Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajam fete sau cupluri. Job disponibil in toate orasele. Castiguri 2500$+ ,respectiv 5000$+ pentru cupluri. Se poate lucra de la domiciliu.In Domeniul VIDCHAT-ului. Intimitatea e complet garantata. Va punem la dispozitie tot ce aveti nevoie pentru aceasta schimbare financiara pozitiva din viata dvs. Daca va intereseaza,contactati pentru mai multe detalii Numar de locuri LIMITATE.

  • Ne mărim echipa de vânzări! Înregistrează-te și tu gratuit la https://arp.avon.com/prp/RO/ro/MAGDA2019 și vino să descoperim împreună bucuriile pe care lumea Avon ni le oferă! - comision până la 40% - kit start-up gratuit care include tot ce ai nevoie pentru a reuși (broșuri, flyere, mostre) - cadouri din prima campanie și programe motivaționale - susținere și ajutor din partea echiperi de lideri - livrare la domiciliu Pentru mai multe detalii, nu ezita să mă contactezi. Facem înscrieri din toată țara!

  • Înscrie-te ca reprezenant în echipa mea și vei avea parte de cadouri și surprize de la prima comandă! Avon poate fi și pentru tine o sursă de câștig extraordinară! BENEFICII: - Înregistrare gratuită - Cadou la înregistrare - Discount de pâna la 40%, chiar peste în cadrul unor programe - Poți lucra part - time sau full - time: pentru bani de buzunar, produse gratuite sau câștiguri substanțiale - depinde doar de tine - tu îți faci programul! - Produse cadou în primele luni de activitate - Comenzile le plasezi online și ai livrare la domiciliu - Posibilitate de promovare ca lider și de crearea propriei afaceri Înregistrează-te acum accesând link-ul de mai jos! Ai numai de câștigat! https://arp.avon.com/prp/RO/ro/MAGDA2019 Toate persoanele care se înregistrează, primesc automat setul starter #GRATUIT, care conține broșura campaniei, flyerul pentru reprezentanți, mostre și alte surprize!

  • 8

    Vrei sa castigi mai multi bani? Ai posibilitatea sa lucrezi in timpul liber? Intra acum in echipa de vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma noastra. Lucrand alaturi de noi traiesti sanatos si castigi bani consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • 13

    Candidatul ideal Orientare catre client, proactiv; Abilitati bune de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si prietenoasa; Descrierea jobului: Ofera solutii si indicatii adecvate clientilor in cadrul departamentului Tehnic; Furnizeaza informatii cu context specific si sfaturi pentru clienti in conformitate cu politicile interne; Relationeaza cu clientul intr-un mod prietenos oferind clientului o experienta de suport utila si placuta. Oferim: Pachet salarial atractiv; Bonusuri de performanta; Tichete de masa; Sesiuni constante de training specializat; Mediu de lucru antrenant si prietenos.

