Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Loc de munca stabil la interior. La Firma de Curatenie, Pentru complex de blocuri in Voluntari pe Strada Popasului Nr.78 la City Lights Pipera. Program zilnic de la ora 08:00 la 16:00 liber toate liberele legale. Salariul 1300lei net cu Contract Individual de Munca înregistrat la ITM Ilfov. Se deconteaza abonament de transport.

  • Candidatul ideal: Studii superioare finalizate, de preferința în domeniul tehnic sau economic Cunoștințe și experiență de minim 2 ani în logistică de administrare a vânzărilor sau în comerț internațional- constituie avantaj Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel - mediu spre avansat, PowerPoint, Internet) Cunoștințe bune de limba engleză si limba franceza Bună capacitate organizatorică, respectarea termenelor limită PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atenție la detalii, spirit analitic Atitudine comercială și orientare către client Disponibilitate pentru lucrul în echipă RESPONSABILITĂŢI Urmărește derularea contractelor și a acordurilor comerciale Lansează comenzi către furnizori (termene, transport, livrare, verificare prețuri) Organizează și urmărește transporturile pentru toate utilajele și echipamentele Emite facturi proforme, finale sau de stornare și urmărește efectuarea plăților de către clienți Menține comunicarea între activitățile comerciale și de service ale societății Ține evidența comenzilor interne, documentelor de vânzare și a costurilor pre-vânzare Realizează raportări periodice specifice Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

  • Angajam 2 cadre didactice. Responsabilitati: desfasoara activității didactice (teme) cu elevi ( clasa 0 – IV) în vederea atingerii obiectivelor și competențelor, prevăzute în documentele școlare, participă la activităţile de educaţie non-formală;asigură supravegherea copiilor; Cerinte : absolventi liceul pedagogic / studii superioare / sau modul pedagogic. Important: Ne dorim sa se alature echipei noastre persoane care sa fie bucuroase sa lucreze cu copii din familii defavorizate. Trimiteti CV la adresa: office@rotas.ro Tel:0770879110

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie locatie zona parc Cismigiu, Piata Sudului, program 8 h, salariu 1500 lei. ontact: 0720076062 Flori.

  • Candidatul ideal - Experienta minim 1 an pe un post similar, intr-o firma de distributie - Bune abilități de comunicare, de planificare şi organizare Descrierea postului: - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Asigura miscarea stocurilor in baza documentelor de intrare/iesire; - Pregateste marfa pentru clienti; - Coordoneaza echipa de manipulanti marfa Depozitul se afla in Comuna Pantelimon. Descrierea companiei Cu o experienţă de 18 ani ca furnizor de produse de curăţenie, compania Misavan işi orientează activitatea către două direcţii business – retail (www.produse-de-curatenie.ro) şi HoReCa (www.produse-horeca.ro), ambele reprezentând o continuă provocare la care se răspunde cu proptitudine şi implicare. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Arii de lucru: Arad, Timisoara, Caras-Severin, Hunedoara, Sibiu, Brasov, Cluj Napoca, Oradea, Salaj, Targu Mures, Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, Valea Prahovei, Craiova, Dolj, Constanta, Tulcea, Galati, Braila, Vaslui, Suceava, Botosani, Iasi.

  • Firma de distributie nationala ,cu sediul in Rudeni ( com Chitila) angajeaza lucratori depozit, etichetatori produse si personal curatenie. Oferim salar motivant, , transport gratuit. Programul de lucru este de luni pina vineri de la 8-17. Informatii la telefon 0742102101

  • Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotiile curente, produse si servicii noi. Cerinte: - Pentru a deveni un Consultant de Credit? este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta sau experienta. Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? Poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine ? iti faci singur programul de lucru ? beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase ? participi la programul de training in vanzari ? te poti dezvolta profesional in cadrul companiei ? esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Care va fi rolul tau in cadrul companiei • Mentii comunicarea intre departamentele vanzari si productie pe comenzile aflate in lucru. • Pregatesti si distribui subdepartamentelor din zona productie fisele de lucru aferente comenzilor ce vor intra in lucru. Urmaresti comenzile in executie. • Te asiguri de finalizarea la timp a comenzilor. In cazul in care apar intarzieri, anunti din timp superiorii. • Pregatesti toate documentele necesare expeditiei comenzilor finalizate. • Esti responsabil de expeditia corecta si la timp a tuturor comenzilor primite. • Acorzi suport departamentului contabil pentru pregatirea, indosarierea, arhivarea documentelor contabile. Alte informatii relevante: • Permis de conducere • Experienta: minim 2 ani • Studii: minim liceu • Tip job: full time, Program: L-V, 9-18 • Departament: Productie si Contabilitate • Locatie: Branesti, Ilfov • Salariu: se va discuta la interviu. Care sunt calitatile pe care le apreciem la tine • Sociabil cu atitudine pozitiva. Responsabil. Respecti termenele asumate. • Organizat, atent la prioritizarea sarcinilor zilnice, apreciezi ordinea, urmaresti in cadrul activitatilor pe care le desfasori o structura, un mod de lucru. • Te caracterizeaza rapiditatea in activitatea zilnica. Atent la detalii • Comunicativ, vorbesti clar si pe intelesul tuturor. Ai totodata capacitatea de a asculta. • Energic, cu atitudine proactiva. Adaptabil si orientat catre solutii. • Ai capacitatea de a te impune in fata echipei. Ce oferim • Salarial avantajos, decontare transport si asigurare medicala privata. • Posibilitati de formare si crestere profesionala intr-o companie dinamica ce activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv. Cine suntem noi Noi, Profi Print, suntem o companie specializata in productia publicitara cu o oferta completa de servicii si produse avand o experienta de 15 ani in domeniu. Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor.Produsele si serviciile pe care noi le realizam, se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita. Detinem un spatiu ideal pentru serviciul complet al acestui segment de piata in zona industriala a Branestiului, langa centura Bucuresti, hala utilata ultramodern la standarde occidentale. Cum aplici Daca esti interesat, iti asteptam cu interes aplicatia pe acest anunt sau CV-ul la adresa de office profi-print.ro, mentionand in subiect Aplicatie Asistent Manager Productie si Contabilitate

