Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • 1

    Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • 4

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 4

    Cautam sa recrutam personal in vederea intermedierii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara). Pentru a putea face toate astea este nevoie de putina pregatire initiala, este vorba de un curs de initiere, care va ajuta in dezvoltarea profesionala si in autorizare. Taxa cursului necesar autorizarii este de 100 lei, iar cea de sustinere a examenului este de 250 lei. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon pentru a va da mai multe detalii https://forms.gle/BU7684j5afRGFTmq6

  • 2

    Descriere; Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • 10

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Candidatul ideal - Ai experienta intr-un rol similar de minim 2 ani segmentul B2B reprezinta avantaj; - Ai abilitati excelente de prezentare si comunicare; - Ai bune abilitati de negociere si persuasiune; -Esti orientat(a) cate client si identificarea solutiilor; -Ai capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; -Esti proactiv(a) si dinamic(a); -Detii permis de conducere categoria B; -Ai disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren. Descriere job - Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei catre prospecti si clienti; - Crearea si dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung cu clientii din portofoliu; - Realizarea si prezentarea ofertelor personalizate in cadrul intalnirilor de vanzari; - Intocmirea contractelor de colaborare si verificarea periodica a derularii corecte a acestora; - Implemantarea actiunilor de fidelizare si crestere a nivelului de satisfactie al clientilor din portofoliu; - Intocmirea periodica a rapoarelor de activitate. Descrierea companiei Ne indeplinim cu succes toate activitatile, pentru ca, de-a lungul experientei am invatat sa lucram foarte bine atat individual, cat si in echipa, punand in valoare fiecare coechipier. Consideram ca, dincolo de experienta din CV, a fi profesionist inseamna sa te dezvolti prin activitatea pe care o desfasori, aducand totodata plus valoare in cadrul companiei in care activezi si ne bucuram sa avem alaturi de noi oamnei care cred in aceleasi principii.

  • 1

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 10

    Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. Suntem singura societate din piata unde pe langa activitatea principala de intermediere produse de Asigurare, puteti intermedia si urmatoarele produse: - CREDITE BANCARE SI NEBANCARE cu majoritatea Bancilor si Ifn-urilor de la noi din tara - AGENTIE DE TURISM - pachete turistice interne si externe disponibile la orice agentie de turism - AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile - PENSII PRIVATE - toate companiile autorizate - PIESE AUTO - toate marcile, originale si after-market - REINCARCARI CARTELE TELEFONICE - vodafone, orange, telekom Intermediind atat de multe servicii este imposibil ca un client sa nu aibe nevoie macar de unul din serviciile de mai sus iar noi sa primim astfel un procent din suma incasata fara sa fi investit vreun ban! CERINTE MINIME: - Cel putin absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila - Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare - Dorinta de implicare, initiativa - Persoana cu experienta in asigurari – constitue un avantaj CE ITI OFERIM - Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; - Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); - Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite); - Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; - Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; - Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; - Este un mod usor si rapid de a obtine bani; - Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania; - Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul; - Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal; - Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet- Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau; - Reprezentante in toate judetele tarii; - Cele mai mai comisioane din tara! Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta!

  • Cautam persoana care sa se ocupe de inchirierea unor imobile in regim hotelier. Cerinte: excelente abilitati de comunicare si de organizare in vederea stabilirii intalnirilor cu potentialii clienti. Responsabilitatile principale constau in preluarea si promovarea imobilelor luate in portofoliu si in intermedierea raportului dintre proprietar si client. Salariul si alte detalii se vor discuta la telefon. Ne puteti contacta Luni- Vineri in intervalul orar 08:00-19:00. Telefon .

  • 1

    Consilier vanzari magazin parchet si usi situat in Brasov cu/fara experienta, importanta este dorinta si capacitatea de a invata. . Necesar permis conducere categoria B. Salariu fix 2500 ron net + comision din vanzari. CV la email :

  • 14

    Firma de distributie, angajam agent de vanzari produse alimentare (biscuiti, fursecuri, etc.) Cerinte: posesor carnet de conducere cat. B, minim studii medii. Disponibilitate la deplasari. Se ofera pachet salarial atractiv, autoturism de serviciu, telefon de serviciu. Program de lucru de luni pana vineri. Asteptam CV-ul atasat la un mesaj.

  • 1

    Descriere Locuri de muncaCautăm candidatul ideal pentru poziția de ..........într-o Companie. Candidatul trebuie să demonstreze,seriozitate,perseverenta,,abilități de comunicare si negociere. Dacă îți dorești succes și dezvoltare personală pe lângă venitul lunar substantial,trimite un CV și vei fi contactat pentru o discuție. Studii : Liceul Persoanele cu studii superioare sau studenti în domeniul ............, au un avantaj. Se poate lucra de oriunde din Romania. Programul la libera alegere , in functie de timpul de care dispui. www.viitorul-tau.eu

  • Echipa Remax Orizont, cauta colegi in domeniul imobiliar. Ai calitati de antreprenor, dar iti lipseste curajul de a iti incepe propria afacere? Atunci hai sa ne cunosti, si iti vom oferi tot suportul de care ai nevoie. Nu avem limita de varsta, trebuie doar sa fii un bun negociator si sa iti placa sa interactionezi cu, clientii. Trimite-ne cv-ul tau sau da-ne un telefon, pentru a stabili o intalnire.

  • CONSULTANT VANZARI TOATE ORASELE - FULL SAU PART TIME Se dorește colaborarea cu o persoană cu varsta 25-65 ani, loială, ambițioasă și dornică de dezvoltare. Sunt apreciate abilitatile de comunicare cu clienții . Sunt apreciate cunoștințe de contabilitate primară, dorința de dinamică , creativitatea, ascultarea activă, buna dispoziție și increderea în sine. Abilități bune de operare: Office si absolut necesare la nivel mediu Cunoaastera unor programe de proiectare constituie un mic avantaj Se oferă un mediu plăcut de lucru, posibilitatea de creștere și evoluție personală. Se oferă seriozitate, o colaborare bazată pe încredere și respect . Pentru programarea la interviu , astept cu interes un mesaj cu Cv -ul și scrisoarea de intenție cu subject ASISTENT MANAGER VANZARI pe mail la movidius AROND gmail.com DOAR MAIL - NU SUNATI,NU SMS NU WHATSSUP

  • 1

    Cauti un nou loc de munca full time sau te gandesti sa-ti suplimentezi venitul accesand un job part time?  Alatura-te echipei noastre si ajuta-ne sa protejam sanatatea, banii si vietile celor din jur. Cum poti face acest lucru? Devenind consultant in asigurari de viata sau manager, daca ai aspiratii inalte si doresti sa dezvolti echipe. Vei vorbi oamenilor despre planuri de sanatate, pensii private sau burse pentru copii . Sau vei conduce propria echipa de consultanti. Te vom ajuta sa-ti dezvolti rapid abilitatile si sa ai succes. Ti-am pregatit in acest sens traininguri pentru fiecare etapa de dezvoltare din cariera ta si suntem aici sa te sustinem si sa-ti oferim zilnic suport pentru a-ti atinge obiectivele.  Te intereseaza?  Trimite un CV la adresa de email sau mesaj pe wattsup la

  • 5

    Cautam persoane pentru colaborare pentru recrutre cursanti la diferite cursuri si ocupatii. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19. www.fundatiaapt.ro

  • 2

    Candidatul ideal Cautam candidati pasionati d vanzari, motivati d satisfactia clientilor, profesionisti, care au in spate o colectie d experiente si cunostinte solide, implicati si perseverenti, dornici sa obtina performante. Cautam un coleg/o colega pozitiv/a, auto-motivat/a, energic/a si mai ales caruia/eia sa-i placa domeniul d vanzari, oamenii si sa gaseasca solutii.Condidatul ideal are:Studii superioare, finalizate cu diploma - licenta; Minim 3 ani experientă in vanzari; Excelente abilitati d comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare; Initiativa, atentie la detalii, capacitate d rezolvare a problemelor; Capacitate d planificare, alocare resurse, implementare, organizare si coordonare a strategiei d vanzari in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Cuno tin e d utilizare a calculatorului (MS Office, Excel nivel avansat); Permis d conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Coordone za si impl ment za strat gi d v nzari in zon le alocat ; Pl nific , monitorize za si coordon za indeplinir obiectivelor st bilite pentru vanzari; Stabileste obiectivele si planul de actiune pentru dezvoltarea portofoliului de clienti cat si pentru echilibrarea structurii acestuia in functie de strategia companiei; Elaboreaza analize, studii comparative de piata, in vederea propunerii de masuri si planuri de actiune pentru atingerea obiectivelor; Analizeaza lunar gradul de indeplinire a planului de vanzari si ia masuri pentru inlaturarea cauzelor oricaror nerealizari; Analizeaza fiecare proiect si intocmeste oferta comerciala urmarind indicatorii de profitabilitate; Abilitatea de a dezvolta și menține competențe și cunoștințe specifice serviciilor arhivistice; Capacitatea de a invata, intelege si cunoaste toată gama de servicii oferite de companie; Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor si dezvolta mijloace de motivare personale, dar si a echipei din care face parte; Capacitatea de a lucra bine sub presiune, oferind rezultate pana la termenele propuse; Capacitatea de a lucra si comunica eficient atat intern cat si extern Capabil sa demonstreze în mod constant următoarele comportamente: orientat spre rezultate, determinat, pozitiv si increzător, deschis la coaching și dezvoltare de sine, motivatie de sine, energic, dinamic, tenace, rezistent, receptiv la tehnologie, organizat Oferta salariala atractiva. Mentionam ca doar candidatii considerati eligibili vor fi contactati. De asemenea, SDA S.R.L. va pastra confidentialitatea asupra datelor dvs. cu caracter personal.

