Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Ilfov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Consultant Credit Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Creditе este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine iti faci singur programul de lucrubeneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Anunt disponibil în Gruiu si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • True Star SRL angajeaza operatori masina infoliere bagaje in aeroport Otopeni, preferabil cu permis si auto pentru deplasare, program in ture 3 zile / 3 libere, turele incep de la 3 dimineata, 6 dimineata si 6 seara, 12h/ 45 min pauza. Fara cazier. Salariu 2800-3000 net.

  • Anunt disponibil în Mogosoaia. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Chitila. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Postul implica discutii telefonice cu clientii nostri. Program 8 ore. Se ofera salariu, bonuri de masa si decont benzina. Suntem o echipa tanara, vesela si energica. Salariu 2.400 lei net.

  • ANGAJEZ FATA PENTRU FACTURARE SI RELATII CU CLIENTII CU EXPERIENTA IN VANZARI,LOCATIA SE AFLA IN COMPLEX SMART FLORA,VOLUNTARI,ILFOV SALARIU 2500,ROG SERIOZITATE NUMAR CONTACT 0723129829 CRISTINA BABOIANU

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatille sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -Carnet de conducere categoria B.

  • Angajam: Reprezentant Vanzari / Operator Facturare(contabilitate primara) pentru depozitul/magazin din Afumati. Detalii la telefon. www.stift.ro

  • Angajăm agenti vînzări, cu vîrstă intre 20 si 40 de ani , firma serioasa , salariu motivat, rog seriozitate.

  • Companie din domeniul importului si distributiei de hrana si accesorii de animale angajeaza lucrator comercial pet-shop pentru reteaua de magazine din Bucuresti. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau vinzi un produs, si faci acest lucru cu pasiune, esti iubitor de animale, atunci locul tau este in echipa noastra. Atributii: Recepţionează marfa conform avizelor/facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate; Asigură disponibilitatea produselor la raft prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi, şi aranjeaza produsele conform planogramei; Actualizeaza etichetele produselor ori de cate ori este necesar Participa periodic la inventarierea stocurilor din magazin; Prezentarea produselor comercializate catre client, precum si oferirea tuturor infomatiilor solicitate de acesta Participarea in egala masura la activitatea de intretinere a animalelor din pet shop, la hranirea si efectuarea igienizarii custilor, acvariilor. Incasarea contravalorii marfii vandute si gestiunea casierie. Cerinte: Persoana comunicativa, sociabila, atitudine optimista; Persoana serioasa si muncitoare; Persoana organizata si ordonata; Simt comercial, spirit de echipa, corectitudine; Persoana amabila, rabdatoare, iubitoare de animale; Dorinta de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica; Disponibilitate lucru in ture; Experienta in munca cu publicul si domeniul retail prezinta un avantaj; Cunostinte de contabilitate primara, experienta in domeniul pet food sau ingrijire animale reprezinta un avantaj: Experienta minima in lucrul cu clientii

  • Persoana cu experienta in vanzari, reprezentare, distribuire marfa. Abilitati de comunicare si negociere. Posesor permis de conducere cat B. Engleza.

  • Angajam reprezentant vanzari,sediul firmei se afla in loc. Sindrilita jud if.,salariul 3000-4000 lei Manipulant marfa salariul 2000 lei detalii la tel 0723286728 trimite ti cv pe adresa:

  • Cautam două persoane dornice să lucreze în timpul liber, program flexibil, venituri excelente.

  • Angajez casiera pentru vulcanizare cu sau fara experienta salariu atractiv detalii la nr de telefon 0721248023

  • Companie din domeniul importului si distributiei de hrana si accesorii de animale angajeaza lucrator comercial pet-shop pentru reteaua de magazine din Bucuresti. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau vinzi un produs, si faci acest lucru cu pasiune, esti iubitor de animale, atunci locul tau este in echipa noastra. Atributii: Recepţionează marfa conform avizelor/facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate; Asigură disponibilitatea produselor la raft prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi, şi aranjeaza produsele conform planogramei; Actualizeaza etichetele produselor ori de cate ori este necesar Participa periodic la inventarierea stocurilor din magazin; Prezentarea produselor comercializate catre client, precum si oferirea tuturor infomatiilor solicitate de acesta Participarea in egala masura la activitatea de intretinere a animalelor din pet shop, la hranirea si efectuarea igienizarii custilor, acvariilor. Incasarea contravalorii marfii vandute si gestiunea casierie. Cerinte: Persoana comunicativa, sociabila, atitudine optimista; Persoana serioasa si muncitoare; Persoana organizata si ordonata; Simt comercial, spirit de echipa, corectitudine; Persoana amabila, rabdatoare, iubitoare de animale; Dorinta de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica; Disponibilitate lucru in ture; Experienta in munca cu publicul si domeniul retail prezinta un avantaj; Cunostinte de contabilitate primara, experienta in domeniul pet food sau ingrijire animale reprezinta un avantaj: Experienta minima in lucrul cu clientii

  • Laropharm angajeaza Key Account Executive zonele: • Maramures - Bistrita • Mures – Harghita – Covasna • Sibiu – Alba – Hunedoara Cerinte: - experienta in vanzari in domeniul farmaceutic - minim 1 an; - abilitati de comunicare si negociere; - orientare catre client/ rezultate; - disponibilitate pentru deplasare; - permis de conducere categoria B;

  • Salveaza cautarea