  • Asistent Manager Productie si Contabilitate Care va fi rolul tau in cadrul companiei • Mentii comunicarea intre departamentele vanzari si productie pe comenzile aflate in lucru. • Pregatesti si distribui subdepartamentelor din zona productie fisele de lucru aferente comenzilor ce vor intra in lucru. Urmaresti comenzile in executie. • Te asiguri de finalizarea la timp a comenzilor. In cazul in care apar intarzieri, anunti din timp superiorii. • Pregatesti toate documentele necesare expeditiei comenzilor finalizate. • Esti responsabil de expeditia corecta si la timp a tuturor comenzilor primite. • Acorzi suport departamentului contabil pentru pregatirea, indosarierea, arhivarea documentelor contabile. Alte informatii relevante: • Permis de conducere • Experienta: minim 2 ani • Studii: minim liceu • Tip job: full time, Program: L-V, 9-18 • Departament: Productie si Contabilitate • Locatie: Branesti, Ilfov • Salariu: se va discuta la interviu. Care sunt calitatile pe care le apreciem la tine • Sociabil cu atitudine pozitiva. Responsabil. Respecti termenele asumate. • Organizat, atent la prioritizarea sarcinilor zilnice, apreciezi ordinea, urmaresti in cadrul activitatilor pe care le desfasori o structura, un mod de lucru. • Te caracterizeaza rapiditatea in activitatea zilnica. Atent la detalii • Comunicativ, vorbesti clar si pe intelesul tuturor. Ai totodata capacitatea de a asculta. • Energic, cu atitudine proactiva. Adaptabil si orientat catre solutii. • Ai capacitatea de a te impune in fata echipei. Ce oferim • Salarial avantajos, decontare transport si asigurare medicala privata. • Posibilitati de formare si crestere profesionala intr-o companie dinamica ce activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv. Cine suntem noi Noi, Profi Print, suntem o companie specializata in productia publicitara cu o oferta completa de servicii si produse avand o experienta de 15 ani in domeniu. Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor.Produsele si serviciile pe care noi le realizam, se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita. Detinem un spatiu ideal pentru serviciul complet al acestui segment de piata in zona industriala a Branestiului, langa centura Bucuresti, hala utilata ultramodern la standarde occidentale. Cum aplici Daca esti interesat, iti asteptam cu interes aplicatia pe acest anunt sau CV-ul la adresa de office profi-print.ro, mentionand in subiect Aplicatie Asistent Manager Productie si Contabilitate

  • Angajez persoana in regim intern care sa se ocupe de intretinerea si curatenia in casa si curte, mici reparatii, gradina. Ofer cazare camera separata si salariu in zona Pantelimon. Relatii la tel 0723306892.

  • Firma de distributie nationala ,cu sediul in Rudeni ( com Chitila) angajeaza Sef Depozit. Oferim salar motivant, bazat pe performante, Programul de lucru este de luni pina vineri de la 8-17, transportul este asigurat de companie. Informatii la telefon 0742102101

  • Angajăm asistent manager Otopeni, program 8 - 17 Cunoștințe de limba engleză, operare calculator.

  • Cartierul Residenz este situat in orasul Chitila , jud. Ilfov, cu intrarea principala din Soseaua Banatului. Cartierul are un numar total de 489 de apartamente care sunt distribuite in 48 blocuri. Blocurile au 3, 4 respectiv 5 etaje.

  • Societate cu capital strain angajeaza pentru un spatiu de birouri agent curatenie pentru a lucra in schimbul de noapte in vederea curatarii prafului, spalarii veselei, aspirarii mochetei etc. Se oferta salariu motivant , program de lucru fix : Luni - Vineri ( 8 ore / zi ). Va rugam sa transmiteti CV la adresa corina.nitu@okin.eu Detalii la numar de telefon 0725 595 687

  • - Preluare comenzi -coordoneaza activitatile specifice de gestiune din cadrul depozitului(receptie, intrari/iesiri, stocuri, livrari, retururi etc); - urmareste termenele de expirare a marfurilor aflate in gestiunea punctului de lucru si organizeaza gestiunea pe sortimente in functie de termenul de valabilitate; - efectuaeaza zilnic inventarul stocului de marfa pe sortimente, cantitati, pret; - urmareste termenele de livrare si aprovizionare, respectand ordinea intrarilor; - asigura buna gestionare a marfurilor, documentelor specifice de gestiune, optimizarea spatiului de depozitare si calitatea depozitarii produselor; - verifica concordanta intre evidenta contabila de gestiune si stocurile din depozit; - asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; - propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa.

  • Salveaza cautarea