Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5500 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); - se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Cafenea in Pipera cautam ospatarite Program de la ora 17 la 2 Salariu 3000 lei luna Transport decont 500 lei luna Plus tips
-
Angajam montatori usi cu experienta: Ce cautam? - Experienta de minim 2 ani in domeniu - Seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, atitudine pozitiva -Carnetul de sofer nu este obligatoriu, dar reprezinta avantaj Atributii: - Asigura montajul tamplariei (usi interior, usi exterior, scari, plinta) - Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru Beneficii: Salariul se negociaza in functie de experienta; Program 08-17 luni-vineri
-
Angajam operator masini de injectie. Lacatus mecanic Ajutor reglor masini injectie. Necalificati.
-
-
Angajez sofer TIR,pe comunitate, curse tur-retur Italia -Austria-Germania. Salariul avantajos!!!!
-
Angajez sofer TIR, pe comunitate, curse tur-retur Italia -Austria-Germania. Salariul avantajos!!!
-
Promovat
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Unitate de cazare situata la intrare in Popesti Leordeni cauta personal curatenie pentru efectuarea curateniei. Program de lucru 08-20:00, 3 zile lucratoare - zile libere. Salariu 3500 lei + masa de pranz
-
Societatea SQB (struct quality and building) cu birourile de proiectare in Afumati Ilfov, doreste sa isi mareasca echipa cu noi colegi in domeniul arhitecturii si al ingineriei (inginer drumuri) . pe scurt, suntem o echipa tanara cu multa experienta in special pe implementatul proiectarii din fonduri europene , ceea ce se poate observa accesand site ul societatii www.sqb.ro asteptam CV ul dvs , considerand ca ne putem ridica in beneficii peste societatile care sunt in domeniul proiectarii
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Service auto multimarca (max 3.5t )situat in zona drum intre tarlale,sector 3 bucuresti angajeaza mecanic auto multimarca cu experienta Program de lucru : Luni -vineri: 9-18 sambata ,duminica inchis Salariu atractiv,colectiv tanar !
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Vino in echipa noastră! Echipa Echilibria Montessori Education isi cauta bucatar! Cine suntem? Noi, Echilibria Montessori Education, suntem gradinita si scoala particulara cu o preocupare solida pentru educatie constienta in sistem alternativ si o deosebita atentie pentru alimentatia sanatoasa, bio si starea de bine a copiilor. Ce ne dorim? Cautam o persoana pozitiva, dinamica si pasionata de bucataria vegana si vegetariana, gatim zilnic atat pentru copii cat si pentru personalul nostru, mesele principale si gustarile din meniu. Se lucreaza intr-un mediu placut, relaxant. Descrierea jobului: Responsabilitati bucatar: - prepararea, organizarea meselor si a gustarilor din meniul zilnic - asigurarea necesarului de materii prime - mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico- sanitare in vigoare - respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si termenul de executie - pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii - mentinerea curateniei in spatiul de lucru Calitatile pe care ni le dorim de la viitorul nostru coleg: - experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara - abilitati de organizare - atitudine pozitiva si atentie la detalii - capacitate de lucru in echipa Oferim urmatoarele beneficii: - pachet salarial motivant - masa de pranz si gustari asigurate in cadrul institutiei noastre - conditii de lucru placute intr-un mediu dinamic - incurajare si sustinere pentru dezvoltare profesionala Program de lucru: luni-vineri de la 7:00-15:00 Locatie: Pipera, Voluntari, Str. Sfantul Stefan, nr.35 Contact: tel: mail:
-
Lucrator Comercial (Picking/Receptie Marfa) Candidatul Ideal - Studii medii; - Experienta - minim 6 luni pe un post similar; - Responsabilitate si atentie la detalii; Descrierea jobului 1 post de Picker: -Culege produsele de pe rafturi, le scaneaza si le aseaza in cutia pentru ambalarea comenzii; -Verifica continutul tuturor cutiilor aferente comenzilor; -Dupa incheierea coletarii sigileaza si eticheteaza cutiile aferente comenzii de vanzare si le aseaza in zonele special amenajate din deposit; - Lucreaza in 2 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice. 1 post la Receptie: -Incarca/descarca si transporta marfa paletizata in/din mijloacele de transport, din/in depozit, de pe/la rafturi; -Face receptia marfurilor in depozit conform fisei de proces, procedurilor si instructiunilor de lucru; -Manipuleaza fizic marfa in depozit de fiecare data cand este necesar; -Asigura intretinerea zilnica a echipamentelor de ridicat (incarcare/verificare acumulatori, curatare); - Lucreaza in 3 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice.
-
Angajam agenti curieri Otopeni Specificatii: Numele companieiDSC Expres LogisticTip jobfull timeDescriere Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Otopeni Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 12:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495