Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
HOTEL EVIA DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: BARMAN, AJ.OSPATARI, GRATARAGIU. OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Angajam muncitori necalificati pentru lucrari de montaj si reabilitari instalatii gaze naturale in Bucuresti. Cerinte Să fii îndemânatic, dispus să înveți, responsabil și organizat. Permisul de conducere nu este obligatoriu, dar reprezinta un avantaj! Responsabilitati: - mentine legatura cu superiorii si colegii de santier in ceea ce priveste executia instalatiilor de gaze naturale; - propune masuri pentru indeplinirea lucrarilor; - participa la montaj si la organizarea santierului pentru instaltiile de gaze naturale; - controleaza in teren si verifica in functionare dupa executia operatiunilor de instalare, montaj, reparatii si revizii. Oferim: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariul decent in functie de pregatirea profesionala si experinta; - Posibilitatea parcurgerii unor programe de calificare profesionala; - Programul de lucru: 8 ore pe zi si pauza de masa de 30 minute. Descrierea companiei: Societatea autorizata ANRE in proiectare, executie, service, verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiilor de gaze naturale.
-
se cauta dealeri sau shuffleri (amesteca cartile) pentru un casino online in zona Liberty center dealer-4280 ron dupa 3 luni + bonus shuffler-3500 ron dupa 3 luni + bonus nu este nevoie de exeperienta anterioara
-
Disponibil online
Angajez asistent manager
Candidatul ideal: Persoana potrivita pentru noi isi doreste sa activeze in domeniul Estetic, este comunicativa, proactiva si sociabila. Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp. Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor. Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente solicitari oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Scopul pozitiei: Organizarea, coordonarea si raspunderea fata de activitatea de livrare a serviciilor conform standardelor de calitate ale centrului. Sarcini si responsabilitati: realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea redirectionarea acestora realizeaza sarcini administrative: fisa clientului, documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli consumuri (de natura operationala) realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri contabilitate primara minimala Beneficii: pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante acces la terapiile centrului training de specialitate suportate de catre angajator mediu de lucru placut Chic Salon Izvor by BeautyOne este o locatie premium amplasata in apropierea statie de metru Izvor, un centru de excelenta in estetica faciala si corporala. Oferim cele mai eficiente si moderne tratamente non-invazive, cu echipamente de ultima generatie, pentru remodelare corporala, estetica faciala avansata si epilare definitiva laser, coafor & mani-pedi. www.chicsalon.ro Madalina Draghia
-
Salon situat in sect 5.Vad foarte bun.De 18 ani pe piata.Clientela stabila si sigura.Castiguri substantiale.,Relatii la tel;
-
Angajez frizerita,coafeza ,pentru saloan situate in sect 5,de 17 ani deschisi,vad foarte bun,clientela stabila si sigura.castiguri substantiale Relatii la tel
-
Angajez frizer frizerita si coafeza pentru salon situat in sect 5. Vad foarte bun. Relatii la tel
-
RHINOTYRES & SERVICE ANGAJEAZĂ VULCANIZATOR AUTO ! Avem o experiență de peste 12 ani pe piața din București. Mărim echipa de vulcanizatori. Salariu foarte bun ! Te așteptăm la o discuție.
-
Salon sector 5 BEAUTY CENTER YRY ne marim echipa angajăm coafeză și manechiurista (acceptam și ucenici) programul o zi cu o zi nu se lucrează duminica
-
Angajez spalatori auto pentru spălătoria din Calea Ferentari 81. Este o spălătorie cu vad. Pentru mai multe informații ma puteți găsiți la adresa mentionata. Nu dau detalii la telefon. Cine vrea sa se angajeze ma găsește la adresa, pentru toate detaliile necesare
-
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit!
-
Clinica AVE CLINIC angajează asistent medical generalist pentru ambulatoriu de specialitate. Cerințele postului: Aviz de liberă practică Permis auto categoria B Se consideră avantaj cunoașterea programului de raportare a consultațiilor SIUI.
