Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-11-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • BIA Human Capital Solutions - 1 post - Manager Proiect

    Subscrisa BIA Human Capital Solutions scoate la concurs 1 post de MANAGER PROIECT (cod COR 242101). Cerinte: cunostinte avansate de limba engleza, persoana flexibila, dedicata, cu o mare atentie la detalii si bune abilitati organizatorice. Cei interesati pot trimite CV la sediul nostru: Mun. Bucuresti Sec.1, Str. Horia Macelariu nr. 61-81, Corp B, Camera 6, etaj 1 sau la adresa de e-mail, pana la data de 25.04.2024 cu mentiunea postului pentru care aplica. Doar candidatii selectati vor fi contactati. Selectia va avea loc in data de 26.04.2024 biaoffice @ bia . ro

  • 12

    Secretara/ functionar administrativ

    Daca esti o persoana atenta la detalii, ambitioasa si cu dorinta de a invata, te asteptam in echipa noastra! Cerinte: Studii minime liceale; Abilitati si competente in operare PC: Word, Excel; Notiuni despre gestiunea unei firme; Experinta de lucru in alte programe poate constitui un avantaj; Experinta in activitate de minim 1 an. Ce vei face? Atributii de secretariat: Sortezi si repartizezi corespondenta primita; Evidente auto (ITP, roviniete, asigurari pentru masinile firmei) si faci demersurile necesare in vederea reinnoirilor inainte de ajungerea la termen; Tii evidenta colectarii selective a deseurilor, uniformelor de lucru, etc; Intocmesti necesarul de papetarie si -l trimiti spre aprobare sefului ierarhic; Contribui la buna gestionare a materiallor si obiectelor de inventar; Arhivezi documentele specifice; Atributii administrative: Te ingrijesti ca totul sa fie functional si in termen. Ai atributii de ''bun gospodar''. Ce iti oferim? Dezvoltare profesionala- in fiecare zi, prin diversitatea serviciilor si a tehnologiilor. Posibilitate de promovare pe scara ierarhica intr-unul dintre domeniile in care activam. Pachet social atractiv.

  • Angajam junior facility manager

    Angajam junior facility manager cu experienta si cunostinte: - furnizori si lucrari specifice unui centru comercial; Responsabil cu: - indentificarea de noi furnizori si selectia de oferte; - suport departamentului de achizitii; - urmarirea corespondentei cu furnizorii si colaboratorii; - urmarirea derularii lucrarilor si contractelor; - intocmirea de anexe, devize si rapoarte de lucrari; - urmarirea activitatii echipelor de pe teren; Abilitati necesare: - limba engleza mediu scris vorbit; - cunostinte MS Office, Outlook; Program de lucru LV 7 30 - 16 30 locatie centrala

  • 2

    Operator introducere si validare date

    Bune competente Office; Foarte organizat si disciplinat, cu o puternica abilitate de a prioritiza sarcinile si resursele; Orientat catre detaliu, eficient; Spirit de echipa, cu bune abilitati analitice si de comunicare; Abilitatea in invatarea rapida, cu o buna absortie a informatiilor si experientelor. Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre!

  • 6

    Pentru secretariat

    Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.

  • 2

    Angajam asistent manager.

    Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, ofera spre angajare 3 posturi - asistent manager. Se ofera program de munca 8 ore, contract pe perioada nedeterminata si salariu minim pentru inceput. Conditii de angajare: minim 12 clase absolvite, fara antecedente penale, responsabil, adaptabil la munca in echipa, vechime in munca minim 2 ani. CV-urile candidatilor vor fi primite in sectiunea de mesaje a site-ului www.publi24.ro iar interviurile vor avea loc in data de 12.04.2024 la sediul societatii .

  • 13

    Societate comerciala angajeaza secretara

    societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2

  • 1

    angajez contabil

    grup de firme cu activitate redusa dorim sa angajăm contabil contabila

  • 3

    colaborare cu pensionar

    Dorim colaborare cu un pensionar pentru a rezolva probleme administrative.

