Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-11-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Curatare legume (punct de livrari) 3000 NET 2 zile cu 2 zile, carte de munca. Zona Piata Matache
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Cautam coleg colega in echipa noastra - Locatie centrala Bucatar Preparator Burger -1 post Pentru noi este important sa fii pasionat de bucatarie si sa iti placa munca in echipa. Suntem o echipa dinamica, formata din oameni seriosi, punctuali si organizati, ne purtam respectuos si prietenos cu clientii nostri, cat si cu restul colegilor. Descrierea jobului: Bucatar Preparator Burger: Experiență de minimum 6 luni pe post similar; Sa pregateasca painea si ingredientele pentru burgeri; Sa realizeze preparate de foarta buna calitate, conform retetarului; Sa cunoasca si sa aplice normele de igiena in domeniul alimentar; Sa lucreze in echipa cu colegii sai. Beneficii: Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa profesionista care pune accent pe calitatea produselor si serviciilor oferite; Salariul fix + Tichete de masa Oportunitati de cariera.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Asevi de detergenti situata in zona Dimitrie Leonida (sector 4, in curand Branesti) este in cautare de Operator Linie Umplere. Cerinte: - Functia principala a operatorului de umplere este de a realiza la timp productia planificata si calitatea stabilita. - Primeste planificarea produselor pentru umplere, cantitatile si termenele de finalizare. - Intelege si clarifica nelamuririle cu privire la planificarea productiei cu reponsabilul departamentului. - Executa operatiunile de umplere si ambalare in conformitate cu intructiunile stabilite. Competente: - Responsabil - Organizat - Metodic - Gestionarea buna a timpului Program de luni pana vineri de la 8:00 la 16:30 (cu pauza de masa). Experieta pe un post similar constituie un avantaj.
-
Angajam muncitori in domeniul tamplarie de Aluminiu calificati si necalificati Calificare si specializare la locul de munca
-
Descrierea jobului: Viitorul membru al echipei noastre trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Absolvent studii superioare INGINERIE CIVILA, INGINERIE ECONOMICA. Cunoastere a pachetului MS MICROSOFT OFFICE windev AutoCAD Participare la licitatii SEAP SICAP(optional) Propunere Tehnica, Ofertare decontare. Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune. Capacitate de a lucra cu mai multe sarcini, simultan Abilitati de comunicare, interactionare, lucru in echipa. Candidatul trebui sa fie organizat, serios, responsabil si atent la detalii
-
RESPONSABILITATI Sa stie sa interpreteze planutile aferente proiectelor de exectie Sa urmareasca stadiul lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ Intocmeste documente tehnicte ( Jurnal de santier Carti Constructii) si rapoarte de executie pe faze Verifica etapele de lucrari si calitatea lucrarilor impreuna cu dirigintele de santier Mentine legatura cu beneficiarii echipele si subcontractorii ________________________________________ CERINTE Persoana serioasa; Experienta in domeniu; Sa aibe cunostinte de utilizare programe software specific MS Office, AutoCad ________________________________________ BENEFICII OFERITE Prime de Paste si de Craciun; Bonusuri lunare in functie de implicare, disponibilitate
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie ________________________________________ CERINTE Absolvent Facultatea de instalatii, experienta minim 2 ani Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide ( apa, canalizare) si a instalatiilor (sanitare, termice, climatizare) Constituie avantaj orice alte autorizații deținute . Persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate ________________________________________ BENEFICII OFERITE Salariu se discuta la interviu. Se ofera prime de performanta Prime de Paste si de Craciun.
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Angajez casier si lucrator comercial cu experienta in supermarket în sectorul 6. Pt relații sunați la .
-
- Program 8 ORE (168 ore\ luna) Luni-Vineri - Salariu Atractiv Candidatul Ideal: aspect fizic placut, prezenta agreabila. abilitati de comunicare si relationare persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute persoana sociabila si orientata catre oameni atenta la detalii, eficienta, responsabila
-
Angajam manipulant marfa pentru depozitul nostru de oteluri inoxidabile (table, tevi, fitinguri, bare etc) din Bucuresti. Responsabilitati: incarcare descarcare camioane de marfa. Carnet de stivuitorist constituie avantaj. Program de lucru de luni pana joi, 08:00 - 17:00, vineri, 08: ferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu net motivant, bonuri de masa (30 RON zi).
-
Angajam persoana pentru postul de mentenanta si intretinere spatii , cautam o persoana gospodara ce reuseste sa efectueze : reparatii minime diverse electrica de baza tencuiala, zidarie de baza vopsitorie de baza amenajari interioare minime, * instalatii sanitare mici inlocuiri. * Intretinere spatii verzi,curatenie,mentenanta..etc Postul este disponibil cu program part-time 4ore zi ,program zilnic L-V intre orele 9-13,zona Udriste,pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.
-
Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Tipografie moderna, offset, sector 4 angajeaza femeie de serviciu. Salariu atractiv.
-
Firma de instalatii angajeaza instalatori pentru santiere in Bucuresti. Se ofera salariu atractiv în funcție de experiență si randament, cu plata la timp, conditii bune de lucru si stabilitatea unui loc de munca pe termen lung. Nu oferim cazare. Alte detalii la telefon sau la interviul de la sediul firmei din str. Islaz nr.4, sector 1, Bucuresti.
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Firma de constructii din Bucuresti angajeaza muncitori cu sau fara calificare plata la zi . Oferim: - Salariul motivant - Un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata Mai multe detalii la telefon sau pe WhatsApp
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903