Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Sector 3 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 53

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 19

    Montatori uși

    Angajez montatori uși din lemn/sticlă part time sau full time

  • 153

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 64

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 18

    Angajam tehnician telecomunicatii calificat / necalificat

    Angajam tehnician telecomunicatii calificat / necalificat pentru realizare lucrari fibra optica. Se ofera auto, carte de munca, salariu in functie de experienta. Candidatul ideal: - experienta de lucru in retele fibra optica - spirit de munca in echipa - apt de lucru la inaltime (max 3-4m) - disponibil pentru lucrarile efectuate in alte judete ale tarii - permis conducere cat B (reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu) Descrierea jobului: - lucrari specifice in retele de fibra optica - cablare/montare si demontare/instalare echipamente de telecomunicatii - punere in functiune si configurare echipamente - se asigura calificare la locul de munca (daca este nevoie) - relocari cabluri FO in reteaua NetCity

  • 18

    Contabil sau economist

    Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.

  • 6

    Angajam asistent manager!

    Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 1-2 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.

  • 1 Ospatar ita

    Restaurant în centru vechi București 1 ospătar ita cu un minim de experiență Se cere cunoștință limba engleză și opțional italiană Contract de muncă Salariu se va discuta la interviu

  • 14

    Shop&Go Mega Inage angajez casier-lucrator comercial

    Shop&Go in zona mall Vitan,sector 3,angajeaza casier-lucrator comercial. Salariu pentru inceput 2600-3000 lei,in functie de experienta. Program in 2 ture. Detaliile le discutam la interviu. Suna la pentru programare sau trimite c.v .la Te asteptam la noi!!

  • 7

    Asistent Referent achizitii

    Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa

  • 1

    sofer sudor lacatus

    Firma cod CAEN Constructii angajeaza sofer(la echipa) cat.B -1 post, sudor lacatus , 1post. Pentru candidatii din provincie se asigura cazare.

  • Angajam inginer ofertare

    RESPONSABILITATI Intocmirea documentelor aferente participarii la licitatii pentru retele edilitare gaze, apa-canal (SEAP) - Analiza cost beneficii lucrari de instalatii - Intocmire oferte de pret. - Intocmire si reactualizare grafice de executie, cash-flow pentru lucrarile aflate in executie; - Calcul cost proiect in orice moment pe parcursul executarii lucrarii;- intocmire situatii de lucrari pentru decontare - Urmarire si sau raspuns, clarificari licitatii SEAP si sau beneficiari directi. ________________________________________ CERINTE - experienta in ofertare si participare la licitatii, constituie avantaj cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor de gaze, termice si apa-canal, refaceri rutiere,cunostinte operare in program pentru devize,WINDEV, AutoCAD, SEAP, EXCEL , permis de conducere. ________________________________________ BENEFICII OFERITE Salariu + bonusuri lunare+prime Paste si Craciun

  • 33

    Lucrator comercial GSM

    ROBESTSHOP Te vrem in echipa Noastră Angajam consilier vânzări -accesorii GSM pentru telefoane mobile in : Iris Titan Beneficii: -venit fix și procent din vânzări -concursuri cu premii -mediu de lucru plăcut ,stabil și dinamic -training și șansa de a face performantă Descrierea jobului: -identificarea nevoilor clientului și soluționarea acestora -promovarea și vânzarea produselor -atingerea obiectivelor zilnice și lunare -lucru cu casa de marcat numerar și POS -lucru cu calculator laptop Cerințe: -12 clase terminate -seriozitate și atitudine pozitivă -abilitați de comunicare și putere de convingere Cine suntem noi ? RobestShop, unul dintre cei mai mari retaileri offline & online de accesorii mobile din Romania. Povestea noastra incepe in anul 1999, cand am deschis primul magazin din Craiova. De atunci, am crescut constant de la an la an, astazi operand cu succes o retea de peste 200 magazine in toata tara si o echipa de 400 angajati. Cv-urile se trimit pe whatsapp la numărul de telefon .

  • 64

    Locuri de munca in constructii in Italia

    Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul constructiilor : RIGIPSARI, EXPERTI IN TERMOIZOLATII, FAIANTARI, SCHELARI, ZUGRAVI. Oferim loc de munca asigurat cu conditii deosebite in care calitatea muncii si seriozitatea sunt rasplatite. Oferim cazare , transport asigurat pentru efectuarea serviciului, echipament de munca. Angajare pe baza de contract de munca italian semnat si declarat in Italia, asigurarea medicala platita de angajator. Salariul in functie de experienta fiecaruia cu posibilitatea de marire dupa prima luna. Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Mediu de lucru competitiv profesional. Informatii la nr. de whatsapp:

  • Angajare ajutor bucătar urgent!

    Fast-food Sfrigola, locația Calea călărașilor, București, cautam un ajutor de bucatar. Angajare imediata în urma interviului. Contract pe perioada nedeterminata. Ne puteți contacta pe whatsapp la numărul de mai jos.

  • 5

    Angajam soferi taxi

    Sofer TAXI ,licenta Bucuresti , doar soferi cu atestat valabil

  • 15

    Angajăm șoferi profesioniști cat. C+E pentru Comunitatea Europeana

    Agent de munca temporara angajează șoferi profesioniști cat. C+E cu experiență pe comunitate: Angajam si ECHIPAJE Beneficii: Venit NET total lunar format din Salariu + Diurna 2700 3100 eur -Bonus sărbători (Crăciun, Revelion si Paste) -Contract de munca (pe Romania) pe termen nedeterminat; -Telefon de serviciu; -Concediu anual plătit; -Dispecerat si asistență tehnică prin telefon 24 7; -Oferim suport pentru șoferii nou veniti si formare pentru adaptarea la normele interne; -Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform legislatiei in vigoare; Cerinte: -Experiență de minim 1 an in conducerea camioanelor de 40 T pe teritoriul Comunitatii Europene; -Permis cat. C+E; -Card tahograf; -Atestat transport marfa; -Cazier judiciar; -Disponibilitate pentru lucru pe Comunitate (8-12 săptămâni lucrate urmate de 2-3 săptămâni libere sistemul de lucru este flexibil si se stabilește de comun acord); Informații generale: -Transport de mărfuri pe rutele Italia-Franta-Austria-Germania-Belgia-Olanda-Elvetia(doar tranzit) -Camioane - Scania, Volvo, Daf, Iveco, Renault - euro 5 6;

  • Representant vanzari

    Representant vanzari Candidatul Ideal Experienta in domeniul vanzarilor Studii superioare in domeniul ethnic sau cunostinte tehnice temeinice Abilitatea de a comunica cu clientii si de a adapta oferta necesitatilor lor. Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor; Flexibilitate in relatia cu clientii Abilitatea de a lua decizii rapide si de a prioritiza.; Abilitati de negociere; Echilibru emotional; Usurinta, claritate si coerenta in exprimare; Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune; Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); Orientare spre atingerea obiectivelor . Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat este o necesitate Descrierea jobului Realizarea obiectivului de vanzari lunar Dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata; Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei; Negocierea conditiilor comerciale, respectand procedurile companiei; Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Relationarea cu partenerii nostri straini

Salvează căutarea