Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Disponibil din: 2021-08-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal: -posesor permis Cat. B minim 2 ani; -constituie avantaj experienta in conducerea autouitiltarelor; Descrierea jobului: -Ridică produsele conform comenzilor de la toți furnizori aflați pe ruta prestabilită; -Efectuează recepția cantitativă și calitativă a produselor la ridicare ; -Asigură integritatea și calitatea produselor pe toată durata transportului; Ce oferim : -program lucru : L -V :7:30 - 16:30 (+ 2 sambete luna -:7:30 - 11:30); -salariu atractiv
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Program de lucru: 7:30 - 17:30, cu pauză de masă de la 12:00 - 13:00. Responsabilități: - executie structuri si placari din Gips-carton și alte materiale similare Se oferă: - Angajare pe perioadă nelimitată cu asigurare medicală - Salariu în funcție de experiență: 6300-7800 lei luna - Salariile se achită din 2 în 2 săptămâni la zi - avansuri intre salarii (unde este cazul) - Scule și unelte profesionale Cerințe: - Experiență în lucrarile cu Gips-carton; - Seriozitate, responsabilitate și bună organizare. Pentru mai multe informatii, discutati cu inginerul Mihai la tel
-
Promovat
Firma noastra de catering specializata in organizarea evenimentelor este in cautarea unui gestionar dedicat si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Locatia postului este in Sectorul 2, Bucuresti. Cautam o persoana dinamica, cu abilitati excelente de gestionare si o atitudine orientata spre detalii. Candidatul Ideal: studii medii, liceu finalizat, detine notiuni de baza de gestiune constituie un avantaj, experienta pe posturi similare constituie un avantaj, experienta operare PC, pachetul Microsoft Office, eventual un program de gestiune, capacitatea de a invata si respecta detaliile prezentate, acuratete in indeplinirea sarcinilor, atentie distributiva si buna observatie a detaliilor, persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de bona: 1.Bona copilas 1 an jumatate , zona Piata Rahova , program L-V, 8 ore zi .Persoana cu experienta, recomandari , comunicataiva, agila, sincera,implicata in activitati educative ,creative .Salariu 4000 lei luna 2..Bona cu experienta, recomadari pentru un copil de 1 an , 7 luni.Program 8 ore zi zona metrou Aurel Vlaicu , sector 1 Salariu 5000 lei 3.Bona educata , cu experienta in lucrul cu copiii pentu copil 2 ani , zona Metrou Jiului.Program 9 ore zi salariu 5000 lei 4.Bona in zona Otopeni pentru un copil de 2 ani .Familia mai are un copilas de 4 ani care merge la gradinita , insa cand sta acasa este nevoie sa fie si el supravegheat .Program 8-9 ore zi 5.Zona Stirbei -Voda , bona cu copil 1 an si 10 luni.Familia mai are un copil de 5 ani si atunci cand este in vacanta va fi nevoie sa fie supravegheata .Salariu 4000-4500 lei 6.Zona Tunari Bona pentru un copilas.Profil cautat:doamna blanda, responsabila, activa, min studii liceale, nefumatoare , permis auto .Program 12-19 h Salariu 4500-5000(in functie de experienta si pregatire Pentru alte angajamete contactati Agentia Select Family
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele locuri de munca ca bona interna: 1.Bona interna pentru un baitel de 1 an.Profil cautat: cu experienta, recomandari, activa, implicata, joviala, nefumatoare. Salariu 5500 lei. 2.Bona pentru bebe 2 luni .Atributii stricit legate de copil.Cazare separata , masa asigurata, 4 zile libere luna .Salariu 5000 lei 3.Bona interna , familie 2 copii Profil:experienta, conditie fizica buna, carnet de conducere, cunoscatoare de limba engleza, dispusa sa insoteasca familia in calatorii, cu initiativa, rabdatoare ..Salariu 6000- 7000 lei luna 4.Bona interna Pipera pentru copil 1 an si 2 luni si 3 ani , care merge la gradinita.Persoana cu exerienta, recomandari , empatica, jucausa, implicata , nefumatoare.Salariu 6000 lei , Pentru alte angajamente contactati Agentia SELECT FAMILY.