  • 2

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 9

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Jobul poate fi atat part-time cat si full time Zona de acoperit: Brasov Ce iți oferim? Flexibilitate pentru rezultate. (ai rezultate, ai si timp liber) Masina. Salariu fix / comision din vanzari. Bonusuri de performantă pe baza unor indicatori KPI Acces la cursuri de dezvoltare profesională și personală. 2 sefi înțelegători. Atmosferă bună la locul de muncă. Cărți de vizită personalizate. Multe surprize placute la care nici nu te astepți. Care sunt task-urile tale zilnice? Identificarea clientilor cu flote de masini. Abordarea lor si stabilirea conditiilor de colaborare. Posibilitatea de a participa la licitatii de achizitii reparatii flote. (contracte cu statul) Semnarea unui contract de colaborare cu acestia. Vizite regulate la clientii cu contracte in derulare. Sprijinirea clientilor sub forma asemanatoare a unui manager de flota. Incasarea comisioanelor din vanzarile realizat. Prezentarea companiei Auto Vrom () este o firma de reparații auto si comerț cu piese auto. Viziunea cea mai importanta a companiei este de a-i face pe toți cei care repară și întrețin mașina în service-ul nostru să se simtă în sigurantă și confort la volanul mașinii lor. Cu entuziasm și transparență, pricepere, instruire permanentă , inovație și respect dorim să aducem valoare în viața celor care ne aleg serviciile, oferind 110% in tot ceea ce facem. Obiectivul nostru principal este de a crea o cu totul alta experienta de service decat cea cu care soferii sunt obisnuiti. Avem visuri mărețe, dorind să devenim unul dintre cele mai îndrăgite service-uri auto din România. Suntem pe piața din România din anul, timp în care ne-am dezvolat echipa și portofoliu de clienți într-un ritm constant. Astăzi ne mândrim cu un service multimarcă dotat cu 7 posturi de lucru, acoperind o gamă variată de produse si servicii. În tot acest timp am reparat peste 7500 de autoturisme, acestea făcând parte dintr-o multitudine de mărci. De ce oferim 110% în fiecare zi? Lucrăm transparent, prin incredere toata lumea are de câștigat. Pentru că ne place ceea ce facem și suntem dedicați fiecărei acțiuni pe care o întreprindem. Performanța este importantă pentru noi, mereu ne-am propus lucruri mărețe. Pentru FAMILIA Auto Vrom sunt importante următoarele: Sinceritatea, un principiu nelipsit din compania noastră. Unitatea, ajutor reciproc intre toți membrii echipei noastre. Creativitatea, lipsa barierelor în domeniul în care activăm. Dezvoltarea personală și profesională. Mereu invățăm și ținem pasul cu noile tehnologii. De ce suntem cei mai buni? Pentru că îți oferim servicii personalizate adaptate la nevoile tale, tratând problemele mai deosebite de care alte service-uri se feresc. Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt sau ne puteti trimite CV-ul Dvs la adresa de mail carieraatvrom.ro

  • 6

    Citeste acest mesaj doar daca esti intr-una din urmatoarele situatii: -Esti in cautarea unui job. -Esti nemultumit(a) de actualul job(nu-ti placeceea ce faci sau nu castigi suficient) Daca citesti in continuare,ia in considerare oportunitatea unui job in cadrul unuia dintre cele mai mari Grupuri Financiare din Europa:GROUPAMA ROMANIA Astfel,poti face parte dintr-o echipa tanara,dinamica,poti avea un program flexibil si un venit lunar intre 2000 si 4000 ron In plus ,iti oferim tot sprijinul necesar pentru a obtine autorizatiile legale ASF/ISF si vei beneficia de toata pregatirea necesara specifica acestui job. Daca te consideri o persoana cu bune abilitati de comunicare,ai o atitudine proactiva si capacitatea de a lucra in echipa,trimite-mi un mesaj si te voi contacta pentru stabilirea unei intalniri,unde,vei afla toate detaliile cu privire la beneficiile si avantajele acestui job Marius Bejinariu tel.0722.631.520

  • 1

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 www.ascendentimobiliare.ro email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon / WhatsApp: 004915753531027

  • 1

    Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • 8

    Agent imobiliar independent - un proiect stabil pe termen lung la RoaImobiliare. Și tu poți deveni agent imobiliar independent (autonom). Ce înseamnă Independent? Înseamnă să te bucuri de tot comisionul tranzacțiilor pe care le realizezi. Da, 100% comisionul este al tău. Înseamnă să lucrezi mai mult de acasă, să nu mai consumi timp și bani pe transport până la birou. Înseamnă să ai mai mult timp pentru ceea ce tu consideri că este important.Înseamnă mai puțin stress și mai multă sănătate. Indiferent dacă acum ai sau nu de lucru, poți începe să îți pregătești drumul pentru a deveni independent. Noi te ajutăm cu toată experiența noastră, cu software online de ultima generație, cu publicitate imobiliară și suport tehnic non-stop. Da, NON-STOP vom fi online, la dispoziția ta. Tu cate ore pe zi muncesti ca sa castigi lunar 1000 euro? Dar 2000 euro? Lucreaza cu RoaImobiliare. Pentru detalii trimite CV cu fotografie si Scrisoare de intentie la roawdb @ gmail.com . Nu tratam aplicatiile superficiale!

