Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam două persoane dornice să lucreze în timpul liber, program flexibil, venituri excelente.

  • Consultant Credit Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Creditе este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine iti faci singur programul de lucrubeneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Anunt disponibil în Gruiu si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Copaceni. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Mogosoaia. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Anunt disponibil în Stefanesti. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Chitila . Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Dragomirești-Vale. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Angajez Casier pt sala de jocuri. Solicitam fata dornica de a face parte dintr-o echipa cu simtul castigului,serioasa si cu chef de munca! Salariul este atractiv, program flexibil ( o zi cu o zi sau 2 zile cu doua zile) Pentru detalii, va rog sa ne contactati la nr de tel: 0761957856

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatille sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -Carnet de conducere categoria B.

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatii sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor; -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -permis de conducere categoria B.

  • Uzina metalurgica angajeaza pentru departamentul vanzari asistent vanzari.Cerinte : experinta pe un post similar de minim 2 ani, background tehnic reprezinta avantaj.

  • Punct de lucru: Otopeni, Ilfov Domeniu: import si distributie materiale electrice si corpuri de iluminat Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 17.30. CV-urile se trimit la adresa de email: Descrierea postului: - Reprezinta interesele comerciale ale societatii; - Mentine relatiile de vanzari atat cu clientii existenti cat si cu cei noi prin realizarea ofertelor solicitate si furnizarea informatiilor aferente; - Realizeaza prezentari ale produselor societatii catre clientii sai; - Intocmeste toate documentele solicitate de societate in vederea realizarii procesului de vanzare al produselor; Cerinte: - Abilitati de comunicare si relationare, spirit de echipa; - Personalitate puternica, fire optimista, pro-activa; - Conduita profesionista, perseverenta in indeplinirea obiectivelor - Personalitate orientata spre rezultate si eficienta in gestionarea sarcinilor; - Deprinderi de lucru in realizarea ofertelor si tuturor documentelor aferente vanzarii; - Cunostinte utilizare MS Office, outlook, etc; - Experienta in vanzari in general si/sau in domeniul materialelor electrice si corpurilor de luminat (sau domenii conexe) nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj. Oferta: * Pachet salarial atractiv cu recompensarea performantei (salariu de baza si comision vanzari); * Masina, telefon; * Oportunitatea de a face parte dintr-un colectiv tanar, cu un ritm accelerat de dezvoltare.

  • Daca esti activ, dinamic , implicat si iti doresti sa inveti , te asteptam sa lucrezi alaturi de noi ! Se ofera : * Salariu motivant * Program flexibil * Tichete de masa * Bonusuri

  • Candidatul ideal ILEX COM S.A. este în căutare de persoane ambițioase care să ocupe postul de Consultant Vânzări în Buftea (Strada Mihai Eminescu, nr. 11) Candidatul ideal este orientat către oameni, are o atenție sporită asupra detaliilor, iar atitudinea pozitivă face parte din ritualul său zilnic. Dincolo de toate aceste lucruri, își dorește să lucreze în echipă și este mereu dornic să își ajute colegii. Descrierea jobului Ce vei face? vei învăța constant despre vânzări, tehnologie și servicii Vodafone; vei promova imaginea, produsele și serviciile Vodafone, ajutând clientul să aibă parte de o experiență pozitivă; vei lucra cu obiective clare; vei gestiona eficient și responsabil stocurile. Ar fi un bonus dacă: ai experiență anterioară în ONG-uri pe departamente de vânzări sau HR; ai fost implicat în proiecte în care ai coordonat echipe sau în care munca cu oamenii era sarcină principală. Cum îți răsplătim munca? Pachetul tau salarial contine: salariu fix lunar; comision și bonus lunar, raportate la realizări; premiere lunară a performanței; concursuri; traininguri și oportunități de formare; oportunități de dezvoltare în echipă și o carieră solidă în vânzări. Descrierea companiei Cine suntem noi? Ilex înseamna o echipă dinamică, unită și determinată cu peste 200 de angajați si unul din principalii parteneri Vodafone. Experiența clienților și calitatea serviciilor sunt pe primul plan în obiectivele noastre, în toate cele 70 de magazine din țară. Ne dedicăm în a face din pasiunea ta pentru vânzări o carieră! Ii asteptam pe cei interesati sa aplice pentru acest post.

  • Companie din domeniul importului si distributiei de hrana si accesorii de animale angajeaza lucrator comercial pet-shop pentru reteaua de magazine din Bucuresti. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau vinzi un produs, si faci acest lucru cu pasiune, esti iubitor de animale, atunci locul tau este in echipa noastra. Atributii: Recepţionează marfa conform avizelor/facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate; Asigură disponibilitatea produselor la raft prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi, şi aranjeaza produsele conform planogramei; Actualizeaza etichetele produselor ori de cate ori este necesar Participa periodic la inventarierea stocurilor din magazin; Prezentarea produselor comercializate catre client, precum si oferirea tuturor infomatiilor solicitate de acesta Participarea in egala masura la activitatea de intretinere a animalelor din pet shop, la hranirea si efectuarea igienizarii custilor, acvariilor. Incasarea contravalorii marfii vandute si gestiunea casierie. Cerinte: Persoana comunicativa, sociabila, atitudine optimista; Persoana serioasa si muncitoare; Persoana organizata si ordonata; Simt comercial, spirit de echipa, corectitudine; Persoana amabila, rabdatoare, iubitoare de animale; Dorinta de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica; Disponibilitate lucru in ture; Experienta in munca cu publicul si domeniul retail prezinta un avantaj; Cunostinte de contabilitate primara, experienta in domeniul pet food sau ingrijire animale reprezinta un avantaj: Experienta minima in lucrul cu clientii

  • Magazin cu produse sanitare, electrice si uz casnic.

