Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Anunt disponibil în Mogosoaia. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Vidra. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Cautam două persoane dornice să lucreze în timpul liber, program flexibil, venituri excelente.

  • Anunt disponibil în Gruiu si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Chitila. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Dorim să construim cel mai fain mediu de lucru: laboratorul dentar unde creativitatea,istețimea și profesionalismul se întâlnesc cu distracția și flexibilitatea. Locul unde să vii cu drag dimineața.Locul unde să te descoperi și să evoluezi neîncetat. Acordam o atenție deosebită procesului de recrutare și vrem să îi selectăm pe cei mai buni,deoarece știm foarte bine că oamenii stau la baza succesului oricărui proiect. Cerinte obligatorii: • Minim 1 an de experiență în domeniul “Dental Sales” • Cunscător al limbii engleze • Abilități de comunicare, negociere și planificare; • Cunoștințe referitoare la tehnicile de vânzare; • Atitudine pozitivă și diplomatie. • Spirit de echipă • Cunoștințe de operare PC (Word, Excel,Outlook); • Dorință de dezvoltare continuă pe plan personal și profesional; • Permis auto categoria B. Care va fi rolul tău? •Asiguri vânzarea de servicii către toți clienții (medicii stomatologi, cabinete stomatologice, laboratoare dentare) posibili, din zona de responsabilitate. •Prezinți periodic ofertele și promoțiile firmei către clienții deja formați și faci vizite la potențialii noi clienți.recuperare de creanțe •Te preocupi de creșterea permanentă a numarului de clienți și de aplicarea în teritoriu a politicii de vânzări, generale ale firmei. •Negociezi și răspunzi pentru corecta executare a contractelor și acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu. •Acorzi asistentă comercială cliențiilor și potențialilor clienți. •Urmarești realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit Beneficii: •Training de specialitate și cursuri permanente de dezvoltare profesională; •Reduceri și beneficii în cadrul companiei; •Mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă; •Pachet salarial format din venituri fixe și variabile, •Sales tools •Materiale de promovare. Colectivul nostru te va sustine în atingerea competențelor optime pentru această funcție. Asteptam CV-ul tau la adresa office(@)dart-dent . ro

  • Responsabilitati: Identificarea de noi clienti si oportunitati de crestere a business-ului Mentinerea si dezvoltarea de noi parteneriate de business Monitorizarea stocurilor si a livrarilor la detailisti Actualizarea bazei de date de vanzari Monitorizarea evenimentelor din zona alocata Cerinte: Cunostinte teoretice si practice de vanzari Experienta in vanzari in domeniul constructiilor (constituie avantaj) Bune abilitati de comunicare si de negociere Spirit de echipa Studii medii (studiile universitare constituie un avantaj) Cunostinte de limba engleza – nivel mediu Abilitati de operare pe computer (Word, Excel) Permis de conducere (cat. B) Beneficii : Compania asigura un pachet foarte atractiv de compensatii si beneficii similar cu cel oferit de jucatorii reprezentativi din piata de profil. DESCRIEREA COMPANIEI: SIM-MAT CONSTRUZIONI este o companie românească specializată pe piața echipamentelor pentru constructii, cu o echipă de oameni tineri, entuziaști și eficienți cu o experiență de piață. Oferta de produse se modelează şi se îmbunătăţeste an de an, pe măsură ce piaţa şi nevoile clienţilor noştri cresc, iar inovaţia îşi face simţită prezenţa în domeniu.

  • Angajam operator vanzari (call center) Program part time , se lucreaza seara de la ora 17 , pana la ora 22 - 23 Limba engleza la perfectie Se lucreaza de Luni pana Vineri. Salariu 2000 - 4000Lei , negociabil in functie de performanta.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Salariu: 2200 - 2500 RON Descrierea ofertei Candidatul ideal Atitudine pozitivă și să fii mai mereu cu zâmbetul pe buze Disponibilitatea de a învăța lucruri noi pentru dezvoltarea ta personală si profesională A fii sociabil și plăcut. Adică să îți placă să relaționezi cu oamenii. Bune abilitați de comunicare cu celelalte persoane Energie Inițiativă Optimism Minime cunoștințe de operare a computerului Experiența în domeniul vânzărilor sau a vânzărilor GSM, constituie un avantaj Descrierea jobului Promovarea activă a produselor firmei într-unul din magazinele noastre de accesorii pentru telefonia mobila . Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții conform așteptării acestora Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar Menținerea curațeniei și ordinii în magazine Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei Descrierea companiei Suntem CONTAKT, un grup de companii care activam in domeniul GSM cu cea mai mare ascensiune în ultimii ani de pe piaţa de profil din zona de vest. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din aceasta piata prin intermediul retelei proprii de magazine. Dinamica sectorului în care activăm ne-a obligat să fim proactivi şi multidimensionali, drept urmare am fost mereu înaintea trendului şi suntem convinşi că vom perpetua acest lucru şi în viitor. Promovăm principiile unei pieţe de profil ideale, bazată pe norme de conduită şi înaltă ţinută morală, profesionalism şi etică în afaceri. Respectul faţă de muncă şi faţă de partenerii noştri, devotamentul şi seriozitatea ne-au propulsat rapid în topul firmelor de acest profil din tara. Secretul nostru? Suntem uniţi; Suntem o echipă în adevăratul sens al cuvântului; împărtăşim aceleaşi valori profesionale şi personale. Credem în relaţii de câştig-câştig!

  • Uzina metalurgica angajeaza pentru departamentul vanzari asistent vanzari.Cerinte : experinta pe un post similar de minim 2 ani, background tehnic reprezinta avantaj.

  • Candidatul ideal: - experienta in vanzari directe de minimum 1 an - constituie avantaj experienta in vanzari prin telefon; - studii superioare; - orientare spre client; - bune abilitati de relationare; - capacitate de prioritizare; - abilitati de comunicare; - organizare si planificare. Descrierea jobului: - promoveaza numele, imaginea si serviciile Laropharm in relatiile cu clientii; - stabileste, mentine si dezvolta relatii de afaceri cu toti clientii de pe zona; - contacteaza periodic clientii prin intermediul telefonului dupa un orar si cu o frecventa prestabilite de comun acord cu clientii; - preia, filtreaza si transmite toate informatiile de la clienti si din piata pharma catre echipa de vanzari.

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatille sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -Carnet de conducere categoria B.

  • Angajez vanzatoare , munca birou! Oferim training gratuit. Punct de lucru:Bragadiru Domiciul in zona:Bragadiru, Clinceni,Domnesti, Cornetu

  • Cerinte: Studii medii absolvite Amabilitatea si capacitatea de a interactiona cu usurinta,cu clientii Organizare si pastrare a curateniei Responsabilități: Asigura o gestiune corecta si completa a numerarului si a produselor la casa de marcat; Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Preluarea comenzilor si servirea către clienti Aranjarea produselor in vitrine, conform standardelor companiei Benificii: Contract de munca 8 ore / zi Salariul atractiv Avansare pe plan profesional Bonus in functie de performanta Mediu de lucru fara stres Locatia DN1 Value Centre CV-urile pot fi trimise catre adresa de email sau tel. 0751497217

  • True Star SRL angajeaza operatori masina infoliere bagaje in aeroport Otopeni, program 8 ore de la 11-19, 5 zile pe saptamana.Fara cazier. Salariu 2400 net + bonuri de masa 220 lei. Posesor permis auto.

  • Cautam persoane seriose si implicate, pentru postul de lucrator comercial/casier, la Mega Shop&Go, Bucureti, sector 4, zona Blv Alexandru Obregia. Experienta in Mega Image constitute un avantaj, dar nu este obligatorie. Totul se invata, important este sa existe dorinda si implicare. Se ofera: - contract de munca. - salariu motivant - program de lucru 8 ore - 5 zile pe sapt cu 2 libere - posibilitate de ore/zile suplimentare, platite separat - bonusare pentru performanta locatie - prima instalare Cerinte: - seriozitate - punctualitate - lucru in echipa - capacitatea de a receptiona marfa cf aviz - asezarea marfii la raft (F.I.F.O) - casierie Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr. de telefon: 0745 752 329

  • Cautam colega pentru magazinul nostru situat la Iancului, la 2 min de meteou, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere, program magazin l-v 9-20, S 9-17, D 9-14. Nu necesita experienta. 1600 lei in mana + bunusuri, oferim si cerem seriozitate. Contact 0721544982

  • Consultant Credit Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Creditе este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine iti faci singur programul de lucrubeneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • • Eu sunt partener Farmasi, și te invit in echipa mea • Ești interesata sa devii reprezentant Farmasi? • Tot ce trebuie sa faci este: • 1️⃣Să prezinți catalogul nostru cunoștințelor sa strângi comenzi ,sa le plasezi apoi sa înmânezi produsele clientelor tale. • Din aceste comenzi câștigi : • ♦️23% pentru produsele de make-up și parfumuri • ♦️30% pentru produsele dermatologice din gama Dr.C.Tuna și produsele de curățenie din gama Mr.Wipes • 2️⃣ Să recrutezi reprezentanți pentru echipa ta printr-un mesaj in privat așa cum fac eu acum sau prin postări pe facebook ( îți ia maxim o ora din timpul tau pe zi ) . Asta daca vrei sa îți faci propria echipa și să ai câștiguri mai mari . • ➡️ Pe lângă cei 23-30% din comenzile tale beneficiezi de : • ♦️Bonus personal ( procentaj din valoarea comenzilor echipei tale in funcție de valoarea acestora ) • ♦️Cadouri pentru activitate in primele 4 luni • ➡️ Daca îți faci echipă mai primești și • ♦️Bonus de grup ( procentaj din valoarea comenzilor fiecarei fete din echipa ta și comenzile echipei ei ) • ♦️Cadouri in bani și produse pentru dezvoltarea echipei • Banii din bonusuri îi retragi pe cardul bancar din contul Farmasi . • Într-o lună poți ajunge la 1000 de lei câștig în funcție de cât de mult te implici , iar pe parcurs ajungi la câștiguri de 2-3 ori mai mari , lucru care depinde de cat de mare ai echipa ! • • Daca ești interesata răspunde-mi la acest mesaj !

  • Salveaza cautarea