Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Timis Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Ne marim echipa! Cautam inginerii instalatii gaz, apa si incalziri pentru proiectare si devize. Candidatul ideal trebuie sa aiba o experienta minima de 5 ani, sa fie autorizat ANRE in domeniul gazelor naturale si de preferabil sa stie sa intocmeasca devize. Daca ai indeplinit aceste conditii, te asteptam la un interviu

  • 10

    angajez sofer profesionist cu experienta ptr curse tur-retur italia pe camioneta de 7,5 preferabil cunascator de limba italiana sau engleza cu domiciliul in timisoara sau inprejurimi.Preferabil cu recomandare de la ultimul loc de munca.

  • 4

    Candidatul excelent: - Studii economice, - Abilitati de utilizare a soft-urilor dedicate (ex: Saga, Mentor), - Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office, - Experienta in realizarea contabilitatii primare, inchidere luna si raportari. Beneficii: - Program fexibil, - Volumetrie medie de lucru, - Grila salariala motivanta, - Ambient de lucru prietenos. Responsabilitati: - Realizarea activitatilor economice conform actelor normative aferente, - Realizarea inregistrarilor contabile primare si a inchiderilor de luna, - Depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare.

  • Kinetoterapeuți (b/f) - Franța (Normandia)

  • 4

    Angajam Economist /Contabil pentru birou de contabilitate Ne dorim o persoana serioasa, pozitiva, atenta si cu pasiune pentru munca pe care o face, alaturi de inca alti 4 colegi de birou. Atributii principale: - inregistrari:facturi, casa, banca, deconturi etc. - Preluarea si importul facturilor de la furnizori in program - Verificarea documentelor contabile importate in program - Verificare situatie client/urnizor - Colaborarea cu alte departamente in vederea solutionarii cererilor clientilor - Intocmirea rapoartelor specifice - Acordarea de asistenta clientilor CERINTE Studii economice sunt un plus dar nu sunt obligatorii. Primeaza cunostiintele Experienta minima 2 an in domeniu Cunostiinte bune operare PC ( Word Excel) Persoana organizata , comunicativa si atenta la detalii Ce oferim? - Pachet salarial atractiv - Vei avea program de lucru 8 ore/zi, L-V. - Bonuri de masa - înțelegere și flexibilitate Alte informații: Program de operare SoftPro. Locatie birou: zona Bucovina-Mehala Persoanele interesate pot trimite un CV pe adresa Doar candidatii selectati vor fi programati la interviu.

  • 9

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Iulius Town (Piata Consiliul Europei 2, Timisoara) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:

  • 20

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.

  • 1

    Cerere: - Studii medii finalizate; - Vorbitor limba engleza (optional); - Atitudine pozitiva si orientare catre client; - Atitudine proactiva; - Abilitati de lucru in echipa. Oferta: - 2800 lei net; - Al 13-lea salar; - Mediu de lucru placut. Pt mai multe detalii sunati!

  • 2

    Cerere: - Studii medii finalizate; - Vorbitor limba engleza (optional); - Atitudine pozitiva si orientare catre client; - Atitudine proactiva; - Abilitati de lucru in echipa. Oferta: - 2800 lei net; - Al 13-lea salar; - Mediu de lucru placut. Pt mai multe detalii sunati!

  • 1

    Administrator preiau în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, 250 roni /scară. Tel.

  • Gestionează baza de clienti existenta, acordă consultanta clienților din magazin, pregateste oferte, răspunde la cererile sosite pe mail, face proforme si calculatii clienților magazinului si tine legatura pe mail cu aceștia, contacteaza arhitecții, si le prezintă noutățile sosite in magazin.

  • Buna ziua! Detin atestat de pregatire profesionala in domeniul transporturilor rutiere pentru Manager Transport (Coordonator Transport) si caut colaborare cu una sau mai multe firme de transport rutier, avand in vedere intrarea în vigoare a O.G. nr. 12/2022, incepand cu data de 21 mai 2022. întreprinderile care efectuează operațiuni de transport rutier contra cost în trafic național/internațional cu vehicule sau combinații de vehicule a căror masă maximă autorizată este cuprinsă între 2,5 tone 3,5 tone, pentru a avea acces la ocupația de operator de transport rutier, trebuie să obțină licență comunitară și copii conforme ale acesteia pentru fiecare vehicul utilizat.

