Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Gi Group România recrutează pentru clientul său, un important lider pe piata internaţională pentru vopsele pudră şi vopsea lichidă Reprezentant Vânzări Zonal - Transilvania. Cerințe:  Diplomă universitară cu orientare tehnică;  Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă;  Experienţă în vânzări B2B de minimum 2 ani, preferabil în sectorul acoperirilor de pulbere;  Permis de conducere;  Bune abilităţi analitie şi capacitatea de a crea reţele;  Cunoştinţe medii a limbii engleze. Responsabilităţi:  Menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi ai Companiei;  Identificarea, comunicarea şi urmărirea oportuniăţilor de afaceri cu clienţi noi şi existenţi, în scopul creşterii afacerii Companiei;  Trimiterea propunerilor comerciale, participarea la prezentări de vânzări, asistenţă tehnică post-vânzare, vizite la clienţi şi consiliere cu privire la selectarea produselor;  Întocmirea rapoartelor de activitate;  Participarea la activităţile de marketing organizate de companie ( expoziţii, prezentări, teste de produse);  Promovarea brandului şi a imaginii bune a companiei pe piaţă;  Coordonarea procesului de încheiere a contractelor, monitorizarea procesului de facturare şi colectarea sumelor contractate de la clienţi în timp util. Beneficii: ➣ Salariu atractiv; ➣ Tichete de masă; ➣ Bonus trimestrial. Pentru mai multe detalii aşteptăm CV –ul tău pe adresa , tel: 0746 047 580 sau te aşteptăm cu CV-ul la sediul nostru pe str. Someşului, nr. 18 - 22, Cluj-Napoca să ne cunoaştem.

  • Gi Group România recrutează pentru clientul său, Agent Vanzari. Candidatul ideal:  1 an experiență într-un post similar în vânzări;  Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare către client;  Abilitatea de a identifica nevoile clienţilor şi de a construi parteneriate;  Buna întelegere a comerţului tradiţional şi modern;  Excelente abilităţi de comunicare, negociere şi vânzare;  Foarte bune abilităţi de organizare a timpului şi gestionare a resurselor;  Cunoştinţe de operare MS Office;  Cunoştinţe de limba engleză;  Permis de conducere cateFMCG şi livrare, distribuţie - reprezintă un avantaj. Responsabilități: • Îndeplineşte planul de vânzări în teritoriul alocat; • Efectuează vizite zilnice la clienţi, conform rutelor planificate; • Identifică oportunităţi pentru creşterea comenzilor pe categorii de produse şi soluţii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi; • Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienţi noi; • Aplică şi evaluează planurile de promovare a vânzărilor, oferă feedback și ia măsuri atunci când este necesar; • Asigură încasarea în termenul stabilit a tuturor facturilor de vânzare către client; • Este dedicat, are iniţiativă şi este condus de dorinţa de performanţă; • Asigură integrarea în proiectul de livrare către clienţi. Se oferă:  Pachet salarial competitiv;  Bonus Trimestrial;  Tichete de masa;  Asigurare medicală;  Prime de sarbatori. Pentru mai multe detalii aşteptăm CV –ul tău pe adresa , tel: 0746 047 580 sau te aşteptăm cu CV-ul la sediul nostru pe str. Someşului, nr. 18 - 22, Cluj-Napoca să ne cunoaştem.

  • Loc de munca de acasa pentru fete studente mai multe detalii in mesaj!Firma noua în România, în continuă dezvoltare ,cauta consultanți, manageri ! Poti castiga destul ! Banii se virează pe card Vrei detalii? In mesaj!Sau la telefon.

  • Call Center Agent Responsabilitati: -preluarea apelurilor telefonice de la clienți conform procedurilor și standardelor interne a companiei -furnizare informații corecte și complete privind produsele companiei -analizarea cerințelor clienților și oferirea de consultanta privind serviciile companiei Cerințe: -cunoașterea limbii spaniole nivel avansat -foarte bune abilitați de comunicare și orientare către client Beneficii: -pachet salarial atractiv pe 5 ore -posibilități de avansare in funcție de performante Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV și/sau Scrisoare de intenție la adresa de E-Mail.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Cautam un coleg dornic sa lucreze in vanzari, de preferat absolvent USAMV, inginer zootehnist sau medic veterinar, pentru sediul nostru din Apahida/Cluj. Pachet salarial fix, bonuri de masa, comision, decontare transport, etc. Job full time.

  • Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • Descriere Locuri de munca Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • Angajam proiectant mobilier cu experienta Experienta in proiectare, productie mobilier pe comanda. Capabil sa duca proiectele la bun sfarsit si sa le gestioneze, ordonat, meticulos. Cunostinte despre efectuarea unui necesar de materie prima, materiale componente mobilierului, producerea mobilierului. Realizarea schitelor de montaj Cunostinte minime de lucru Microsoft Word si Microsoft Excel. Salariu motivant.

  • Vrei să câstigi bani activând intr-un domeniu atractiv, care rămâne în permanență de viitor? Indiferent dacă ești la început de carieră sau ai deja experiența în domeniul vânzărilor, această oportunitate poate să-ți aducă multiple beneficii financiare și non-financiare. Cerințe minime pentru colaborare: - Vârsta de 18 ani împlinită; - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Cunostințe medii în lucrul cu calculatorul (internet, MS Office, etc.) Constituie avantaj: - Deținerea codului RAF; - Experiență în domeniul vânzărilor și asigurărilor; - Experiență în construirea și conducerea unei echipe; Tot ce ai nevoie pentru o carieră de succes este: - Să fii o persoana dinamică, care dorește obținerea unor venituri suplimentare sau să pună bazele unei afaceri proprii și de viitor; - Ești comunicativ și proactiv în relația cu clienții si colegii tăi; - Ești dornic să înveți lucruri noi și să te perfecționezi întotdeauna; - Ai spirit de inițiativă și capacitate de a lucra în echipă; - Sistemul de carieră oferă posibilitatea de a crește pas cu pas, în ritmul stabilit de tine și coordonatorul tău de la broker de asigurare într-un lider de echipă națională sau poți deveni unul din asociații unei companii stabile și într-o creștere continuă. Ce îți oferim noi? - Dacă ești la început de carieră, îți asigurăm formare profesională pentru obținerea codului RAF, necesar pentru exercitarea activității de broker de asigurări; - Traininguri și cursuri de perfecționare în domeniul asigurărilor, vânzărilor și leadershipului; - Multiple beneficii financiare și non-financiare în funcție de realizări; - Posibilitatea construirii unei echipe de vânzări naționale și propriei afacere în domeniul intermedierilor în asigurări; - Sistem de carieră bazată pe rezultatele proprii și al echipei coordonate de tine; - Platforma de lucru online accesibil 24/24; - Parteneriat cu cele mai importante asigurători și acces la cele mai competitive oferte de asigurari; Dacă ești dorești să te alături echipei noastre din Cluj-Napoca, trimite CV-ul tău și noi te vom contacta pentru un interviu. ‟Dacă tu crezi că nu poţi, ai dreptate. Dacă tu crezi că poţi, din nou, ai dreptate.” Henry Ford

  • Lider si pionier in domeniu managementului ecologic, clientul nostru angajeaza pe post de Key Account Manager o persoana responsabila, dornica de inovatie si pasionata de oameni. Cooperarea si munca in echipa, respectul, diversitatea si grija fata de comunitate reprezinta cateva dintre asumtile de baza care au cladit fundatia solida a numerosilor ani de experienta. Daca te regasesti cu acest valori, te asteptam sa contribui la integrarea propriei diversitati si sa-ti valorifici potentialul in cadrul unui grup de oameni dornici sa te cunoasca. Cerinte: Posesor carnet de conducere - categoria B Cunostinte de limba engleza de nivel mediu Abilitati bune de comunicare Experienta in vanzari constituie un avantaj Flexibilitate (sarcinile includ munca de teren si de birou) Responsabilitati Key Account Manager: Studiu de piata intern pentru analiza si predictia cererilor clientului Atentie sporita relatilor cu clientii Contactarea clientilor cu scopul de ofertarii servicilor Intocmire schema si plan de afaceri pentru regiunea atribuita Negocierea contractelor si planurilor de afaceri Gestionarea conturilor de datorii Soluționarea și gestionarea cererilor și plângerilor clienților Obiective: Realizarea atribuirilor aferente functiei Capacitatea de identificare a potentialului si valorificarea acestuia Demonstrarea abilitatilor de rezolvare de probleme Focusare pe mentinerea relatiilor interumane Participarea proactiva la imbunatatirea continuua a modului de desfasurare a activitatii Actualizarea datelor Managementul deseurilor complexe Beneficii: Pachet salarial fix si comision performant, plus alte beneficii (tichete de masa, beneficii medicale etc.) Telefon si autoturism de serviciu

  • Angajaez distribuitor presa cu jumatate de norma in Marasti. Se distribuie ziare in cutia abonatilor., Abonamentele trebuie reinoite la expirare. Se lucreaza 2-3 ore pe zi, greutatea ziarelor zilnice este de 3-4 kg. Se lucreaza numai dimineata, ziarele trebuie livrate pana la ora 9/10. Se lucreaza de luni pana sambata. Pentru informatii va rog sa ma sunati.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Caut colaboratori Asisitent broker Asigurari fără diploma,fără experiența in domeniu! Mai multe INFO la Telefon!

  • Societate cu sediul in Cluj-Napoca angajam: Expert achiziții publice full-time, în Cluj-Napoca Responsabilităţi: • Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale (e-licitatie.ro), referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii; • Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante; • Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedurile de achiziţii; • Întocmeşte documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date, completează formularele aferente unei licitaţii, participă la elaborarea ofertelor; • Verifică documentele de calificare; • Depune online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie; • Elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică; • Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate. Cerinţe: • Studii superioare si Experienţă în domeniul achiziţiilor publice; • Experienţă în planificarea achiziţiilor, experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire; • Cunoaşterea legislaţiei naţionale aplicabilă în domeniul achiziţiilor publice; • Abilităţi de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); • Cunostinţe foarte bune în utilizarea SEAP; • Abilităţi organizatorice, ușurință în comunicare şi în rezolvarea situaţiilor problematice; • Disponibilitate la deplasări. Constituie avantaj: • Participarea în proiecte finanţate din fonduri UE, experienţă în managementul proiectelor; • Certificare în achiziţii publice şi în management de proiect; • Experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru contracte de lucrări.

  • Infomunca recruteaza agent de vanzari pentru o companie/ service din Floresti. Compania are proiecte in domeniul echipamentelor de ridicat, oferind servicii de vanzare, inchiriere, service si piese de schimb pentru acestea. Atributii : - Promovarea imaginii firmei, a produselor si serviciilor acesteia - Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor/ serviciilor - Identificarea de noi clienti si mentinerea contactului cu potentiali clienti si cei existenti ( stabileste si participa la intalniri cu acestia) Cerinte Cunostinte in domeniul mecanic- prezinta un avantaj Experienta minim 2 ani in domeniu pe o pozitie similara Permis de conducere cat. B Cunostinte de limba engleza Cunostinte de operare Microsoft Office Cunostinte privind principiile si procesele legate de interactiunea cu potentialii clienti ( evaluarea nevoilor, prezentarea produselor/ serviciilor, evaluarea satisfactiei) Se ofera : - beneficii salariale pe baza experientei - contract pentru perioada nedeterminata - telefon, laptop, masina de serviciu Programul de munca este de Luni pana Vineri : 8-17

  • Salveaza cautarea