Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Candidatul ideal:
- absolvent a de studii superioare (facultate tehnica sau economie, management, contabilitate etc)
- minim 1 an experienta profesionala anterioara, intr-un domeniu similar (cunostinte tehnice)
- persoana cu cunostinte privind corespondenta de afaceri in mediul tehnic
- abilitati peste ...
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana.
Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri
Salariu: 4000 - 4500 lei in mână + comision.
Cerințe candidatului:
vorbit fluent limba romana, ...
Agenția de marketing și publicitate REVOLUTION Hub, angajează personal part time și full time.
Nu este job remote, se lucrează de la sediul firmei minim 2 zile săptămâna.
1. Agenți de vânzări - 3 posturi pentru fete (răspund la telefon, discuta cu clienții, negociaza și vând serviciile și produsele ...
deal candidate
University degree (Economics, preferably Accounting);
Experience in accounting would be a plus;
Good level of computer literacy in PC applications MS Office (Oracle will be a plus);
Problem solver, organized;
Ability to work in a team;
High attention to detail and accuracy.
Knowledge:
Knowledge ...
3000-8000lei luna Part Full
Descriere
Angajez Asistent Manager Personal Model
Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activitati zilnice de secretariat si protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
-Beauty salon
-Firmă recrutare forță de muncă
din Asia și construcții
Cerinte:
disponibilitate program flexibil
(FĂRĂ OBLIGAȚII)
persoana organizata, ...
Dezvoltator imobiliar angajează în
BUCUREȘTI-SECTOR 2
Secretar ă-agent ă vânzări
Permis cat. B
Cunoștințe imobiliare
4000 lei lună + 500 lei comision vânzare.
Puteti lăsa și CV pe wtsp!
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre!
Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine.
Ce ai nevoie :
- Abilitati de comunicare, negociere si luarea de decizii
- Orientarea ...
Birou notarial, cu sediul în București, sector 2 (zona Mega Mall), angajează secretar secretară.
Sunt necesare cunoștințe de tehnoredactare, abilități de comunicare, spirit de echipă, responsabilitate, perseverență, dorință de a învăța.
Program de lucru
Luni-Joi 8,30-16,00
Vineri 8,30-13,00
Vă ...
Descriere
-Activitatea se va desfasura la sediul biroului.
-Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional
-Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta;
- Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate;
- Atentie ...
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Candidatul ideal:
- absolvent a de studii superioare (facultate tehnica sau economie, management, contabilitate etc)
- minim 1 an experienta profesionala anterioara, intr-un domeniu similar (cunostinte tehnice)
- persoana cu cunostinte privind corespondenta de afaceri in mediul tehnic
- abilitati peste ...
Candidatul Ideal
- Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale
- Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti;
- abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite ...
Departamentul customer care se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile.
Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te ...
Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar
Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:
Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra!
Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne?
Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana:
- care sa lucreze ...
Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat!
Descrierea jobului:
-postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare
-selectia CV-urilor
-programari interviuri
-interviu cu candidatii si testarea acestora
-selectia intervievatilor
-raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de ...
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea ...
Candidatul ideal
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Atentie la detalii;
- Bune cunostinte operare calculator
- Persoana activa, comunicativa, amabila
Obligatii:
- Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate;
- Anunta eventualele modificari de program, ...