Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari Bucuresti doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Reprezentant colaborator distribuitor Snep Spa

    Cautam colaboratori pentru compania Snep Spa!!! Oferim ajutor, sprijin, suport si indrumare gratuit !!! ....Nu există nu pot, nu am clienți, nu am vânzări! ....Există doar nu vreau sa ma implic! Trăim in era tehnologiei, este imposibil sa nu reușești! - lucrezi de oriunde, oricând, atât cât îți permite timpul - program flexibil, iti împarti timpul după bunul plac - fara target-uri - ești propriul tău șef - cel mai mare castig inca de la prima comanda 50% Vino și tu alături de comunitatea Snep si devino independent financiar!!! Îți garantez ca nu vei regreta !!! Rugam și oferim seriozitate !!!

  • Colaboratori în Asigurări

    Cauți o sursa de venit EXTRA? Alătură-te echipei Destine Broker și devino și tu agent de asigurări! De Ce? #iti dezvolți propria ta afacere care funcționează și în timp de criza #iti punem la dispoziție tot ce e necesar ca să ai succes #veniturille sunt în funcție de implicare(Nu Este cu Salariu Fix) #nu ai program fix și nici target #poti lucra de acasa #nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajuta CONSTITUIE un avantaj dacă ai un spațiu comercial (magazin, birou, atelier, service, etc.) ai experienta în vânzări asigurări. Pentru mai multe informații la telefon.

  • 4

    Broker Asigurări (Fără Experiență Necesară) - Part-Time

    Suntem în căutarea unor persoane motivate să se alăture echipei noastre din domeniul asigurărilor! Dacă îți dorești să faci parte dintr-un mediu dinamic și să îți dezvolți abilitățile într-un sector în continuă creștere, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine. Posibilitate de lucru din orice parte a tarii. Aplica acum pe : https: forms.gle CPszhEu8MjRjC2Ge9 Cerințe: Disponibilitate part-time Nu este necesară experiență anterioară în domeniul asigurărilor Cunostințe minime de utilizare a unui laptop PC Capacitatea de a lucra de la domiciliu Absolvirea a 12 clase Responsabilități: Participarea la training-uri pentru dezvoltare continuă în domeniul asigurărilor Comunicare eficientă cu clienții pentru a înțelege și satisface nevoile lor Administrarea eficientă a activităților specifice brokerajului Beneficii: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc un venit suplimentar Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic Posibilitatea de a lucra de la domiciliu Alatura-te echipei Destine Broker si bucura-te de oportunitatile de crestere profesionala, training-uri si suportul necesar pentru a te dezvolta ca un broker talentat si motivat. Aplica acum pe : https: forms.gle CPszhEu8MjRjC2Ge9

  • 1

    Agenți de vânzări (domeniul de activitate: turism)

    Un venit suplimentar lejer pentru cei simpatici și îndrăzneți care știu să convingă turiștii să apeleze la serviciile unui ghid. E un job flexibil, pe bază de comision. Câștig/turist = minim 50-100 lei Cerințe: - caracter sociabil, plăcut, politicos și moral - spirit de convingere - fluență în limba engleză - conversațional - capacitate de a reține toate detaliile prezentării ofertei către turist Cei interesați să-mi trimită o descriere personală prin care să mă convingă că putem colabora (preferabil pe email), însoțită de o fotografie recentă.

  • 1

    Sales assistant

    Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!

  • Reprezentanti vanzari zona 600-1200euro

    Descrierea jobului Promovarea si prezentarea produselor de optica medicala (ochelari de soare, rame ochelari vedere, lentile de ochelari). Mentinerea relatiei cu clienti actuali. Deplasare in tara 4 zile/saptamana. Extindere portofoliu clienti. Reprezentant de vanzari pentru una din zonele: a. zona vest (Transivania, Banat, Oltenia,Bucuresti) b. zona est (Moldova, Dobrogea, Muntenia) Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix plus comision in functie de incasari. Minim 600euro. Masina si telefon de serviciu. Cerinte Experienta in domeniul optica medicala sau in distributie - vanzari !!! Domiciliu in zona Bucuresti sau judete limitrofe. Disciplina, punctualitate, responsabilitate. Posesor permis de conducere categoria B minim 3 ani. Abilitati de comunicare. Aspect fizic placut si atitudine orientata catre client.

  • 3

    Angajam agent de vanzari Bucuresti-Ilfov

    Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților  - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa

  • 1

    Partener Telekom angajeaza agent vanzari BUCURESTI!

    - Contactarea potentialilor clienti, persoane juridice, asociatii, primarii. - Promovarea produselor si serviciilor Telekom - Intelegerea nevoii clientilor, ofertarea clientului, semnarea contractului - Respectarea unui target zilnic lunar - Entry Level (< 2 ani) Beneficii - Contract de munca nedeterminata - Castiguri atractive (Salariu fix + comisioane lunare + bonus de performanta) - Venituri intre 3000 si 10.000 RON - Program de lucru fix de 8 ore - Laptop & telefon de serviciu - Birou in zona Centrala, Piata Romana - Training de vanzari si abilitati de negociere - Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. - Posibilitate avansare pe functia de Team Leader.

  • Back-office agent cu germana

    Responsibilities Helping customers and provide assistance on chat, mail, social media Assisting customers with solutions, counselling and information about the company s policy and services provided Gather data and add data from both the customer and the company Having a friendly attitude and being proactively involved in assuring the happiness of the customers To respect the company s rules and regulations regarding the handling of data Requirements Language: Advanced language skills in German with medium advanced English (EN for training) Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to details. Excellent analytical skills as well as desire to improve data. Team player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch) IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typing Punctuality and attention to details; Veteran: Previous experiences in customer support is a big plus Being ok with a flexible schedule Alte detalii: o Bonuri de masă în valoare de 21 RON zi; o Bonus de performanță pana la 400 lei net o Abonament medical privat la rețeaua Regina Maria; Acces la platforma de lectură online, Bookster; Diverse reduceri la partenerii noștri (Lensa, Therme, Hard Rock Cafe etc.) Programul este 24 7, flexibil, cu mai multe shifturi, insa la inceput echipa fiind mica o sa fie in intervalul 7:00-02:00 luni duminica. Training 2 saptamani Start-date: 01.04

  • 6

    Angajam Agenti Imobiliari cu / fara experienta

    Mauwis imobiliare, Agentie cu vechime isi extinde echipa. Salariul este pe baza de comision si variaza in functie de munca depusa. Cerinte: Cunoștințe de baza in utilizarea computerului Limbaj si atitudine profesioniste Tinuta office Experienta in domeniul imobiliar constituie un plus Beneficii: Aveti posibilitatea de a va alege zona/sectorul , tipul tranzactiilor vanzari/inchirieri. Nu se ofera salariu fix, comisionul este progresiv- la vanzari. Se ofera birou individual, laptop, telefon mobil, decontare mijloace de transport, combustibil masina, , baza de date si posibilitati de promovare si gestionare a ofertelor/cererilor , masina in functie de realizari( vanzari). Oferim un comision de 50 % celor care detin SC sau PFA, pentru colaborarea cu noi. 5 posturi disponibile care presupun: Identificarea cererilor și a ofertelor Contactarea proprietarilor Promovarea anunțurilor Stabilirea contactului cu clientii Realizarea vizionarilor Incheierea contractelor de vizionare Participa la negocierile privind pretul imobilului, conditiile de transfer a proprietatii si conditiile legale ale tranzactiei.

  • Angajam Consultant | Broker | Agent Imobiliar - Bucuresti, zona Unirii. Cu sau fara experienta!

    Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul;  - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana;  - permis cat. B;  - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok);  - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii;  - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat);  - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare;  - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!

  • 4

    Anagajez asistent manager

    Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.

  • 5

    Angajare operator magazin online-Bucuresti salariu+comision

    Salariu de baza + procent din vanzari. Descriere: Compania noastra ofera oportunitatea de a te alatura echipei noastre în calitate de Operator Comenzi produse. Acest rol presupune preluarea comenzilor de pe site. Se lucreaza de la sediul companiei, situata in Bucuresti, Bd Corneliu Coposu(Zona Unirii)- la 5 minute de mers pe jos fata de statia de metrou Unirii. Program de Lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:30. Ce Oferim: Program de lucru full-time, 8 ore zi, de luni pana vineri; Sediul firmei în Bucuresti, Unirii (la 2 minute de mers pe jos fata de statia de Metrou Unirii); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut. Pachet salarial atractiv format din salariu de baza + bonusuri si alte beneficii Responsabilitati Principale: Vanzarea produselor in mediul online (piese auto); Preluarea comenzilor; Emiterea awb-urilor si a facturilor; Impachetarea coletelor. Cerinte pentru Pozitia de Operator Magazin Online Piese Auto: Experienta anterioara in domeniul vanzarilor online constituie in avantaj sau in alt segment al domeniului auto; Abilitati de comunicare cu clientii la telefon; Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client; Capacitatea de a lucra in echipa; Seriozitate, punctualitate. Daca te regasesti in aceste cerinte si esti pasionat de domeniul auto, te invitam sa aplici pentru acest post sau sa ne trimiti pe whats-app cv-ul tau.

