Anunțuri
Secretariat Bucuresti Numele companiei: Birou-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.500 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care a trecut prin greutati si care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Caut o persoana care intelege sa traga pentru firma, in fiecare zi si pe toata perioada de munca a zilei, caci de acolo vine banul cu care este platita lunar, iar banii munciti se castiga greu in ziua de azi. Caut o persoana care sa puna suflet in ceea ce face. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul este Luni - Vineri de 8 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri proprii, de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care a trecut prin greutati si care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Caut o persoana care intelege sa traga pentru firma, in fiecare zi si pe toata perioada de munca a zilei, caci de acolo vine banul cu care este platita lunar, iar banii munciti se castiga greu in ziua de azi. Caut o persoana care sa puna suflet in ceea ce face. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul este Luni - Vineri de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri proprii, de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Angajez part-time asistent manager cu minime cunoștințe juridice și calculator ( office. Word, Excel, Outlook, mail), posesor permis conducere cat.B, zona centrala( Universitate). Tel. contact
-
Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.
-
Societate de avocati cauta persoana pentru call center cu experienta in domeniu. Program 9-18 L-V salariul este de 4000 de lei net. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un cv pe whatsapp la numarul de telefon : . Societatea se afla in sectorul 2 zona Calea Mosilor intersectie cu Eminescu.
-
Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa
-
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.
-
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Bune cunostinte operare calculator - Persoana activa, comunicativa, amabila Obligatii: - Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare al rezultatelor; - Preia pacientii si ii indruma in clinica/spital; - Introduce corect datele personale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice; - Inregistreaza investigatiile efectuate de catre pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale prestate si elibereaza bonul fiscal Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei
-
Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat
-
-
studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it
-
Birou notarial, cu sediul în București, sector 2 (zona Mega Mall), angajează secretar secretară. Sunt necesare cunoștințe de tehnoredactare, abilități de comunicare, spirit de echipă, responsabilitate, perseverență, dorință de a învăța. Program de lucru Luni-Joi 8,30-16,00 Vineri 8,30-13,00 Vă rugăm să transmiteți cv-ul la adresa de mail
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
CERINTE * Abilitati de comunicare, relationare si organizare cu oamenii persoana dinamica, rezistenta la stress si indeplinirea sarcinilor cu prioritizare. * Bune abilitati de utilizarea aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint; * Buna cunoastere a gramaticii limbii Romana, cunosterea limbii Engleza * Persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre rezultat, open-minded. * Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa. BENEFICII: * Pachet salarial motivant si negociabil * Bonuri de masa * Decontare transport * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Respectarea cu strictete a zilelor de plata a salariului; * Program de lucru de luni pana vineri in tura de zi.
-
-
Firma de constructii angajeaza secretara pentru biroul din zona Lujerului, sector 6 Bucuresti. Cerinte: Cunostinte bune de operare PC (MS Office); Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati: Preluare apeluri telefonice; Introducere date client furnizori in baza de date; Preluare prelucrare expediere corespondenta; Inregistrare si organizare documente. Program de lucru de Luni pana Vineri de la 8:00 la 17:00 cu pauza de masa. Salariul initial 4000 lei net.