Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Sector-4

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale, in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1!!! Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte. Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii. 3.Programul vi-l faceti dvs., dupa disponibilitate.Puteti lucra dimineata, seara ,dupa-amiaza sau in weekend. 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online(semnarea contractului de colaborare se va face online prin email); 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma(exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil); 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari, precum si incheierea de contracte(raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite); Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0725775207, intre orele 12:00-20:00. DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 1

    Agentie imobiliara cu 19 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase, Publicitate intensiva. Cursuri la sediul firmei http://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    Dezvoltator Imobiliar / Agentie Imobiliara Vertical Imob cu experienta imobiliara din 2005 in zona sud Bucuresti. Cautam Consultant / Agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni pentru un nou birou situat in centrul zonei de lucru. Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere, Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Acceptam si persoane fara experienta in domeniul imobiliar dar cu cat mai multe abilitati ! Oferim training GRATUIT ! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Se ofera BONUS la Performanta ! Preferabil domiciliul in zona : sector 4, comuna Berceni, comuna Vidra, Popesti Leordeni, Frumusani. Asteptam cv-uri la adresa: Birou vanzari Vertical Imob: Str Scolii nr 2, comuna Berceni Adresa Google maps: https://goo.gl/maps/pDAmdmC8DQ82 Puteti suna la 0723.569.599 Nicu Catalin

  • 1

    Buna, vrei un loc de munca bine platit? Sa ai si timp liber pentru ati face alte treburi ! Firma Galaxy Books cauta persona capabile pentru a face distribuirea si prezentarea de carte. Ai comision zilnic de 30%+10% la salariu +bonusuri

  • 2

    Job in dristributia si prezentare de carte. Salariu este din comision 30%. Pentru mai multe detalii apelati +40738796007 George

  • 7

    Despre noi: Suntem o filială internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea angajaţilor full time la postul de agent de vanzari, cu cunoaşterea limbii ruse. Despre tine: • Cunoști limba rusă la nivel avansat; • Cunoști limba română la nivel avansat; • Ai cunoștințe de bază operare PC, pachet Office: Word, Excel; • Eşti o personalitate comunicativă şi adaptabilă; • Eşti rexistent la stres; • Ai spirit de echipă; • Eşti orientat spre rezultat. Oferta noastră: • Salariu stabil și plătit la timp (incepand de la 1000 de Euro); • Echipă tânără şi dinamică; • Posibilitate de avansare în carieră. Puteti trimite CV aici: sau

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 6

    Buna, tuturor, City Promotions este in cautare de doamne/domnisoare dornice de un venit lunar (varsta minima este 18 ani), ocupand pozitia de lucrător comercial (full-time). Experienta nu este obligatorie. Toate responsabilitatile se vor invata la fata locului. Magazine disponibile: - AUCHAN DR. TABEREI; -AUCHAN CRANGASI; - CARREFOUR BANEASA; - CARREFOUR CORBEANCA, in incinta complexului comercial Prisma -CARREFOUR COLOSSEUM, Vei avea parte de un pachet salarial motivant, de asemnea: bonuri de masa; bonus realizare target vid/vrac Daca esti cautarea unui loc de munca stabil, te astept sa ma contactezi la numarul de telefon:0733003530 Va multumim!

  • 2

    Angajăm vânătoare în complexul comercial de la Piata Sudului-big berceni. Cautam o persoană serioasă,comunicativă,implicată și cu dorința de a munci.oferim seriozitate.carte de munca + mărirea salariului prin targhe.pt mai multe detalii puteti suna nr de telefon 0729988335

  • DOMENIU : VANZARI EXPERIENTA: 0 – 2 ANI TIP JOB: FULL TIME CERINTE Daca esti la inceput de drum, fara experienta profesionala, dar plin de ambitie si dinamism, esti binevenit in echipa IMC, o echipa tanara, ambitioasa, dinamica, dar incompleta. Calitatile pe care le cautam la viitorii nostri colegi sunt: - buna comunicare si simt al umorului - ambitios, dinamic, dornic de munca - perseverant, bun negociator, organizat - responsabil, orientat catre satisfacerea clientilor RESPONSABILITATI Deoarece suntem exigenti, responsabilitatile noilor colegi sunt: - vanzarea si promovarea contractelor de energie electrica, gaze natural si alte produse - munca pe teren 90% din timp - identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor optime pentru fiecare situatie - transparenta si professionalism in transmiterea informatiilor catre client - respectarea targetului de vanzari zilnic/lunar - raport zilnic de activitate catre superiorii ierarhici BENEFICII - pachet salarial motivant compus din salariu fix + comision din vanzari - bonuri valorice - contract individual de munca pe perioada nedeterminata ( 8 h / zi ) - program de lucru flexibil - telefon serviciu - autoturism de serviciu pentru agentii performanti CONTACT Luciana Cotoarba Area Sales Manager / +40 727 680 362 Happy Group Bucuresti Splaiul Unirii 165 ImpactHub

  • 10

    Email contact: Angajam personal feminin pentru cabinet de optica medicala in sectorul 4.Doar persoane peste 35 ani!Experienta in domeniu nu este necesara. Salariu fix plus multiple targeturi si bonusuri. Cautam o persoana serioasa, matura, dornica de un loc de munca stabil,pe termen lung, curat si fara stres. Program full time, exclus studenti. Experienta in vanzari reprezinta un avantaj. Pentru mai multe informatii, sunati de luni pana vineri la nr de tel 0722678578, sau puteti trimite cv pe adresa de email

  • 1

    Dobrogea Grup S.A., angajeaza agenti vanzari, pentru punctul de lucru Bucuresti, b-dul Metalurgiei, nr 444-450 sector 4. Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - absolvent studii medii; - experienta in activitatea dе vanzari pe canalul TT, minim 2 ani; -abilitati de comunicare si relationare cu clientii si colegii din cadrul firmei; -capacitatea de a lucra in echipa -capacitate dе planificare, organizare, spirit de observatie -cunostinte operare calculator-nivel mediu. - domiciliul in Bucuresti Descrierea jobului -reаlizarеа tаrgetului dе vanzаri; -еlаborаreа rapoаrtelor specificе аctivitаtii, аnаlizа si propunereа dе solutii dе imbunatаtirе a activitatii de vanzari in vederea eficientizarii acesteia; -mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti din portofoliul companiei si identificarea de noi clienti carora le prezinta oferte de produse, preţuri, facilităţi acordate; -identificarea cerinţelor pieţei în vederea creşterii vânzărilor. Descrierea companiei Societate comerciala cu capital 100% privat, producator a unei vaste game sortimentale de produse de panificatie, patiserie, produse congelate.

  • Cerinţe: • Experiență în limba engleză; • Abilități excelente de comunicare scrisă și orală; • Abilități excelente de servicii pentru clienți; • Abilitatea de a da prioritate eficientă și de a efectua multitask; • Abilitatea de a urma instrucțiuni orale și scrise cu atenție la detalii; • Stabilirea și menținerea relațiilor de muncă pozitive, de cooperare; • Lucrați într-un mediu bazat pe echipă și atingeți obiective comune.

  • Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica, pasionata de domeniul vanzarilor directe? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Folosesti frecvent aplicatiile Microsoft (Word, Excel)? Interactionezi cu usurinta cu ceilalti si iti place sa dezvolti noi relatii de business? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzari? Ai permis de conducere categoria B? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! Descrierea jobului Ce vei face in echipa noastra? • Identifici si contactezi clientii B2B pentru le oferi cele mai bune solutii de externalizare a tehnicii de imprimare! • Negociezi si semnezi contractele de vanzare; • Dezvolti si mentii relatiile cu clientii B2B • Actualizezi in permanenta baza de data cu prospecti, efectuare vizite , etc • Intocmesti si raportezi situattiile saptamnatal • Realizei indicatorii lunari si trimestriali de vanzari conform targetelor comunicate Ce oferim? • Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele; • Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon; • Lucru intr-o echipa de profesionisti energici si perseverenti; • Dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala; • Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Descrierea companiei În prezent, S.C. CopyStart Prim S.R.L. prestează servicii de outsourcing a tehnicii de imprimare pe intregul teritoriu României, având puncte de lucru București, Iași, Cluj, Timișoara, Craiova, Galați.

  • 4

    Agent de vânzari Papetarie, Birotica si IT Job-ul este disponibil atat FULL TIME cat si PART TIME! Candidatul ideal trebuie sa dea dovada de: - excelente abilitati de negociere si vanzare - excelente abilitati de comunicare - orientare catre client - perseverenta si orientare catre rezultate - proactivitate si creativitate Responsabilitatile postului sunt: - prospectarea pietei in vederea alcatuirii unui portofoliu de clienti - prezentarea serviciilor companiei catre potentialii clienti - negocierea si incheierea de contracte cu clientii - cresterea cotei de piata a companiei - Cunostinte PC

  • Descrierea jobului: Atributiile principale ale unui agent imobiliar in viziunea nostra sunt: -Analizarea pietei imobiliare -Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, intermedierea tranzactiilor imobiliare; -Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; -Organizarea si monitorizarea intregului proces de tranzactionare - Incheierea contractelor; -Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; Beneficii: -Posibilitatea de a castiga mai multi bani decat in oricare alt domeniu -Program de lucru flexibil -Un mediu de lucru prietenos si productiv -Sansa de a face parte dintr-o echipa talentata si cu obiective marete -Echipament necesar in vederea atingerii performantei -Avansare rapida -Schema de comisionare atractiva -Locatie excelenta, la doar 2 minute de Metrou Piata Sudului Candidatul de succes are: -Abilitati de comunicare -Dorinta permanenta de dezvoltare -Viziune -Disciplina -Spirit competitiv -Simt al esteticului si al functionalitatii -Orice nivel de experienta Nimeni nu poate fi un candidat complet, insa oricine poate sa-si doreasca sa exceleze intr-un domeniu. De aceea suntem interesati sa avem alaturi oameni gata sa se dezvolte in vederea obtinerii unui obiectiv comun, succesul. Se ofera: -Telefon de serviciu -Laptop -Baza de date clienti -Unelte de promovare -Posibilitatea de avansare -Comision progresiv plus bonusuri de performanta Nu oferim : -program fix 09:00 - 18:00 cu inchiderea imediata a usilor la sfarsitul programului; -salariu fix (satisfactiile financiare si personale sunt direct proportionale cu efortul si implicarea depusa) -mediu propice pentru dat vina pe altcineva atunci cand lucrurile nu merg bine Cautam persoane dornice de afirmare si dezvoltare personala.

  • 9

    Publimarket It cauta operatori call center cu sau fara experienta! Punctele de lucru se afla: 1) Soseaua Oltenitei ( langa statia de metrou Brancoveanu) 2) Strada Nicodim ( sector 6, langa statia de metrou Gorjului) Oferim : -program de lucru 10:00-18:30( luni- vineri) -salariu fix dupa cum urmeaza: in prima luna 1800 ron net + comision ( salariu mediu in firma este de 3000-3500 comision+ bonus), din a 2a luna salariu va fi de 2200 ron -posibilitatea de a creste profesional -curs de formare gratuit ( dureaza 2 zile a cate 4ore/ zi ) -proiectele sunt pe outbound si doar pe limba romana: Cerinte: -seriozitate; -punctualitate; Pentru a programa un interviu puteti folosi si numarul de telefon : 0726 080 252

  • Salveaza cautarea