Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Agentie de Turism din IBIZA - FORMENTERA (Servicii de Lux) cauta colaboratori in Romania Candidatul ideal Se cauta persoane cu bune abilitati de comunicare si relationare, capacitate de a dezvolta parteneriate de lunga durata. Disponibilitate pt colaborare in REGIM DE PARTENERIAT. Descrierea jobului Cautam persoane care sunt dispuse sa isi investeasca o parte din timpul liber intr-o activitate care sa le aduca un castig suplimentar. Se face in timpul liber, in ritmul pe care il doriti dvs si pe care il stabiliti in functie de scopurile personale, coordonati si sprijiniti tot timpul de managerii de echipa. Promoveaza sau intermediaza serviciile oferite de firma - Isi gestioneaza activitatea independent, fara alte obligatii - Comision Atractiv + Posibilitate de Vacanta Gratuita in Ibiza

  • Specialist vanzari B2B Zeolites Group angajeaza specialist, tehnician vanzari. Grupul de firme Zeolites a fost infiintat in anul 2013 si detine o fabrica de procesare a zeolitilor la Rupea, in judetul Brasov si birouri la Cluj-Napoca. Zeolites Group este primul producator industrial de zeolit din Romania si detine in portofioliul sau produse ce isi gasesc aplicabilitatea in domeniile: - Cultura plantelor; - Cresterea animalelor; - Tratarea si epurarea apelor; - Protectia mediului; - PETSHOP - Produse pentru gospodarie. Mai multe detalii se pot gasi pe site-ul www.zecoshop.ro Candidatul ideal: In primul rand trebuie sa aiba deschiderea si disponibilitatea de a invata lucruri noi, intr-un domeniu foarte interesant si atractiv; Are abilitati de comunicare, prezentare, negociere si convingere; Are capacitatea de a rezolva problemele sau situatiile dificile in relatia cu clientii; Este perseverent in atingerea obiectivelor; Cunoaste limba engleza scris/vorbit nivel mediu/avansat; Are disponibilitate pentru munca de teren si deplasare in alte orase; Are abilitati de utilizare a calculatorului - MS Office (Excel nivel avansat); Detine permis de conducere categ. B. Descrierea jobului: Promoveaza constant si consecvent produsele din portofoliul companiei; Prospecteaza proactiv piata si dezvolta portofoliului de clienti al companiei; Identifica nevoile si asteptarile potentialilor clienti; Mentine si dezvolta relatiile cu clientii; Utilizeaza strategii de marketing (business to business); Promoveaza o imagine pozitiva a companiei in relatia cu clientii; Realizeaza planul de vanzari; Elaboreaza rapoarte periodice privind situatia clientilor si a proiectelor in derulare; Efectueaza raportari periodice catre managementul companiei. Se ofera: salariu motivant; bonusuri suplimentare pentru realizarea obiectivelor; posibilitatea de a avansa in cariera in cadrul organizatiei; conditii de munca foarte bune; posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, profesionista si pasionata. Descrierea companiei Zeolites Group angajeaza specialist, tehnician vanzari. Grupul de firme Zeolites a fost infiintat in anul 2013 si detine o fabrica de procesare a zeolitilor la Rupea, in judetul Brasov si birouri la Cluj-Napoca. Zeolites Group este primul producator industrial de zeolit din Romania si detine in portofioliul sau produse ce isi gasesc aplicabilitatea in domeniile: - Cultura plantelor; - Cresterea animalelor; - Tratarea si epurarea apelor; - Protectia mediului; - PETSHOP - Produse pentru gospodarie.

