Anunturi
Secretariat Bucuresti Sector 4Categorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 9 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
3
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
59
Pentru secretariat firma de productie. Cerinte :- bacalaureat finalizat. Nu solicitam experienta, deoarece job-ul implica activitati foarte simple. Contract pe perioada nedeterminata. Salariul net: 3600 lei. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV, cu numar de contact.
-
2
SOCIETATE DE PRODUCTIE ( profil :Digi-Print ) Contract pe perioada nedeterminata. Full-time. Cerinte minime-Bacalaureat Program : 08.30-17.00 Salariul net ( lunar ) : 3600 ron In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. Nu se poate afisa adresa noastra de e-mail, deoarece site-ul nu permite acest lucru.
-
23
Job, in cadrul unei societati de productie. Cerinte:-Bacalaureat finalizat cu diploma. Contract pe perioada nedeterminata. Full-time. Acceptam persoane care sunt la o anumita forma de invatamant, atata timp cat pot respecta programul. Salariul Net : 3500 lei. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV ,cu numar de contact.
-
28
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
1
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită i de comunicare i cu o prezen ă agreabilă; Cuno tin e foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.
-
Compania Pgs Global Trading Srl, caută pentru biroul din București o nouă colegă pentru postul de Contabil primar/Secretara Candidatul ideal trebuie să : - preferabil sa cunoască limba engleza (nivel mediu) - aibă atitudine pozitivă, - aibă abilități bune de comunicare și relaționare, - aibă capacitate de a lucra în echipă, - aibă dorința de a acumula cunoștințe și de a evolua în cadrul echipei. - aibă cunoștințe de operare PC - editare text, calcul tabelar,generare documente Experiența este un avantaj dar nu o condiție eliminatorie. Ne dorim in cadrul societatii o persoana organizată și motivată, capabilă să își urmărească obiectivele pe termen lung dar și sarcinile imediate. Entuziasmul și dorința de a duce fiecare proiect la bun șf rșit sunt esențiale. Descriere job Responsabilități: - Contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate SAGA (receptii, facturi, chitante, extrase, etc); Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie Contabilizează şi înregistrează registru de casă; Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti; Urmărirea şi verificarea plăţilor către furnizori şi a încasărilor de la clienţi; - întocmirea documentelor de inchidere ale lunii si declaratiile pentru ANAF se intocmesc impreuna cu Expertul Contabil. - ocazional se vor intocmi oferte, adrese. Trimite si primeste emailuri si documente catre/de la parteneri. - gestionarea corespondenței prin intermediul emailurilor, telefoanelor; - trimiterea rapoartelor către conducere cu activitatea zilnică și săptăm nală; Beneficii job Oferim un salariu atractiv, bonuri de masă, telefon.
-
- Asigură fluxul și evidența corespondentei interne si externe din societatea, asigurandu-se de respectarea confidentialitatii tuturor documentelor; - Acorda suport cu privire la toate aspectele legate de activitatile administrative care rezulta din activitatea curenta; - Elaboreaza şi redactează documente, prezentări şi rapoarte cerute de management; - Efectueaza rezervări cazare/transport pentru diferite deplasări în țară/străinătate; - Asigură protocolul în cadrul tuturor întâlnirilor;
-
2
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam secretara pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa , calma si responsabila. Program 8-18. Oferim bonuri de masa ! 3500 lei salariu
- Salveaza cautarea