Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj Cluj-napoca

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Responsibilities - Managing the entire sales cycle for the customers, act as the point of contact and handle customer s individual needs, - Generating new sales using existing and potential customer s networks - Developing long-term positive customer relationships - Achieving and exceed sales and other targets set by the business - Promoting the products and services of the company by means of knowledge, attitude, information - Documenting all operations in the company' s database, according to the work procedures Requirements: - Native or almost native speaker of German - Excellent communication and negotiating skills - Sales driven and problem-solving abilities - Understanding of sales performance metrics - Excellent time management skills - Previous experience in tele-sales represents an advantage Our client, designs, delivers and differentiates customer experience and behalf of some of words most respected companies. It provides classic customer communication as well as digital solutions such as social media and online communications, automated interaction and AI, analytics, self-service, and other customer lifecycle solutions. The group has combined annual revenues of 1.2bn and over 500 clients globally across many industry sectors. It has more than 48,000 people in 28 countries worldwide, with market-leading positions in Europe, Middle East and Africa, while also having a strong presence in Asia and the Americas.

  • Ne mărim echipa! Nu este un loc de muncă cu program si salariu fix, este o activitate independentă! Indiferent de orasul in care locuiesti, activitatea se poate desfășura foarte bine, de la distanță, cu ajutorul unui PC. Dacă te consideri o persoană perseverentă, atentă la detalii, cu aptitudini orientate spre vanzarea directă , atunci te aștept în echipa noastră . Taxa de inscriere pentru programul de pregătire profesională inițială desfășurat online pe platforma de e-learning, costă 100 ron. Taxa pentru examinarea finală susținut online pe platforma Institutului de Studii Financiare (ISF) pentru obținerea certificatului de calificare profesională și a codului RAF costă 250 ron. Cursul și examinarea finală pentru acreditare sunt ambele desfășurate online. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești comisionat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine pe baza unui sistem de carieră meritocratic transparent! Cerințe: Absolvent studii liceale(diploma de 12 clase minim) . Cunoștințe minime de utilizare PC. Beneficii: - Remunerație pe baza de comision din polițele și serviciile intermediate. - Program flexibil, nu se cere target minim. - Posibilitatea de a invata cât mai multe despre domeniul brokerajului in asigurări și activitățile conexe pe care le desfășurăm (intermedieri de credite, pachete turistice si tranzacții imobiliare ) , de la oameni cu experienta. Ne ocupăm activ de dezvoltarea colaboratorilor. - Vei face parte dintr-o societate de brokeraj cu o reputație foarte bună pe piața de asigurări și beneficiezi de încrederea asociată cu numele nostru. -Ai la dispoziție un coordonator care este mai mult decât pregătit să te ghideze spre intermedierea cu succes a serviciilor și produselor din portofoliul companiei. -Pregatire profesionala continuă. Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil! https://forms.gle/m3ko7txrN2rqnnJm6 Un scurt video de prezentare a companiei: https://drive.google.com/file/d/1dMAorTFkjtPhTmCiwh_iF6Xdkl-_znME/view?usp=sharing

  • Candidatul ideal : Experienta in vanzari de minim 3 ani; Studii superioare absolvite; Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Abilitate de negociere; Spirit analitic; Abilitatea de a lucra atat singur cat si in echipa; Persoana care invata rapid, energica; Gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Ambitios, motivat. Descrierea Jobului: Responsabilitati: Mentinerea relatiei cu clientii existenti; Imbunatatirea permanenta a portofoliului de clienti si promovarea produselor noastre; Intelegerea materialelor si a calitatii pe care o livram; Fidelizarea clientilor prin a fi un consilier de incredere; Mentinerea in permanenta a unei atitudini profesioniste orientate spre nevoile particulare ale fiecarui client; Negocierea condițiilor comerciale, incheierea contractelor cu clientii si monitorizarea derularii si finalizarii acestora; Capacitatea de a lucra eficient cu target-uri si KPI-uri; Beneficii: Ambient de lucru placut; Posibilitati multiple de dezvoltare; Pachet salarial atractiv; Bonusuri direct proportionale cu vanzarile; Telefon mobil; Laptop; Descrierea companiei Compania Art-Granit este producator si distribuitor al produselor din piatra naturala, cu o experienta in domeniu de mai bine de 10 ani. Din primele zile de activitate, cu perseverenta si in mod constant, am diversificat gama de produse din portofoliul Art-Granit, corespunzator celor mai inalte standarde de calitate si generand noi tendinte pe piata. Gratie acestor principii, iata ca, de ani buni, compania noastra se mentine printre liderii de piata si continua sa fie un exemplu inovator. Materia prima utilizata de Art-Granit este de la cei mai renumiti distribuitori, printre acestia regasindu-se nume ca: Technistone , Italstone , Infinity , Lapitec , Inalco si altii.

