Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Disponibil din: 2021-02-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Promovat
Angajam operator productie pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti Descrierea jobului: - Alimenteaza masinile cu consumabile necesare sau materii prime; - Operareaza echipamentele de injectie; - Activitati de sortare. Cerinte: - Studii medii; - Experienta de lucru pe masini de injectie mase plastice constituie un avantaj; - Cunostinte de lucru cu instrumente de masurare subler, micrometru. Oferta: - salariu: 3000 lei net - tichete de masa: 30 lei zi Program: Luni-Vineri, 12 cu 24 (7-19, 19-7) Locatie: Bucuresti, Sector 6 si Pantelimon
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam full time personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca - taskuri care vor fi indeplinite o prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii o rasinare si lustruire pardoseala o ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi o manipulare marfa în sectie o premontaj medalioane de marmura - salariu functie de experienta 4400-7000lei - program de lucru L-V 7.30-17.00 - punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti - pentru interviu va rugam sa ne contactati la .
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
ANGAJĂM Îngrijitoare - Ajutor educatoare cu experiență!!! SALARIU MOTIVANT! Căutăm o persoană pasionată de activități educaționale și de copii, pentru a lucra alături de noi, la un afterschool din Chiajna. Responsabilități: - persoană cu vocație în domeniu, dedicată; - abilități de comunicare și relaționare; - organizare, punctualitate; - activități de predare; - supraveghere activă; - experiență în îngrijire copii; - disponibilitate pentru activităti igienă copii; - program de lucru: 09:00 18:00, cu pauza: 13:00 14:00 Cerințe: - aspect fizic plăcut blând; - atenție, observare rapidă; - adaptabilitate; - creativitate; - seriozitate, implicare; - entuziasm; - rezistență la stres, gălăgie; - comunicativitate, sinceritate. Beneficii: Mediu de lucru plăcut. Pachet salarial motivant. Dacă te consideri o persoană pozitivă, răbdătoare, îți place să te joci și cunoști importanța jocului în dezvoltarea copiilor, te așteptăm să faci parte dintr-o echipă creativă, empatică și iubitoare de copii. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail sau să ne suni la numărul de telefon .
-
Fii parte din echipa de asistente medicale a Clinicii EXCEDENT! Trimite CV-ul tau pe adresa si hai sa facem pacientii sa zambeasca! Atributii: * asista medicul stomatolog si pregateste pacientii si materialele pentru tratamentele efectuate. * pregateste, intretine si sterilizeaza instrumentarul si echipamentele medicale * noteaza manoperele efectuate in fisa clinica si electronica. Competente necesare: * absolventa a unei scoli de asistente medicale ( diploma si aviz de libera practica) * indemanare, organizare, atentie distributiva, punctualitate. * spirit de echipa, comunicativitate * cunostinte PC CV trimis pe mail va fi actualizat cu asteptari financiare minime pentru un program de 7 ore/ zi, 5 zile/saptamana.
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Suntem o companie dinamică din domeniul construcțiilor, cu o reputație solidă și proiecte diverse în zona Bucureștiului. Căutăm muncitori dedicați și motivați pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Poziții disponibile: Muncitori în construcții Locație: București și zonele înconjurătoare Responsabilități: Executarea lucrărilor de construcție conform planurilor și specificațiilor Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru Colaborarea eficientă cu ceilalți membri ai echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor (preferabil) Abilitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiunile Atitudine pozitivă și capacitatea de a face față la provocări Disponibilitatea de a lucra la proiecte variate și în diferite locații din București Beneficii: Salarii competitive între 4000 și 6000 lei, în funcție de experiență și performanță Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulativ Alăturați-vă echipei noastre și fiți parte din proiectele noastre de succes în București!
