Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Ce ar trebui sa faci? Identifici nevoile potentialilor clienti si mentii standardele de calitate solicitate de partenerul proiectului ; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru. Cum suntem noi? Persoane creative si indraznete; Suntem determinati (atingem cel putin 100 % targetul in echipa pentru care ne cautam viitorul coleg); Suntem mereu cu zambetul pe buze (clientii simt acest lucru)! Ne place sa tratam cu succes obiectiile clientilor si nu ne demotivam atunci cand avem o zi mai putin buna; Ce cautam? Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time in intervalul 09:00 17:30 Bucuresti, Brasov si Iasi de luni pana vineri. Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam in echipa Optima :)

  • CONSULTANT VANZARI - materiale constructii - full, part time - NATIONAL DOMENIU: MATERIALE DE CONSTRUCTII ZONA 1: BUCURESTI, ILFOV, PRAHOVA, GIURGIU, TELEROMAN, DAMBOVITA, ARGES ZONA 2: BRASOV, SIBIU, CLUJ, ALBA, MURES, BISTRITA, HARGHITA, COVASNA ZONA 3: TIMIS, ARAD, HUNEDOARA, BIHOR, SALAJ, SATU MARE, MARAMURES ZONA 4: CARAS SEVERIN, GORJ, VALCEA, OLT, DOLJ, MEHEDINTI ZONA 5: VRANCEA, GALATI, BUZAU, BRAILA, TULCEA, CONSTANTA, IALOMITA, CALARASI ZONA 6: SUCEAVA, BOTOSANI, NEAMT, IASI, BACAU, VASLUI Se dorește colaborarea cu o persoană cu varsta 25-65 ani, loială, ambițioasă și dornică de dezvoltare. Sunt apreciate abilitatile de comunicare cu clienții . Sunt apreciate cunoștințe de contabilitate primară, dorința de dinamică , creativitatea, ascultarea activă, buna dispoziție și increderea în sine. Abilități bune de operare: Office si absolut necesare la nivel mediu Cunoastera unor programe de proiectare constituie un mic avantaj Se oferă un mediu plăcut de lucru, posibilitatea de creștere și evoluție personală. Se oferă seriozitate, o colaborare bazată pe încredere și respect . Pentru programarea la interviu, asteptam cu interes un mesaj cu CV-ul fiecaruia NU SUNATI, NU SMS, NU WHATSSUP

  • 2

    Candidatul Ideal Suntem in cautarea unei persoane care sa-si doreasca sa se afirme, sa se autodepaseasca. Apreciem dorinta de munca, lucrul in echipa, bunul simt. Oferim respect si nu cerem decat acelasi lucru: respect fata de colegi, respect fata de clienti si furnizori, respect fata de companie. Iti poti gasi un loc in cadrul companiei noastre daca iti place lucrul in echipa si daca buna dispozitie de caracterizeaza. Avem nevoie de tine, de dorinta ta de afirmare. Postul pe care ti-l oferim este de agent de vanzari. Vino alaturi de o echipa dinamica, la un program decent (luni-vineri). Iti oferim un salar just, masina, telefon si comisioane in functie de realizarile tale. Speram sa ai: - excelente abilită i de comunicare; - cuno tin e de utilizare a pachetului MS Office - orientat spre nevoile clien ilor - spirit de organizare dezvoltat - consecvență și determinare în urmărirea și îndeplinirea obiectivelor companiei - minim studii medii finalizate (studiile universitare prezintă un avantaj) - permis de conducere categoria B, cu experien ă de minim 2 ani. Descrierea jobului - gestionarea i dezvoltarea rela iilor de afaceri cu clien ii existen i (persoane juridice i institu ii) - identificarea de noi clien i i oportunită i de dezvoltare a afacerii - implementarea politicii comerciale i de marketing a companiei în zona alocată - negocierea de contracte în limitele de competenta stabilite de companie Beneficii - un loc de muncă cu un mediu plăcut i reale oportunită i de dezvoltare într-o companie cu vechime - salariu fix + bonus în func ie de performan e + tichete de masă - ma ină + laptop + telefon de serviciu - posibilitatea cre terii în ierarhia companiei Mai multe detalii Descrierea companiei Compania a fost infiin ată în 2009 cu scopul de a scurta drumul de la producător la clientul final, ob inând astfel nu doar costuri substan ial reduse, ci i economie de timp. Excelăm în identificarea nevoilor partenerilor no tri în următoarele domenii: birotică, papetărie, echipamente de lucru, produse de cură enie i menaj, tipărituri, produc ie publicitară, mobilier office, industrial i colar i nu în ultimul rând echipamente, consumabile IT, mentenan ă IT. Avem peste 600 de parteneri, atat companii private cat si institutii de stat. Suntem o echipa tanara, energica, animata de afirmare.

  • 1

    Agentie imobiliara Real Trade Imobiliare angajam agenti imobiliari. Cerinte: - Persoana activa, sociabila, harnica si orientata spre rezultat, - Bune abilitati de negociere si comunicare, - Disponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, - Cuno tin e operare PC Descrierea Postului: - Contactarea telefonica a proprietarilor dintr-o baza de date, - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren - Organizarea intalnirilor dintre cumparatori,chiriasi si proprietari, - Consilierea i reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/inchiriere, Va rugam trimiteti CV-ul dvs. si veti fi contactat pentru un interviu.

  • 5

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 1

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word. - Abilitati de organizare si planificare - Abilitate de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: -back-office relatii cu clientii despre contracte/factura, etc. -verificare tickete/rezolvare tickete pe diverse spete, cu prioritate de facturare/intermediere/diverse. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, suport pentru dezvoltare personala si a carierei - Pachet salarial: Salariu fix. ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 2

    Candidatul Ideal Îți place să vorbești la telefon? Vrei să lucrezi part-time sau full time? Vrei un program flexibil? Vrei să lucrezi atât de acasă cât și de la birou? Atunci, ești omul nostru! Nu trebuie să ai experiență, te învățăm noi absolut tot ceea ce trebuie să știi! Ce ne dorim? - Persoană deschisă, amabilă și cu dorința de a învăța lucruri noi; - Capacitate de organizare; - Atitudine pozitivă; - Bune abilități de comunicare. Asteptam CV-ul tau si te contactam sa-ti oferim toate detaliile. Descrierea jobului Ce oferim? - Pachet salarial pornind de la 1500 net + tichete de masă + bonus de performanță; - Program flexibil; - Training asigurat, plătit din prima zi (da, vei fi plătit ca să înveți); - Pauză de masă inclusă în program; - Posibilitatea de a-ți alege norma (4, 6 sau 8 ore); - Posibilitatea de a lucra direct din comfortul casei tale dar și de la birou când vrei să ieși din rutină; - Bonusuri pentru prietenii pe care îi aduci în echipă; - Colectiv tânăr și mediu de lucru foarte plăcut: - Posibilități reale de avansare.

  • 1

    Angajam Achizitor busteni la o fabrica din Brasov. CERINTE: - studii de silvicultură - cunoștințe de limba engleză - cunostinte intermediare PC (Word si Excel) - experienta in achizitionarea bustenilor din Romania pentru productia furnirului reprezinta un avantaj - experienta de munca minim 2 ani in domeniu - portofoliul de furnizori ar fi un avantaj - disponibil să călătorească 90% din timpul de lucru și permis de conducere valabil RESPONSABILITATI: - achiziționarea buștenilor în calitatea, cantitatea, speciile și prețurile cerute pe baza planului de producție al companiei și în conformitate cu planul de timp programat - cercetare și analiză de piață a bustenilor complexe cu accent pe monitorizarea furnizorilor de busteni potriviți în funcție de nevoile companiei - negocierea condițiilor, prețurilor și contractelor finale cu vânzătorii/vânzătorii de bușteni - sarcini administrative și raportare legate de întregul proces de cumpărare a buștenilor BENEFICII: - pachet salarial motivant - prime de sarbatori - masina de serviciu - bonuri de masa in valoare de 20 lei - abonament servicii medicale private

  • Ce ar trebui sa faci? Identifici nevoile potentialilor clienti si mentii standardele de calitate solicitate de partenerul proiectului ; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru. Cum suntem noi? Persoane creative si indraznete; Suntem determinati (atingem cel putin 100 % targetul in echipa pentru care ne cautam viitorul coleg); Suntem mereu cu zambetul pe buze (clientii simt acest lucru)! Ne place sa tratam cu succes obiectiile clientilor si nu ne demotivam atunci cand avem o zi mai putin buna; Ce cautam? Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time in intervalul 09:00 17:30 Bucuresti, Brasov si Iasi de luni pana vineri. Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam in echipa Optima :)

  • Suntem Destine Holding, o companie de brokeraj ce se ocupă cu intermedierea următoarelor produse: -Asigurări generale (la toate societățile de asigurări din piață) -Credite (colaborăm cu bănci, companii de Leasing și ifn-uri). -Pachete turistice (oriunde in lume) . -Tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Ce include această activitate ? -Prospectarea continua a pieței pentru produsele intermediate de noi. -Crearea, formarea si administrarea unui portofoliu de clienți . -Crearea, formarea și dezvoltarea unei echipe productive. Cum dorim să fie viitori noștri colegi? -Zâmbitori -Dispuși să învețe lucruri noi -Organizați -Să stie sa lucreze online -Să dețină diploma de 12 clase Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești comisionat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine in baza unui sistem meritocratic de carieră transparent! Îți punem la dispoziție zece forme de profit pe care le poți accesa în cadrul companiei și pe parcursul colaborării noastre: -Comision -Extracomision -Bonusuri -Premii -Distincții -Cursuri de specializare (autorizare, vânzări, marketing, management, coordonare,leadership, public-speaking) -Acțiuni (ai posibilitatea să devii acționar în cadrul companiei) Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil! https://forms.gle/s3G8UfCKBJwHhcMSA

  • Angajam un reprezentant comercial vorbitor de lb maghiara care sa comunice cu clientii (service-uri auto, car-wash, etc) la nivel regional. Obligatoriu experienta in vanzari 2 ani. Cei interesati ne pot contacta la telefon:

  • Angajam un agent vanzari regional, cu profil tehnic. Se cere experienta min 2 ani. Salariu 3000 net + comisioane, asigurare medicala privata, telefon, laptop si masina noua de serviciu. Program de lucru: luni-vineri, obligatoriu lb maghiara nivel mediu. Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la nr.

  • 16

    Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza full sau part-time consultanti. Pot fi si pensionari. Info suplimentar

  • 10

    Căutam agent de booking pentru artisti si manager evenimente . Forma de salarizare este pe baza de comision. Agent booking Promovarea și booking-ul artistilor din portofoliu nostru. Manager evenimente Organizare de evenimente indoor si outdoor Te așteptam sa ne contactezi .

  • Te-ai gândit vreodată la o Reconfigurare de Carieră ? Te invităm sa descoperi beneficiile de a lucra cu noi : - Oferim unele dintre cele mai mari comisioane de colaborare de pe piața asigurărilor - Tu decizi cât vrei să câștigi - Zero taxe de început - 0% comision de plată și de depunere a banilor - Munca 100% remote - Sistem exclusiv de bonusare - Platformă performantă - Locație pe Site și Pagină proprie de prezentare pe site - Procese automatizate care iți fac munca mai ușoară - Broker de asigurări de încredere

