Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Compania noastră caută o persoană de sex feminin dornica să lucreze într-un birou pentru sarcini administrative generale pentru a sprijini departamentele noastre de logistică, contabilitate, resurse umane și comerciale. Responsabilitati: -Comunicarea cu toti colaboratorii firmei (clienti, furnizori, transportatori) -Comanda consumabile generale pentru operațiunile companiei, cu respectarea unei proceduri de achizitie -Raportări si întâlniri saptamanale cu departamentul comercial -Crearea rapoartelor pentru transporturi -Verificarea documentației din celălalt punct de lucru al companiei noastre -Realizarea documentației generale pentru angajați -Suport pentru crearea paginii web a companiei -Sprijin pentru departamentul logistic și comunicare cu contabilii externi ai companiei noastre Cerinte: - Limba engleză și limba română nivel avansat scris și vorbit (alte limbi vor fi considerate un avantaj) - Utilizarea excelentă a Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Pdf - Aptitudini organizatorice - Multifunctional Avantaje: - Permis auto categoria B - Cunoștințe de contabilitate primară Salarıu 2500 -3000 Leı NET

  • Caut colaborare part time/ full time. Cunosc limba italiana la un nivel avansat. Rog seriozitate.

  • 1

    FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • Cerinte • Studii medii absolvite; • Experienta anterioara de minim 2 ani; • Cunostinte de operare Microsoft Office; • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; • Disponibilitate de a lucra in ture. Responsabilitati • Verificarea documentelor de insotire a marfurilor; • Inregistrarea in gestiunea depozitului a produselor receptionate; • Intocmirea si inregistrarea operatiunilor de primire si iesire marfa; • Intocmirea, verificarea si semnarea notelor de intrare - receptie, iesire , avize de insotire a marfurilor, CMR si info stock • Intocmirea si transmiterea rapoartelor la solicitarea superiorului. Beneficii • Salariu atractiv; • Tichete de masa;

  • Angajam doamna pentru post director in zona voluntari salarul 3000

  • 2

    Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro

  • Firma Sara din voluntari caut yn post director general in domnul cherii salarul 3000 nr Tel 726740765

  • Cautam persoana care sa se ocupe de curatenie si alte munci necesare.

  • Firma are nevoie SA angajezi pentru post director general si post de secratera si post contabil

  • Angajam o secratera in Firma de incherii spatii

  • 2

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Fabrica de procesare a carnii angajeaza in conditii avantajoase gestionari. Cerinte:  Nivelul de studii: Studii medii.  Operare PC: Cunostinte elementare  Abilitati de calcul, spirit de observatie, atentie la detalii, seriozitate, corectitudine, disciplina in munca, capacitate de coordonare a achipei de muncitori .

  • Angajam lucrator gestionar,in Voluntari,informatii la tel0786131266

  • 1

    Companie de distribuție medicamente, din Bucuresti, angajează Lucrator comercial depozit (gestionar). Postul presupune manipularea produselor farmaceutice (receptie, colectare, verificare). Program de lucru: 2 ture Luni - Vineri 07:00 - 15:30 / 12:30 - 21:00 (inclusiv cu pauza de masa) Salariu net oferit: intre 1800 - 2000 lei. Alte beneficii: Transport asigurat de companie. Locul de munca este in Otopeni, str. Avram Iancu. PHARMACHEM DISTRIBUTIE SRL este o companie din Bucuresti care are ca obiect principal de activitate transportul si distributia produselor farmaceutice.

  • 1

    Locatie: Chitila/ Dragomiresti Vale - ILFOV Ce trebuie sa faceti? In postura de SEF SECTIE RECICLARE veti desfasura urmatoarele activitati: - Coordonarea, planificarea, organizarea si controlul proceselor de productie si a activitatilor intregului schimb, in vederea realizarii programului de productie in linie cu obiectivele stabilite; - Intocmirea rapoartelor de productie, gestionarea stocurilor de materii prime si produse finite; - Monitorizarea calitatii materiei prime receptionate in vederea reciclarii; - Monitorizarea calitatii produselor rezultate in urma procesului de reciclare in conformitate cu cerintele de calitate cerute de beneficiari; - Optimizarea fluxului de productie in vederea reducerii cheltuielilor, asigurarea, dimensionarea si distributia fortei de munca in cadrul sectiei; - Instruirea personalului din subordine; - Monitorizarea utilajelor specifice activitatii si asigurarea functionarii lor in conditii optime; - Urmarirea mentenantei periodice impreuna cu specialistii din subordine. Ce persoana cautam? Sunteti candidatul ideal daca aveti: - Foarte bune abilitati de comunicare; - Sunteti o persoana punctuala, disciplinata in munca si va adaptati usor la diverse situatii; - Abilitati foarte bune de organizare; - Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook); - Disponibilitatea de a lucra in schimburi. Ce puteti castiga? Daca va veti alatura echipei, veti avea de castigat! - Un job pe termen lung intr-o companie unde ai posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; - Pachet salarial motivant in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata (salariu fix, bonusuri, tichete de masa, asigurare medicala, telefon mobil).

  • Salveaza cautarea