  • Asistent Vanzare Plafar - produse premium brand in Coresi Mall Brasov Important: Cautam persoane pasionate de domeniul nutritiei, fitoterapiei, interesate de o alimentatie sanatoasa care au mai lucrat pe o pozitie similara si au cunostinte in domeniu. Compania angajatoare reprezinta cel mai mare retailer de suplimente nutritive la nivel international si unul dintre cei mai importanti producatori in acest domeniu. Cerinte: Cunostinte/studii in domeniul nutritiei, biochimiei sau fitoterapiei; Experienta pe o pozitie similara (consultant plafar, asistent vanzare, biochimist, nutritionist, vanzare online parafarmaceutice etc.); Limba engleza nivel conversational. Responsabilitati / Realizari Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc.; Consiliaza clientii in procesul decizional, prezinta suplimentele nutritive, ingredientele, propietatile si cantitatea recomandata, conform necesitatilor formulate; Ofera clientilor informatii legate de actiunile promotionale si serviciile de specialitate de care poate beneficia. Asigura expunerea produselor pentru vanzare: verifica pretul, respecta conceptul de merchandising, etc; Participa la receptia marfurilor, gestionarea, inventarierea si asigurarea securitatii acestora. Alte informatii Oferta: Pachetul salarial lunar variaza intre 2700-3200 lei net (2000 lei net fix + 400 lei tichete masa + comision lunar); Program de lucru flexibil 12/24 (o zi 12 h si urmatoarea liber); Contract de munca full-time, programe de training, bonusuri de performanta si fidelizare.

  • Cautam o persoana pentru postul de consilier vanzari in domeniul instalatiilor termice. Preferabil experienta in domeniul vanzarilor si al instalatiilor. Salariul se negociaza in urma interviului.

  • 3

    Grupul Open Mind a fost infiintat acum 11 ani si a devenit leader pe piata din Romania in sectorul BPO impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite .Dupa doar 7 luni de activitate in Iasi, Open Mind se dubleaza cu nasterea unei filiale in Brasov Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului. Aici vei gasi o echipa prietenoasa si Open Mind! Descrierea jobului Contactează telefonic clienti din anumite zone ,promovează oferta și serviciile companiei în vederea atingerii obiectivelor de vânzări . Cerinte: cunostinte medii de calculator ; constituie un avantaj experienta in domeniul Customer Care ; orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; excelente abilitati de comunicare, atitudine pozitiva; Beneficii: training si formare continua la locul de munca; program de lucru de luni pana vineri; mediu profesionist de lucru; posibilitatea de a se dezvolta in cariera; contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; salariu net atractiv; bonusuri lunare ; Puteti aplica la : sau puteti suna la numarul : VINO IN ECHIPA NOASTRA!

  • Candidatul ideal Ești o persoană dinamică, dornică d provocări și care nu acceptă NU ca răspuns? REMAX ORIZONT își mărește echipa! Căutăm persoane cu bune abilități d comunicare și negociere, cu spirit antreprenorial și dornice să se dezvolte continuu în procesul nostru d învățare. Descrierea jobului - Prosp ctar și cuno șter continuă pi ț i. - Asist r cli nților d - lungul într gului proc s d tranz cțion r imobili ră. - Promovar propri tății și găsir celui m i potrivit client. - Organiz re timpului și muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nți (CRM) - Păstr rea legăturii și a relației cu portofoliul de clienți. - Dezvoltarea continuă prin educație atât cea oferită prin intermediul rețelei RE/MAX, cât și autoeducație, networking, lectură, seminarii, dar și prin experiența căpătată pe teren, cu suportul echipei noastre. - Vei încheia tranzacții și încasa comisioane consistente, proporționale cu munca depusă. Beneficiile pe care le ai în echipa noastră: - Posibilitatea de a câștiga venituri considerabile, mai mari decât un job cu salariu fix, direct proporționale cu determinarea și munca depusă. - Training-uri special create și perfecționate pentru dezvoltarea ta personală și profesională, livrate atât live, cât și în platforma online de e-learning, disponibilă în permanență pentru o educație constantă, oferite atât de traineri ai Academiei RE/MAX cât și de traineri internaționali. - O echipă mereu gata să ofere tot suportul, mentoratul, îndrumarea necesare, atât la începutul carierei, cât și pe tot parcursul ei. - Oportunitatea de a avea propriul tău business într-un mediu sigur, testat, plin de oportunități și instrumentele necesare ascensiunii tale. - Rețea veți face parte dintr-o rețea care lucrează împreună, local și internațional. - Posibilitatea de a participa la evenimentele organizate în cadrul rețelei, la nivel național, european și internațional. - Recunoașterea profesională cu cât devii mai recunoscut, apreciat și recomandat pentru munca pe care o depui, cu atât nivelul de câștiguri crește. - Suportul echipelor noastre de specialiști din diverse domenii. - Un mediu de lucru modern, plăcut, dinamic. - Lucrăm doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remunerația constă în comisionul încasat în urma tranzacțiilor efectuate.

