Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca doar cu poze Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Cluj! Angajăm Controlori Calitate! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în schimburi; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3100 - 3600 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută; Transport asigurat sau decontat; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET; Instruire la locul de muncă; Contract pe perioada nedeterminată. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Angajam muncitori in constructii in Italia salariu 2500 pe luna cu contract de munca Dulgheri fierari betonisti zidari si finisaje. Nu se accepta betivani sau alcoolisti. Pentru informatii contactati W.App.
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Fabricii, nr. 12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal: Studii superioare economice; Programe de contabilitate şi gestiune Fără cazier judiciar; Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare; Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese; Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel); Descrierea jobului: OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI: Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare Efectuează platile prin bancă catre furnizori; Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă; Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse; Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică; Descrierea companiei: Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 36 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.
-
Prodvinalco angajeaza: Operator imbuteliere Programul de lucru este de 8 ore zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Ce trebuie sa faci? - sa asiguri alimentarea utilajelor cu semifabricat si materiale - sa supraveghezi utilajele pe tot parcursul functionarii - sa ambalezi produsul finit in cutii si folii - sa monitorizezi punctele critice de control. Ce se cere? - scoala profesionala liceu, preferabil in domeniul industriei alimentare - persoana serioasa si muncitoare - atentie la detalii - experienta anterioara intr-un post similar constituie avantaj. Ce beneficii ai? - sansa unui loc de munca stabil - pachet salarial atractiv - asigurarea transportului. Vă aşteptăm la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:30. Mai multe informaţii despre compania noastră gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel. .
-
PRODVINALCO SA angajeaza: Manipulant marfa Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Va asteptam la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:00. Mai multe informatii despre compania noastra gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel.
-
Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial. Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, bonusuri din vanzari, premii de sărbători. Programul de lucrator Luni-Vineri doua schimburi Sambata un schimb Duminica Inchis Angajările se fac în orasele: Cluj-Napoca Str.Buna Ziua Pentru informații la numărul de telefon: Sau CV la adresa de e-mail:
-
CURIER LIVRATOR DRCARMEN - Cluj Napoca Bine te-am gasit ! Noi suntem DRCARMEN.COM, alături de echipa noastră visul tău în care iți doreșți un venit suplimentar fără a fi obligat să ai un job obositor și neplăcut poate deveni realitate ! Fii propriul tău șef, alege-ți orele cum vrei și obține o sumă de bani pe care multe dintre job-urile plictisitoare nu ți-o pot oferi! Ești gata să-ncepem? Pregătește-ți smartphone-ul și vehiculul pentru livrare și suntem gata să-i dăm drumul! Candidatul ideal: -Vârsta minimă de 18 ani -Vehicul propriu ( mașină) pentru a te putea deplasa în regim de livrări -Smarthphone iOS sau Android Descrierea postului: - Livrări de produse (comenzi) gata pregătite din supermarket către beneficiarii de la domiciliu - Oportunitate de colaborare ca și persoană Fizică sau Juridică - Orar disponibil la alegere, nu mergi la vânătoare de comenzi invartindu-te prin oraș pentru că ai acces direct la toată comenzile existente și îți planifici ruta și comenzile ce le ridici - Oportunitate de colaborare part-time sau full time - Ești plătit în funcție de kilometri, greutate, nr. de acțiuni și timp de așteptare. -Toți banii plătiți de către client pentru transport sunt ai tăi, FĂRĂ COMISION pentru DrCarmen. -Venituri între 30 și 60 de lei pe oră. - Asistență 24/7 Aici mai gasesti informatii pe care poate le-am omis sa ti le scriem mai sus : www.drcarmen.com/curieri Hai în echipa noastră! PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE SUNA ACUM LA TELEFON: SAU APLICA ACUM prin acest link pe www.drcarmen.com/curieri si devin-o chiar de maine colaboratorul nostru !!
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Locul de munca este situat pe galeria Sigma Center Cluj Napoca Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Suntem în căutarea unor persoane care împărtășesc pasiunea noastră pentru ospitalitate și doresc să devină parte din familia noastră gastronomică. Dacă vă place să interacționați cu oaspeții, aveți o abilitate naturală în comunicare și căutați să vă alăturați unei echipe armonioase, intr-o noua locatie, din centrul Clujului, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Ospătar: o Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros și asigurarea unei experiențe de servire plăcută o Prezentarea meniului și oferirea de recomandări, luând în considerare preferințele și restricțiile alimentare ale clienților o Luarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie într-un mod precis și eficient o Servirea băuturilor și a mâncării într-un mod atent și profesionist o Asigurarea curățeniei și a ordinii în zona de servire și în alte zone din restaurant o Oferirea de asistență suplimentară pentru alte sarcini ale echipei, după nevoie Barman: o Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate o Oferirea de recomandări și creația de cocktailuri și alte băuturi speciale conform cerințelor și preferințelor clienților o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar și a echipamentelor asociate o Asigurarea respectării regulilor și standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate activitățile desfășurate Ajutor de Bucătar: o Asistență în pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu rețetele și standardele noastre o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru a bucătarilor și în depozitul de alimente o Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de manipulare a alimentelor o Oferirea de asistență în alte sarcini ale echipei de bucătărie, după necesitate Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Capacitatea de a lucra in echipă Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și dinamic Reduceri pentru angajați în cadrul restaurantului nostru Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția în crearea unei experiențe gastronomice de neuitat pentru clienții noștri, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
Salutare! Suntem în căutarea unui frizer să se alăture echipei noastre! Dacă vrei sa faci parte dintr-o echipa de tineri pasionati atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Oferim un mediu de lucru plăcut si relaxat. Locație modernă si centrală. Dacă ești interesat, lasa-ne un mesaj pe pagina noastră de Instagram: Alive Men s Hall si vom legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii. Hai să ducem frizeria la alt nivel împreună!
-
**Alăturați-vă echipei noastre dinamice de livratori!** Salut tuturor pasionaților de livrare! Ești în căutarea unei oportunități palpitante de a lucra cu platforme de livrare renumite precum Tazz, Glovo și Bolt? Avem soluția perfectă pentru tine! **EtherealPath Delivery SRL vă oferă:** - Salariu competitiv: Câștigați între 3500 și 12000 lei, în funcție de performanțele și implicarea dumneavoastră. - Flexibilitate în program: Alegeți între un loc de muncă cu normă întreagă sau cu normă parțială, în funcție de nevoile și disponibilitățile dumneavoastră. - Experiență îmbogățitoare: Alăturați-vă unei echipe dinamice și contribuiți la satisfacția clienților noștri prin asigurarea de livrări rapide și fiabile. **Cerințe:** - Permis de conducere valabil și vehicul fiabil. - Pasiune pentru satisfacția clienților. - Disponibilitate și flexibilitate. **Cum să aplicați:** Dacă sunteți pregătit să vă asumați provocarea și să faceți parte dintr-o echipă excepțională, trimiteți CV-ul la , indicând poziția și platforma de livrare preferată (Tazz, Glovo, Bolt). Pentru a vă crea un cont, accesați [link-ul nostru de înregistrare] ( https: creatorapp.zohopublic.eu haitsmmservice delivery form-perma request tWxX7VtM3RBjwMAHK84Oqq6uZvRvpbHYngyGXzn3fDzwR7jMNbPrmD8ksRx3ggBs5gSshtNdKN4hSszMpK0YuGzR5bvHsaPPAZ32 ) și completați toate informațiile necesare. Nu ratați această oportunitate de a vă alătura EtherealPath Delivery SRL, o companie în plină creștere, și de a face parte din viitorul serviciilor de livrare! Alăturați-vă astăzi și fiți eroul care aduce bucurie la fiecare ușă. Pentru mai multe informații, contactați-ne la . --- Succes în recrutarea noilor talente pentru EtherealPath Delivery SRL!
-
Caut o persoana cu experienta in gastronomie pentru un restaurant in zona turistica in Germania, pentru sezonul de vara. Nu este neaparat necesara cunoasterea limbi Germane. Cazarea este asigurata.
-
Angajez sofer pe dacia logan nouă (benzina + gaz din fabrica). Angajarea se face cu contract de munca și valabil numai pentru persoane serioase.
-
Inginer proiectant instalatii MEP Cluj Napoca (Revit) Clientul nostru, o companie specializata in domeniul serviciilor de inginerie MEP, cu birouri si lucrari in Romania si UK, este in cautarea unui inginer proiectant instalatii MEP pasionat și talentat pentru a se alătura echipei Dacă aveți experiență în proiectarea și coordonarea instalațiilor MEP (mecanice, electrice și sanitare) și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic și inovator, atunci suntem locul potrivit pentru dumneavoastră. Principalele sarcini: Proiectarea și dezvoltarea sistemelor MEP, inclusiv sisteme de încălzire, ventilare și aer condiționat, instalații electrice și sanitare Realizarea calculelor și analizelor necesare pentru dimensionarea corectă a instalațiilor MEP Elaborarea documentației tehnice și a schemelor de execuție pentru instalațiile MEP Coordonarea cu echipa de construcții pentru implementarea eficientă a instalațiilor MEP Supravegherea și asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare Colaborarea cu clienții și consultanții pentru a identifica și satisface cerințele specifice ale proiectelor Cerinte: Calificare si experienta in proiectare MEP Minim 2 ani experienta REVIT Referinte disponibile Locatie : Cluj Napoca Hybrid Salariu : 7000-10000 lei net in functie de experienta , abilitati si implicare Posibilitate de avansare in cadrul unei companii in plina dezlovare pe piata din Romania. Dacă sunteți un inginer proiectant instalatii MEP dedicat și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice și inovatoare, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe
-
Angajam personal necalificat pentru aeroportul Frankfurt Cargo , oferim cazare
-
Program de lucru: Luni-Vineri Sărbători legale nu se lucrează Camion de 12 tone cu lift și prelata Mai multe detalii la:
-
Spalatorie auto din Cluj Napoca, angajeaza spalator autovehicule si covoare, ingrijit, harnic si cu cazierul curat. Oferim salariu FIX 2500-3000 LEI si CIUBUC garantat de 1500 LEI. Ataseaza CV-ul aici.