Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Resort de 5 stele in Delta Dunarii angajeaza Manager F&B permanent, cu experienta in domeniu.Mai multe detalii la tel sau puteti trimite cv-ul la

  • 3

    S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :

  • 2

    Companie de distributie medicamente, angajeaza personal pentru postul de Lucrator comercial depozit - punct de lucru OTOPENI. Postul presupune in principal: Colectarea produselor farmaceutice de la raft, conform comenzilor primite; Verificarea produselor farmaceutice colectate (lot, BBD), conform comenzilor primite; Participarea la receptia produselor farmaceutice sosite in depozit (in functie de necesitati); Depozitarea marfurilor receptionate in zonele de stocare si la raft; Participarea la inventarele periodice/anuale. Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor/produselor din depozit. Program de lucru: 2 ture, 8:30 ore/zi (inclusiv cu pauza de 30 min), astfel: Luni - Vineri: Tura I 7:00 - 15:30 (inclusiv cu pauza de 30-40 min); Tura II 12:30 - 21:00 sau 13:30 - 22:00 (inclusiv cu pauza de 30-40 min) Salariu net oferit: intre 1800 - 2000 lei + tichete de masa. Alte beneficii: transport asigurat de companie. Locul de munca este in: Otopeni, str. Avram Iancu. Rugam lasati mesaj la anunt!

  • Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 1

    Angajam personal administrativ cu studii superioare tehnice si personal in domeniul marketing pentru punctul de lucru al societatii in localitatea Bragadiru,Ilfov. Constituie avantaj detinere permis auto si cunostinte Autocad, SEAP..

  • S.C. Frigotherm Group cauta sa angajeze operator calculator pentru gestiune. Sediu: Ciorogarla, Ilfov Descriere job: - lucru la sediu - operatiuni IT - munca de echipa - program de luni pana vineri 7:30 - 16:00 Candidatul ideal: - experienta minim 1 an pe o pozitie similara - alte calificari aditionale sunt binevenite - experienta cu Microsoft Word, Excel, Outlook + program contabilitate - spirit de coechipier - organizat - punctual Beneficii: - salariu competitiv si regulat 3000 RON net - zile de concediu - mediu ideal pentru dezvoltare personala si profesionala Candidatii interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresa de mail afisata.

  • 2

    Candidatul ideal: - Persoana comunicativa, rezistenta la stres, bune abilitati de organizare si planificare - Abilitati de operare MS Office, Internet - Experienta in domeniul transporturilui constituie un avantaj Descrierea jobului: - Comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie. - Sa preia comenzile zilnice de transport din partea clientilor sau furnizorilor - Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport si sa tina evidenta acestora in registrele companiei, in format electronic. - Sa organizeze transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei. - Sa optimizeze costurile legate de transport. - Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport - Organizarea si coordonarea activitatii zilnice pentru flota si contractele alocate - Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor - Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora - Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-un colectiv ambitios, in cadrul unei companii in continua crestere Descrierea companiei: Societate comerciala care activeaza in domeniul inchirierii si vanzarii de echipamente pentru constructii.

  • 2

    Doresti sa reduci cheltuielile cu personalul, chiria si intretinerea sediului social? Societatea noastra vine in ajutorul dvs.cu activitati combinate de secretariat, asigurarea de servicii de secretariat zilnice, cum sunt receptia, facturarea si pastrarea evidentelor, servicii de personal si de corespondenta, indosariere, arhivare(pastrare arhiva 10 ani), curierat. Scanarea şi arhivarea electronică. Gestionarea poştei electronice şi a scrisorilor. Notificarea imediată prin SMS sau email. Programari intalniri. Rezervari bilete avion, rezervari hoteliere, concerte, evenimente, etc.. Activităţi de protocol (întâlniri de afaceri in cadrul societatii), spatiu birou 35 m si sala asteptare 15 m. La cerere asigurăm logistica(auto). Pe baza de contract sau comision. Pretul pachetelor se negociază telefonic sau email si este in functie de atributii, pachet Basic si Premium. Prestarea serviciilor se desfasoara conform legislatiei in vigoare, cu delegarea de competente. Oferta limitata! Contactati societatea pentru oferta completa! Cel mai mic pret de pe piata! Adresa noastra, Militari Residence. SC Profamily.