-
Agentia Select Family are disponibile urmatoarele locuri de munca de ingrijitoare : 1.Ingrijitoare persoana varstnica imobilizata la pat are nevoie de ajutor in ingrijire si supraveghere.Program 8 ore zi Salariu 3000 lei.Zona Ghencea 2.Ingrijitoare pentru o persoana deplasabila cu ajutor, educata , fara probleme mintale .Programul intern 2 saptamani luna , Salariu 2500 lei ,zona Piata Victoriei Bucuresti 3.Ingrijire persoana varstnica , deplasabila cu ajutor ,fara alte probleme majore de sanatate .Program 8 ore zi ,Salariu 3000 lei 4 .Persoana varstnica are nevoie de o ingrijitoare care sa lucreze program de noapte .Zona Piata Victoriei , 6 libere luna .Salariu 4000 lei. Pentru alte angajamente de ingrijitoare contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun; Colaborarea cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Abilități de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficii: Salariu: 3200 ron.
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
Angajăm casieri pentru o nouă locație Shaormeria Băneasa în București, zona Dimitrov (Bucur-Obor). Vino să lucrezi alături de o echipă tânără și dinamică! Căutam oameni cu sau fără experiență care să ocupe următoarele roluri: Casier Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract individual de muncă pe perioadă nelimitată Program de lucru flexibil Training și suport în vederea însușirii procedurilor interne Bonus performanță
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta personal pentru postul de montator panouri fotovoltaice. Responsabilități: - Asamblare și montare structură metalică pe acoperiș; - Fixare panouri solare; - Pregătire circuite și împământare până la invertor pe baza proiectului; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; - Atenție la detalii; - Asigurarea calității lucrărilor realizate; - Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; - Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Beneficii: -salariu avantajos; -cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; -transport gratuit la inceputul misiunii; -contract de muncă temporar detasat -dreptul la concediu; -norma de lucru 8 ore zi -îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; -asigurare medicală, în caz de accident; -dezvoltare și avansare pe plan profesional; -loc de muncă stabil și sigur. Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Belgia Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Cautam bona pentru fetita de de 3,5 ani, zona Metrou Costin Georgian. Cerinte: cautam pe o persoana dinamina, nefumatoare, adaptabila, care poate respecta si intelege ceritele familiei, de preferat cu varstra intre 45-55 de ani. Program: luni-vineri 10-18:30 Cerinte: ingrijire copil, iesit in parc, respectat programul de somn, preparat mese, hranit, jaca. Salariu: 3700-4000 ron luna
-
Angajam pizzaiolo cu/fara experienta deosebita. Locatie relativ noua cu produse premium. Conditii de lucru deosebite. Cautam persoana cu disponibilitate la efort, seriozitate si corectituine maxime. Bonusuri motivationale. Program : de luni - vineri 12,00 - 21,30 ; sambata 12,00 - 22,00. Ne puteti gasi pe www. chocolate-pepperoni.ro
-
pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail
-
Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov. Avantaj permis de stivuitorist. Asteptam CV pe e-mail
-
Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail
-
Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric
-
Re lize z operatiuni d menten nta pr v ntiv l inst l tii s nitare, electrice si HVAC. Respons bil d intr tinere si rep ratia instalatiilor si echipamentelor din cadrul cladirilor, verificările zilnice si cele periodice. Asigura întreținerea și funcționarea tuturor instalatiilor si echipamentelor tehnice la parametri stabiliti. Realizeaza rond zilnic de verificare a echipamentelor si instalatiilor din site. Intervine rapid pentru repararea defectiunilor.
-
Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.
-
Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C