Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Care va fi rolul tau in cadrul companiei • Mentii comunicarea intre departamentele vanzari si productie pe comenzile aflate in lucru. • Pregatesti si distribui subdepartamentelor din zona productie fisele de lucru aferente comenzilor ce vor intra in lucru. Urmaresti comenzile in executie. • Te asiguri de finalizarea la timp a comenzilor. In cazul in care apar intarzieri, anunti din timp superiorii. • Pregatesti toate documentele necesare expeditiei comenzilor finalizate. • Esti responsabil de expeditia corecta si la timp a tuturor comenzilor primite. • Acorzi suport departamentului contabil pentru pregatirea, indosarierea, arhivarea documentelor contabile. Alte informatii relevante: • Permis de conducere • Experienta: minim 2 ani • Studii: minim liceu • Tip job: full time, Program: L-V, 9-18 • Departament: Productie si Contabilitate • Locatie: Branesti, Ilfov • Salariu: se va discuta la interviu. Care sunt calitatile pe care le apreciem la tine • Sociabil cu atitudine pozitiva. Responsabil. Respecti termenele asumate. • Organizat, atent la prioritizarea sarcinilor zilnice, apreciezi ordinea, urmaresti in cadrul activitatilor pe care le desfasori o structura, un mod de lucru. • Te caracterizeaza rapiditatea in activitatea zilnica. Atent la detalii • Comunicativ, vorbesti clar si pe intelesul tuturor. Ai totodata capacitatea de a asculta. • Energic, cu atitudine proactiva. Adaptabil si orientat catre solutii. • Ai capacitatea de a te impune in fata echipei. Ce oferim • Salarial avantajos, decontare transport si asigurare medicala privata. • Posibilitati de formare si crestere profesionala intr-o companie dinamica ce activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv. Cine suntem noi Noi, Profi Print, suntem o companie specializata in productia publicitara cu o oferta completa de servicii si produse avand o experienta de 15 ani in domeniu. Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor.Produsele si serviciile pe care noi le realizam, se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita. Detinem un spatiu ideal pentru serviciul complet al acestui segment de piata in zona industriala a Branestiului, langa centura Bucuresti, hala utilata ultramodern la standarde occidentale. Cum aplici Daca esti interesat, iti asteptam cu interes aplicatia pe acest anunt sau CV-ul la adresa de office profi-print.ro, mentionand in subiect Aplicatie Asistent Manager Productie si Contabilitate

  • CN POSTA ROMANA OFICIUL POSTAL OTOPENI ANGAJEAZA OFICIANTI GHISEU

  • Responsabilitati : Acordarea de suport Managerului General in activitatile zilnice; Prelurea si trimiterea corespondentei; Raspunde de buna circulatie a corespondentei; Executarea lucrarilor de birou de importanta limitata : clasarea dosarelor, utilizarea de scanner, fotocopiator; Asigura pastrarea registrului de intrari/iesiri al societatii; Cerinte : Studii medii sau superioare; Cunostinte de limba engleza cel putin la nivel mediu; Bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare; Atentie la detalii; Cunostinte Pc- MS Office. Se ofera: Contract pe termen nedeterminat; Tichete de masa in valoare de 15 lei/zi; Abonament la Clinica Medicover.

  • Om politic angajeaza in conditiile legii cuplu de oameni iubitori de catei si natura! Vreau doi tineri sau maturi sa face palinca si curat in curte si ofer salariu peste medie si casa prin testament! Nu voi fi patron ci frate pe veci!

  • Loc de munca stabil la interior. La Firma de Curatenie, Pentru complex de blocuri in Voluntari pe Strada Popasului Nr.78 la City Lights Pipera. Program zilnic de la ora 08:00 la 16:00 liber toate liberele legale. Salariul 1300lei net cu Contract Individual de Munca înregistrat la ITM Ilfov. Se deconteaza abonament de transport.

  • angajam la scoala particulara Sos. Erou Iancu Nicolae, contract individual de munca pe perioada nedeterminata, program de luni pana vineri in doua schimburi de la 7,00 la 16,30 si 14,30 -20,00, sambata si duminica liber, sarbatorile legale liber

  • Angajam gestionar, de preferat cu autorizatie stivuitorist Atmosfera placuta de lucru

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie locatie zona parc Cismigiu, Piata Sudului, program 8 h, salariu 1500 lei. ontact: 0720076062 Flori.

