Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 7

    Media Credit srl cauta Consilier financiar

    Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti CV-ul pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!

  • 21

    Reprezentant/ă vanzari prin telefon

    Rotis Lux caută reprezentant/ă vanzari prin telefon: -prezinta si promoveaza telefonic produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; prospecteaza piata in vederea identificarii de noi clienti; -mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; -întocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, potentialii clienti; -realizează planul zilnic de vanzari; -urmareste încasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; -transmite managerului direct informațiile cu privire la sesizările si/sau reclamațiile de orice natură privind relația dintre firmă și client. Pachet salarial atractiv Pentru informatii suplimentare :

  • 2

    agent vanzari proiecte dezvoltator

    EskyoTeam ,companie imobiliara,angajeaza agent vanzari proiecte dezvoltator. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Ce vei face Vei întâmpina clienții și vei răspunde solicitărilor acestora privind procesul de vânzare; Vei identifica și implementa cele mai bune soluții pentru client; Vei gestiona baza de date, activitățile administrative, activități de protocol, Știi că te potrivești dacă detii: Abilități de comunicare Atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj. Oferim: Comisioane atractive functie de implicare; Dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut alaturi de o echipa de profesionisti aflata in expansiune.

  • Sigemo BUCURESTI angajeaza consilier vanzari

    Va rugam sa lasati un mesaj cu numarul dumneavoastra de telefon sau sa sunati la numarul afisat mai jos pentru a programa un interviu-prezentare job. Suntem interesati sa aflam de la dumneavoastra ce experienta profesionala aveti si in ce domeniu, varsta, starea civila, domiciliul actual si numarul de telefon la care va putem contacta ulterior. Contact: SC SIGEMO IMPEX SRL PUNCT DE LUCRU BUCURESTI Service roti, depozit anvelope si jante, B-dul Timisoara 111-1115 sector 6 Mobil: director PL Gelu Florea . Descrierea postului: - Prezentarea intr-un mod profesional, vanzarea produselor si promovarea serviciilor catre clientii SIGEMO. - Indrumarea eficienta si corecta a clientilor SIGEMO. Se cere: - Disponibilitate la program prelungit (doar in perioada sezoanelor de maxima activitate). - Abilitate de comunicare, pasiune fata de domeniul auto si vanzari, punctualitate, bune cunostinte de operare PC, spirit de echipa si seriozitate. - Invatarea si aplicarea atributiilor postului ocupat. - Experienta in distributie de anvelope sau piese auto constituie un avantaj pecuniar! Se ofera: - Un loc de munca stabil, cu conditii de munca si de dotare tehnica la cel mai inalt nivel, in una din cele mai mari companii de distributie anvelope si jante din tara. - Motivare continua prin salariul negociat anual, raportat la plus valoarea adusa si la implicarea in munca a fiecaruia. - Training-uri de specializare in domeniu. - Mediu de lucru onest si sprijinul colegilor in integrarea noilor veniti. SC SIGEMO IMPEX SRL este o companie romana cu o experienta de peste 26 de ani in domeniul anvelopelor si jantelor auto, clasificandu-se la ora actuala in TOP 3 distribuitori de anvelope si janta din Romania. Activitatea de bază este comertul cu ridicata si cu amanuntul a anvelopelor si jantelor auto pentru autoturisme, camioane, utilaje agro-industriale, autoutilitare, SUV si 4x4. Suntem prezenti cu service-uri roti in Cluj, Bucuresti, Brasov, Targu Mures, Alba Iulia, Deva si nu in ultimul rand Sibiu.

  • Reprezentant Vanzari

    Echipa de vanzari a Agri Terenuri SA, societate care activeaza in domeniul agribusiness, cauta un nou coleg, cu permis de conducere categoria B, pentru rolul de Reprezentant Vanzari, terenuri agricole. Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa: Candidatul Ideal: - Atitudine pozitiva, activa, cu putere de convingere, bun negociator, cu abilitati de comunicare si relationare, detinator al unui permis de conducere categoria B. -Prezinta un avantaj experiența in agribusiness. Descrierea jobului: - Intermedierea tranzactiilor de terenuri agricole; -Extinderea portofoliului de clienți ai firmei prin atragerea de noi clienți; - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Promovarea ofertelor companiei, în conformitate cu politica firmei; - Urmarirea realizarii planului de vanzari; - Identificarea oprtunitatilor de crestere a vanzarilor prin analiza pietei si a potentialilor clienti; - Completarea zilnica a rapoartelor de activitat. Locatia :-Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa).

  • Agent vanzari reprezentant vanzari

    NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! CU SIGURANTA VEI FACE PARTE DIN ECHIPA NOATRA DACA: -ai abilitai de comunicare -esti o persoana pozitiva -punctualitatea si seriozitatea te caracterizeaza -detii permis de conducere categoria B si masina personala ITI OFERIM: -salariu atractiv cu bonusuri foarte motivante - priogram flexibil -training gratuit - jobul presupune activitati de teren Asteptam sa ne cunoastem! Lasati mesaj cu numele complet si nr dvs. de telefon!

  • 1

    Sales Assistant Bucuresti

    Candidatul ideal Arata-ne ce te diferentiaza pe tine de ceilalti! Daca esti in cautarea unei cariere in retail, daca iti plac sneakersii, daca iti doresti o crestere profesionala sigura, daca iti plac provocarile, atunci SPORT VISION BUZZ este viitorul tau! Cautam Sales Assistant Casier Visual Merchendiser pentru magazinele noastre! VINO sa faci parte din echipa SPORT VISION! CERINTE: Pasiune pentru fashion, pentru sneakersi, pentru placerea de a lucra intr-un mediu dinamic; Cu sau fara experienta profesionala; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Capacitate de organizare si prioritizare; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; RESPONSABILITATI: Servirea clientilor magazinului in conformitate cu standardele SPORT VISION BUZZ; Intampinarea clientilor la intrarea in magazin si oferirea de suport permanent; Promovarea si vanzarea produselor companiei; Activitati in depozit: aranjare, alarmare, pretuire; Verificarea preturilor produselor existente pe raft. ITI OFERIM: Salariu competitiv; Bonusuri motivante; Concursuri interne; Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; Program de lucru flexibil; Sansa de a promova; Dezvoltare personala si profesionala prin traininguri diverse; Reducere la produsele comercializate; Un loc de munca sigur intr-o companie internationala de succes.

  • reprezentant vânzări

    Compania MOVIEANDART angajam reprezentant vânzări Responsabilități: - identificarea noilor clienti, construirea și menținerea bunei colaborări pe termen lung - atingerea obiectivelor de vânzări - identificarea nevoilor clientilor si consiliere profesională - pregătirea rapoartelor și analize Cerințe: - 2-3 ani experiență în vânzări B2B - permis de conducere categoria B - capacitatea de a asculta și de a răspunde rapid nevoilor clienților - capacitatea de a planifica și organiza timpul de lucru Oferim: - angajare permanentă, stabilă în baza unui contract de muncă - automobil de serviciu, telefon, calculator - Instruire Tip contract: - contract de muncă Orașul: - București Salariu: - 7000-9000 lei număr de telefon - 4

  • 41

    Angajam indiferent de varsta

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 4

    Agent Asigurari

    Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.

  • 4

    Spaniola fluent - agent callcenter

    Vorbesti spaniola ca un verdadero espanol...cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii/proiecte, exclusiv pe piata din Spania. Te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca prietenos si stabil, program flexibil, salariu peste media pietei, tichete de masa, plus comision . Vezi candidații

  • Consultant Financiar

    Suntem cea mai mare firmă intermediară din România Credite de nevoi personale Refinanțare Ștergerea istoricului negativ din biroul de credit Consultanță pe toată perioada colaborări

  • 8

    Asistenta manager vorbitoare limba engleza . salariu net lunar 2.800 ron

    Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 30

    Angajăm studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator. Salariul net 2000 lei

    ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.

  • 12

    Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509

  • 39

    Agent promovare on line, câștig până la 4.000 Euro lunar

    Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 20

    Agenti vanzari

    Angajam agenti de vanzari in domeniul editorial,persoane cu o atitudine pozitiva, abilitati de relationare si comunicare cu clientii, avand dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor.Oferim pachet salarial atractiv + bonusuri,training gratuit si evolutie profesionala.0765245058

  • Merchandiser Bucuresti, Brasov (Materiale constructii)

    Candidatul Ideal Pentru a avea succes in acest rol, trebuie sa indeplinesti cat mai multe din criteriile urmatoare: Persoana comunicativa; Capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Seriozitate dublata de abilitati foarte bune de organizare ; Responsabilitate si perseverenta ; Asimilarea rapida a portofoliului companiei; Fire implicata in activitatea desfasurata in timpul programului; Experienta in merchandising nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Mercantizarea produselor pe rafturile principale cat si in plasarile secundare, Expunerea produselor in conditii maxime de atractivitate si curatenie, Implementarea campaniilor promotionale, Plasarea si intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale, Verificarea stocului de produse din magazine, Suport pentru comanda si receptia produselor din portofoliu, Consilierea clientilor la raft, Construirea si mentinerea relatiilor cu angajatii din magazinele in care isi desfasoara activitatea, Completarea de rapoarte saptamanale lunare. Activitatea se desasoara in magazinele de tip bricolaj . Program Full Time - 09:00-17:30 de Luni pana Vineri Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime, iti oferim: Un salariu fix; Bonus in functie de performanta; Decontarea transportului; Bonuri de masa; Prime sarbatori Pachet de servicii medicale private; Instruire formare profesionala; Telefon mobil; Suportul intregii echipe. Descrierea companiei Smart Merchandising ofera servicii comerciale de calitate companiei Henkel de peste 14 ani cu ajutorul unei echipe stabila si unita.

  • 3

    Angajez VANZATOR accesorii gsm

    Angajez VANZATOR CU EXPERIENTA IN DOMENIUL GSM,PT INSULELE MAGAZINELE FAN GSM din RETEAUA NOASTRA. FAN GSM este una din cele mai cunoscute firme de accesorii gsm din Romania. SALARIU +BONUS SIGUR din vanzari, toti banii pe cartea de munca. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul din anunt.

  • 2

    Angajam Manger de Echipa

    Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea