Anunțuri
Secretariat Bucuresti Sector 4-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Se cauta tinere comunicative, descurcarete si cu aspect placut ca asistente manager. Nu este necesara experienta (utilizare PC nivel de baza), se furnizeaza training de speciialitate, programul este flexibil existand si posibilitatea de part time. Se ofera remuneratie motivanta si posibilitate de promovare. Trimiteti CV+poza recenta pentru ca aplicatia sa fie luata in considerare.
-
FIRMA DE PRODUCTIE Contract pe perioada nedeterminata. Nu solicitam experienta. Full-time. Bacalaureat finalizat cu diploma. Program : 08.30-17.00 Salariul net : 3600 ron In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. cu numar de contact.
-
Secretariat-Firma de productie. ( ambalaje din carton ) Nu solicitam experienta. Cerinte :- Bacalaureat finalizat Salariul net: 3500 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV cu numar de contact.
-
Societati de productie-Print Digital Angajam pentru secretariatul societatii. Cerinte:-Bacalaureat. Contract pe perioada nedeterminata. Full-time. Salariul Net : 3600 lei. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV ,cu numar de contact.
-
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.
-
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
Candidatul Ideal Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple si are capacitatea de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Mentinerea permanenta a legaturii cu reprezentantii ansamblurilor rezidentiale. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unei administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnizori. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Aducerea la cunostinta locatarilor a prevederilor regulamentului de ordine interioara din cadrul complexului rezidential. Descrierea companiei Compania de administrare ansambluri rezidentiale. www.squaremanagement.ro
-
Cautam sa angajam o secretara pentru o firma de brokeraj de credite. Sediul se afla in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 1 (Pta. Unirii). Firma activeaza in domeniu financiar-bancar. Experienta in domeniu minim un an. Program 09:00-18:00, luni-vineri. Principalele responsabilitati: Intocmire dosare; Centralizare date clienti; Centralizare facturi borderouri; Verificare si centralizare status dosare; Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, alte documente interne; Arhivare documente; Asigurarea transmiterii documentelor pe e-mail; Multumesc!
-
Disponibil online
Caut,Secretara-office manager, experienta imobiliare,
FIRMA IMOBILIARA , angajeaza secretara cu experienta in imobiliare pentru 4-5 zile saptamana.PLATA BILUNARA SAU LA ZI.Biroul in UNIRII, FIX LANGA IESIREA METROU UNIRII. Secretara mea, care va cumula si functiile de office- manager si agent imobiliar virtual, va avea salariul de 4.500 lei luna, plus 20 % din comisionul firmei, adica un comision personal ce poate ajunge la 8,000 lei ( 80 milioane lei vechi ). AVANTAJUL ESTE ENORM - ESTI PRIMUL OM IN FIRMA !! TREBUIE SA AI MULTA EXPERIENTA IN IMOBILIARE, navigare internet, cunoastere bine-bine Bucuresti, sa cauti in internet sau prin relatii personale, oportunitati de afaceri imobiliare , sa ai putere de convingere a clientului, sa fii o buna negociatoare si .. prezentabila. O adevarata money - maker, fara obligatii mari in viata personala, program de lucru incepand de la ora 10.00 dimineata, pana la 18.00. Salariu rezonabil plus comision 20 %. din orice tranzactie a firmei NU SUNATI SI NU DATI MESAJE DACA NU AVETI EXPERIENTA IN IMOBILIARE !!! Sunt un domn in varsta si putin bolnav care are nevoie de ajutor in afacerile imobiliare pe care le conduc cu succes de mai bine de 33 de ani. Va informez ca biroul meu din Piata Unirii se afla in doua camere inchiriate + terasa protocol, dintr-un apartament cu 5 camere. Rog mesaje numai pe WhatsApp. In Bucuresti. Biroul este fix la metrou Unirii 1. Detalii numai pe WhatsApp- . Mihai
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.