  • Angajez lucrator pentru depozit sticlarie de laborator , situat in Pantelimon (Ilfov) Program : 8 h/zi , luni-vineri Jobul presupune descarcare marfa , pregatire colete , aranjat marfa ,etc Salariu 1800 lei

  • Responsabilitati: • asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati • urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie. Tine legatura cu furnizorii • informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor) • introduce comenzile in sistemul electronic • creaza articole in sistemul electronic • verifica, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de cataloagele companiei (coduri, denumiri, pret, text); • intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de echipa de Achizitii; • intocmeste rapoarte de stoc si analize specifice departamentului; • monitorizeaza si gestioneaza nivelul stocului de produse pentru mentinerea lui in limitele agreate; • comanda produse catre furnizori pe baza vanzarilor si in concordanta cu limitele de stoc agreate la nivel de companie; Cerinte: • experienta profesionala de minim 1 an; • cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational), limba italiana constituie avantaj; • cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint); • studii superioare; • abilitati necesare ocuparii postului: rapiditate in gandire si actiune, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, prioritizare a activitatilor, buna comunicare la toate nivelele ierarhice, sociabilitate, implicare si rezistenta la stres. Beneficii: • pachet salarial motivant • asigurare medicala privata • decont transport; • tichete de masa; Program de lucru: L-V.

  • CN Posta Romana angajeaza factori si oficianti pentru localitatile : Otopeni , Pipera , Corbeanca , Bragadiru ,

  • FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • TIMEX makes the difference. As an international-run company and global market leader in several furniture objects and projects we develop and implement customer-specific furniture solutions for five different core markets. In addition to our export from different countries to Germany, Switzerland and Austria and its supply market, many of big shops in the EU. In addition, we have been paving the way for a successful future for modern furniture with patented items concepts for more than 19 years. As part of a succession plan, we are looking for a (n) at the site Otopeni. Assistant to the Management (m / w / d) in Romania Your task: Independent execution of classic assistance and administrative tasks for the entire management Interface to important business partners and individual departments Independent processing of the incurred text and telephone traffic Support of sales and order department Examination of the accounts in the secretariat Your profile You have successfully completed a commercial education You have very good MS Office skills You have very good knowledge of the English language (word & writing) or German It is characterized by a high level of commitment, organizational ability and flexibility They are communicative, eloquent and enjoy dealing with people They convince by a responsible and independent way of working in a team We offer perspective We offer you a versatile and responsible job in a successful and owner-managed company with a strong international presence. You have the opportunity to work on your own responsibility and successfully implement your ideas. You get a real perspective on a fair and performance-based compensation. Please send your application stating the earliest possible starting date and your salary requirements to: Timex Mobilya S.R.L. Mr. Bernd SchneiderCalea Bucurestilor 170, Spatiul C6 075100 Otopeni / RomaniaVAT: RO30474103 www.timexmobilya.ro By submitting your application documents digitally, you agree that your application documents and personal data may be stored and used by Timex Mobilya S.R.L. up to three months after the end of the application process, but only within the framework of the application phase is required. After that we will delete your data.

  • Angajam lucrator depozit sticlarie de laborator in Pantelimon Ilfov Program 8 h , l-v Jobul presupune descarcare marfa , pregatire colete , aranjat marfa ,etc Salariu : 1800 lei

  • Posta Romana angajeaza : Agent postal ( postas ) localitatea Dragomiresti VALE RELATII TELEFON 0216373700

  • Angajez gradinar, salariul atractiv, in com. Berceni

  • Caut colaborare part time . Cunosc limba italiana la un nivel avansat. Rog seriozitate.