  • IX RECRUITMENT iti propune o pozitie pe un post de Contabil Senior pentru o firma de CONTABILITATE ! Post: Contabil Senior Locatie: Timisoara (Central) Orar: L-V (8h, insa orarul e flexibil) Cunostinte obligatorii: Cunoasterea operare Program Saga, efectuare Bilant, efectuare Balanta, cunostinte Fiscalitate etc. Salariu: Negociabil (intre 3.500 - 6.000 NET) Cautam pentru clientul nostru, o companie locala mare din DOMENIUL CONTABIL, cu o vechime in piata de peste 15 ani, care isi mareste echipa, cautam o colega pentru postul de CONTABIL SENIOR! Ce beneficii ai: - Pachet Salarial Atractiv, Negociabil in functie de experienta - Echipa in plina dezvoltare, se asigura pregatire constanta - Respectarea Normelor Codului Muncii - Program Flexibil - Posibilitatea de lucru de acasa (HomeOffice) - Mediu de lucru curat, organizat si stabil - Posibilitatea de crestere salariala in timp - Colectiv cu experienta mare in domeniu Iata ce presupune postul / ce va face persoana angajata: - Minimum 4-5 ani experienta in domeniul contabil este obligatoriu - Experienta anterioara intr-o firma de contabilitate reprezinta un avantaj - Pregateste, examineaza si analizeaza documentele financiar contabil, declaratiile financiare, rapoarte etc - Intocmeste, completeaza si verifica documentele contabile primare, tipizate sau netipizate, interne sau externe - Inregistreaza, sorteaza si depoziteaza documentele financiar contabile conform normelor aflate in vigoare - Cunoasterea utilizarii programului Saga - Se lucreaza cu planurile de conturi - Intocmeste balante, bilanturi etc - Se preocupa de dezvoltarea sa profesionala in mod constant - Va putea sa pregateasca un contabil junior, care o va ajuta cu lucrul -Persoana harnica si energica Daca ai nevoie de informatii suplimentare ne poti contacta la numarul de telefon din poza anuntului. Daca ai experienta si cunostintele necesare pentru a ocupa pozitia de Contabil Senior, asteptam cu nerabdare C.V.-ul tau la adresa de mail : contact.ixrecuitment(arond)gmail.com. Specificand pozitia pentru care aplicati. Aplica acum!

  • 3

    Companie romaneasca angajeaza asistent manager. Conditii : permis conducere auto , cat B, studii : facultate, cunostiinte: utilizare PC, programe Word, Excel

  • Descriere Locuri de munca : Firma de Automatizari, cu sediul in Timisoara cauta sa angajeze Inginer Programator Automatizari Industriale Cerinte minime : -Absolvent de Studii universitare de Specialitate Automatica / Electrotehnica -Cunostinte in domeniul Automatizarilor Industriale -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (Outlook, Excel, Work) -Cunostinte Software : -PLC : Siemens Tia Portal - Obligatoriu -Experienta de lucru in proiectarea electrica de produse sau echipamente industriale constituie un avantaj -Limba engleza : nivel mediu Cerinte optionale constituie avantaj : -Cunostinte software : -ePlan -Spreadsheet Cognex -Kuka/Abb/Staubli programming -Experienta in definirea solutiilor de automatizare Descrierea postului si responsabilitati : -Proiectare electrica si electropneumatica a echipamentelor industriale pornind de la caietul de sarcini primit de la clien -Realizarea calculelor de dimensionare electrica pentru echipamentele utilizate. -Asigurarea asistentei tehnice pe intregul flux de productie al echipamenteleor, uneori implicare in mod direct in procesul de asamblare. -Programarea echipamentelor PLC/HMI, Vision, Roboti , etc -Elaborarea, actualizarea, gestionarea si arhivarea documentatiei tehnice de executie. -Respectarea timing-ului de proiect din punct de vedere Design electric, Programare si Testare -Participarea la punerea in functiune la locatia clientului -Asigurarea suportului tehnic pe perioada garantiei si post-garantiei Ce oferim: -Program de munca Luni-Vineri 8 ore/zi + 30 minute pauza, program flexibil intre 8.00 - 17.00 -Contract de munca Full time -13 salarii -Bonuri de masa sau pranz in cadrul companiei Descriere angajator: -APS Technology este o firma de Automatizari, infiintata in anul 2017 cu sediul in Timisoara, Calea Torontalului DN.6 -Domeniul nostru de activitate este constructia de echipamente de productie personalizate in functie de cererea clientiilor si specificul domeniului de activitate, fiind in general echipamente unicat. -Realizarea echipamentelor pleaca de la stadiul de cercetare a solutiilor existente pe piata aplicabile solicitariilor, realizarea design-ului functional, dupa care urmeaza procesul de asamblare (mecanica, electrica, pneumatica), urmat de programarea logica a echipamentelor, testarea, validare, livrare si garantie. Echipa APS Technology, este o echipa tanara, cu o motivatie puternica in a livra solutii pe masura asteptarilor clientiilor, respectand cerintele de calitate si siguranta in munca. Pasi aplicare pentru acest job: -Verifica locatia : Cauta pe GoogleMaps : "APS Technology") -CV in limba engleza -Valabilitate anunt incepand cu : 04.10.2022 -Data incepere contract : TBD Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu telefonic, ulterior doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu final la sediul nostru. Va multumim! Pentru aplicare va rugam sa incarcati CV-ul dvs pe pagina site-ului sau trimitere pe email Pentru alte detalii va rog sa ne contactati telefonic. APS Technology - We Automate!