  • 1

    Cautam Reprezentanti Vanzari la nivel national, in sistem de colaborare, pe baza de comision!!! Firma se ocupa cu instalatii HVAC, antiincendiu, termice, sanitare si pluviale. Care sunt task-urile tale zilnice? 1. Organizarea vizitelor la clienti. 2. Mentine relatia cu clientii actuali. 3. Raspunde la emailuri si telefoane. 4. Identificarea si abordarea potentialilor clienti, crearea de noi relatii cu acestia. 5. O prietenie strânsă cu Microsoft Excel. 6. Maiestria produselor, serviciilor, prețurilor și a competiției. 7. Aleargarea sutelor de km incolo si incoace, atunci când este nevoie. 8. Crearea, actualizarea si dezvoltarea strategiilor de vanzari imbatabile. 9. Realizarea ofertelor atunci cand este necesar. 10.Intocmirea rapoartelor de vanzari cu cifre mari de care toata lumea se indragosteste. Prezentarea companiei Stadtmeister Instal (Stadtmeister.ro) este compania care se ocupa de instalatii HVAC, antiincendiu, termice, sanitare si pluviale. Misiunea principală a firmei este de a produce si monta cele mai bune sisteme HVAC din Europa. Prin perseverentă, inovație și transparență aducem valoare pieței naționale de ventilații. Astfel vă mărtusim cu mândrie că in 2003 am montat prima centrală termică, iar astăzi operăm in Brașov o fabrică cu o capacitate de producție de pestemp/lună de tubulatură metalică din tablă zincată, aluminiu și inox. În fiecare zi executăm cu pricepere și pasiune acel sistem puzzle văzut de tine agățat pe tavanul mall-urilor si supermarketurilor pe care le vizitezi atât de des. Asteptam CV-urile Dvs pe adresa de mail carieraarondstadtmeister.ro sau pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon din anunt.

  • 2

    Jobul este part time!!! Se lucreaza pe baza de comision!!! Zona de acoperit: Brasov Experienta minim 1 an in domeniul vanzarilor, si/sau pe un post similar!!! Ce iți oferim? Flexibilitate pentru rezultate. (ai rezultate, ai si timp liber) Masina. Comision din vanzari. Bonusuri de performantă pe baza unor indicatori KPI Acces la cursuri de dezvoltare profesională și personală. 2 sefi înțelegători. Atmosferă bună la locul de muncă. Cărți de vizită personalizate. Multe surprize placute la care nici nu te astepți. Care sunt task-urile tale zilnice? Identificarea clientilor cu flote de masini. Abordarea lor si stabilirea conditiilor de colaborare. Posibilitatea de a participa la licitatii de achizitii reparatii flote. (contracte cu statul) Semnarea unui contract de colaborare cu acestia. Vizite regulate la clientii cu contracte in derulare. Sprijinirea clientilor sub forma asemanatoare a unui manager de flota. Incasarea comisioanelor din vanzarile realizat. Prezentarea companiei Auto Vrom () este o firma de reparații auto si comerț cu piese auto. Viziunea cea mai importanta a companiei este de a-i face pe toți cei care repară și întrețin mașina în service-ul nostru să se simtă în sigurantă și confort la volanul mașinii lor. Cu entuziasm și transparență, pricepere, instruire permanentă , inovație și respect dorim să aducem valoare în viața celor care ne aleg serviciile, oferind 110% in tot ceea ce facem. Obiectivul nostru principal este de a crea o cu totul alta experienta de service decat cea cu care soferii sunt obisnuiti. Avem visuri mărețe, dorind să devenim unul dintre cele mai îndrăgite service-uri auto din România. Suntem pe piața din România din anul, timp în care ne-am dezvolat echipa și portofoliu de clienți într-un ritm constant. Astăzi ne mândrim cu un service multimarcă dotat cu 7 posturi de lucru, acoperind o gamă variată de produse si servicii. În tot acest timp am reparat peste 7500 de autoturisme, acestea făcând parte dintr-o multitudine de mărci. De ce oferim 110% în fiecare zi? Lucrăm transparent, prin incredere toata lumea are de câștigat. Pentru că ne place ceea ce facem și suntem dedicați fiecărei acțiuni pe care o întreprindem. Performanța este importantă pentru noi, mereu ne-am propus lucruri mărețe. Pentru FAMILIA Auto Vrom sunt importante următoarele: Sinceritatea, un principiu nelipsit din compania noastră. Unitatea, ajutor reciproc intre toți membrii echipei noastre. Creativitatea, lipsa barierelor în domeniul în care activăm. Dezvoltarea personală și profesională. Mereu invățăm și ținem pasul cu noile tehnologii. De ce suntem cei mai buni? Pentru că îți oferim servicii personalizate adaptate la nevoile tale, tratând problemele mai deosebite de care alte service-uri se feresc. Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt sau ne puteti trimite CV-ul Dvs la adresa de mail carieraatvrom.ro

  • Salveaza cautarea