  • Dacă tu crezi că nu poți, ai dreptate. Dacă tu crezi că poți, din nou, ai dreptate. Henry Ford Vrei să câstigi bani activând intr-un domeniu atractiv, care rămâne în permanență de viitor? Indiferent dacă ești la început de carieră sau ai deja experiența în domeniul vânzărilor, această oportunitate poate să-ți aducă multiple beneficii financiare și non-financiare. Cerințe minime pentru colaborare: - Vârsta de 18 ani împlinită; - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Cunostințe medii în lucrul cu calculatorul (internet, MS Office, etc.) Constituie avantaj: - Deținerea codului RAF; - Experiență în domeniul vânzărilor și asigurărilor; - Experiență în construirea și conducerea unei echipe; Tot ce ai nevoie pentru o carieră de succes este: - Să fii o persoana dinamică, care dorește obținerea unor venituri suplimentare sau să pună bazele unei afaceri proprii și de viitor; - Ești comunicativ și proactiv în relația cu clienții si colegii tăi; - Ești dornic să înveți lucruri noi și să te perfecționezi întotdeauna; - Ai spirit de inițiativă și capacitate de a lucra în echipă; - Sistemul de carieră oferă posibilitatea de a crește pas cu pas, în ritmul stabilit de tine și coordonatorul tău de la broker de asigurare într-un lider de echipă națională sau poți deveni unul din asociații unei companii stabile și într-o creștere continuă. Ce îți oferim noi? - Dacă ești la început de carieră, îți asigurăm formare profesională pentru obținerea codului RAF, necesar pentru exercitarea activității de broker de asigurări; - Traininguri și cursuri de perfecționare în domeniul asigurărilor, vânzărilor și leadershipului; - Multiple beneficii financiare și non-financiare în funcție de realizări; - Posibilitatea construirii unei echipe de vânzări naționale și propriei afacere în domeniul intermedierilor în asigurări; - Sistem de carieră bazată pe rezultatele proprii și al echipei coordonate de tine; - Platforma de lucru online accesibil 24/24; - Parteneriat cu cele mai importante asigurători și acces la cele mai competitive oferte de asigurari; Dacă ești interesat de o colaborare, nu ezita să ne contactezi!

  • Recrutam pentru clientul nostru care este producatorul numarul 1 in Romania de ferestre si usi termoizolante din Romania, remarcandu-se prin durabilitatea produselor si calitatea serviciilor oferite. Ce cautam? - Experienta in vanzari - Vanzari tamplarie constituie avantaj - Permis de conducere categoria B - Studii tehnice - Comunicativ, punctual, bun negociator, dispus sa invete si sa se dezvolte Atributii: - Identificare clienti noi - Gestionarea portofoliului de clienti si imbunatatirea acestuia - Promovarea si vanzarea serviciilor si produselor Ce oferim? - Oportunitatea de a-ti construi o cariera in cadrul unei companii locale, mari si dinamice, aflata in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, cat si principalelor piete europene - Posibilitatea de a lucra si a te dezvolta alături de o echipa tanara, numeroasa si orientata catre performanta - Vom investi în tine, pentru a ne asigura ca vei deveni un specialist si vei atinge performanta - Vei participa la traininguri specializate, sustinute de expertii nostri - Salariu net motivant plus bonusuri din vanzari - Masina, laptop, telefon de serviciu Locatie: Calea Dorobantilor - Cluj-Napoca Asteptam cu drag sa te cunoastem!

