Vei fi notificat de câte ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Bucuresti Sector 4

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    Administrator tehnic blocuri

    Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.

  • 59

    Pentru Secretariat

    Pentru secretariat firma de productie. Cerinte :- bacalaureat finalizat. Nu solicitam experienta, deoarece job-ul implica activitati foarte simple. Contract pe perioada nedeterminata. Salariul net: 3600 lei. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV, cu numar de contact.

  • 2

    Asistent Manager-Firma de Productie

    SOCIETATE DE PRODUCTIE ( profil :Digi-Print ) Contract pe perioada nedeterminata. Full-time. Cerinte minime-Bacalaureat Program : 08.30-17.00 Salariul net ( lunar ) : 3600 ron In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. Nu se poate afisa adresa noastra de e-mail, deoarece site-ul nu permite acest lucru.

  • 23

    Asistent Manager

    Job, in cadrul unei societati de productie. Cerinte:-Bacalaureat finalizat cu diploma. Contract pe perioada nedeterminata. Full-time. Acceptam persoane care sunt la o anumita forma de invatamant, atata timp cat pot respecta programul. Salariul Net : 3500 lei. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV ,cu numar de contact.

  • 28

    Pentru secretariat

    Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.

  • 1

    secretar/tehnoredactor notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită i de comunicare i cu o prezen ă agreabilă; Cuno tin e foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.

  • Angajam Contabil primar/Secretara

    Compania Pgs Global Trading Srl, caută pentru biroul din București o nouă colegă pentru postul de Contabil primar/Secretara Candidatul ideal trebuie să : - preferabil sa cunoască limba engleza (nivel mediu) - aibă atitudine pozitivă, - aibă abilități bune de comunicare și relaționare, - aibă capacitate de a lucra în echipă, - aibă dorința de a acumula cunoștințe și de a evolua în cadrul echipei. - aibă cunoștințe de operare PC - editare text, calcul tabelar,generare documente Experiența este un avantaj dar nu o condiție eliminatorie. Ne dorim in cadrul societatii o persoana organizată și motivată, capabilă să își urmărească obiectivele pe termen lung dar și sarcinile imediate. Entuziasmul și dorința de a duce fiecare proiect la bun șf rșit sunt esențiale. Descriere job Responsabilități: - Contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate SAGA (receptii, facturi, chitante, extrase, etc); Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie Contabilizează şi înregistrează registru de casă; Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti; Urmărirea şi verificarea plăţilor către furnizori şi a încasărilor de la clienţi; - întocmirea documentelor de inchidere ale lunii si declaratiile pentru ANAF se intocmesc impreuna cu Expertul Contabil. - ocazional se vor intocmi oferte, adrese. Trimite si primeste emailuri si documente catre/de la parteneri. - gestionarea corespondenței prin intermediul emailurilor, telefoanelor; - trimiterea rapoartelor către conducere cu activitatea zilnică și săptăm nală; Beneficii job Oferim un salariu atractiv, bonuri de masă, telefon.

  • Asistenta director

    - Asigură fluxul și evidența corespondentei interne si externe din societatea, asigurandu-se de respectarea confidentialitatii tuturor documentelor; - Acorda suport cu privire la toate aspectele legate de activitatile administrative care rezulta din activitatea curenta; - Elaboreaza şi redactează documente, prezentări şi rapoarte cerute de management; - Efectueaza rezervări cazare/transport pentru diferite deplasări în țară/străinătate; - Asigură protocolul în cadrul tuturor întâlnirilor;

  • 2

    Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam secretara pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa , calma si responsabila. Program 8-18. Oferim bonuri de masa ! 3500 lei salariu

  • Salveaza cautarea