Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2021-10-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitati: Preluarea si distribuirea marfii, conform documentelor de livrare si traseului stabilit. Cerinte: Permis de conducere categoria B (experienta pe autoutilitara constituie avantaj); Experienta in distributia de marfa; Seriozitate si responsabilitate; Bune abilitati organizatorice. Oferta: Salariu fix Bonuri de masa (30 lei zi) Mediu de lucru stabil.
-
Promovat
Angajam personal curatenie sala de fitness in : - zona Dristor - femeie oentru tuta de dimineta - program 06:-14:00 - zona Piata Alba Iulia.- femeie pentru tura de dimineata - program 06:00-14:00 - femeie si barbat pentru tura de dupa-amaiza -program 14:00-22:00 Salariu : 2500 - 3100 lei luna
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Angajam agenți de curatenie 1. intr-un centru comercial din zona Auchan Berceni, galerie comercială cu program de lucru de 8 sau 12 ore 2. ansamblul rezidențial Incity, zona depou tramvai Dudesti sector 3, program 8 ore dimineața (7:00-15:00) se lucrează doar cu contract de munca, salariu (avans 25 ale lunii în curs si lichidare pe 10 luna următoare) si bonuri de masa.
-
Firma angajează cu contract de munca personal pentru curatenie in București. Programul și salariul diferă in funcție de locație. Se asigura salariu, (avans și lichidare) bonuri de masa și eventual transport pentru grupuri de persoane. Pentru detalii
-
Angajam agenți curatenie din București și împrejurimi pentru Centru Comercial situat în zona Auchan Berceni, sector 4. Programul de lucru, salariul și celelalte detalii se discuta la un eventual interviu pentru cei interesați. Astept telefonul sau mesajele dvs la nr. (Nelu) de luni pana vineri între orele 9-18.
-
Firmă colaboratoare Bringo căutăm cureri pentru București ! Sector 3 Acest lucru presupune preluarea comenziilor din magazinele partenere Bringo si livrarea lor la domiciulul clienților. Oferim: -plată per comandă -plată săptămânală, bi-lunară sau lunară, cum doriti -program flexibil; -carte de muncă part time (dacă aveți alt job) sau full time (dacă nu aveți alt job) -asistență tehnică non-stop; -grup unit -proiect pe termen lung; -seriozitate si respect; Cerinte: -smart-phone android; -masina personala; -seriozitate; -amabilitate. În caz că nu răspund, rog mesaj pe telefon, whatsapp, Multumesc.
-
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Angajam instalatori pentru instalatii sanitare si termice. Salariu atractiv. Experienta profesionala intre 1-5 ani
-
Angajez electrician cu sau fara experienta si instalator . Doresc persoane dornice de munca si serioase pentru o colaborare de durata. Disponibili pentru deplasari cand este cazul. Salariul negociabil!
-
Angajez sofer din Bucuresti cu experienta pe autoutilitara de 3.5 tone. Se fac curse tur retur in tara. Numai cu experienta
-
Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.
-
Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Angajăm brutar cu experiență! Salariu între 4.500 lei - 5.000 lei net. * Se lucrează și în ture de noapte. Locația: Str. Despot Vodă, nr. 55, sector 2, București, vis a vis de Spitalul Colentina. Cei interesați, ne pot contacta la numărul de telefon:
-
Anunț pentru postul de barman,Ospatar Căutăm Barmanita Barman,Ospatar,Ospatarite,Hostess,PR,talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre Dacă aveți experiență în industria ospitalității, sunteți creativ și vă place să lucrați cu oamenii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Pentru persoanele din provincie putem asigura cazarea . Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Cunoștințe solide despre băuturi și cocktail-uri - Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat - Atitudine prietenoasă și servilă Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor cu atenție la detalii - Interacționarea plăcută și profesionistă cu clienții - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar - Contribuția la dezvoltarea noilor cocktail-uri sau băuturi speciale Salariu motivant,bonusuri Oferim si cerem seriozitate Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Valmilions.Srl@gmailcom sau sunati la nr de tel Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
-
Caut pizzar pentru o locație mică centru vechi mai multe detalii la tel program 2 2libere
-
URGENT angajam, cu contract pe perioada nedeterminata, 2 lucratori comerciali in incinta Mall Vitan, Bucuresti Responsabilitățile postului: -Lucrul direct cu clienții; -Abordarea, asistarea, consilierea și fidelizarea clientelei; -Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților, oferirea de informații corecte și complete despre produse; -Implicare în procesul de vânzare și efectuarea de comenzi; -Monitorizarea permanentă a stocului de marfă; -Păstrarea curățeniei în spațiu. Cerințele postului: -Studii liceale finalizate; -Bune abilități de comunicare; -Persoane sociabile, cu un aspect fizic plăcut și îngrijit; -Constituie avantaj experiența în domeniul vânzărilor. Beneficii acordate: -Loc de muncă sigur într-un ambient elegant și plăcut. -Pachet salarial fix atractiv, însoțit de comisioane din vânzări pentru rezultate excepționale; -Discount de angajați pentru cumpărături personale; -Decontare transport; -Pachet îngrijire personală; -Ținută de lucru. Va rugam sa sunati pentru a programa un interviu. Va multumim