  • Responsibilities - Managing the entire sales cycle for the customers, act as the point of contact and handle customer s individual needs, - Generating new sales using existing and potential customer s networks - Developing long-term positive customer relationships - Achieving and exceed sales and other targets set by the business - Promoting the products and services of the company by means of knowledge, attitude, information - Documenting all operations in the company' s database, according to the work procedures Requirements: - Native or almost native speaker of German - Excellent communication and negotiating skills - Sales driven and problem-solving abilities - Understanding of sales performance metrics - Excellent time management skills - Previous experience in tele-sales represents an advantage Our client, designs, delivers and differentiates customer experience and behalf of some of words most respected companies. It provides classic customer communication as well as digital solutions such as social media and online communications, automated interaction and AI, analytics, self-service, and other customer lifecycle solutions. The group has combined annual revenues of 1.2bn and over 500 clients globally across many industry sectors. It has more than 48,000 people in 28 countries worldwide, with market-leading positions in Europe, Middle East and Africa, while also having a strong presence in Asia and the Americas.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor d orice fel; - placerea d a lucra in domeniul vanzari si d a relationa cu oamenii; - cunostinte d operare PC; - abilitati d negociere si perseverenta - disponibilitate de la lucra 2 weekenduri pe luna Descrierea jobului - sa cunoasc fo rt bin produs le din portofoliul comp ni i; - sa id ntific nevoile cli ntului si s -i propun cestui solutii potrivite; - s r aliz ze obiectiv l d vanz ri; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. Descrierea companiei Totul a început în urmă cu mai bine de 20 de ani, cînd am făcut primii pași în domeniul mobilierului autohton, ca retailer. Era toamna anului 1994 când am dat startul producției de serie, iar de atunci până în acest moment, am reușit prin muncă și pasiune să devenim unul dintre cei mai mari producători de mobilier din PAL și tapițerii din țară. Având cea mai modernă linie tehnologică din sud-estul Europei, în localitatea Dudeștii Noi, la doar 15 kilometri de Timișoara, avem o capacitate foarte mare de producție, cu un rezultat excelent la nivel national. Pentru oamenii cifrelor, asta înseamnă 2 milioane de mp de PAL din totalul de 6 milioane de mp disponibili în țară. Pe scurt, suntem pe locul 1, cu o cotă de piață de 33 %. Cu alte cuvinte, oferim foarte mult. Alături de cei 1000 de angajați, ne mândrim cu finalizarea a nu mai puțin de 5000 de seturi de mobilier tapițat într-o singură lună. Animați de dorința de a fi cât mai aproape de oameni, am început în vara anului 2009 construirea rețelei naționale de magazine. Anii ne-au fost prielnici, așa că astăzi ne stau mărturie dedicației și muncii noastre, cele 20 de magazine din toată țara. De la început și până azi, perfecționați și mereu conectați cu societatea în plină dezvoltare dar și cu nevoile tot mai diverse ale oamenilor, propunem constant atât colecții noi de mobilier și stiluri de amenajare, cât și piese de mobilier ușor de asamblat de către client, versatile, direct la cutie, prin inaugurarea a două magazine Istock în țară, cu un nou concept de mobilier grab n go. Clădim astfel un viitor pentru care dezvoltăm tehnologia deja existentă și creștem capacitatea de producție prin compania noastră de producție Rus-Savitar, așa încât să reușim să fim prima alegere a clienților, când vine vorba de mobilier și tapițerie de calitate, disponibile în variante, nuanțe și dimensiuni diferite, într-un cuvânt, așa cum ne-am consacrat de-a lungul anilor, prin brandul Casa Rusu: Mobilă din respect pentru tine! Pentru mai multe detalii vizitati site-ul nostru www.mobilacasarusu.ro

  • 1

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon: - Bogdan Stanescu

  • 1

    Ne mărim echipa în VIVO (Polus). Dacă îți plac parfumurile și îți dorești un job în care sa poți face ce iti place! Te așteptăm în echipa noastră! Aplica acum Avem nevoie de o persoana deschisa ,comunicativa cu prezenta placuta,îngrijită-atitudine încrezătoare si lipsită de timiditate,ușurintă in comunicare cu clientii! Responsabilitati -vanzare produs -promovare produs ( împărțire testere,flyere,testare directa participarea intensă și activă în relizarea obiectivelor de vanzari Realizarea comenzilor pe magazin, menținerea stocului optim în concordanță cu vânzările verificarea periodică a stocului general prin realizarea inventarelor Program flexibil 15 zile pe luna

  • Căutăm să recrutăm Reprezentant vânzări transport maritim și aerian pentru o companie de top în domeniul logisticii. Aria de acoperire este toată țara, cu accent pe zona Transilvaniei. Descrierea job-ului: Identificarea oportunităților de colaborare cu potențialii clienți Promovarea serviciilor de transport aerian și maritim, dar și a serviciilor de logistică către clienți Stabilirea contactului direct cu clienții, identificarea nevoilor lor și propunerea soluțiilor benefice Menținerea legăturii cu clienții și fidelizarea acestora Gestionarea proceselor de vânzare și realizarea obiectivelor de vânzare Identificarea oportunităților de îmbunătățire și implementare a soluțiilor Coordonarea și participarea activă în proiectele desfășurate de departament Candidatul ideal: Experiență anterioară în domeniul vânzării și promovării de servicii e un avantaj partea de transport și logistică în domeniul maritim și aerian Studii medii/superioare absolvite Pasiune pentru transport și logistică Abilități de comunicare și negociere Atitudine profesionistă, demonstrată prin modul de comunicare, ținută și comportament în relația cu clientul Seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional Permis de conducere - cat. B și disponibilitate de deplasare pe teren Flexibilitate pentru locul de muncă (muncă de acasă/din mașină) Se oferă: Pachet salarial avantajos Mașină de servici și laptop Contract pe perioadă nedeterminată Oportunitatea de dezvoltare Un mediu de lucru plăcut

  • 2

    Societate Comerciala caută pentru postul de Agent de Vânzări persoana serioasa,punctuala,comunicativa dornica să învețe cu sau fără experiență pentru vânzări de produse de menaj,uz casnic,jucarii,birotica și papetarie,mercerie,marfa din germania.Se cere permis de conducere mașină personală experiență în vanzari.Se oferă salarizare atractiva și comision din vânzări.Cv pe

  • Candidatul ideal Experienta si aptitudini in vânzare pe un post similar; Persoana cu gândire analitica, atenta la detalii; Experienta in proiectare si design de mobilier constituie un avantaj; Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre client; Abilitați de comunicare si putere de convingere; Capacitate de a lucra si relaționa in echipa; Cunoștințe ale unor programe de proiectare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului: Consilierea clienților privind alegerea variantei optime de mobilier. Furnizarea de informații complete asupra produselor si serviciilor; Cunoașterea produselor comercializate, a condițiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a condițiilor de plata si livrare; Participare activa privind identificarea așteptărilor clienților, precum si găsirea unor soluții optime fiecărui spațiu. Deplasarea pe teren in vederea măsurări spatiilor de amenajat. Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării si livrării produselor (ofertare, contractare si facturare).

  • 13

    Agent imobiliar independent - un proiect stabil pe termen lung la RoaImobiliare. Și tu poți deveni agent imobiliar independent (autonom). Ce înseamnă Independent? Înseamnă să te bucuri de tot comisionul tranzacțiilor pe care le realizezi. Da, 100% comisionul este al tău. Înseamnă să lucrezi mai mult de acasă, să nu mai consumi timp și bani pe transport până la birou. Înseamnă să ai mai mult timp pentru ceea ce tu consideri că este important.Înseamnă mai puțin stress și mai multă sănătate. Indiferent dacă acum ai sau nu de lucru, poți începe să îți pregătești drumul pentru a deveni independent. Noi te ajutăm cu toată experiența noastră, cu software online de ultima generație, cu publicitate imobiliară și suport tehnic non-stop. Da, NON-STOP vom fi online, la dispoziția ta. Tu cate ore pe zi muncesti ca sa castigi lunar 1000 euro? Dar 2000 euro? Lucreaza cu RoaImobiliare. Pentru detalii trimite CV cu fotografie si Scrisoare de intentie la roawdb @ gmail.com . Nu tratam aplicatiile superficiale!