  • Caut de lucru ca șofer categoria B Dețin permis de 7 ani fără evenimente rutiere Punctual și foarte serios..ofer și cer seriozitateExperienta în distribuirea pieselor auto

  • 2

    Candidatul Ideal RCC CARGO angajeaza persoana serioasa, responsabila, cu bune abilitati matematice, pentru departamentul contabilitate cu studii in domeniul economic si anume: - Cunostinte contabilitate primara; - Studii superioare economice; - Experienta intr-un loc similar; - Cunostinte avansate operare PC; - Atentie la detalii si atentie distributiva; - Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului - experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj; - cunostinte de baza a principiilor contabile; - pregateste, examineaza si analizeaza documentele financiar contabil; - intocmeste, completeaza si verifica documentele contabile primare, tipizate sau netipizate, interne sau externe; - inregistreaza, sorteaza si depoziteaza documentele financiar contabile conform normelor aflate in vigoare; - inregistreaza documente contabile in programul de contabilitate, calcul salarii; - inregistareaza si transmite Revisal (contracte de munca, acte aditionale, incetari); - menține relația cu clienții si furnizorii din portofoliu , răspunde la solicitările acestora; - persoana harnica si energica; - Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor; - Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa); - Capacitate de adaptare si relationare; - Atitudine pozitiva si proactiva; Beneficii: - Mediu de lucru pozitiv cu placerea de job si cu multa viziune si deschidere catre colegi; - Salariu motivant. Descrierea companiei Povestea noastra a inceput in anul 2012, facand distributie cu o autoutilitara de 3.5 tone. In urma unei cresteri calculate, fara riscuri, si a managementului de calitate, 6 ani mai tarziu am ajuns la o cifra de afaceri de peste 5 mil. de euro si o flota de 80 de vehicule (proprii si contractate). Pe langa cresterea constanta, ne recomanda calitatea serviciilor oferite atat clientilor si furnizorilor nostri, incredea acordata de catre toti partenerii si angajatii nostri, mandrindu-ne cu faptul ca in aproape 10 ani de activitate, orice proiect inceput continua si in prezent, bucurandu-ne in acelasi timp si de longevitate din partea angajatilor. Activam cu succes atat pe piata interna cat si piata internationala, in calitate de transportatori si casa de expeditii. Oferim o gama larga de solutii, atat pe segmentul de 3.5t cat si in cel de 40t, operand momentan cu semiremorci boxtrailer, prelate, dube cu temperatura controlata, containere si silocontainere. RCC Cargo, este o companie de transport cu potential de dezvoltare atat pe piata nationala, cat si pe piata internationala. Oferim seriozitate si profesionalism cu program de lucru flexibil si posibilitate de dezvoltare. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei RCC CARGO SRL. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei RCC CARGO SRL.

  • Salveaza cautarea