  • 1

    Personal auxiliar in domeniul administrativ

    bnt GILESCU VĂLEANU & PARTENERII recrutează în vederea angajării cu jumatate de norma și pe perioadă nedeterminată personal auxiliar in domeniul administrativ. Candidatul ideal îndeplineste următoarele condiții: cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office, Internet) cunoştinţe de limba engleza obligatoriu; abilităţi avansate de comunicare, relaţionare şi organizare, atenţie la detalii; capacitate de concentrare pe priorităţi; seriozitate, confidenţialitate, punctualitate; program de lucru part-time: 14:00 18:00. Responsabilități: scanare, copiere, redactare, arhivare, formatare, traducere documente; gestionarea corespondentei apelurilor telefonice; transmitere documente prin curier posta; înregistrare preluare documente la instanțe si alte autorităti; evidenta dosarelor în lucru, informări cu privire la stadiul acestora, verificarea portalului instanțelor de judecată, obtinere certificate online; diverite comenzi: publicatii, papetarie, produse protocol; rezervari, programari intalniri. Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: nicoleta.giuraarontbnt.eu

  • 4

    secretara

    Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia secretară Cerinţe: - studii medii - cunoştinţe operare calculator (Word, Excel, Power Point) - abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, relaţionare, analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor - capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program prelungit - respectarea termenelor - foarte bun spirit de observaţie, atenţie la detalii şi răbdare - confidenţialitate - atitudine pozitivă şi spirit de echipă Descrierea postului de secretară: Atribuţii: - asigură activitatea de secretariat la cabinetul conducerii unităţii, înregistrează documentele intrate si ieşite în din societate; - primeşte şi deschide corespondenţa adresată Directorului General; - redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; difuzarea, după caz, a lucrărilor şi hotărârilor conducerii societăţii, a lucrărilor efectuate de către compartimentele din structura, sau cu ocazia consfătuirilor organizate de Societate; Aşteptăm CV-urile dumneavoastră şi scrisoarea de intenţie pe adresa de e-mail sau pe fax:

  • 9

    Administrator Imobile si Casier

    Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:

  • Angajare forta de munca straina, permise sedere

    Avocat asigur consultanta, asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii formelor legale pentru angajare a imigrantilor. Obtinere Avize de munca, permise de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetateni straini, formalitati premergatoare. Activitate completa, Seriozitate

  • Secretar/Consilier juridic Birou Notarial

    - efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial

  • 79

    Secretariat Firma

    Secretariat-Firma de productie. ( ambalaje din carton ) Nu solicitam experienta. Cerinte :- Bacalaureat finalizat Salariul net: 3500 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV cu numar de contact.

  • Angajam Jurist

    Angajam jurist cu experienta in imobiliare, constructii , litigii comerciale. Salariu atractiv, program fulltime

  • 4

    Office assistance

    Need english speaking Romanian girl for office in sec 04.. good salary with commission, 50 % work can be done in home

  • 2

    Angajam asistent manager

    Societate cu domeniul de activitate lucrari constructii asngajam domnisoara cu abilitati de operare PC,Ms Office,limba engleza nivel mediu. Principalele atributii sunt : editarea si stocarea contractelor si actelor aditionale ale acestora,precum si solicitarile aferente,evidenta asigurarilor contractelor,comunicarea cu brokerul nostru.

  • 19

    Scoala de Soferi Almi cauta o persoana pentru activitatea de secretariat!

    Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam o persoana comunicativa, cu abilitati si cunostiinte medii in folosirea PC-urilor, care va interactiona zilnic cu elevii nostri. Se ofera: - conditii de lucru avantajoase - salariu atractiv - program flexibil - part time sau full time - bonusuri Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.

  • 2

    angajam manager pentru Bucuresti

    Societatea D & H Best Car Wash Company srl cu sediul în București sector 2, angajaza 5 persoane ca manager Salariul de baza + diferite sporuri în funcție de performante ! Pentru angajari și CV-uri scrieti-ne pe adresa ... shakyacamino94 arund gmail.com

Salvează căutarea