  • Cauti un nou loc de munca full time sau te gandesti sa-ti suplimentezi venitul accesand un job part time?  Alatura-te echipei noastre si ajuta-ne sa protejam sanatatea, banii si vietile celor din jur. Cum poti face acest lucru? Devenind consultant in asigurari de viata sau manager, daca ai aspiratii inalte si doresti sa dezvolti echipe. Vei vorbi oamenilor despre planuri de sanatate, pensii private sau burse pentru copii . Sau vei conduce propria echipa de consultanti. Te vom ajuta sa-ti dezvolti rapid abilitatile si sa ai succes. Ti-am pregatit in acest sens traininguri pentru fiecare etapa de dezvoltare din cariera ta si suntem aici sa te sustinem si sa-ti oferim zilnic suport pentru a-ti atinge obiectivele.  Te intereseaza?  Trimite un CV la adresa de email sau mesaj pe wattsup la

  • Societate in domeniul distribu iei de birotică-papetărie angajează Key Account Candidatul ideal - experien a anterioară în vanzari in domeniul distribu iei de minim 3 ani - excelente abilită i de comunicare; - cuno tin e de utilizare a pachetului MS Office - orientat spre nevoile clien ilor - spirit de organizare dezvoltat - consecvență și determinare în urmărirea și îndeplinirea obiectivelor companiei - minim studii medii finalizate (studiile universitare prezintă un avantaj) - permis de conducere categoria B, cu experien ă de minim 2 ani. Descrierea jobului - gestionarea i dezvoltarea rela iilor de afaceri cu clien ii existen i (persoane juridice i institu ii) - identificarea de noi clien i i oportunită i de dezvoltare a afacerii - implementarea politicii comerciale i de marketing a companiei în zona alocată - negocierea de contracte în limitele de competenta stabilite de companie Beneficii - un loc de muncă cu un mediu plăcut i reale oportunită i de dezvoltare într-o companie cu vechime - salariu fix + bonus în func ie de performan e + tichete de masă - ma ină + laptop + telefon de serviciu - posibilitatea cre terii în ierarhia companiei Mai multe detalii la nr de tel . Vă rugăm să trimiteti CV-ul dvs la adresa *Disclaimer Prin aplicarea CV- ului dumneavoastră la acest job, sunte i de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului UE 2016/679, privind protec ia persoanelor fizice în ceea ce prive te prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare strict în scopul procesului de selec ie a candida ilor i pentru a fii contacta i i v-a i acordat consim ământul pentru aceasta. Datele cu caracter personal transmise de către candida ii care nu au fost selecta i vor fi terse din eviden ele noastre. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitare i în deplină confiden ialitate.

  • 5

    Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza full sau part-time consultanti. Pot fi si pensionari.

  • 6

    Firma producatoare si importatoare de atasamente utilaje de constructii si agricole angajeaza Responsabil vanzari. Cerinte: -experienta in vanzari minim 2 ani -minime cunoștințe tehnice; -cunostinte operare PC (Word, Excel, e-mail); -persoană proactivă, îndreptată spre rezultate -gestionarea task-urilor multiple: email, vizite, telefon, oferte, facturi, - atitudine pozitiva, corectitudine, spirit de echipa si abilitati de comunicare foarte bune -disponibilitate la deplasări (3 zile /saptamana) -permis de conducere categoria B Responsabilitati: -prospectarea pieței și contactarea clienților, în vederea prezentării și ofertării de produse -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -creșterea vânzărilor, prin identificarea potențialilor clienți și dezvoltarea continuă a portofoliului -mentinerea relatiilor cu clientii existenti; Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Salveaza cautarea