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Asociatia Valentina Romania are o experienta de peste 20 ani in servicii sociale, obiectul de activitate principal fiind prevenirea abandonului scolar si familial. Serviciile noastre sunt adresate familiilor cu venituri foarte reduse care locuiesc in cartierul Ferentari, sectorul 5, Bucuresti. Candidatul ideal Studii liceale de specialitate (liceul pedagogic), postliceale sau universitare de pedagogie sociala si asistenta sociala( studii la o factulate in domeniu, reprezinta un plus); Experienta intr-un centru de zi alfer school; Experienta de lucrul cu preadolescenti si adolescenti ( 11 -17 ani); Foarte buna capacitate de comunicare si relationare; Persoana creativa careia sa ii placa sa lucreze cu copiii. Descrierea jobului Oferă servicii de educaţie non-formală unui număr de 40 de copii, dezvoltând un demers educaţional individualizat zilnic pentru joc, studiu şi ieşiri diverse; Asigură supravegherea pe timpul derulării activităţilor cu copiii; Elaborează programul educaţional pentru fiecare copil în parte, corelat cu Programul Personalizat de intervenţie; Asigură monitorizarea evoluţiei copiilor în vederea atingerii obiectivelor propuse pentru creşterea nivelului lor de integrare socială şi întocmeşte rapoarte de progres; Colaborează îndeaproape cu asistentul social al centrului de zi, responsabil de intervenţie; Organizează şi desfăşoară, în centrul de zi şi în proximitatea acestuia, activităţi de deprinderi de viaţă şi de petrecere a timpului liber; Ajută copiii să-şi efectueze temele, face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil; Insoţeşte copiii la activităţi extraşcolare, în excursii şi tabere; Salariul se negociaza in functie de capacitati si datele CV-ului. Asociatia Valentina sustine 100 de copii si familiile lor prin derularea urmatoarelor proiecte: Prescolarizare: facilitarea accesului la educatia prescolara in cadrul gradinitelor de stat pentru 60 copii cu varste cuprinse intre 3-7 ani, prin suportarea cheltuielilor de hrana si rechizite; After-school: suport educational pentru efectuarea temelor, activitati extracurriculare si de socializare, oferirea rechizitelor si a unei mese calde pentru 40 de copii cu varste cuprinse intre 7-17 ani in cadrul centrului de zi al asociatiei; Asteptam CV-ul dumneavoastra si scrisoarea de motivatie pe adresa:
-
Lucrari in Bucuresti de lunga durata cu continuitate dupa finalizarea fiecarui santier. Salariul se discuta la interviu, contract de munca nedeterminat, seriozitate si salariul la timp la fiecare doua saptamani, pe data de 1 si 15 ale lunii. Lucrarile se afla in sectoarele 5, 6 si centrul capitalei. Pentru informatii despre angajator, va rugam sa consultati situl www.mallconnect.ro pentru a vedea lucrarile executate si partenerii nostri. Va rugam sa sunati numai la telefonul din anunt.
-
NU APLICAȚI FĂRĂ EXPERIENȚA - barista Angajăm BARISTA la Throwback Coffee Shop care trebuie sa aibă câteva bune : bună dispoziție, bună credință bunăvoință Despre produse te vom învață noi Corectitudinea și comunicarea asertivă sunt necesare Experiența pentru postul de barista si vânzări este obligatorie. NU ACCEPTAM ALTFEL DE SITUAȚII Ca Barista, vei oferi oaspetilor nostri o cafea perfecta si un vibe pozitiv in fiecare zi astfel incat sa cream o comunitate a iubitorilor de cafea autentica. Iata mai jos principalele responsabilitati: -vei prepara bauturi pe baza de cafea si produse complementare; - vei consilia clientii in procesul de achizitie a produselor din cafenea; -vei cunoaste toate originile de cafea din portofoliu, dar si modul de preparare; -vei face recomandari de cafea si produse in functie de dorintele clientilor; - vei incasa si servi clientii; - te vei ocupa de organizarea produselor in cafenea; - vei mentine o curatenie exemplara; -vei respecta standardele si valorile companiei; -vei organiza eficient activitatile si le vei prioritiza Creativitatea si imaginatia bogata este apreciata si ne dorim sa vii cu idei noi pentru a creste impreuna. Ce iti oferim: -contract pe perioada nedeterminata - bonus in functie de performanta -echipa prietenoasa -training -dezvoltare profesionala Ni se pare de la sine inteles, dar mentionam pentru a stii de la inceput, orice tips bacsis de pe tura ta este al tau.
-
Salon sector 5, angajăm coafeza, frizer, frizerița, tehnician unghii (acceptăm și începători)
-
Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%