  • Candidatul ideal? - Pasionat(a) d domeniul vanzarilor directe! - Abilitati d comunicare si negociere! - Cunostinte limba engleza la nivel mediu si Microsoft (Word, Excel)! - Iti plac provocarile si esti motivat d atingerea obiectivelor d vanzari (clienti sector business)! Ce v i f c in echip noastr ? Identifici si contact zi clientii B2B p ntru l oferi cel mai bun solutii d tel comunic tii (intern t, t lefonie, TV); Negoci zi f t in f ta cu cli ntul si s mnezi contract le de vanz r ; D zvolti si m ntii relatiile cu clientii B2B prin interactiuni directe; Esti la curent cu evolutia pietei de telecomunicatii si urmaresti actiunile competitiei pentru a asigura eficienta ofertei clientului nostru

  • Our client is the world leader in customer experience outsourcing. They infuse innovation, insights, and operational excellence to make every experience great for your customers and your business. Responsibilities: Offering customer support over the phone, chat and E-mail to clients in Italian language Respond promptly to customer inquiries Maintain customer relationship Deal with all correspondence as requested/required Requirements: Advanced level of written and verbal communication skills in Italian and basic English Client oriented Basic PC knowledge the ability to navigate the web Typing skills Excellent communication skills Benefits: Attractive salary package + bonuses Flexibility and possibility to work in shifts within the working hours Meal tickets Private health Services Working in an international environment with Italian usage on a daily basis Career development opportunities

  • Angajam agent vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: [Email hidden]

  • Descrierea job-ului : - consilierea clientilor ; - vanzarea si promovarea accesoriilor GSM ; -aplicarea folilor ; - aprovizionarea periodica a stocului din magazin ; - comunicarea cu echipa si superiorii ; - aranjarea produselor pe rafturi si etichetarea acestora - receptionarea marfurilor ; - mentinerea curateniei . Ce oferim : -salar fix garantat + bonus din vanzari + target ; -training ; -achizitionare produse la pret de furnizor ; -posibilitate de avansare in cadrul firmei . Locatie: Vivo Mall Cluj Program: 2 zile la lucru cu 2 zile libere; un weekend liber si celalalt la lucru. Asteptam CV-ul tau aici, sau la adresa de email adriana.covershop#gmail.com

  • Devino un agent imobiliar d succes! Ce cautam la urmatorul consultant imobiliar in echipa Kaliop ? Foarte bune abilitati de ascultare, comunicare si negociere Proactiv, organizat si responsabil Perseverent in urmarirea si atingerea unui scop Dedicare in respectarea sarcinilor de serviciu Placere autentica de a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii Nevoia de a fi la curent cu ultimele noutati de pe piata imobiliara Engleza nivel mediu Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul Permis de conducere Dispus sa se implice 100% Ce vei face in rolul de Consultant Imobiliar in echipa Kaliop ? Iti vei putea pune amprenta personala in intelegerea nevoilor, consilierea si comunicarea cu clientii, depasindu-le asteptarile si facandu-i sa isi doreasca sa revina si sa te recomande; Vei prospecta pro-activ piata imobiliara Vei dezvolta portofoliul de proprietati imobiliare Vei promova proprietatiile din portofoliul tau Organizezi vizionari la proprietatiile de interes pentru clienti si cumparatori Dezvolti relatia cu clientii pe termen lung Vei face analize si strategii de identificare a proprietatiilor pentru clienti Vei face analize si strategii de vanzari si vei completa rapoarte regulate; Vei avea o varietate de activitati aditionale, de la generare si completare de documente contractuale si acte, pana negocieri, suport si sprijin pentru inchiderea tranzactiei; Cum iti rasplatim munca ? Un pachet compus din: Comisioane atractive si bonusuri lunare, in functie de realizari Traininguri și oportunitati de formare Oportunitati de dezvoltare în echipa și o cariera solida în vanzari Posibilitatea de a avansa pe postul de Manager de Departament sau Manager de Agentie Daca te-am convins si crezi ca acest domeniu se regaseste printre prioritatiile tale si iti doresti sa te dezvolti profesional in domeniul imobiliar, trimite-ne acum CV-ul tau pe adresa sau te asteptam la sediul nostru din str. Dorobantilor nr.69, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp pentru a stabili primul interviu,pentru a ne cunoaste.

  • 1

    Compania producătoare de suplimente alimentare Sanoverde Total face angajări. I i place să vorbe ti la telefon ? Te pasionează plantele ? Vrei să lucrezi de acasă ? Perfect! Hai alături de noi! Locul de muncă necesită bune abilită i de rela ionare prin telefon. Totodată, căutam o persoană energică i orientată către client . Experienta in vanzari prin telefon constituie un avantaj. Oferim salariu fix + bonusuri după realizări. Asteptăm cv-ul tău la următoarea adresă de email : Multumim!

  • 1

    Crezi că ai atins potențialul maxim în cariera ta? Ai ajuns să câștigi banii pe care îi dorești? Ai toate uneltele, mediul suportiv, lidership-ul care să te ajute să evoluezi în această industrie complexă și fascinantă? Keller Williams este răspunsul tău, dacă ai răspuns negativ la oricare din aceste întrebări. Ești binevenit dacă vrei să duci afacerea ta la un alt nivel , sau ești interesat să începi o carieră în acest domeniu. Te potrivești echipei noastre pentru că: - Ești un antreprenor pasionat - Vrei să lucrezi independent și să deții controlul dezvoltării tale profesionale - Îți dorești să ai succes și lucrezi după standarde morale înalte. - Ai abilități excelente de comunicare și abilitatea de a dezvolta rețele de oameni în jurul tău pentru creșterea afacerii tale. De ce Keller Williams? Pentru ca aici totul este despre TINE. - Iti punem la dispozitie modelul care poate duce la un alt nivel castigul tau. - Lucrezi independent, - Gasesti cele mai bune traininguri si resurse pentru a crea oportunitati, a-ti redefini potentialul si a dezvolta cariera ta. - Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita indeplinirea obiectivelor afacerii tale - Lucrezi alaturi de o echipa energica, entuziasta. Cand alegi Keller Williams, iti unesti fortele cu cea mai dinamica companie imobiliara din lume! Construita de agenti, pentru agenti Keller Williams a fost intotdeauna mai mult decat o agentie imobiliara. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre este agentul.

  • Ne mărim echipa! Nu este un loc de muncă cu program si salariu fix, este o activitate independentă! Indiferent de orasul in care locuiesti, activitatea se poate desfășura foarte bine, de la distanță, cu ajutorul unui PC. Dacă te consideri o persoană perseverentă, atentă la detalii, cu aptitudini orientate spre vanzarea directă , atunci te aștept în echipa noastră . Taxa de inscriere pentru programul de pregătire profesională inițială desfășurat online pe platforma de e-learning, costă 100 ron. Taxa pentru examinarea finală susținut online pe platforma Institutului de Studii Financiare (ISF) pentru obținerea certificatului de calificare profesională și a codului RAF costă 250 ron. Cursul și examinarea finală pentru acreditare sunt ambele desfășurate online. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești comisionat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine pe baza unui sistem de carieră meritocratic transparent! Cerințe: Absolvent studii liceale(diploma de 12 clase minim) . Cunoștințe minime de utilizare PC. Beneficii: - Remunerație pe baza de comision din polițele și serviciile intermediate. - Program flexibil, nu se cere target minim. - Posibilitatea de a invata cât mai multe despre domeniul brokerajului in asigurări și activitățile conexe pe care le desfășurăm (intermedieri de credite, pachete turistice si tranzacții imobiliare ) , de la oameni cu experienta. Ne ocupăm activ de dezvoltarea colaboratorilor. - Vei face parte dintr-o societate de brokeraj cu o reputație foarte bună pe piața de asigurări și beneficiezi de încrederea asociată cu numele nostru. -Ai la dispoziție un coordonator care este mai mult decât pregătit să te ghideze spre intermedierea cu succes a serviciilor și produselor din portofoliul companiei. -Pregatire profesionala continuă. Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil! https://forms.gle/m3ko7txrN2rqnnJm6 Un scurt video de prezentare a companiei: https://drive.google.com/file/d/1dMAorTFkjtPhTmCiwh_iF6Xdkl-_znME/view?usp=sharing

  • Salveaza cautarea