Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Reprezentant vanzari (tehnic), punct de lucru BUCURESTI, sect 1, sos. Chitilei

    Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)

  • Consultant Vanzari Servicii

    Căutăm Consultant Vanzari Servicii de Property Management care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților ViConcept Properties și să îmbunătățim performanța în vânzări. Esti candidatul ideal, în cazul în care: Ai lucrat anterior în calitate de agent imobiliar Ai abilități excelente de comunicare și persuasiune; Ai cunoștințe de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) avansat; Ai interes pentru cunoașterea pieței și a reglementărilor legislative în domeniul imobiliar; Cunoști limba engleza la nivel mediu avansat, scris și vorbit; Ai capacitate de organizare și de gestionare a timpului de lucru, precum și de prioritizare a sarcinilor (finalizarea sarcinilor pentru îndeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan) Te caracterizează corectitudinea și tenacitatea, ai atitudine principială în relațiile cu clienții și colegii. Descrierea jobului Pe postul de Consultant Vânzări vei fi responsabil de 8 obiective importante: Vei planifica si realiza întâlniri de prezentare servicii - la birou sau în spațiul clientului; Vei realiza planul de vanzari și planul de acțiuni zilnice; Vei înregistra toți clienții în sistemul CRM; Vei efectua zilnic 15-20 apeluri reci; Vei oferta clienții telefonic cât și pe email; Vei executa apeluri de follow-up către clienți pentru a închide tranzacția; Vei negocia și semna contracte; Vei analiza companiile concurente - servicii și prețuri; În ce condiții suntem dispuși să colaboram: Oferim pachet salarial motivant alcătuit din Salariu fix + KPI + bonusuri Program de lucru: luni-vineri de la 9:00 la 18:00; poate varia în funcție de oportunitățile de vânzare Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat. Ne poti contacta la numarul afisat pentru stabilirea unui interviu sau lasa-ne un CV si te vom contacta noi. Hai in echipa noastra! Descrierea companiei Oferim servicii de consultanță și administrare a investițiilor imobiliare, punem accent pe obținerea celui mai bun randament din închirierea proprietăților imobiliare și răspundem imediat la solicitările clienților, găsind soluții eficiente pentru situații provocatoare din colaborarea cu chiriașii, autoritățile publice și alte persoane fizice ori juridice implicate în procesul de administrare.

  • 16

    Agenti imobiliari

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor

  • 18

    Agenti imobiliari

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • 5

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 4

    Agenti imobiliari,cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 8

    Consultant vanzari showroom BUCURESTI

    Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678

  • 8

    Angajam broker imobiliar, venituri atractive, mediu de lucru placut

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • Agent Imobiliar - Land Estate

    Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.

  • 6

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 15

    angajam agenti imobiliari

    angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la

  • 17

    Agenti imobiliari

    Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • 7

    Ne marim echipa!

    Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300

  • 2

    Inginer vanzari, usi tehnice/ industriale

    pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail

  • 16

    Agent Imobiliar

    Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • 13

    Agenti de vanzari pentru executie instalatii gaze si termice

    Cautam agenti de vanzari pentru executie instalatii gaze si termice! Suntem autorizati: - ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale - ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM) - ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere - ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de siguranta Lucram cu persoane fizice, Asociatii de Proprietari, firme, institutii de stat. Descrierea jobului: - prospectare piata Bucuresti si Ilfov (apeluri/ vizite/ oferte) - incheiere contracte, facturare si urmarire incasari clienti portofoliu - programarea si gestiunea lucrarilor in executie Candidatul ideal: - cunostinte tehnice/ experienta in domeniul instalatiilor de gaze si termice - seriozitate si implicare, bune abilitati de comunicare - cunostinte minime de operare PC – Microsoft Office - permis categorie B - cunostinte AUTOCAD in proiectare instalatii de utilizare gaze naturale – constituie avantaj - autorizatii ANRE / ISCIR sau alte autorizatii - constituie avantaj Oferim: - salariu de baza + comision din vanzari - masina + laptop + telefon servici - mediu de lucru placut - carte de munca

  • 1

    Angajam agenta turism cu experienta min 2 ani

    Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!

  • 5

    Asistent vanzari Bucuresti

    Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea