Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agent vanzari Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • ANUNT ANGAJARE/COLABORARE COMISIOANE ATRACTIVE AGENTIE IMOBILIARA SEDIUL: MILITARI RESIDENCE Str. REZERVELOR, NR. 56, BL.4 Vis a vis de capătul STB Agentia este situata pe Str. Rezervelor 56 bloc 4 Parter, Chiajna, Ilfov vis a vis de capatul STB. Pentru detalii asteptam sa ne contacati sau ne puteti atasa CV pe whatsapp sau mail. Tel.

  • ANUNT ANGAJARE/COLABORARE COMISIOANE ATRACTIVE AGENTIE IMOBILIARA SEDIUL: MILITARI RESIDENCE Str. REZERVELOR, NR. 56, BL.4 Vis a vis de capătul STB Agentia este situata pe Str. Rezervelor 56 bloc 4 Parter, Chiajna, Ilfov vis a vis de capatul STB. Pentru detalii asteptam sa ne contacati sau ne puteti atasa CV pe whatsapp sau mail. Tel.

  • 3

    Descriere: Societatea producatoare de produse panificatie in Bragadiru angajeaza sofer distribuitor Candidatul Ideal - Experienta in vanzari si cunoasterea pietei locale constituie un avantaj - Permis conducere categoria B-cerinta obligatorie - Cunoasterea pietii locale - Persoana organizata si planificata - Abilitati de lucru in echipa - Persoana orientata catre actiune si rezultate - Persoana disciplinata, ordonata, cu bune abilitati de comunicare si relationare Descrierea jobului - Acoperirea maxima a zonei de distributie alocate (Zona Rahovei , Bragadiru,Clinceni ,Domensti,Chiajna,Militar,Dr.Taberei), a mentinerii si extinderii portofoliului de clienti - Mentinerea unei relatii bune cu clientii existenti si potentiali - Realizarea obiectivelor de vanzare si merchandising: promovare activa a produselor din portofoliu - Incasarea contravalorii facturilor si preluarea comenzilor din zona alocata Beneficii: - Pachet salariar atractiv (salariu fix+bonusuri de performanta) - Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii solide

  • 1

    Angajam Agent distribuitie, automate de Cafea și Snack .Pachet salarial motivant.

  • De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si castiguri motivante; beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Ce cautam la tine? Abilități de negociere; Empatie; Bune abilități de comunicare; Disponibilitate pentru deplasări (activitatea fiind una de teren); Domiciliu în zona în care își desfășoară activitatea; Ce va trebui sa faci? Oferirea de consultanță clienților, cu scopul alegerii celui mai potrivit produs de creditare; Monitorizarea și colectarea ratelor restante de la domiciliul clienților; Informarea permanentă a clienților în legatură cu noile promoții sau produse iCredit; Efectuarea activităților de marketing în zona alocată. Beneficii: Mediu de lucrur dinamic; Traininguri si formare profesionala; Zile de concediu. Posibilitati de dezvoltare; Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Valorile iCredit sunt: Integritatea - Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. Inovatia - La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. Performanta - Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. Orientarea catre clientii nostri - Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc.

  • Cautam oameni noi pentru echipa noastra. Flexibilitate si autodeterminare. Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul. Numai implicarea ta este ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi. O cariera de consultant in cadrul Companiei ICredit este locul ideal in care poti sa te dezvolti pe plan profesional cat si pe plan personal - nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi - implicarea ta iti va determina renumerarea - poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ideile proprii Esti pregatit pentru o noua provocare?

  • ANGAJAM AGENT VANZARI/ MARKETING ( legume si fructe ) Atributii: Asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor societatii catre Supermarketuri. Experienta in vanzari directe catre Supermarketuri. Pospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti Urmareste realizarea planului de vanzari lunar stabilit.

  • DESCRIPTOPN: We need a good Sales Representative for our Recruitment Business (providing Asian workers to Romanian Companies). Well experienced in Recruitment Business. English language is compulsory. Good knowledge of Computer Applications. Active, responsible & well-organized person JOB RESPONSIBILITIES: Search and contact the various Companies all over the Romania for taking demand/orders for our agency Make deal final and send contract papers. After completion of Contract, arrange all needed documents from company for work permit process. After receiving documents, give customer care facility to Romanian companies if required.

  • CERINTE: Absolvent de liceu sau facultate cu urmatoarele profile: Agricultura, Protectia Plantelor, Horticultura, Chimie - Biologie Cunostinte operare PC Experienta anterioara in domeneniu constituie un avantaj

  • 1

    CERINTE: Absolvent de liceu sau facultate cu urmatoarele profile: Agricultura, Protectia Plantelor, Horticultura, Chimie - Biologie Cunostinte operare PC Experienta anterioara in domeneniu constituie un avantaj

  • Vrei să cumperi cu reducere de 23 - 30% ORICE produs de Make-up, îngrijire sau curățenie BIO, fără să aștepți eticheta promoțională din magazine? In plus, poți beneficia de alte oferte avantajoase și de multe cadouri. Dacă ești interesat/ă și vrei să afli mai multe, nu ezita să mă contactezi și iti trimit în privat formularul pe care trebuie să îl completezi. Timp de 4 luni te răsplătim și cu cadouri la fiecare comanda de 150 lei și nu numai! Pentru fiecare comandă, beneficiezi și de alte produse cadou, în funcție de campanie. https://farmasi.ro/Account/Create?sponsorCode=b1aeebf9-fb93-46e5-ad93-e315a27b2f5f

  • DESCRIEREA POSTULUI Agentul de vanzari asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei; Cunostinte foarte bune PC; Cunoasterea unei limbi straine de circulatie, preferabil limba engleza (avansat) obligatoriu Permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR/ ATRIBUTIILOR/ ACTIVITATILOR POSTULUI Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenți; Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza; Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli; Stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii; Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii; Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor; Elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori; Urmarirea situatiei comenzilor lansate; Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali; Colaboreaza cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre sefii ierarhici si catre departamentele din firma cu care colaboreaza; Acorda consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clienții; Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces; Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).

  • Vino in echipa noastra ! Stii momentul ala cand vrei sa cumperi ceva, dar mai ai nevoie de informatii? Atunci stii si cat de important e sa ai pe cineva acolo care sa fie pregatit sa iti raspunda. Asta cautam si noi in echipa noastra: inca un coleg care sa dea o mana de ajutor clientilor nostri. Ei sunt amatori sau pasionati de sport, tu vei fi aici ca sa iti dai seama ce i se potriveste fiecaruia. Ca si cerinte, ne-ar ajuta pe toti sa : - sa ai toate vorbele la tine si sa comunici bine - persuasiune si rabdare pentru a oferi asistenta - dorinta de a invata constant lucruri noi pentru a fi pregatiti sa oferim cat mai multe informatii - un spirit organizatoric - propui și implementezi soluții și planuri pentru dezvoltarea mixului de produse la client; - urmărești realizarea planului de vânzări lunar/ trimestrial/ anual; - transmiți lunar documentele administrativ-operaționale; - diploma de Bacalaureat - cunostintele despre editare foto/video ne-ar aduce un plus - experienta in vanzari ca sa nu te ia prea multe prin surprindere - permis d conducere categ.B Ce îți oferim: -program de lucru flexibil. -oferim o poziție pe termen lung într-o echipă stabilă și în continuă dezvoltare, posibilități de creștere și de perfecționare . -recompensă pe măsura efortului și a implicării ,salariu fix și bonusuri în funcție de performanță. -posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-un mediu profesionist și dinamic; ASTEPTAM CV URILE DVS.

  • Vino in echipa noastra ! Stii momentul ala cand vrei sa cumperi ceva, dar mai ai nevoie de informatii? Atunci stii si cat de important e sa ai pe cineva acolo care sa fie pregatit sa iti raspunda. Asta cautam si noi in echipa noastra: inca un coleg care sa dea o mana de ajutor clientilor nostri. Ei sunt amatori sau pasionati de sport, tu vei fi aici ca sa iti dai seama ce i se potriveste fiecaruia. Ca si cerinte, ne-ar ajuta pe toti sa : - sa ai toate vorbele la tine si sa comunici bine - persuasiune si rabdare pentru a oferi asistenta - dorinta de a invata constant lucruri noi pentru a fi pregatiti sa oferim cat mai multe informatii - un spirit organizatoric - diploma de Bacalaureat - experienta in vanzari ca sa nu te ia prea multe prin surprindere - permis d conducere categ.B Ce îți oferim: -program de lucru flexibil. -oferim o poziție pe termen lung într-o echipă stabilă și în continuă dezvoltare, posibilități de creștere și de perfecționare . -recompensă pe măsura efortului și a implicării ,salariu fix și bonusuri în funcție de performanță. -posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-un mediu profesionist și dinamic; Va rugam sa trimiteti CV la adresa de email

  • Wintercom SRL -www.wintercom.ro Sales support Back Office Parte a echipei de vanzari, responsabil( a) cu ofertarea, livrarea, receptiile Efectueaza oferte catre client. Efectueaza inregistrarea comenzilor in sistem. Efectueaza receptii-facturi pe baza documentelor primite. Furnizeaza date despre livrare, date tehnice si alte informatii necesare pentru bunul mers al vanzarilor. Cunostinte PC:Microsoft Outlook, Microsoft word si excel. Se va lucra cu softul de gestiune -BORG Capacitatea de a analiza si a rezolva probleme, capacitate de asimilare si procesare rapida a informatiilor, rezistenta la stres, spirit intreprinzator, spirit de echipa, sinceritate, flexibilitate in gandire, abilitati avansate de comunicare si negociere. Capacitate de lucru in echipa, capacitate de invatare rapida de lucruri noi. Acceptam si tineri/tinere fara experienta care vor sa invete lucruri noi. Se lucreaza de luni pana vineri, program 8.30-16.30. Salariul si bonusurile se vor comunica la interviul de angajare.

  • 5

    Credit angajeaza full time/part time Consultanti de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni consultant iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!

  • Echipa Icredit Bucuresti sectorul 4 se mareste. Cautam Agenti de vanzari part time/ full time. -Programul de lucru flexibil -Angajarea se face prin PFA -Activitatea se desfasoara pe teren pe o zona alocata din sectorul 4 si comuna Berceni. -Activitatea presupune distribuirea de pliante, incasarea ratelor clientilor care nu au posibilitatea de a achita la sucursala si completarea cererilor de credit la domiciliul acestora. Salariul este format din comision. In functie de implicare se poate castiga intre 400 si 6000 lei. Daca iti doresti sa lucrezi intr-un mediu placut si cu un program flexibil adaptat cu programul tau personal nu ezita sa ma contacrezi .

  • 1

    ANGAJAM CONSILIER VANZARI IN DOMENIUL MOBILIER Se ofera: SALARIU NEGOCIABIL, TICHETE DE MASA, TRANSPORT ASIGURAT

  • 19

    Descriere Locuri de munca Lucreaza in timpul liber acasa si asa te alaturi echipei DVK GRANITE ROMANIA numai cu ajutorul internetului poti castiga comision de 1 euro pentru fiecare metru patrat pe care il vinzi. Un constructor daca ridica un bloc are nevoie de cel putin 5000 de mp.de granit si asa tu ai castig de 5000 de euro intrati pe site-ul fabricii noastre www.dvkmarmuragranit.com ca sa vedeti cu ce ne ocupam. Avem pret de vanzare din fabrica, iar pentru constructori pret vanzare container (350-500 mp. minim) Se face contract de colaborare Importurile de piatra le putem distribui in toata UNIUNEA EUROPEANA pentru detalii sau pentru o intanlire astept un apel la 0728786108 Ioana Constantin

  • Wintercom SRL -www.wintercom.ro Sales support Back Office Parte a echipei de vanzari, responsabil( a) cu ofertarea, livrarea, receptiile Efectueaza oferte catre client. Efectueaza inregistrarea comenzilor in sistem. Efectueaza receptii-facturi pe baza documentelor primite. Furnizeaza date despre livrare, date tehnice si alte informatii necesare pentru bunul mers al vanzarilor. Cunostinte PC:Microsoft Outlook, Microsoft word si excel. Se va lucra cu softul de gestiune -BORG Capacitatea de a analiza si a rezolva probleme, capacitate de asimilare si procesare rapida a informatiilor, rezistenta la stres, spirit intreprinzator, spirit de echipa, sinceritate, flexibilitate in gandire, abilitati avansate de comunicare si negociere. Capacitate de lucru in echipa, capacitate de invatare rapida de lucruri noi. Acceptam si tineri/tinere fara experienta care vor sa invete lucruri noi. Se lucreaza de luni pana vineri, program 8.30-16.30. Salariul si bonusurile se vor comunica la interviul de angajare.

  • Salveaza cautarea