Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate cu sediul in Cluj-Napoca angajam: Expert achiziții publice full-time, în Cluj-Napoca Responsabilităţi: • Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale (e-licitatie.ro), referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii; • Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante; • Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedurile de achiziţii; • Întocmeşte documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date, completează formularele aferente unei licitaţii, participă la elaborarea ofertelor; • Verifică documentele de calificare; • Depune online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie; • Elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică; • Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate. Cerinţe: • Studii superioare si Experienţă în domeniul achiziţiilor publice; • Experienţă în planificarea achiziţiilor, experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire; • Cunoaşterea legislaţiei naţionale aplicabilă în domeniul achiziţiilor publice; • Abilităţi de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); • Cunostinţe foarte bune în utilizarea SEAP; • Abilităţi organizatorice, ușurință în comunicare şi în rezolvarea situaţiilor problematice; • Disponibilitate la deplasări. Constituie avantaj: • Participarea în proiecte finanţate din fonduri UE, experienţă în managementul proiectelor; • Certificare în achiziţii publice şi în management de proiect; • Experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru contracte de lucrări.

  • Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana (11:00 - 20:00 sau 12:00 - 21:00), weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • Descriere Locuri de munca Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, 5 ore (11:00 - 16:00 sau 16:00 - 21:00), weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria cariera in afaceri imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Domeniul imobiliarelor nu a fost recunoscut in Romania ca un domeniu in care poti face cariera. Pana cand sistemul Blitz Imobiliare a intrat pe piata. Ai o cariera in 5 etape de salariazare pentru a deveni Broker | Manager sau Expert in Imobiliare . De ce avem o echipa de +50 de Specialisti in Vanzari ? Pentru ca fiecare dintre ei beneficiaza de sistemul de vanzare perfectionat din lectiile unui business dezvoltat in 9 ani de provocari. Aplica la acest job daca: Inveti repede Iti place sa muncesti Iti doresti o companie stabila, care a dovedit prin sistemele construite ca este cel mai puternic angajator din Transilvania in acest domeniu Vrei o echipa sudata, unde sa ai un parcurs clar pentru fiecare luna de munca Vrei ca salariul lunar sa reflecte munca ta si evolutia profesionala Pentru tine sa lucrezi cu oamenii nu e ''o povara'' ci o viata traita cu sens Ai experienta in orice fel de vanzare de minimum 6 luni Responsabilitatile jobului Sa iti organizezi activitatea zilnica conform obiectivelor setate de team leader Sa participi la toate cursurile de Inductie din primele saptamani Sa ''furi meserie'' observand cum lucreaza cu clientii colegii tai Sa contactezi clientii pentru a discuta nevoile lor de vanzare/cumparare Sa iti setezi intalnirile cu clientii Sa colaborezi cu dep. financiar, servicii client, marketing, pentru a intelege politicile companiei si a putea raspunde nevoilor clientilor tai Sa discuti cu team leaderul orice problema sau intrebare, pentru a fi eficient in invatare

  • Candidatul ideal Poti face parte din echipa noastra daca ai: • Initiativa in comunicare • Deschidere catre client • Atentie la detalii • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate • Abilitati de comunicare si organizare • Cunostinte medii in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului • Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa • Orientare spre client Descrierea jobului Responsabilitati: • Prospectarea pietei • Identificarea clientilor si dezvoltarea unui portofoliu de clienti; • Consiliere de specialitate in ceea ce priveste ofertele, in conformitate cu nevoile clientilor • Intermedierea intregului proces de tranzactie intre client si cumparator • Initierea, negocierea si finalizarea de contracte; • Atingerea obiectivelor stabilite Beneficii: • Castiguri motivante si progresive • Echipa tanara si dinamica, mediu de lucru placut • Oportunitati de avansare rapida

  • Angajăm personal în aeroport din Cluj Napoca. Pentru postul de casier, Salar motivant, bonuri de masă și transport asigurat. Mai mult detali la nr de telefon afișat.

  • Caut colaboratori Asisitent broker Asigurari fără diploma,fără experiența in domeniu! Mai multe INFO la Telefon!

  • Descrierea jobului - Identificarea, analiza și studiul pieței pentru a surprinde zonele cu cele mai mari oportunități - Prospectarea telefonică, contactarea potențialilor clienți de pe piața românească, propunerea acestora și încheierea vânzării serviciilor și produselor furnizate de sucursala română: colectare de datorii, achiziție BPO, NPL - Pregătirea, validarea și expedierea ofertelor comerciale - Interacțiunea cu managerul de marketing italian pentru a defini cele mai potrivite strategii de marketing - Realizarea de rapoarte cu privire la performanța afacerii - Organizarea și participarea la evenimente, seminarii și întâlniri utile pentru profitarea de noi oportunități de afaceri și consolidarea rețelei proprii Cerinte - Minim 1-2 ani experiență in vanzari B2B sau B2C de servicii - Experiență prealabilă acumulată în serviciile de colectare, BPO, vânzări de informații despre afaceri - Cunostinte la nivel conversational de limba italiana, cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un avantaj - Bune abilități de comunicare și negociere - Capacitatea de adaptare la un mediu de lucru dinamic - Capacitatea de a lucra cu obiective și negocieri precise și definite - Orientare catre nevoiile clientilor - Bune abilitati de planificare și organizare a muncii

  • Tocmai ai terminat facultatea si iti doresti o Experienta noua? Esti Curios de domeniul vanzarilor si vrei sa explorezi domeniul business alaturi de echipa HCC? Provocarile sunt pe gustul tau si iti doresti un job cu posibilitati de dezvoltare si Beneficii Garantate, si din spusele Prietenilor tai reiasa ca esti un bun negociator si o persoana descurcareata, deci poti vinde serviciile noastre, si ulterior poti deveni Business Development Manager. Inseamna ca iti pot lansa urmatoarea Provocare, aceea de a ne trimite cv-ul tau pentru pozita de Junior Sales & Business Development in echipa HCC, pentru a ne cunoaste si a face Magie impreuna. Beneficii Junior Sales & Business Development Salariu fix Comision din vânzări Zile în plus de concediu la fiecare an lucrat Posibilitatea de a lucra de acasă o zi pe saptămână Dezvoltare profesională și personală Candidatul Ideal Atitudine pozitiva Deschis la idei noi Fire energica Abilitatii bune de comunicare, negociere si vanzari Sa stie limba engleza la nivel conversational si sa stie sa scrie e-mail-uri in limba engleza Sa fie implicat in ceea ce face Dorinta de dezvoltare profesionala Responsabilitati Junior Sales & Business Development Cercetarea pietei Aducerea de noi clienti, contactarea clientilor si mentinerea relatiei cu ei Dezvoltarea portofoliului Dezvoltarea cifrei de afaceri Participarea la diverse evenimente pentru crearea de relații cu posibili viitori clienti Sa colaboreze cu alte departamente eficient Participarea activa la realizarea target-ului lunar Ofertare

  • Suntem o firma care se afla in plina expansiune, cu o experienta de 18 ani pe piata produselor de curatenie. Cautam un coleg(a) pentru punctuld e lucru Cluj, cu activitate in Dej-Gherla. Cerinte: - buna capacitate de comunicare, adaptare si invatare rapida - cunostinte profesionale specifice canalului retail si/sau HoReCa - cunostinte de operare PC - permis conducere categoria B Rolul lor va fi de: - a prospecta piata in vederea identificarii de noi clienti, dezvoltand zona alocata - a vizita 15 - 25 clienti / zi - a promova produsele Misavan: produse chimice profesionale si top profesionale de curatenie (detergenti, degresanti, dezinfectanti, odorizanti de camera), hartie si dispensere pentru hartie, produse gospodaresti, produse pentru ambalat, produse de unica folosita, candele; - a face demonstratie de produse profesionale de curatenie, minim 5 demo/luna - a creste volumul de vanzari 10 - 20 % / luna Oferim: - mediu de lucru intr-un colectiv tanar si dinamic - instrumente de lucru (masina de serviciu, telefon de serviciu, tableta) - traininguri de produse, de vanzare si negociere conform planului de cariera Misavan - program de mentoring - pachet salarial corelat cu performanta Aplica si te vom contacta telefonic sa iti povestim mai multe despre echipa noastra si despre oportunitatile de dezvoltare din cadrul firmei. Descrierea companiei Cu o experienţă de 18 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne-am extins pe piata produselor si solutiilor de curatenie atat in domeniul retail, insa cu preponderenta catre domeniul profesional, ajutati de forta de vanzare, flota de distributie si portofoliul de produse comercializate (produse profesionale de curăţenie, produse din hârtie şi menaj, Ne dorim sa devenim lideri pe piata produselor profesionale de curatenie.

  • Cautam Coleg/Colega/Business Consultant care sa gestioneze relatia cu clientii si potentialii clienti din zona arondata. · seriozitate, perseverenta,bun organizator; · dorinta de dezvoltare; · capabil de negociere și de orientare spre client; · cunoştinţe medii de utilizare Windows şi Office; · posesor de carnet conducere, categoria B; * experiență în vânzări B2B, (in telecomunicatii constituie un avantaj); Principalele responsabilitati sunt: · Identificarea potentialilor clienti in zona arondata din piata de telecomunicatii; · Contactarea clientilor pentru promovarea și comercializarea produselor si serviciilor oferite de catre Telekom Romania; · Efectuarea vizitelor in teren pentru vanzarea directa a produselor si serviciilor Telekom Romania; · Gasirea rapida a solutiilor "win-win"; · Realizarea obiectivelor de vânzări; · Administrarea cat mai eficienta a timpului si a resurselor; · Gestionarea relatiei cu clientii din portofoliu; Beneficii oferite: · Salariu fix motivant in coantum in valoarea de 2000 de ron · Comision din vânzări, negociat şi stabilit prin contractul de colaborare; · Bonusuri de realizare a obiectivelor · Asigurare Medicala in Reteaua Clinicilor si Spitalelelor Regina Maria · Masina de serviciu; Laptop; Telefon serviciu cu beneficii incluse · Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi într-un domeniu dinamic

  • Preluari comenzi telefonice Mancare si pizza

  • Vă doriți o oportunitate de a vă lansa într-o afacere pe cont propriu fără investiții financiare ? Dacă răspunsul este da vă rog contactațimă!

  • Angajam vanzatoare pentru unul din magazinele Master Shoes situate in Cluj-Napoca,b-dul Eroilor 35,str.Napoca 2-4 sau piata Unirii 27.Salariu motivant,comision,target,program convenabil. Se cere experienta in vanzari incaltaminte sau imbracaminte.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Caut partener pentru a participa la licitatii publice pentru achizitii de scutece adulti si scutece copii

  • Salveaza cautarea