Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Loc de munca stabil la interior. La Firma de Curatenie, Pentru complex de blocuri in Voluntari pe Strada Popasului Nr.78 la City Lights Pipera. Program zilnic de la ora 08:00 la 16:00 liber toate liberele legale. Salariul 1300lei net cu Contract Individual de Munca înregistrat la ITM Ilfov. Se deconteaza abonament de transport.

  • FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • Cerinte: Studii medii Cunostinte si experienta de minim 2 ani pe un post similar Cunostinte bune tehnice Cunostinte de operare MS Windows si MS Office Cunostinte solide de limba engleza Competente: Buna capacitate organizatorica Capacitate de lucru cu termene limita stranse Buna capacitate de comunicare Profil: Seriozitate, dinamism, atentie la detalii Perseverenta in indeplinirea obiectivelor Spirit practic si organizat Job description Responsabilitati Solicita oferte pentru materiale la furnizori: piese, consumabile, furnituri diverse, echipament de lucru, scule Analizeaza oferte comparative in termeni de calitate si pret. Negociaza preturile si conditiile cu furnizorii selectati Solicita oferte pentru transport, le analizeaza si negociaza ofertele si conditiile Asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati Urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie. Tine legatura cu furnizorii Informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor) Introduce comenzile in sistemul electronic Creaza articole in sistemul electronic. Introduce in sistem, in dosarul de interventie, costul de transport intern. La cerere, inlocuieste: Responsabilul Stoc, Asistent Facturare, Magaziner. Participa la reuniunile departamentului Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Masa de pranz asigurata Transport Bucuresti - Mogosoaia - Bucuresto Detalii companie: Eneria, filială a Groupe Monnoyeur, este specializată în soluţii de producere a energiei şi motorizare. Concesionar exclusiv al Caterpillar în România, am dezvoltat un portofoliu consistent de proiecte complexe pornind de la oferta de grupuri electrogene şi motoare Caterpillar. Prezent în România şi în străinătate (Franţa, Belgia, Polonia, Algeria), grupul Eneria propune clienţilor soluţii globale şi competitive care să răspundă nevoilor acestora de energie electrică sau mecanică, în spiritul respectului faţă de mediul înconjurător.

  • Candidatul ideal: Studii superioare finalizate, de preferința în domeniul tehnic sau economic Cunoștințe și experiență de minim 2 ani în logistică de administrare a vânzărilor sau în comerț internațional- constituie avantaj Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel - mediu spre avansat, PowerPoint, Internet) Cunoștințe bune de limba engleză si limba franceza Bună capacitate organizatorică, respectarea termenelor limită PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atenție la detalii, spirit analitic Atitudine comercială și orientare către client Disponibilitate pentru lucrul în echipă RESPONSABILITĂŢI Urmărește derularea contractelor și a acordurilor comerciale Lansează comenzi către furnizori (termene, transport, livrare, verificare prețuri) Organizează și urmărește transporturile pentru toate utilajele și echipamentele Emite facturi proforme, finale sau de stornare și urmărește efectuarea plăților de către clienți Menține comunicarea între activitățile comerciale și de service ale societății Ține evidența comenzilor interne, documentelor de vânzare și a costurilor pre-vânzare Realizează raportări periodice specifice Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Masa de pranz asigurata

  • Caut colaborare part time sau full time si caut job ca secretara la o firma italiana.

  • Responsabilitati : Acordarea de suport Managerului General in activitatile zilnice; Prelurea si trimiterea corespondentei; Raspunde de buna circulatie a corespondentei; Executarea lucrarilor de birou de importanta limitata : clasarea dosarelor, utilizarea de scanner, fotocopiator; Asigura pastrarea registrului de intrari/iesiri al societatii; Cerinte : Studii medii sau superioare; Cunostinte de limba engleza cel putin la nivel mediu; Bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare; Atentie la detalii; Cunostinte Pc- MS Office. Se ofera: Contract pe termen nedeterminat; Tichete de masa in valoare de 15 lei/zi; Abonament la Clinica Medicover.

  • Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotiile curente, produse si servicii noi. Cerinte: - Pentru a deveni un Consultant de Credit? este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta sau experienta. Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? Poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine ? iti faci singur programul de lucru ? beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase ? participi la programul de training in vanzari ? te poti dezvolta profesional in cadrul companiei ? esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie locatie zona parc Cismigiu, Piata Sudului, program 8 h, salariu 1500 lei. ontact: 0720076062 Flori.