  • Se ofera comision intre 30% si 70%, in functie de realizari. Daca esti o persoana dinamica, cu personalitate puternica, serioasa, punctuala, ai mai lucrat in domeniul imobiliar si esti in cautarea unui job, Milenium Imob, agentie imobiliara din Brasov cauta colaboratori (agenti imobiliari). Ce oferim: Sediu de birouri pozitionat in Centrul Civic; Baza de date cu anunturi imobiliare; Publicarea anunturilor imobiliare pe cele mai importante platforme de anunturi imobiliare; CRM pentru gestionarea anunturilor imobiliare si a clientilor; Consultanta pentru finalizarea cu succes a tranzactiilor imobiliare; Comision atractiv din vanzari (30%-70%), o atmosfera destinsa si nu in ultimul rand, cafea, ceai, apa, din partea casei. Ce ne dorim: Un/O coleg/colega care sa fie familiarizat cu piata imobiliara Brasoveana; Sa fii posesor de permis, categoria B; Sa fii sociabil, punctual, onest; Sa fii disponibil pentru un job full time (tranzactiile imobiliare nu se pot face part time sau de acasa). Pentru mai multe relatii sau pur si simplu daca ai chef de o discutie, te astept la sediul nostru din Brasov, Bdul. 15 Noiembrie nr. 94, intrare din strada. CV-uri poti depune pe adresa de email din anunt sau ne poti contacta la numarul de telefon din anunt. Astept cu nerabdare sa ne intalnim pentru a discuta despre viitorul tau job in imobiliare!

  • Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniile: Automatica, Automatizari, Electronica, Electrotehnica; - Studii superioare in domeniul tehnic ; - Permis conducere categoria B. - Cunostinte PC - Disponibilitate pentru deplasari. - Abilitati de comunicare. - Dornic sa isi dezvolte o cariera in vanzari intr-un domeniu tehnic. - Capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale - Capacitate de structurare a prioritatilor - Spirit organizatoric Responsabilitati: Identifica si valorifica potentialul de piata Calatoreste cand si unde este nevoie Raspunde la orice intrebari despre produse si cunoaste detalii tehnice Primeste cereri de oferta de la clienti Realizeaza si trimite oferte generale sau pe produs Persoana de contact a clientilor pentru probleme tehnice, de vanzare Provoaca, genereaza si preia comenzi de la clienti Livreaza marfa cand este nevoie Verifica sesizarile clientilor / ia masuri de rezolvare Raspunde de incasarea contravalorii marfurilor livrate catre clientii sai Urmareste derularea comenzilor Informeaza superiorul ierarhic privitor la diferente cantitative / probleme calitative la livrare Realizarea targetului de vanzari stabilit in conformitate cu politica de vanzari a firmei. Realizarea planului de vanzari prin vanzarea directa de produse/servicii in zona alocata. Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienti. Acorda asistenta din punct de vedere tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti. Negociaza si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale. Intretine relatiile cu clientii din portofoliu. Urmareste permanent activitatile concurentei. -Asigură rezolvarea cerin elor clien ilor, concomitent cu sus inerea intereselor firmei. Beneficii : - Salariu fix + bonuri de masa; - Telefon si masina de serviciu; - Beneficii non-financiare: certificări, training etc.; - Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic, alaturi de o echipa tanara in plina expansiune

  • 10

    Studii : - De baza: studii liceale si/sau post-liceale; - Sunt apreciate cunostintele generale si de specialitate. Experienta: Postul de poate fi ocupat de orice persoana care manifesta interes si care are aptitudini pentru aceasta profesie; Aptitudini si caracteristici personale cerute: - Conditie fizica buna, rezistenta la efort; - Prezenta placuta, carismatica, exprimare clara, cursiva; - Capacitate de integrare sociala mare, sociabilitate; Responsabilitati: - aprovizionati raionul cu marfuri si materiale de ambalare - Aranjati si /sau rearanjati marfa in rafturi pe principii comerciale in rafturi, vitrine, frigidere; - participati activ la vanzarea marfurilor asigurand vanzari cat mai mari cel putin la nivelul programului stabilit de conducere Salariu atractiv Bonuri de masa Bonusuri

  • 4

    Candidatul ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Descrierea companiei Din 1995 pe piața imobiliară brașoveană, Ascendent Imobiliare este, în întregime, o echipă de soloprenori și antreprenori uniți de pasiunea pentru servicii de calitate, dezvoltare personală, independență și performanță. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu peste 26 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în peste 26 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Te invităm să ne cunoști și să vezi dacă este oportunitatea potrivită pentru tine. Multumesc pentru timpul investit, Detalii: Christina Epure sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • Salveaza cautarea