Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Candy este cheia succesului tau.De exemplu, dacă un influencer de pe Tiktok dorește să și crească rapid vizibilitatea, influențatorul va încredința platformei CANDY să posteze sarcini pentru el. După ce utilizatorii platformei Candy primesc sarcina, mergeți la Tiktok pentru a aprecia videoclipul comerciantului sau pentru a deveni un urmăritor. Acum este mult mai ușor deoarece robotul face toată treaba dacă ești interesat pentru o viață mai bună contaceazama pe watsapp.

  • Angajez curieri delivery pentru Tazz si Bolt, bărbați si femei, nu facem discriminare. Varsta min 16 ani cu acordul părinților. Ofer: * Contract de munca legal pe 2,4,6,sau 8. * Venituri peste medie, (2500-5000 lei) * Program flexibil( poti lucra part time, full time, tu alegi) * Posibilitate achiziție bicicletă electrică, scuter sau mașină. * Cont bancar cu beneficii( iti explic). Obligațiile tale: Comision flotă cel mai mic 10%, poate scădea la 8% in timp. Plata construcțiilor la cartea de munca. 15 taxa de administrare. Beneficiile tale: Tarifele standard plus, Bonus la recomandare coleg, Bonus de vreme rea, Bonusuri de performanță, Bacșișurile sunt ale tale, le ai câștigat! 5 salarii( încasări/ lună) rezerva ta ptr orice necesitate. Ai nevoie de : Telefon mobil cu android si internet. Mașină, scuter, bicicleta. Si dorința de a te autodepăși! Profilul cautat: sa stai bine cu orientarea in spatiu si timp, motivat, determinat, optimist, perseverent si sociabil! De preferat nefumători, dar nu obligatoriu. CV ul tau pe mail, cere l in mesaj. Cu poză. Sau aplica aici.

  • 1

    Ca antreprenor, tu alegi unde si cand vrei sa muncesti. In loc sa muncesti din greu pentru binele proprietarului companiei, muncesti doar pentru tine. Stiai ca ? Fiecare dintre noi este unic. Fiecare are o misiune specială, daruri și abilități care sunt unice. Progresul se face în pași mici, nu totul odată. Totul depinde de tine . Totul depinde de ceea ce iti doresti !! Te astept in echipa mea pentru detalii Cere link in bio ! Ce te costa sa incerci ? Te astept cu drag !

  • Suntem o companie ce are că obiect distribuția de produse alimentare din import și producția internă. Căutăm colaboratori pentru reprezentare comercială în toate regiunile țării. Portofoliul conține produse destinate atât sectorului horeca cât și de reteil .

  • RESPONSABILITATI GENERALE: Experienta in vanzari (cunoasterea domeniului distributiei de echipamente, de produse alimentare / non-alimentare poate reprezenta un avantaj); Obisnuinta de a lucra conform unor obiective bine stabilite si a unor target-uri (realizabile si realiste); Dinamism, energie, perseverenta; Capacitatea de organizare eficienta a activitatii profesionale si a timpului; Initiativa si spontaneitate; Abilitati de comunicare, de negociere si de lucru in echipa; Atitudine pozitiva, initiativa, perseverenta; Orientare catre oameni (clienti) si rezultate; Cunostinte de Word, Excel si Outlook; Cunoasterea limbii engleze / italiene / franceze poate reprezenta un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari; Permis de conducere cat. B; Capacitatea de a lucra in conditii de stress. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist si competitive; Training specializat la furnizori (in tara si in strainatate) ; Cursuri interne si externe pe domeniul de interes in activitate; Perspectiva de evolutie in companie si in cariera; Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare (prime, comisioane, premii, bonusuri de performanta) ; Masina de serviciu (daca este necesar); Telefon performant / calculator / laptop / alta aparatura (daca este necesar); Participarea la targuri si demonstratii in tara si in strainatate; Cursuri de dezvoltare personala, negocieri, vanzari, team-building-uri; Suport in activitate permanent; Echipa cu bune abilitati sociale dornica sa te primeasca in cadrul ei! Ne dezvoltăm continuu de 30 de ani datorită profesioniștilor din echipa noastră. Vino și tu alături de noi! Doar candidații selectați vor fi contactați

  • 8

    - preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, resp clientii firmei, in baza procedurilor interne; - intocmeste facturi si alte documente de iesire marfuri din depozit; - tine evidenta formularelor cu regim special; - executa lucrari de registratura; - opereaza si inregistreaza documente specifice in sistem; - indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel

  • Companie din Satu-Mare, care se ocupa cu distributia uneltelor profesionale si a materialelor de instalatii, angajeaza Reprezentant Vanzari pentru judetul Cluj. Atributii principale: - Vizitarea si dezvoltarea relatiei cu clientii existenti - Prospectarea noilor clienti, identificarea oportunitatilor de afaceri - Atingerea obiectivelor comerciale - Analiza pietei si a concurentei, pregatirea rapoartelor catre conducere Cerinte: - Cunostinte de baza in domeniul proiectarii instalatiilor reprezinta un avantaj - Atitudine comerciala, minim 2 ani experienta relevanta - Studii superioare - Permis de conducere, categoria B Ce oferim: - Pachet salarial competitiv - Masina de serviciu, laptop. telefon - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Echipa tanara si dinamica

  • 2

    1 / 1 FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU DescriereAvand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00

  • Devino partener în domeniul imobiliar! Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană sociabilă, organizată, responsabilă și punctuală, dornică de dezvoltare continuă și de independență financiară, proactivă cu orientare către rezultat care este, în primul rând, mulțumirea clienților, și cu abilități de învățare, comunicare și negociere. Descrierea jobului Prospectarea, vizionarea și preluarea ofertelor în portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea și consilierea acestora de la vizionare la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect și profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători / chiriași. Ce oferim: Cursuri și traininguri de dezvoltare profesională și personală; Birou, laptop, telefon de serviciu; O bază de date cu oferte imobiliare, actualizată zilnic; O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ultracentrală, ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră.

  • Candidatul ideal: Căutăm o persoană serioasă, punctuală, onestă, bine organizată, comunicativă, orientată spre clienți și soluții, cu foarte bune abilități de comunicare scrisă și verbală, cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă, capacitate de lucru în echipă și dorința de auto-îmbunătățire și de contribuție la dezvoltarea firmei. Descrierea jobului: Menține eficient relația și bună comunicare cu colaboratorii și clienții, prin telefon și prin intermediul Internetului Gestionează, organizează și actualizează informații utilizând baza de date; Identifica detaliat nevoia fiecărui client și întocmește ofertele către client; Participa la vizionari de afaceri cu clienții; Acționează în bunul interes al firmei și al clienților. Beneficii: Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu; Posibilitatea de a construi o carieră; Posibilitatea de avansare în structura firmei; Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr și ambițios; Câștiguri în funcție de realizări; Telefon mobil, laptop.

  • Devino partener în domeniul imobiliar! Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană sociabilă, organizată, responsabilă și punctuală, dornică de dezvoltare continuă și de independență financiară, proactivă cu orientare către rezultat care este, în primul rând, mulțumirea clienților, și cu abilități de învățare, comunicare și negociere. Descrierea jobului Prospectarea, vizionarea și preluarea ofertelor în portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea și consilierea acestora de la vizionare la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect și profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători / chiriași. Ce oferim: Cursuri și traininguri de dezvoltare profesională și personală; Birou, laptop, telefon de serviciu; O bază de date cu oferte imobiliare, actualizată zilnic; O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ultracentrală, ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră.

  • 3

    Recrutam pentru clientul nostru un Consultant Vanzari in domeniul Telecomunicatiilor. Ce cautam? - O persoana cu abilitati de comunicare, ambitioasa, perseverenta si o puternica dorinta de a face o cariera in vanzari - Experienta in vanzari (minim 6 luni) Ce oferim? - Pregatire profesionala in cadrul companiei - Program de training platit - Salariu fix plus comisioane avantajoase din vanzari - Echipa tanara, dinamica si implicata - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei - Un program de lucru flexibil (stabilit intre colegi) Locatie: Manastur sau Marasti Asteptam cu drag sa te cunoastem!

  • Caut loc de munca in vanzari, receptie hotel tura de zi sau call-center.. Studii economice : Facultatea de Stiinte Economice Dimitrie Cantemir, sectia Economia Comertului, Turismului si Serviciilor- zi Master- Managementul Afacerilor in Turism si Comert - zi Experienta 8 ani in vanzari - casa de marcat si lucrator comercial, asistent manager si responsabil de magazin ( 7 ani )

  • Cunostinte privind principiile si pocesele legate de interactiunea cu clientii(evaluarea nevoilor, prezentarea produselor), cunostinte de limba engleza, cunostinte de operare Microsoft office, cunostinte in domeniul mecanic prezinta un avantaj, permis categoria B, 2 ani experienta in vanzari de utilaje. Beneficii: se asigura masina de serviciu (care poate fi folosita si pentru transportul de la domiciliu catre locul de munca si inapoi si toate cheltuielile de transport sunt decontate de catre angajator), beneficii salariale in functie de capacitatea candidatului telefon de serviciu. Program de lucru 8-17. Avem mai multe locuri de munca: -Tehnician telecomunicatii - 4 posturi - MECANIC AUTO STIVUITOARE SI UTILAJE - 1 post - Reglor utilaje robotizate - 1 post - Angajare pentru Belgia - 2 posturi - Inginer instalatii - 1 post - Inginer profil electric - 1post - Inginer automatizari - 1 post - Instalator - 1 post - Economist - 1 post - Electrician - 4 posturi Transmiteti CV la adresa de email : muncadeacasa21 gmail.com si veti fi contactati telefonic. Astept CV-urile.

  • 4

    Caut persoane foarte serioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon : Bogdan Stoian -

  • 2

    Daca iti doresti propria afacere,si esti dispus sa investesti 650 Ron,pentru a o incepe, aceasta este o oportunitate și o șansă unică ACUM! Ca în orice bussiness, cei de la început au un avantaj enorm! Detalii si explicatii pe : https://www.forgetwhitehair.com/

  • 1

    Vino sa faci parte din echipa noastra ! Angajam consilieri vanzari bijuterii aur , argint , pietre pretioase. Cerinte:-persoane cu studii finalizate,experienta in vanzari, aspect fizic placut, responsabila, comunicativa,organizata, cunostinte minime contabilitate primara. Posturile sunt disponibile doar pentru Cluj Napoca ( Iulius mall si Vivo Shopping).. CV.urile insotite de o foto recenta ,rugam sa le atasati aici la anunt. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.Relatii la .:

  • 2

    Anul 2021 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2022 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Specialist Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul disponibil este amplasat in localitatea Com. Floresti, Strada Avram Iancu, Nr. 486E, Jud. Cluj Principalele responsabilită i ale postului: - Procesarea comenzilor primite telefonic sau prin email din partea clientilor; - Procesarea comenzilor de retur; - Furnizarea de informatii cu privire la produsele companiei; - Gestionarea apelurilor telefonice și a solicitărilor de pe e-mail venite din partea cliențiilor; - Verificarea gradului de satisfacție a clienților față de serviciile și produsele livrate; - Contacteaza clientul in cazul in care cererile sunt incomplete; - Vei răspunde problemelor semnalate de clienți; - Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne; Cerinte: - Orientarea către client și capacitate de adaptare; - Responsabil/ă si serioas/ă; - Buna cunoaștere a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel); - Abilități excelente de comunicare și ascultare activă; - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj. - Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: - Salariul de incadrare este de 2600 lei NET; - Puncte in valoare de 200 lei pentru cumparaturi - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 - 17:00; - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); - Loc de muncă stabil; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; - Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; - Conditii de munca la standarde europene; - Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!

  • Candidatul ideal - Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic - Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ; - Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje) - Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; - Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Beneficii: -Venituri motivante, masina, tableta si telefon de serviciu -Mediu de lucru profesionist -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei Descrierea companiei MatHaus, magazinul de retail Arabesque, este un brand tanar, aflat in continua expansiune pe piata materialelor de constructii, atat in mediul digital cat si in retailul clasic. Prin magazinul online www.mathaus.ro și cele 7 magazine din țară suntem pregătiți să oferim soluții complete pentru orice tip de proiect, fie ca este o reamenajare de apartament sau constructia unei case de la zero. Suntem o echipa tanara, dinamica si preocupata de gasirea celor mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor prin intermediul tool-urilor sau a noilor modele de business. In spatele nostru se afla experienta grupului Arabesque, de peste 25 ani lider pe piata de distributie a materialelor de constructie, cu peste 3000 de angajati. In fiecare an, compania aloca resurse si energie pentru a dezvolta un mediu de lucru sanatos si performant. Pentru noi este foarte importanta etica profesionala, dorinta de evolutie si munca in echipa. Poti afla mai multe detalii despre noi si grupul din care facem parte din link-urile: https://mathaus.ro/ https://arabesque-distributie.ro/ Daca vrei sa faci performanta, sa iti dezvolti cariera, sa inveti cum se creste un brand la nivel national, la noi este locul potrivit. Te asteptam la interviu! Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • 1

    Te vrem in echipa Robest! Insula cu accesorii de telefonie mobila angajeaza Consilier vanzari in mai multe locatii din Cluj-Napoca. Vivo : program 2 zile lucratoare cu 2 zile libere, vineri 6h in 2 schimburi si 2 weekenduri lucrate pe luna. Auchan Iris si Cora Manastur : luni-vineri 6h in 2 schimburi si 2 weekenduri lucrate pe luna. Informatii la nr. de telefon . Asteptam pe Whats App CV la nr. de telefon .

  • Salveaza cautarea