  • SC AQUA QUEEN SRL angajeaza ptr fima de imbuteliere apa din Com Afumati Jud Ilfov Operator Facturare , Gestionar si Director Fabrica . Oferim : -salariul motivant -tichete de masa -decontare transport

  • Care va fi rolul tau in cadrul companiei • Mentii comunicarea intre departamentele vanzari si productie pe comenzile aflate in lucru. • Pregatesti si distribui subdepartamentelor din zona productie fisele de lucru aferente comenzilor ce vor intra in lucru. Urmaresti comenzile in executie. • Te asiguri de finalizarea la timp a comenzilor. In cazul in care apar intarzieri, anunti din timp superiorii. • Pregatesti toate documentele necesare expeditiei comenzilor finalizate. • Esti responsabil de expeditia corecta si la timp a tuturor comenzilor primite. • Acorzi suport departamentului contabil pentru pregatirea, indosarierea, arhivarea documentelor contabile. Alte informatii relevante: • Permis de conducere • Experienta: minim 2 ani • Studii: minim liceu • Tip job: full time, Program: L-V, 9-18 • Departament: Productie si Contabilitate • Locatie: Branesti, Ilfov • Salariu: se va discuta la interviu. Care sunt calitatile pe care le apreciem la tine • Sociabil cu atitudine pozitiva. Responsabil. Respecti termenele asumate. • Organizat, atent la prioritizarea sarcinilor zilnice, apreciezi ordinea, urmaresti in cadrul activitatilor pe care le desfasori o structura, un mod de lucru. • Te caracterizeaza rapiditatea in activitatea zilnica. Atent la detalii • Comunicativ, vorbesti clar si pe intelesul tuturor. Ai totodata capacitatea de a asculta. • Energic, cu atitudine proactiva. Adaptabil si orientat catre solutii. • Ai capacitatea de a te impune in fata echipei. Ce oferim • Salarial avantajos, decontare transport si asigurare medicala privata. • Posibilitati de formare si crestere profesionala intr-o companie dinamica ce activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv. Cine suntem noi Noi, Profi Print, suntem o companie specializata in productia publicitara cu o oferta completa de servicii si produse avand o experienta de 15 ani in domeniu. Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor.Produsele si serviciile pe care noi le realizam, se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita. Detinem un spatiu ideal pentru serviciul complet al acestui segment de piata in zona industriala a Branestiului, langa centura Bucuresti, hala utilata ultramodern la standarde occidentale. Cum aplici Daca esti interesat, iti asteptam cu interes aplicatia pe acest anunt sau CV-ul la adresa de office profi-print.ro, mentionand in subiect Aplicatie Asistent Manager Productie si Contabilitate

  • Compania Manpower recruteaza pentru unul dintre cei mai importanti Clienti – lider in industria serviciilor de administrare a informatiilor. Activitatea se desfasoara la sediul Clientului – depozitul din Dragomiresti Vale, jud. Ilfov; Se asigura transport de la metrou Pacii – la depozit + decont transport din Bucuresti in valoare de 105 lei/luna. Contractul este pe perioada determinata de 3 luni, cu posibilitate de prelungire; Program: Luni - Vinericu pauza de masa Pachet salarial: - salariu 1600 lei net - tichete de masa - 15 lei/zi; - Transport asigurat de la metrou la sediu + decontare transport Bucuresti 105 lei/luna Responsabilitati: - manipulare documente; - introducerea datelor in sistem - creare baza de date in format electronic; - arhivarea documentelor: grupare dupa tipul documentelor, aranjarea, sortarea cronologica, alfabetica, indosarierea acestora, ambalarea in cutii de arhivare; - asezarea cutiilor de arhivare in depozit; - alte activitati specifice postului, in functie de proiecte. Candidatul ideal: - persoana trebuie sa aiba viteza mare la introducerea datelor si sa fie atenta la acuratetea datelor introduse in sistem; - cunostinte PC - meticuloas(a), atent(a) la detalii, organizat(a) - rezistent(a) la activitati repetitive Persoanele interesate pot lasa un CV la acest anunt, sectiunea mesaje, sau ne pot contacta la numarul de telefon

