Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România se extinde și este în căutare de persoane entuziaste și dornice să activeze în cadrul unei echipe dinamice. Cerințe: · Orientare și deschidere către client; · Responsabilitate și seriozitate; · Dinamism și spirit de inițiativa; · Flexibilitate și spirit de echipa. Responsabilități: · Să îndeplinești corect sarcinile specifice fiecărui post; · Să cunoști și să promovezi produsele marca proprie; · Să dai dovadă de amabilitate și promptitudine în relația cu clienții; · Să contribui la asigurarea unei imagini plăcute a magazinului; · Să oferi suport colegilor, atunci când este necesar; · Să asiguri ordinea și curățenia spațiului tău de lucru Beneficii: · Loc de muncă stabil; · Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată; · Decontare / asigurare transport; · Bonus trimestrial de performanță / bonus de recomandare · Discount abonament World-Class Pentru mai multe detalii, va rog să ne trimiteți un CV la adresa de mail sau să apelați numerele de telefon 0756160797. Aplică acum!

  • Cerinte: Studii superioare Experienta in domeniu Cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel) Cunostinte de limba engleza Responsabilitati: Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Negocierea contractelor comerciale; Gestionarea eficienta a stocurilor; Intocmirea comenzilor de aprovizionare in ERP, expedierea si urmarirea acestora pana la receptia finala. Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale. Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora. Propunerea de strategii pentru achizitii Contribuie activ la targetele de saving si celelalte targete ale departamentului Arhivarea corespondentei pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii Beneficii: - Pachet salarial atractiv, în funcție de performanțe - Transport asigurat - Posibilitatea de activa într-un mediu de lucru profesionist și dinamic - Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-o companie solidă - Posibilități de promovare în cadrul companiei - Pachet salarial atractiv, în funcție de performanțe

  • Candidatul ideal • Abilități de comunicare, negociere și vânzare; • Cunoștințe PC • Studii medii/superioare finalizate; • Cunoașterea limbii engleze( mediu); • Cunoștințe tehnice în domeniul construcțiilor • Permis categoria B • Experiență în vânzări reprezinta avantaj; Responsabilități • Identificarea și contactarea potențialilor clienți; • Promovarea companiei și produselor companiei; • Dezvoltarea portofoliului de clienți, precum și menținerea unei relații profesionale cu aceștia; • Întocmirea corecta a ofertelor; • Oferă suport tehnic și soluții tehnice clienților Mai multe informații la telefon: 0368 734 003 Așteptăm CV-urile dvs. la adresa de e-mail

  • Firma de productie si desfacere mobilier, doreste sa isi mareasca echipa cu doua persoane agreabile cu atitudine pozitiva si proactiva, cu spirit de echipa, punctuale, si cu dorinta de promovare. Studii: medii. Responsabilitati: -prezentarea si promovarea articolelor conform standarelor companiei -imlicarea activa in procesul de vanzare, -efectuarea tuturoro operatiunilor pe casa de marcat, -sprijinirea echipei in vederea atingerii obiectivelor, -atragerea si fidelizarea clientilor prin oferirea erviciilor de buna calitate, Experienta constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Detalii la numarul 0725886620

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma la 0740 232 059. Grăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Candidatul ideal • Abilități de comunicare, negociere și vânzare; • Cunoștințe PC • Studii medii/superioare finalizate; • Cunoașterea limbii engleze( mediu); • Cunoștințe tehnice în domeniul construcțiilor • Permis categoria B • Experiență în vânzări reprezinta avantaj; Responsabilități • Identificarea și contactarea potențialilor clienți; • Promovarea companiei și produselor companiei; • Dezvoltarea portofoliului de clienți, precum și menținerea unei relații profesionale cu aceștia; • Întocmirea corecta a ofertelor; • Oferă suport tehnic și soluții tehnice clienților Mai multe informații la telefon: 0368 734 003 Așteptăm CV-urile dvs. la adresa de e-mail

  • Ce vei face: vei interacţiona zilnic cu clienţii pentru a rezolva probleme tehnice simple, vei înregistra încasări și plăți în numerar și card conform procedurilor financiare în vigoare, vei informa clienții în ceea ce priveşte serviciile şi produsele pentru a stabili şi a îmbunătăţi relaţii cu acestia şi a atinge targeturile predefinite de vânzări. Ce ne dorim de la tine? să fii orientat către client, să ai spirit de echipă si aptitudini bune de vânzări. Aplică aici sau trimite CV-ul tău la adresa de e-mail: #ProfessionalHRAgency #uncovertruepotential #recruiterlife #recruitment #muncatemporara #jobs #lookingforajob #humanresource #meetus #followus S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Angajam agent vanzari produse curatenie(detergenti,lavete,saci menaj,bureti vase,etc.)Zona Brasov si imprejurimi.Cerinte:abilitati comunicare,experienta in domeniu,permis conducere auto,studii medii,aspect fizic placut.Oferim:telefon,masina serviciu,part-time-full-time,comision din vanzari, Mai multe informatii la tel:0741541537 Multiplast srl

