Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Disponibil din: 2021-07-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    consultant imobiliar

    EskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.

  • 2

    agent vanzari proiecte dezvoltator

    EskyoTeam ,companie imobiliara,angajeaza agent vanzari proiecte dezvoltator. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Ce vei face Vei întâmpina clienții și vei răspunde solicitărilor acestora privind procesul de vânzare; Vei identifica și implementa cele mai bune soluții pentru client; Vei gestiona baza de date, activitățile administrative, activități de protocol, Știi că te potrivești dacă detii: Abilități de comunicare Atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj. Oferim: Comisioane atractive functie de implicare; Dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut alaturi de o echipa de profesionisti aflata in expansiune.

  • 3

    consultant imobiliar

    DescriereEskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.

  • 6

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 15

    angajam agenti imobiliari

    angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la

  • 3

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 8

    Consultant vanzari showroom BUCURESTI

    Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678

  • 14

    Anunt de recrutare

    Îți dorești să-ți dezvolți afacerea din brokerajul de asigurări la nivelul următor? Vrei să crești performanța echipei tale prin programe de pregătire profesională puse la dispoziție de noi? Crezi că merită să oferi fiecarui om din echipa ta un birou online de asigurări? Atunci dă-mi un mesaj cu datele tale de contact ca să discutăm despre (probabil) cea mai bună ofertă de colaborare din piața de intermediere în asigurări.

  • 2

    Oportunitate de Angajare: Specialist Cold Hot Calling - Lucru de Acasă

    Suntem în căutarea unui Specialist Cold Hot Calling dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la [Pestmaster România ]. Acest rol este esențial pentru expansiunea portofoliului nostru de clienți și necesită o abordare strategică și personalizată a potențialilor clienți. Dacă ești motivat, ai experiență în domeniu și îți place să lucrezi într-un mediu flexibil, te invităm să faci parte din echipa noastră! **Responsabilități**: - Inițierea apelurilor telefonice către potențiali clienți (cold calling) și gestionarea apelurilor de follow-up (hot calling). - Identificarea și înțelegerea nevoilor clienților pentru a oferi soluții personalizate. - Menținerea unui nivel înalt de profesionalism și reprezentarea pozitivă a brandului societății. - Atinerea obiectivelor stabilite de echipă în ceea ce privește numărul de contracte semnate. **Cerințe**: - Experiență demonstrată în cold hot calling sau într-un rol similar în vânzări. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra independent și în echipă. - Orientare către atingerea rezultatelor și capacitate de adaptare rapidă. - Acces la un spațiu de lucru liniștit și la echipamentul necesar pentru a lucra de acasă. **Beneficii**: - Plată competitivă pe bază de comision pentru fiecare contract semnat. - Flexibilitatea de a lucra de acasă, cu program adaptabil. - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și în creștere. - Suport continuu pentru dezvoltarea profesională Pentru a aplica, trimite CV-ul tău și o scurtă prezentare despre experiența ta relevantă la ! Așteptăm cu entuziasm să te cunoaștem

  • Angajam operator call center + gestionare magazin online

    Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa gestioneze magazinul nostru online si sa lucreze ca operator call-center. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Locatia se afla la 9km de metroul Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30 Cautam pe cineva care sa: - Gestioneze comenzile de pe site si cele telefonice - Gestioneze si sa posteze pe retelele sociale Candidatul trebuie sa aiba: - Experienta cu platformele wordpress sau shopify - Experienta anterioara in domeniul vanzarilor - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Abilitati de vanzare, negociere si relationare - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari (Minim 2500 lei net luna). Decontam transportul - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim! Publi24_1715000285

  • 4

    Agent Asigurari

    Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.

  • 10

    Cautam colaboratori pe termen lung

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 40

    Angajam indiferent de varsta

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 10

    Agenti imobiliari cu/fara experienta

    Suntem o echipa tanara care activam in domeniul vanzarilor si al inchirierilor de ceva timp. Succesul nostru se bazeaza pe respectul fata de angajati si clienti. Te angajam daca iti doresti: -sa te dezvolti personal mult mai mult decat in prezent -o cariera profesionista in domeniul imobiliar -sa inveti lucruri noi despre vanzari, inchirieri de apartamente, spatii comerciale, blocuri etc. -sa fi cel mai bun din domeniu -sa faci aprte dintr-o echipa competitiva -sa iti depasesti limitele Ce vei face in viitoarea ta cariera: -vei mentine o legatura permanenta cu proprietarii si clientii; -vei avea un portofoliu de proprietati pe care le vei promova si lei vei cunoaste in detaliu; -vei capata capacitatea de negociere pentru finalizarea contractelor; -posibilitatea sa intalnesti situatii diferite zilnic care iti vor pune mintea la contributie si implicit te vor dezvolta ca si agent imobiliar. Iti oferim un colectiv tanar si o buna dispozitie la locul de munca, diferite bonusuri si prime in functie de incasari. Te asteptam la un interviu daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra.

  • 1

    Sales assistant

    Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!

  • 6

    Media Credit srl cauta Partener/Colaborator

    Media Credit srl cauta partener/colaborator sau partenera/colaboratoara pentru dezvoltare firma de brokeraj in domeniu financiar, credit ipotecar si de nevoie persoanala. Media Credit srl are experienta de mai mult 20 ani de zile total preluata in Italia. Compani doreste sa pornesc din o singur sediu si de acolo deschidere mai multe sedii in diferite orase din tara. Media Credit srl are contracte de colaborare cu multe bancii pentru aprovijonarea comisionilor. Prin aceste contracte Compania ofera toate tipurii de credite ipotecar, credite pentru prima casa si credite pentru nevoia personala. Pentru inceput Media Credit srl cauta o persoana care doreste sa obtine rezultate in domeniu bancar cu sau fara experiente in domeniu financiar important sa aibe multa vointa de ajunje cit mai repede a la numit rezultate in terminii de clientii si castigul. Sa garanteaza cursuri de traning. Sa garanteaza crestere economic si eventual de deveni partener pe biroul proprie. Sa garantez cele mai inailte comision ca sa ofera in piata. Sa cere si sa ofera seriozitate maxima. Pentru mai multe informatii raspundeti prin mesaj si lasati numele si numerul de telefon, in cel mai scurt timp vor fii contactat.

  • 64

    job part-time-venituri suplimentare

    Esti interesat de un venit suplimentar ? Poti castiga comision ce poate depasi 2000 lei. Programul e part-time, lucrezi cand vrei. Se ofera training gratuit. Ce trebuie sa faci: -daca vrei promovezi produsele firmei pe baza de catalog fizic -daca vrei promovezi produsele firmei in grupuri Facebook -daca vrei postezi in grupuri Facebook anunturi de recrutare, dai detalii in privat De instruirea celor care se inscriu la tine in grup ma voi ocupa eu. Pentru a castiga comision cat mai mare e necesar sa recrutezi oameni de pe Facebook. Pentru detalii suplimentare cere detalii la numarul de mai sus. Cerinte: -seriozitate -rabdare -ambitie -perseverenta

  • 12

    Angajare ingi.mec.produc.si teh-comerciali,femeie serviciu,operator masina prelucrat electroeroziune

    HESPER S.A. ce de ine fostele localuri ale fabricii arătându-i totodată trecătorului (care totu i poate î i mai aminte te de Uzinele Steaua Ro ie), că aici există o activitate industrială cu o continuitate de peste 130 de ani. În prima etapă fabrica producea focoasele necesare armatei române, utilizând ma ini aduse din străinătate. Produc ia devine treptat din ce în ce mai diversificată, în jurul anului 1900 fabrica producând, spre exemplu, grinzi i arpante pentru extinderea Castelului Pele , în colaborare cu antrepriza Pietro Axerio i probabil la comanda lui Karel Liman, arhitectulCasei Regale în acea epocă. Perioada de maximă dezvoltare poate fi considerată prima decadă a secolului al XX-lea, când fabrica joacă un rol decisiv în sus inerea noii industrii petroliere, aflate în plină expansiune, furnizând societă ilor de profil construc ii metalice pentru rafinării, arpante, cazane cu abur, rezervoare i aparate speciale. Tot atunci, în 1906 - 1907, fabrica construie te podul de la Topolni a, fiind prima industrie privată din Regat care proiectează i construie te în întregime un pod de cale ferată. De asemenea uzinele produc în această perioadă instala ii de încălzire centrală pentru clădiri industriale precum i pentru majoritatea clădirilor civile ale statului. La sfâr itul acestei perioade, în 1912, anul publicării noii legi de încurajare a industriei, fabrica ajunge la un număr de 500 de angaja i.În perioada1915-1916 produc ia revine la comenzile pentru armată fiind concentrată pe pontoane, afete pentru tunuri i obuziere, etuve pentru desinfectare, diverse aparate i instala ii pentru Pirotehnia Armatei i Pulberăria Armatei Dude ti. În timpul primului război mondial când, în 1916, evacuarea industriilor din Bucure ti devine imperios necesară, este singura fabrica ce sus ine efortul de război la capacitate maximă, stabilindu-se cu utilajele necesare la Ia i i alimentând constant frontul cu armament. După război participă la refacerea podurilor de pe linia Bucure ti Giurgiu i repară o importantă cantitate de vagoane i locomotive. În perioada interbelică România devine exportator de produse petroliere. Uzina execută cea mai mare parte a instala ilor necesare noii sta ii de export construite de Stat precum i instala ii pentru societă i petroliere private: 41 rezervoare de 5000 mc, 25 km de conducte, 300 mp de cazane cu aburi, macarale de mare capacitate .a. În anii '50 încep să se producă i instala ii de ridicat i utilaje pentru industria constructiilor. În 1974 are loc o schimbare calitativă în profilul de fabrica ie, prin inceperea productiei de aparatura i instala ii hidraulice, iar în 1985 pompe de vid i echipamente pentru centrale nucleare. Hesper ofera salariu fix,tichete de masa,cadouri de Ziua Femeii,Paste,ziua copilului,Craciun ,prime la concediu de odihna.Trimiteti cv pe e-mail si detalii la telefon

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea