furnizori & clienti din departament productie Vei gestiona deadline-uri pentru productie si livrari Ar fi super tare daca ai putea face: Simulari grafice pentru ofertele transmise (preferabil experienta in Corel/ Photoshop de baza) > poate fi un avantaj si super argument insa nu-i musai APTITUDINI / COMPETENTE NECESARE: Experienta in domeniu DTP | Grafica & Print Relatii Clienti Ofertare pentru productie publicitara Cunoasterea pachetului Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) Cunostinte medii de Corel si/ sau Photoshop > pot fi un avantaj insa nu-i musai Cunostinte de limba Engleza nivel mediu - scris si vorbit > pot fi un avantaj insa nu-i musai APTITUDINI / COMPETENTE DORITE: Orientare catre rezultate Orientare catre client Comunicare si stabilirea relatiilor Intelegi si concepi corect structura ofertelor BENEFICII SI AVANTAJE OFERITE: Mediu de lucru profesionist, între prieteni Program full-time și stabilitate pe termen lung Posibilitatea de-a creste împreună cu noi Tichete de masa in valoare de 15 lei pe zi (deci teoretic in 315 lei/luna) 1 zi de concediu in plus pe an la fiecare an vechime in companie; Prima de casatorie sau nasterea unui copil; Prima de 5% din suma salariul de incadrare pe ultimii 3 ani; Al 13-lea salariul incepand cu al 4 an de vechime; Tichete cadou de Pasti si de Craciun Abonament de sanatate la Polisano Orele suplimentare sunt platite cu spor de175 % Daca vrei sa ne cunosti, sa inveti si sa te dezvolti si nu in ultimul rand sa-ti petreci zilele de Luni pana Vineri alaturi de noi, saluta-ne cu un CV la si afla mai multe despre noi accesand schwarz-toner.ro

  • TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive, angajeaza in SIBIU controlori de calitate: SE OFERA Salariu fix: 2450 lei brut; Posibilitatea de a efectua optional 32 ore suplimentare platite cu 200%; Spor de noapte 25%; Spor de weekend : 10 %; Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata; Transport asigurat; Prime de PASTI si de CRACIUN; Bonus lunar in functie de performanta. RESPONSABILITATI Controlul reperelor din punct de vedere al calitatii; Respingerea pieselor care nu indeplinesc standardele de calitate; Intocmirea rapoartelor de lucru. CERINTE Minim 10 clase; Atentie la detalii; Atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate; Flexibilitate; Disponibilitate pentru: • a lucra in schimburi • ore suplimentare Pentru informatii suplimentare 0737 025 307

  • Căutați un loc de muncă la îngrijit bătrâni? Vorbiți limba germană? Atunci nu ezitați să ne contactați! Trimiteți mesaj! Sau sunați de luni până vineri (orele 09.30 – 16.30) la: 0761/604.829 sau 0745/364.857

  • Angajez consultant si manager proiect fonduri europene din Sibiu sau disponibil/a pentru relocare . Candidatul ideal: Experienta in implementarea proiectelor consituie un avantaj; Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa; Abilitati excelente de comunicare Usurinta in exprimare scrisa, orala; Spirit de observatie dezvoltat; Organizare; Abilitati de analiza si sintetiza; Cunostinte avansate de PC si MS Office; Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate; Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Atentie la detalii. Descrierea jobului • Planifica activitatile proiectului in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute in cererea de finantare si incadrarii in bugetele prevazute; • Realizeaza planificarea lunara a activitatilor echipei de proiect in concordanta cu obiectivele proiectului si urmareste indeplinirea acestora; • Urmareste realizarea indicatorilor si a grupului tinta conform prevederilor cererii de finantare; • Intocmeste rapoartele tehnico-financiare ale proiectului, rapoartele de monitorizare si planurile de actiune; • Verifica rapoartele de activitate si livrabilele realizate in cadrul proiectului; • Coordoneaza principalele activitati realizate in cadrul proiectului, precum si echipele de experti implicate in derularea lor; • Pregateste documentele tehnice in vederea depunerii cererilor de rambursare si a cererilor de plata Daca consideri ca ai abilitatile necesare postului, trimite CV-ul tau la adresa de email ceirsibiu @ gmail.com sau contacteaza-ne la numarul de telefon 0745606876.

  • Căutați un loc de muncă la îngrijit bătrâni? Vorbiți limba germană? Atunci nu ezitați să ne contactați! Trimiteți mesaj! Sau sunați de luni până vineri (orele 09.30 – 16.30) la: 0761/604.829 sau 0745/364.857 Informaţii mai puteţi primi și la sediul agenţiei noastre din Mediaş, din str. I. Ghe. Duca, nr.13 (pe Corso, lângă fostul cinema Progresul).

  • Companie specializata angajeaza personal curatenie pentru cinematograf in zona Podul Garii in SIBIU. Se lucreaza norma intreaga, salariu atractiv, bonuri de masa. Pentru inscrieri sunati de luni pana vineri intre orele 08:00-16:30 la telefon 0751 113011 .

  • Angajez consultanti si manager proiect fonduri europene cu domiciliul in Sibiu sau disponibil pentru o relocare. Candidatul ideal: Experienta in implementarea proiectelor consituie un avantaj; Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa; Abilitati excelente de comunicare Usurinta in exprimare scrisa, orala; Spirit de observatie dezvoltat; Organizare; Abilitati de analiza si sintetiza; Cunostinte avansate de PC si MS Office; Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate; Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Atentie la detalii. Descrierea jobului: • Planifica activitatile proiectului in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute in cererea de finantare si incadrarii in bugetele prevazute; • Realizeaza planificarea lunara a activitatilor echipei de proiect in concordanta cu obiectivele proiectului si urmareste indeplinirea acestora; • Urmareste realizarea indicatorilor si a grupului tinta conform prevederilor cererii de finantare; • Intocmeste rapoartele tehnico-financiare ale proiectului, rapoartele de monitorizare si planurile de actiune; • Verifica rapoartele de activitate si livrabilele realizate in cadrul proiectului; • Coordoneaza principalele activitati realizate in cadrul proiectului, precum si echipele de experti implicate in derularea lor; • Pregateste documentele tehnice in vederea depunerii cererilor de rambursare si a cererilor de plata Daca consideri ca ai abilitatile necesare postului, trimite CV-ul tau la adresa de email sau contacteaza-ne la numarul de telefon 0745606876.

  • Suntem o instituție financiară cu o capacitate privată calificată pentru fiabilitatea noastră și pentru viteza noastră, ajutăm persoanele care doresc să investească sau să rezolve o problemă financiară personală să aibă finanțare aproape de structura noastră. Avem o colaborare directă cu mai multe bănci și avem toate ordinele să vă acordăm un împrumut de la 5000 € până la 7.000.000 € la 3% în mai puțin de 48 de ore dacă colaborați bine. Pentru mai multe informații, scrieți-ne pentru a specifica suma pe care o acordați doresc să împrumute de la adresă. Următorul e-mail: bancolcl022 @gmail. com Whatsapp: +22 965 061 272.

  • Firma, birouri cauta femeie de serviciu de 2 ori pe luna, plata la ora.Tel. 0730157035 email :

  • Agenție de recrutare și selecție personal, oferim locuri de muncă în Olanda. Căutăm personal (femei, bărbați, cupluri) vorbitor de limba engleză pentru o seră de flori în Olanda. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 grade C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Nu se desfășoară în aer liber, pe câmp. Avem nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. VORBIREA LIMBII ENGLEZE ESTE OBLIGATORIE! Locul de muncă este foarte activ și NU este sezonier. Munca se desfășoară stând în picioare. Detalii DOAR la telefon: 0737 890 398 OFERIM: - Loc de munca într-un colectiv plăcut - Salarizare atractivă conform unei convenții colective - Cazare în locuință, singură în cameră, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curenta, televiziune) - 85 EURO / săptămână - Asigurare de sănătate - Transport gratuit de la locul de muncă la cazare - Identitate olandeză, cont bancar olandez - Contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână și ore suplimentare - Salarizare săptămânală - FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • Pizzer cu sau fara experiență. Ajutor in bucatarie. Nu se cere experienta!!! Program in ture. sau schimburi, 15 zile lucratoare. Iti dam sansa de a creste alaturi de noi! Detalii la telefon.

  • Angajam fete si baieti fara experienta. Ajutor la prepararea pizzei! Program in ture, transport la terminarea programului. Oferim: timp liber si bani. Detalii la :0767567357 Adrian.