-
ANGAJAM ÎN BUCUREȘTI controlor calitate operator manual operator productie reglor. Salariile sunt intre 2200-2700 net (in mana) ALTE BENEFICII al 13-lea (anual); prima Paste - tichete cadou in valoare de 400 lei prima vacanta in valoare de 500 lei; Tichete masa - 18 lei zi; Decont transport -130 lei luna;
-
sc radforma instal srl angajeaza calificati si necalificati domeniul instalatiilor program de luni pana vineri de la 08 la 17 , 1 ora pauza lucrari in bucuresti si ilfov transport asigurat cerem si oferim seriozitate
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
We are looking for Romanian native speakers to work for the largest retailer of clothes and accessories of Spanish origin! The main responsibilities will be to take calls and offer back-office support through social media, chat and email in order to process requests received from customers. Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Romanian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 08:30 - 20:00, Monday - Saturday Availability to work from our office in Bucharest Ability to concentrate and listen actively PC operating skills and techno-editing speed Customer orientation and the ability to quickly find solutions Previous experience in the field of Customer Care or in similar activities is an advantage Flexibility, stability and strong team spirit Confidence and proactivity Dedication and honesty We offer: -Fixed-term labor contract till 31st of July 2024 with the possibility of extending - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Inspiring and fun environment - our offices have become known for their innovative, fun and pleasant design. Enjoy our relax and play areas! - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more
-
angajez barman in locatie noua . locatia se afla in sectorul 6 langa AFI Cotroceni. oferim seriozitate si asteptam oameni dornici sa lucreze intr o echipa noua si tanara. salariul este motivant, program flexibil. stabilitate, flexibilitate si seriozitate oferim !! echipa tanara. rugam seriozitate va asteptam in echipa Golazzo !!
-
Dacă ești o persoană cu abilități bune de mânuire a ustensilelor de preparare a produselor de tip Fast Food , energică, amabilă . - îți place sa lucrezi cu oamenii - preiei și aranjezi comenzile de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesionistă -acorzi atenția si asiguri servicii ireproșabile clienților, atunci ești persoana potrivită pentru a fi un preparator de produse Opa! Opa!. Salariu între 2700-3200 net, in funcție de experiența , masa asigurata Program 2 zile cu 2 zile libere 8-21 de luni pana sambata 9-19 Duminica Pentru Detalii suplimentare tel Bulevardul Ghencea nr 91c
-
Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei
-
Am pornit in cautare de noi colegi care sa ni se alature pe posturi de: Lucrator comercial polivalent, Vanzator, Sef departament. Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! Asteptam CV-urile dvs. la adresa
-
Departamentul de Grooming-SanitaVet isi mareste echipa!!! Cautam o persoana dornica de lucru in echipa, care se caracterizeaza printr-un spirit sociabil si o buna relationare cu publicul, cu experienta in domeniu, cu dorinta de a invata si capabiliatea de a face fata provocarilor profesionale. Daca esti o persoana dornica de evolutie atat in plan personal cat si profesional, asteptam CV-ul tau la whatsapp la numarul: . Echipa, Groomers by SanitaVet
-
Esti atras de nanostiinta nanotehnologie? Vrei sa lucrezi in timp ce studiezi? Vino la CSSNT-UNSTPB!
Vrei sa lucrezi in timp ce studiezi? Esti pasionat de stiinta, tehnnologie, inginerie si vrei sa lucrezi intr-un mediu de top, impreuna cu o echipa de tineri cercetatori? Esti interest de domenii precum Advanced Engineering sau Nanotechnology? Atunci CSSNT-UNSTPB este locul perfect pentru tine! CSSNT-UNTPB isi concentreaza cercetarea in domeniul stiintei suprafetelor si interfetelor, al nanomaterialelor si al nanotehnologiei si nano-dispozitivelor. Laboratoarele CSSNT-UNSTPB sunt dotate cu echipamente state of the art , unele dintre acestea fiind unice in Europa. CSSNT-UNSTPB controleaza cateva tehnici avansate de investigare a materialelor, la nivel atomic. (www.cssnt-upb.ro) Ce iti oferim? Daca esti student, masterand sau doctorand ai posibilitatea de a lucra in timp ce mergi la cursuri si chiar posibilitatea de a-ti pregati teza in timp ce lucrezi! Posibilitatea de a lucra inca de la inceputul carierei intr-un domeniu de interes, in continua crestere si de a fi sprijinit permanent de o echipa tanara si dinamica. Pentru a aplica sau pentru orice alta informatie, va rugam sa ne contactati.