  • Operator magazin online Cerinte: - Cunostinte in domeniul vanzarilor online, - Cunostinte operare PC, x-connecter, shopify - Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online - Confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online - Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor si awb-urilor conform comenzilor primite, - Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea produselor - Se lucreaza de la biroul societatii, Strada Amurgului, nr 26, Popesti Leordeni - Program de lucru 8 ore/zi -L-V Pentru depunere cv-uri:

  • 2

    Angajam 2 fete pe postul de asistent vanzari la depozit materiale textile din loc. Afumati. Jud. Ilfov. Rugam seriozitate, ambitie si tinuta prezentabila. Rugam CV la email info

  • 1

    Job Description We are looking for a personal assistant to the owner of our company acting in interior design and furniture sector in Romania for 4 years. The working place is in Pipera. Knowledge of excel and english are must. Waiting for the CVs of the applicants with an e mail to

  • 12

    Candidatul Ideal: Studii superioare Posesor permis categoria B Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarilor Abilitati de negociere, comunicare activa Capacitatea de a stabili parteneriate profitabile pe termen lung Persoana persuasiva, dinamica si entuziasta Abilitatea de comunicare atat in limba Romana cat si in Engleza Capacitatea de a vinde atat direct cat si prin telefon si email Experienta in curierat reprezinta un avantaj dar nu o cerinta obligatorie Descrierea Jobului: Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti; Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii; Particularizarea ofertei de servicii pentru fiecare potential client; Participarea la negocieri de contracte Intocmirea de rapoarte specifice la solicitarea conducerii companiei privind activitatea desfasurata Program Luni - Vineri 09:00 - 17:00 Depozitul si birourile se afla pe Soseaua Alexandriei 99A Bragadiru Pachetul salarial se va discuta doar in cadrul unui interviu Cv-urile pot fi trimise si direct pe adresa de HR, la sectiunea Cariere a companiei Bookurier Logistics Descrierea companiei SC Bookurier Logistics SRL este o companie dinamica cu o vasta experienta in domeniul curieratului. Societatea a avut grija ca personalul sa fie foarte bine motivat si sa aiba in plus un nivel ridicat al conduitei profesionale si al comportamentului. Societatea se afla intr-un permanent proces de perfectionare si colaboreaza indeaproape cu firme importante la nivel national si international.

  • 2

    Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro

  • -   Toti angajatii companiei beneficiaza, in perioada Sarbatorilor de Iarna, de 2 saptamani de concediu, pentru a petrece  acele zile alaturi de familie.  -   Punem accent pe incredere, respect si credem cu tarie in dezvoltarea persoanala si promovarea interna. CANDIDATUL IDEAL: - NU este relevanta experienta, ci dorinta de munca si proactivitatea - Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate - Viitorul nostru coleg trebuie in primul rand sa aiba o atitudine pozitiva, sa demonstreze abilitati superioare de comunicare si relationare interpersonala - Fluenta in vorbire si scriere (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical) - De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila - Punctualitatea si tinuta bussines sunt obligatorii. ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI: -  Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari - Preluare si gestionare apeluri telefonice, intampinarea clientilor companiei - Oferirea informatiilor specifice nevoilor clientilor - Intretinerea si updatarea pemanenta a bazelor de date a companiei - Raportarea zilnica catre superiorul ierarhic

  • 3

    Angajez bona ptr copil 5 ani - 7- 8 ore/zi fara sambete, duminici, ofer 1800 lei/luna. Telefon-

  • 5

    Cabinet Avocatura- Nedea Valentin- oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante , precum si in fata altor institutii.Drept civil,penal, comercial, familie, recuperari creante

  • 15

    Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • Cerințe: -experiență în vânzări -limba engleză scris și vorbit; -cunoștințe avansate PC, respectiv program de facturare; -permis auto; -experiență anterioară în vânzări; -creativitate, abilități de argumentare și convingere; -abilități de comunicare, relaționare și de negociere dezvoltate; -orientare către client și atenție la detalii; -seriozitate, responsabilitate, flexibilitate; -deschidere de a învăța lucruri noi; Condiții: Desfășurarea activității într-o galerie de artă, înconjurat de obiecte de artă, decorațiuni deosebit de frumoase. Comision atractiv în funcție de vânzări Responsabilități: -realizarea obiectivelor de target de vânzări ale galeriei; -activități de aranjare, împachetare și transmitere prin servicii de curierat rapid a obiectelor vândute; -participarea la realizarea inventarului; -gestionarea casei de marcat; -preluarea apelurilor telefonice; -promovarea galeriei în mediul online; -menținerea curățeniei în spațiul destinat galeriei; -alte activități pentru care conducerea solicită sprijin pentru atingerea obiectivelor.

  • Salveaza cautarea