  • Responsabilitati: operare pe masini CNC: freze, strunguri in 3 si 5 axe. comenzi numerice: Siemens, Heidenhain; reglare masini-unelte; masurare si validare piese prelucrate. Cerinte: foarte bune cunostinte de desen tehnic; experienta in operare pe masini CNC: freze, strunguri; experienta in lucrul in Siemens, Heidenhain sau alte programe similare; bune cunostinte de masurare piese (subler, micrometru etc.); atentie la detalii, bun simt si seriozitate in toate activitatile. Program de lucru: 3 schimburi. Beneficii: salariu corect, adaptat nivelului de responsabilitate si experientei; tichete de masa, 15 ron/zi; decontarea abonamentului la transportul in comun in Sibiu; prime lunare; asigurare medicala privata care acopera servicii medicale atat din domeniul privat, cat si public; prime si bonusuri lunare. Contact: sau 0741170489 *https://jobpartner.ro/politica-de-confidentialitate-2/

  • companie cu actionariat german si peste 15 ani de experienta in transporturi din sibiu, angajeaza soferi cu experienta, categoriile c+e. cerinte: _ detinator permis categoriile c + e _ atestat marfa si card tahograf _ aviz medical / aviz psihologic _ cazier judiciar / cazier auto ce oferim: _ salariu de start pentru soferi cu experienta pe comunitate, 65 euro / zi, plus salariu pe tara _ACT ADITIONAL pentru diurna _ se lucreaza 8 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani acasa sau 6 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani acasa, platite conform legii _ la fiecare plecare in cursa se acorda un avans din diurna, de asemenea si in perioada deplasarii se acorda un avans saptamanal _ transportul la si de la camion este asigurat de companie alte infromatii: _ plata salariala la timp _ se respecta timpii de condus si de odihna _ instruire profesionala de initiere _mediu de lucru placut si prietenos, echipa tanara _ se deconteaza transportul pentru interviu pe baza de bon fiscal pentru informatii suplimentare va rog sa ne contactati

  • SC RAVY PREST SRL cu sediul in SIBIU angajeaza soferi C+E cu experienta in conditii avantajoase pentru comunitate. Salariu de la 2200 euro. Transport dus-intors asigurat de catre firma. Cerinte: - permis de conducere C+E; - atestat marfa - card tahograf - aviz medical/ psihologic - cazier judiciar/ auto - adeverinta medicala(apt de munca) Oferim: - salariu de start pentru soferi cu experienta pe comunitate,65 euro / zi, plus salariu pe tara - se ofera ACT ADITIONAL pentru diurna - se lucreaza 6 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani acasa, platite conform legii - la fiecare plecare in cursa se acorda un avans din diurna, de asemenea si in perioada deplasarii se acorda un avans saptamanal - plata salariala la timp - se respecta timpii de condus si de odihna - mediu de lucru placut si prietenos, echipa tanara - se deconteaza transportul pentru interviu pe baza de bon fiscal In fiecare weekend se fac pauze de 45 ore, in autohof-uri decontate de catre firma. Masinile sunt dotate cu aparate de taxare automate pe fiecare tara. Pentru mai multe detalii ne contactati la numarul de telefon 0729157428 Ionut

  • Candidatul ideal: Atitudine pozitiva, orientare catre client si catre rezultate; Proactivitate, flexibilitate, capacitatea de a gasi solutii si a rezolva probleme; Dorinta de a invata lucruri noi, atentie distributiva, capacitate de memorare; Rezistenta fizica. Cerinte: Experienta de minim 1 - 3 ani in bucatarie; Curs de calificare bucatar; Cunostinte de limba Engleza; Disponibilitate la program de lucru in ture; Cunostinte privind caracteristicile organoleptice si fizico-chimice ale alimentelor. Responsabilitatile jobului si beneficii: Efectueaza o serie de operatii complexe pentru prepararea produselor culinare: decongelare, curatare, spalare, transarea, dezosarea, fasonarea, tocare, portionarea, curatirea alimentelor utilizate in procesul de fabricatie. Raspunde de respectarea retetarului, gramajele si procesul tehnologic in prepararea produselor. Raspunde de calitatea si aspectul produsului final destinat sevirii de catre consumator. Raspunde de respectarea instructiunilor pe HACCP date de seful ierarhic superior.

  • Salveaza cautarea