  • RESPONSABILITĂŢI Administreaza relatia cu clientii de servicii de inchiriere utilaje; Informeaza clientii referitor la conditiile financiare si organizatorice ale serviciilor oferite; Pregateste cotatiile de pret si intocmeste facturile corespunzatoare; Calculeaza tarifele pentru refacturarea serviciilor; Organizeaza si urmareste transportul utilajelor; Gestioneaza solicitarile de interventie tehnica; Urmareste ofertele si afacerile in derulare; Urmareste si actioneaza in directia recuperarii creantelor de la clienti; Intocmeste oferte, acorduri comerciale, corespondenta de afaceri, prezentari; Intreprinde activitati de promovare a serviciilor si identificare de noi clienti: prospectare prin telefon; Indeplineste activitati administrative: clasare, arhivare documente; Sprijina si contribuie la optimizarea activitatii echipei de inchirieri. CONDIȚII DE OCUPARE Studii medii; Experienta anterioara in activitati de natura comerciala; Constituie avantaj experienta comerciala in domeniul utilajelor de constructii, industriale sau agricole/ autovehicule/ material rulant sau domenii conexe, in una din urmatoarele activitati: service, intocmire/ ofertare lucrari, facturare clienti, receptie/ baze de date/ corespondenta clienti; Bune cunostinte de limba engleza; Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint); Orientare catre client; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate organizatorica; Capacitate si disponibilitate pentru lucrul in echipa. PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atentie la detalii; Perseverenta in indeplinirea obiectivelor; Spirit practic si organizat; Disponibilitate pentru lucrul în echipă. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechimea in companie; Transport asigurat Bucuresti - Mogosoaia - Bucuresti; Masa de pranz asigurata.

  • Cerinte: Studii medii Cunostinte si experienta de minim 2 ani pe un post similar Cunostinte bune tehnice Cunostinte de operare MS Windows si MS Office Cunostinte solide de limba engleza Competente: Buna capacitate organizatorica Capacitate de lucru cu termene limita stranse Buna capacitate de comunicare Profil: Seriozitate, dinamism, atentie la detalii Perseverenta in indeplinirea obiectivelor Spirit practic si organizat Job description Responsabilitati Solicita oferte pentru materiale la furnizori: piese, consumabile, furnituri diverse, echipament de lucru, scule Analizeaza oferte comparative in termeni de calitate si pret. Negociaza preturile si conditiile cu furnizorii selectati Solicita oferte pentru transport, le analizeaza si negociaza ofertele si conditiile Asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati Urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie. Tine legatura cu furnizorii Informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor) Introduce comenzile in sistemul electronic Creaza articole in sistemul electronic. Introduce in sistem, in dosarul de interventie, costul de transport intern. La cerere, inlocuieste: Responsabilul Stoc, Asistent Facturare, Magaziner. Participa la reuniunile departamentului Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Masa de pranz asigurata Transport Bucuresti - Mogosoaia - Bucuresto Detalii companie: Eneria, filială a Groupe Monnoyeur, este specializată în soluţii de producere a energiei şi motorizare. Concesionar exclusiv al Caterpillar în România, am dezvoltat un portofoliu consistent de proiecte complexe pornind de la oferta de grupuri electrogene şi motoare Caterpillar. Prezent în România şi în străinătate (Franţa, Belgia, Polonia, Algeria), grupul Eneria propune clienţilor soluţii globale şi competitive care să răspundă nevoilor acestora de energie electrică sau mecanică, în spiritul respectului faţă de mediul înconjurător.

  • Candidatul ideal: Studii superioare finalizate, de preferința în domeniul tehnic sau economic Cunoștințe și experiență de minim 2 ani în logistică de administrare a vânzărilor sau în comerț internațional- constituie avantaj Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel - mediu spre avansat, PowerPoint, Internet) Cunoștințe bune de limba engleză si limba franceza Bună capacitate organizatorică, respectarea termenelor limită PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atenție la detalii, spirit analitic Atitudine comercială și orientare către client Disponibilitate pentru lucrul în echipă RESPONSABILITĂŢI Urmărește derularea contractelor și a acordurilor comerciale Lansează comenzi către furnizori (termene, transport, livrare, verificare prețuri) Organizează și urmărește transporturile pentru toate utilajele și echipamentele Emite facturi proforme, finale sau de stornare și urmărește efectuarea plăților de către clienți Menține comunicarea între activitățile comerciale și de service ale societății Ține evidența comenzilor interne, documentelor de vânzare și a costurilor pre-vânzare Realizează raportări periodice specifice Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Masa de pranz asigurata

  • Salveaza cautarea