  • 2

    Consilier Vanzari accesorii GSM - Auchan Militari

    DESCRIERE Vino în echipa Mobiup - Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup - Mobicell: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup - Mobicell oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup - Mobicell, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!

  • Vanzari online limba italiana

    angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la

  • 40

    Reprezentant si coordonator vanzari - remote part time

    Cautam reprezentanti si coordonatori vanzari! Vino acum in echipa noastra, dezvolta-ti echipa si vei castiga pana la 20% din vanzari + 42% din comanda proprie. Cadouri la inscriere si livrare gratuita! Detalii : intra aici ladysreprezentant . c o m

  • 3

    Agent vanzari consumabile hoteliere

    Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.

  • 14

    Internship pentru studenti

    Aplica la un internship ! Stim ca este greu sa gasesti un job la inceput de drum, de accea suntem aici pentru tine. Cautam consultanti entuziasti care sa raspunda cu zambetul pe buze clientilor! Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te poti dezvolta profesional si personal? Compania multinationala este locul potrivit pentru tine! Iti oferim posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare personala in cadrul Academiei de Vanzari . Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect. Experienta si Abilitati: - esti sociabil si responsabil - esti organizat - creativ - ambitios - om de actiune - abilitati de leadership si comunicare - abilitati de negociere - studii medii/superioare - cunostiinte Pachet MS Office Beneficii - Iti oferim pregatire si training - ai un program flexibil care iti permite sa dedici timp si proiectelor tale personale - ai posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa performanta - esti recompensat pe masura implicarii si a eforturilor tale. Sentimentul nostru este ca raspunsul tau va fi afirmativ asa ca iti multumim inca de pe acum ca ne lasi sa facem parte dintr-un proiect atat de important din viata ta! Compania multinationala te vrea in echipa! Trimite Cv-ul tau .

  • 4

    Caut colega florarie Gorjului

    Caut colega, creativa, energica, careia ii plac provocarile, pasionata de flori si plante, dornica sa lucreze intr-un mediu vesel si placut. Floraria este situata pe Bdul Iuliu Maniu, vis-a-vis piata Gorjului. Va astept cu drag sa ma contactati pentru detalii.

  • Reprezentant medical

    Avem de oferit nu doar un loc de muncă, ci o oportunitate de a contribui la înaintarea cunoștințelor medicale și la îmbunătățirea vieții oamenilor prin accesul la tratamente revoluționare cu celule stem. Life Solutions, companie premium pe piața serviciilor de recoltare și stocare de celule stem, face parte dintr-un grup de companii care oferă consultanță medicală de elită și suport pentru pacienții români. Căutăm pionieri care să se alăture echipei noastre dinamice, în calitate de Reprezentanți în vânzări de Celule Stem. Iată ce căutăm în tine: Abilități de comunicare și negociere superioare. Știm că ești acolo, vorbitori fermecători și negociatori iscusiti! O atitudine proactivă, focusată pe rezultate și abilitatea de a evolua într-un mediu în plină mișcare. Înțelegere solidă a domeniului celulelor stem și a domeniului medical. Dacă ești la început, nu te îngrijora, vom investi în dezvoltarea ta! Ce vei face? Identificarea și prospectarea de noi clienți. Vom avea nevoie de acel instinct de vânător al tău! Prezentarea și promovarea serviciilor noastre. Te vei transforma în ambasadorul nostru de încredere! Construirea și menținerea de relații puternice cu clienții și medicii. Vei fi puntea de legătură între ei și revoluția medicală! Participarea la evenimente de profil pentru a crește vizibilitatea brandului nostru și a genera noi oportunități. Monitorizarea pieței și a competitorilor pentru a identifica tendințe și oportunități. Și în final, beneficiile: Pachet salarial competitiv și bonusuri atractive. Performanța ta merită răsplătită! Oportunități reale de avansare și dezvoltare a carierei. Credem în evoluția personală și profesională! Un mediu de lucru stimulant, alături de o echipă dedicată și profesionistă. Acces la resurse și instruire de top pentru a-ți perfecționa abilitățile. Gata să faci parte din revoluția științei medicale? Trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la Nu uita să menționezi în subiectul emailului "Aplicare Vânzări Celule Stem - [Numele tău]". Așteptăm cu nerăbdare să îți cunoaștem entuziasmul și talentul. Hai să creștem împreună! Echipa Life Solutions

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea