Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Companii Disponibil din: 2021-02-28 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Asistent Manager

    Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;

  • 15

    Asistent manager

    Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni

  • 28

    Angajam operator pc

    Firma de constructii angajam, operator calculator , program de la 09-17 , de luni pana vineri . Candidatul ideal: - Experienta in achizitii publice constituie un avantaj (SEAP); -Intocmirea de oferte respectiv de cereri de oferta; - Cunoștințe MS Office; - Cunoștințe limba engleză nivel mediu - constituie un avantaj; - Persoană flexibilă, tolerantă, cu abilități de rezolvare a problemelor; - Foarte bun spirit de organizare; - Capacitate de concentrare și atenție distributivă;

  • 33

    agent de paza

    SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.

  • 3

    Fundația Prison Fellowship România angajează administrator

    ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;

  • 3

    Agent de turism

    Agenția de turism SC Istanbul Travel angajează: agent de turism Cerințele candidatului: Experiență ca agent turism minim 2 ani; Persoană organizată, atentă la detalii, cu abilități de comunicare și gestionare a relațiilor cu clienții, negociere și planificare; Limba engleză nivel avansat; Descriere job: Vânzare & consultanță vacanțe turism intern/ extern. Preluarea solicitărilor venite din partea clienților agenției ( telefonic și e-mail), consilierea acestora pe întreaga perioada a procesului de vănzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, încasare, emitere documente de calătorie; Beneficii: Contract de muncă salariu fix plus comision lunar din total vânzări; Program de luni - vineri 09:00 - 17:00; CV-urile se pot depune: Tel:

  • 2

    Angajam responsabil resurse umane

    Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege care sa aiba; - studii superioare economice sau juridice; - experienta anterioara in calcul salarii si administrare de personal; - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare; - cunostinte legislatia muncii; - bune cunostinte MS Office (Excel, Word). Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara: - primirea, centralizarea si prelucrarea datelor primare primite de la client; - intocmirea documentelor de personal (Contracte de munca, acte aditionale, Decizii, Adeverinte etc); - efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a altor raportari specifice clientului; - intocmire si validare D112; - prelucrare si transmiterea modificarilor in Revisal - evidenta concedii medicale, concedii de odihna, etc; - intocmire dosare recuperare concedii medicale Casa de Sanatate Oferim: - venit intre 3500-5000 lei functie de cunostinte si implicare - tichete de masa - bonusuri Daca te regasesti in anuntul de mai sus sau iti doresti sa castigi experienta alaturi de noi, te asteptam in echipa! Ne rezervam dreptul de a selecta pentru interviu doar acele CV-uri care corespund criteriilor noastre de selectie.

  • 6

    Angajam Contabil a

    Dorim o persoana dinamica, dedicata firmei prin modul de lucru in societate. Cunostintele de contabilitate in programul SAGA OBLIO constituie un avantaj fata de alti candidati. Carnetul de conducere ar fi oportun pentru o mai buna mobiltate si rezolvare a sarcinilor de serviciu.

  • 9

    Angajam secretara firma tamplarie

    Globus Euroglass - Producator tamplarie pvc isi mareste echipa. Cautam secretara cu sau fara experienta pentru ofertare tamplarie pvc. Ofertare, documentatie de executie tamplarie pvc si sticla termoizolanta Pregatirea comenzilor Cunostinte Excel, Word Salariu atractiv Cerinte: - Studii medii/ superioare

  • 1

    Manager departament service instalatii

    Candidatul Ideal - Experienta intr-un post similar - minim 1 an (constituie un avantaj); - Studii superioare tehnice (absolvent UTCB Politehnica - Instalatii); - Cunoasterea legislatiei din domeniu; - Spirit de chipa si colaborare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoana pro-activa si orientata spre rezultat; - Personalitate deschisa - relationeaza usor cu clientii; Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Controleaza toate operatiunile de intretinere tehnica pentru cladiri de birouri, rezidentiale, comerciale şi facilităţi logistice; - Se asigura ca procedurile de intretinere se desfasoara conform clauzelor contractelor de administrare si conform legislatiei in vigoare; - Urmareste programul de întreţinere preventiva, asigura indeplinirea acestuia si imbunatatirea continua; - Intocmeste rapoartele tehnice catre proprietarul cladiri conform contractului de administrare; BENEFICII: - Salariu motivant; - Diverse oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; - Stabilitatea locului de munca. Descrierea companiei Modulex Group este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale.

  • 1

    Disponibil online

    Pra blockchain srl recruteaza jurist 1 pozitie.

    CERINTE: - Licenta in drept; - Persoana responsabila, serioasa, motivata, rezistenta la un program sustinut de munca; - Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Acuratete in rationamentul juridic, in exprimare si in redactarea de documente juridice; - Cunostinte de limba engleza (limbaj juridic); - Cunostinte in domeniul GDPR si drept societar; - Experienta de minim 2 ani in domeniu. Societatea noastra, PRA BLOCKCHAIN S.R.L., a luat fiinta in anul 2018 odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului 2016 679 GDPR, deoarece ne-am propus sa oferim o solutie sigura si accesibila de implementare a normelor GDPR pentru operatorii de date din Romania. In momentul de fata, asiguram prestarea serviciilor de consultanta si implementarea prevederilor GDPR pentru peste 1.100 de clienti prin intermediul platformei MyBiz GDPR ( www.mybiz.eu ) si servicii personalizate de audit, implementare si monitorizarea proceselor de prelucrare de date pentru operatori mari din domenii precum: invatamant superior, domeniul medical si farmaceutic, producatori de software, consultanta si operatori din industria jocurilor de noroc. Candidatii interesati sunt invitati sa ne contacteze la numarul afisat sau sa ne transmita CV-ul prin WhatsApp sau prin adresa de mail

  • 1

    Angajam secretara/receptie cunostinte contabilitate

    Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti

  • 1

    secretara oltenita

    Angajam secretara pentru santierul din Oltenita. cunostinte intocmirea documentatiei.formarea unei adrese catre beneficiar. cunostinte pc word excel power point.etc. vartsa maxima 35 ani. relatii la tel se ofera cazare

  • 1

    Angajam operatori de interviu

    Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • 20

    Angajare casa schimb valutar

    Angajez casiera pentru casa de schimb valutar,cu sau fara experienta .Program 8 0re,Se ofera posibilitatea formarii in domeniul bancar.informatii la tel . ,Multumesc.

Salvează căutarea