  • Asistent Manager Productie si Contabilitate Care va fi rolul tau in cadrul companiei • Mentii comunicarea intre departamentele vanzari si productie pe comenzile aflate in lucru. • Pregatesti si distribui subdepartamentelor din zona productie fisele de lucru aferente comenzilor ce vor intra in lucru. Urmaresti comenzile in executie. • Te asiguri de finalizarea la timp a comenzilor. In cazul in care apar intarzieri, anunti din timp superiorii. • Pregatesti toate documentele necesare expeditiei comenzilor finalizate. • Esti responsabil de expeditia corecta si la timp a tuturor comenzilor primite. • Acorzi suport departamentului contabil pentru pregatirea, indosarierea, arhivarea documentelor contabile. Alte informatii relevante: • Permis de conducere • Experienta: minim 2 ani • Studii: minim liceu • Tip job: full time, Program: L-V, 9-18 • Departament: Productie si Contabilitate • Locatie: Branesti, Ilfov • Salariu: se va discuta la interviu. Care sunt calitatile pe care le apreciem la tine • Sociabil cu atitudine pozitiva. Responsabil. Respecti termenele asumate. • Organizat, atent la prioritizarea sarcinilor zilnice, apreciezi ordinea, urmaresti in cadrul activitatilor pe care le desfasori o structura, un mod de lucru. • Te caracterizeaza rapiditatea in activitatea zilnica. Atent la detalii • Comunicativ, vorbesti clar si pe intelesul tuturor. Ai totodata capacitatea de a asculta. • Energic, cu atitudine proactiva. Adaptabil si orientat catre solutii. • Ai capacitatea de a te impune in fata echipei. Ce oferim • Salarial avantajos, decontare transport si asigurare medicala privata. • Posibilitati de formare si crestere profesionala intr-o companie dinamica ce activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv. Cine suntem noi Noi, Profi Print, suntem o companie specializata in productia publicitara cu o oferta completa de servicii si produse avand o experienta de 15 ani in domeniu. Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor.Produsele si serviciile pe care noi le realizam, se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita. Detinem un spatiu ideal pentru serviciul complet al acestui segment de piata in zona industriala a Branestiului, langa centura Bucuresti, hala utilata ultramodern la standarde occidentale. Cum aplici Daca esti interesat, iti asteptam cu interes aplicatia pe acest anunt sau CV-ul la adresa de office profi-print.ro, mentionand in subiect Aplicatie Asistent Manager Productie si Contabilitate

  • Angajez persoana in regim intern care sa se ocupe de intretinerea si curatenia in casa si curte, mici reparatii, . Ofer cazare camera separata masa si salariu in zona Pantelimon. Relatii la tel 0741967286

  • - Preluare comenzi -coordoneaza activitatile specifice de gestiune din cadrul depozitului(receptie, intrari/iesiri, stocuri, livrari, retururi etc); - urmareste termenele de expirare a marfurilor aflate in gestiunea punctului de lucru si organizeaza gestiunea pe sortimente in functie de termenul de valabilitate; - efectuaeaza zilnic inventarul stocului de marfa pe sortimente, cantitati, pret; - urmareste termenele de livrare si aprovizionare, respectand ordinea intrarilor; - asigura buna gestionare a marfurilor, documentelor specifice de gestiune, optimizarea spatiului de depozitare si calitatea depozitarii produselor; - verifica concordanta intre evidenta contabila de gestiune si stocurile din depozit; - asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; - propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa.

  • Societate cu capital strain angajeaza pentru un spatiu de birouri agent curatenie pentru a lucra in schimbul de noapte in vederea curatarii prafului, spalarii veselei, aspirarii mochetei etc. Se oferta salariu motivant , program de lucru fix : Luni - Vineri ( 8 ore / zi ). Va rugam sa transmiteti CV la adresa corina.nitu@okin.eu Detalii la numar de telefon 0725 595 687

  • Cartierul Residenz este situat in orasul Chitila , jud. Ilfov, cu intrarea principala din Soseaua Banatului. Cartierul are un numar total de 489 de apartamente care sunt distribuite in 48 blocuri. Blocurile au 3, 4 respectiv 5 etaje.

  • Salveaza cautarea