  • DUO RENT A CAR oferă spre închiriere autoturisme, la nivel național. Compania este în plină dezvoltare și angajează operatori call center in Otopeni Ești tânăr și vrei să îmbini job-ul cu distracția? Dacă da, citește în continuare: Ai cel puțin studii medii? Ai luat BAC-ul? Este perfect! Ai, cât de cât, experientă în vanzări de servicii sau ceva similar? Indiferent de nivelul tău de pregătire în acest domeniu, noi vrem să ne vedem la o cafea și să discutăm puțin. Cunoștințele tale din domeniul IT inseamnă mai mult decât „Facebook” și „Instagram”? Ai umblat puțin prin Microsoft Office? O să lucrezi cu Excel, Word și Outlook. Nimic complicat. Ne asteptăm să-ți placă domeniul închirierilor auto dacă vei veni la interviu, deci vei fi disponibil(ă) pentru: - a răspunde la apelurile potențialilor clienți și a prezenta oferta de închirieri auto, condițiile și detaliile acesteia; - a completa în sistemul informatic datele necesare prestării serviciului; - a păstra legătura cu clienții și a-i consilia în cazul oricăror provocări apărute pe parcursul închirierii autoturismului. Pentru că vei comunica cu diverse categorii de persoane, e de așteptat să ai înclinație spre comunicare și relaționare, putere de convingere, un limbaj adecvat și, neapărat, o stare aproape permanentă de entuziasm și gândire pozitivă. Vrem să credem că faci parte dintre cei care se fac înțeleși în limba engleză fără ajutorul mâinilor. Dacă știi câteva cuvinte în italiană și/sau spaniolă, è bene y hermoso. Ca să te descurci cât mai onorabil cu acest job, e de dorit să ai abilităti de organizare și planificare, gândire analitică și să te adaptezi foarte repede oricărei schimbări. Cum spuneam și la început, suntem într-o continuă dezvoltare iar asta presupune schimbări. Standarde Duo Rent A Car DUO oferă clienților săi o experientă exceptională și menține relații de colaborare la un standard ridicat; prin urmare, seriozitatea și disciplina constituie mediul în care ne desfăsurăm activitatea și sunt calităti obligatorii pentru toți membrii echipei. Noi îți oferim întâi de toate un grup de lucru relaxat, prietenos și foarte tânăr, apoi o sursă de venit format din salariu fix și comisioane; mai adăugăm telefon, laptop și, pentru că investim în dezvoltarea ta, training-uri de specialitate. A, să nu uităm. Pentru performantă îți dăm, cu mare drag, bonusuri reale. Dacă ai ajuns să citești până aici, înseamnă că îți place ce facem, iar pentru asta îți cer să ne trimiți CV-ul tău. Ieșim la o cafea să discutăm?

  • Dorim să construim cel mai fain mediu de lucru: laboratorul dentar unde creativitatea,istețimea și profesionalismul se întâlnesc cu distracția și flexibilitatea. Locul unde să vii cu drag dimineața.Locul unde să te descoperi și să evoluezi neîncetat. Acordam o atenție deosebită procesului de recrutare și vrem să îi selectăm pe cei mai buni,deoarece știm foarte bine că oamenii stau la baza succesului oricărui proiect. Cerinte obligatorii: • Minim 1 an de experiență în domeniul “Dental Sales” • Cunscător al limbii engleze • Abilități de comunicare, negociere și planificare; • Cunoștințe referitoare la tehnicile de vânzare; • Atitudine pozitivă și diplomatie. • Spirit de echipă • Cunoștințe de operare PC (Word, Excel,Outlook); • Dorință de dezvoltare continuă pe plan personal și profesional; • Permis auto categoria B. Care va fi rolul tău? •Asiguri vânzarea de servicii către toți clienții (medicii stomatologi, cabinete stomatologice, laboratoare dentare) posibili, din zona de responsabilitate. •Prezinți periodic ofertele și promoțiile firmei către clienții deja formați și faci vizite la potențialii noi clienți.recuperare de creanțe •Te preocupi de creșterea permanentă a numarului de clienți și de aplicarea în teritoriu a politicii de vânzări, generale ale firmei. •Negociezi și răspunzi pentru corecta executare a contractelor și acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu. •Acorzi asistentă comercială cliențiilor și potențialilor clienți. •Urmarești realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit Beneficii: •Training de specialitate și cursuri permanente de dezvoltare profesională; •Reduceri și beneficii în cadrul companiei; •Mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă; •Pachet salarial format din venituri fixe și variabile, •Sales tools •Materiale de promovare. Colectivul nostru te va sustine în atingerea competențelor optime pentru această funcție. Asteptam CV-ul tau la adresa office(@)dart-dent . ro

  • Salveaza cautarea