Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Infomunca recrutează consilier vânzări pentru unul din clienții săi din Florești. Compania se ocupă cu vânzarea, închirierea și service-ul echipamentelor de ridicat (motostivuitoare, electrostivuitoare, etc) Atribuții: - asigură consultanță și consiliere tehnică de specialitate; - identifică, ofertează către client, comandă și gestionează piesele de schimb, accesoriile și consumabilele Pachet salarial: - salariu negociabil - telefon de serviciu - laptop de serviciu Program: luni - vineri 08:00 - 17:00 Cerinte - cunoștințe de mecanică auto și utilaje - experiență minim 3 ani în domeniu pe o poziție similară - cunoașterea legislației aplicabile în domeniu - cunoașterea normelor și a modului de lucru cu ISCIR - permis de conducere cat. B - capacitate organizatorică - gândire analitică - capacitate de lucru cu oamenii - foarte bune abilități de comunicare - orientare către client

  • Magazin de incaltaminte ortopedica pentru copii cu sediul in Iulius Mall este in cautarea unui consilier de vanzari! Daca esti o persoana proactiva, empatica, esti persoana potrivita pentru noi! Oferim program avantajos si posiblitati de promovare. Abia asteptam sa te cunoastem!

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Candidatul ideal Distribuitor international, partener de afaceri ai unei companii din Cehia, care produce terapii ce ajuta la îmbunatatiirea starii generale cauta manageri regionali de vânzari cu începerea imediata a activitatii. Recrutam persoane cu spirit intreprinzatoare pentru postul de manager vanzari pe tot teritoriul Romaniei,cei care nu se sperie,de mici investitii pe termen lung. Descrierea jobului Sarcini: -Desfasurarea unor evenimente -Participarea la evenimente profesionale -Promovarea produselor -Îndeplinirea sarcinilor de reprezentant regional pentru 3-4 judete Descrierea jobului Asteptari: -atitudine de vânzator -actiune decisiva -comunicativ -flexibilitate - disponibilitate la deplasarii -capacitati de comunicare excelente -munca precisa si punctuala -permis de conducere categoria B -cunostinte minime de utilizarea calculatorului Constituie avantaj: -experienta în vânzari -cunostinte de baza în domeniul sanatatii Ce oferim: -salariu cu mult peste nivelul mediu -asigurarea clientilor interesati -formare continua gratuita, -nivel ridicat de existenta -asigurarea dispozitivelor IT -echipa dinamica, atmosfera placuta

  • Descriere Locuri de muncaWe are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Angajam casier la un schimb valutar in incinta Platinia Shopping Center. Ne dorim oameni serios , cu experiența. Salar motivant Program in doua schimburi Programul de lucru e dela ora 10:00 pana la 22:00 Pentru mai multe detali la adresa de mail . Sau la nr de telefon afișat in anunț .

  • Nu conteaza daca esti barbat sau femeie, tanar sau mai putin tanar ata timp cat esti o persoana amabila , descurcareata , disponibila si de incredere . Ce oferim : un loc sde munca stabil , intr-o echipa energica , salar atractiv 2000-2500 Magazin este aproape de statie de autobus . Experienta in domeniu reprezinta un avantaj + cunoasterea limbii Maghiara. Pentru aplicare sau mai multe informatii contactatine la adresa de e-mail : sau nr telefon : 0749488544

  • Responsabilitati principale: - Dezvoltarea in termeni de calitate si dimensiune a distributiei produselor Kludi pe toate canalele specifice de vanzari - Identificarea noilor piete si canale de distributie - Asigura managementul portofoliului de clienti - Dezvolta imaginea si afacerea Kludi in Cluj-Napoca si in zonele limitrofe (Salaj si Bistrita Nasaud) - Organizeaza evenimente dedicate formatorilor de opinie (arhitecti, instalatori,constructori etc) - Monitorizeaza si evalueaza piata Cerinte: - Studii superioare finalizate - Experienta in promovarea si vanzarea produselor premium sau de lux - Permis de conducere categoria B - Engleza: nivel B2-C1

  • Cautam un coleg dornic sa lucreze in vanzari, de preferat absolvent USAMV, inginer zootehnist sau medic veterinar, pentru sediul nostru din Apahida/Cluj. Pachet salarial fix, bonuri de masa, comision, decontare transport, etc. Job full time.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Call Center Agent Responsabilitati: -preluarea apelurilor telefonice de la clienți conform procedurilor și standardelor interne a companiei -furnizare informații corecte și complete privind produsele companiei -analizarea cerințelor clienților și oferirea de consultanta privind serviciile companiei Cerințe: -cunoașterea limbii spaniole nivel avansat -foarte bune abilitați de comunicare și orientare către client Beneficii: -pachet salarial atractiv pe 5 ore 2300 RON net + 300RON -posibilități de avansare in funcție de performante Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV și/sau Scrisoare de intenție la adresa de E-Mail.

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara . Te potrivesti cerintelor postului pentru ca : - ai studii superioare in curs sau finalizate; - cunosti limba engleza la nivel conversational - ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat - ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare - comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; - comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; - desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung - activitati de promovare a ofertelor in mediul online - pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata; Beneficii: - castiguri motivante, progresive - mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica - contexte de dezvoltare personala si profesionala

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Descriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de Asistent Manager. Responsabilitati Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator Preluarea apelurilor telefonice Consilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare Ce cautam la tine ? Studii superioare Dinamism şi spontaneitate Abilităţi de comunicare şi relaţionare Abilităţi de coordonare şi munca în echipă Cunoştinţe operare calculator Prezenţă agreabilă, spontaneitate Cunoaşterea unei limbi străine -engleză şi/ sau franceză Disponibilitate de deplasare pe teren pentru prezentare de oferte către client Experienţa într-o poziţie similară constituie avantaj

  • escriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar, posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business, libertatea de a-ți stabili programul săptămânal, un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei, asistență juridică și financiară permanentă. Responsabilitati Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor Să ajuți la actualizarea bazei de date Să oferi consultanță și suport clienților Să fii dedicat echipei Ce cautam la tine ? Pasiune pentru relațiile inter-umane Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • PP PROTECT SECURITY SRL angajeaza agenti de vanzari, cu specific in domeniul nostru privind serviciile de paza si protectie, instalare/proiectare/mentenanta sistemelor tehnice de securitate. Daca doresti sa faci parte dintr-un colectiv tanar si dinamic, te asteptam sa ne cunoastem la sediul nostru din Cluj-Napoca, Str. Taietura Turcului, Nr. 47.

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Salveaza cautarea