  • Descriere Moda si accesoriiDaca iti plac hainele, urmaresti moda, si iti place sa te ocupi cu satisfacerea nevoilor clientilor, atunci te invitam sa faci parte dintr-o echipa dinamica Descrierea jobului : - deservirea clientilor - manipularea casei de marcat - aranjarea si punerea hainelor pe rafturi - receptionarea si gestionarea marfii Prezinta avantaj: - spiritul de echipa - atitudinea pozitiva - cunoasterea modei actuale - experienta in domeniul: vanzari haine Postul este destinat atat pentru barbati cat si pentru femei. Despre noi: Hada Fashion vine si in Romania, in Ungaria au peste 80 de magazine in malluri, cente comerciale, hipermarketuri etc. si este cea mai mare firma de pe piata hainelor second-hand din Ungaria, avand o experienta de 28 ani. Acum incepe extinderea si in Romania. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati siteul: www.hadafashion.com

  • Încearcă! Fă-ți cont GRATIS, lucrează măcar 90 zile și vezi ce iese. Dacă nu merge, poți renunța. Măcar ai încercat singură și te-ai convins că nu e pentru tine. Oamenii au răbdarea de a merge la muncă timp de 40 de ani, dar nu au răbdare să acorde puțin timp unei oportunități. Și eu ca voi am fost la fel de sceptică la început, apoi nu am mai vrut să mă opresc. Am ajuns la castiguri de peste 2000 de lei.Schimbă-ți mentalitatea! Lasă-mi un mesaj și revin cu detalii. JOB PENTRU MAMICI!

  • Suntem o firma producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatiisi descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Angajam domnisoare petru probe tehnice in tara cu dispinibilitatea de delasare 2-3 zile pe saptamana si permis cat b si domni pt in domeniu vanzari in tara nu se cere experienta

  • Buna caut fete mamici studente peste 18 ani care vor sa facu un ban in plus. Este vorba de o firma turceasca care cauta colaboratori doar in Romania. Ea se ocupa cu produse cosmetice si solutii pentru uz casnice :) Daca te intereseaza cauta ma pe Facebook cu nume de Kisgyörgy Iulia Maria si cere mai multe detalii

  • Descriere; Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • Candidatul ideal -Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate -Studii superioare tehnice -Experienta in vanzari (reprezinta un avantaj) -Cunostinte Microsoft Office -Permis de conducere cat. B Descrierea jobului - Identifica si contacteaza potentialii clienti in vederea ofertarii, negocierii si incheierii contractelor comerciale - Stabileste necesitatile clientilor impreuna cu acestia - Mentine si dezvolta legatura cu clientii existenti - Tine evidenta clientilor BENEFICII - Oferta (bonusuri, beneficii): -Laptop, telefon, masina de serviciu -Pachet salarial in functie de realizari

  • Suntem o firma importanta si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatii si descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Life Med Partners https://www.life-med.eu Angajam Asistent Manager, in următoarele condiții: - persoană prezentabila, receptivă la nou, dispusă să interacționeze zilnic cu oameni noi - cunoștințe operare PC - disponibilitate de deplasare în țară de luni până vineri - program de lucru luni - vineri, 8 ore/zi, weekend liber - se lucrează patru săptămâni consecutive, a cincea săptămână fiind liberă - experiența în vânzări nu este necesară dar poate constitui un avantaj - de asemeni, permisul de conducere categoria B poate fi un avantaj Beneficii: - venituri peste medie: salariu fix + comision din vânzări (2000 - 3500 lei) - traininguri gratuite - posibilități reale de promovare - mediu de lucru plăcut și profesionist - decont săptămânal: diurna, cazare și transport Aplicațiile se pot transmite până la data de 30 decembrie 2019

  • Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. Suntem singura societate din piata unde pe langa activitatea principala de intermediere produse de Asigurare, puteti intermedia si urmatoarele produse: - CREDITE BANCARE SI NEBANCARE cu majoritatea Bancilor si Ifn-urilor de la noi din tara - AGENTIE DE TURISM - pachete turistice interne si externe disponibile la orice agentie de turism - AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile - PENSII PRIVATE - toate companiile autorizate - PIESE AUTO - toate marcile, originale si after-market - REINCARCARI CARTELE TELEFONICE - vodafone, orange, telekom Intermediind atat de multe servicii este imposibil ca un client sa nu aibe nevoie macar de unul din serviciile de mai sus iar noi sa primim astfel un procent din suma incasata fara sa fi investit vreun ban! CERINTE MINIME: - Cel putin absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila - Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare - Dorinta de implicare, initiativa - Persoana cu experienta in asigurari – constitue un avantaj CE ITI OFERIM - Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; - Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); - Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite); - Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; - Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; - Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; - Este un mod usor si rapid de a obtine bani; - Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania; - Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul; - Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal; - Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet- Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau; - Reprezentante in toate judetele tarii; - Cele mai mai comisioane din tara! Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta!

  • Salveaza cautarea