  • 2

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • Angajam AGENTI DE VANZARI pentru Cluj-Napoca (consumabile, echipamente si dotari office & igiena colectiva si specializata & service si inchirieri echipamente print & productie publicitara indoor si outdoor). Daca esti o persoana matura, activa, sociabila, prezenta vizuala placuta, ai o exprimare cursiva si capacitate de asimilare rapida a informatiilor tehnice referitoare la produsele si serviciile firmei, da-ne un semn, esti binevenit! (Dexteritatea in operarea PC, internet, pachet office, social-media, website, sunt deja cerinte comune). In afara de carnet B, avem o cerinta expresa - studiile medii, superioare sau post-universitare FINALIZATE!. Job-ul (ofertare si consiliere clienti, incasare si dezvoltare protofoliu) si presupune munca de teren si partial office. CASTIGUL este in raport direct cu abilitatile socio-profesionale personale, cunostintele dovedite si rezultatele concrete, in fapt, atitudinea fata de job si nivelul de implicare este masura beneficiului pe care il vei obtine. CINE SUNTEM? SupremOffice suntem prezenti de peste 20 de ani pe piata clujeana cu produse de calitate si activitati complexe, dublate de seriozitatea si grija fata de client. Liniile noastre de bussines (compania 5 in 1) sunt integrate intr-o solutie complexa de servicii si produse de tip "suport" pentru companii si institutii, oferindu-ti un avantaj concurential net, care coroborat cu abilitatile si implicarea de care vei da dovada, iti vor aduce atat siguranta jobului cat si castigul bine-meritat. Trimite CV ul pe sau suna la tel

  • 1

    Candidatul ideal - Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic - Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ; - Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje) - Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; - Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Beneficii: -Venituri motivante, masina si telefon de serviciu -Mediu de lucru profesionist -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei Descrierea companiei MatHaus, magazinul de retail Arabesque, este un brand tanar, aflat in continua expansiune pe piata materialelor de constructii, atat in mediul digital cat si in retailul clasic. Prin magazinul online www.mathaus.ro și cele 7 magazine din țară suntem pregătiți să oferim soluții complete pentru orice tip de proiect, fie ca este o reamenajare de apartament sau constructia unei case de la zero. Suntem o echipa tanara, dinamica si preocupata de gasirea celor mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor prin intermediul tool-urilor sau a noilor modele de business. In spatele nostru se afla experienta grupului Arabesque, de peste 25 ani lider pe piata de distributie a materialelor de constructie, cu peste 3000 de angajati. In fiecare an, compania aloca resurse si energie pentru a dezvolta un mediu de lucru sanatos si performant. Pentru noi este foarte importanta etica profesionala, dorinta de evolutie si munca in echipa. Poti afla mai multe detalii despre noi si grupul din care facem parte din link-urile: https://mathaus.ro/ https://arabesque-distributie.ro/ Daca vrei sa faci performanta, sa iti dezvolti cariera, sa inveti cum se creste un brand la nivel national, la noi este locul potrivit. Te asteptam la interviu! Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • 2

    AGENT VANZARE D2D ABONAMENTE ENERGIE I GAZ Candidatul ideal are experiență în vânzări directe minim 2 luni (D2D, B2B, distribuție, telemarketing, telesales), este orientat în această direcție, are abilități de negociere, este dinamic, comunicativ, integru, prezentabil, timbru vocal plăcut, punctual, serios, optimist. Descrierea jobului -Încheie contractele și răspunde pentru corecta încheiere a contractelor și respectarea procedurilor de lucru; -Ține legătura, consiliază clienții din portofoliul lui; -Urmărește atragerea permanentă de noi clienți; -Urmărește realizarea targetului de vânzări lunar, trimestrial și anual stabilit; -Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții companiei; Ce î i oferim: -Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în func ie de nevoile tale i de disponibilitatea ta; -Traininguri și cursuri specializate, încă din prima zi. -In funcție de capacitate, performanță și personalitatea ta, ai posibilitatea de avansare; -Comision motivant în func ie de rezultatele tale. Dacă: -Ai terminat liceul cerință minimă; -Vrei o carieră atractivă în vânzări; -Tratezi cu entuziasm provocările venite din partea clien ilor și ai dovedit asta într-o experien ă profesională anterioară; -Autocontrolul, stabilitatea emo ională i capacitatea de adaptare a comportamentului sunt atuurile tale; -Sunt binevenite și persoanele aflate la pensie și care doresc să își rotunjească veniturile și să desfășoare o activitate dinamică! Atunci vino să joci în echipa de profesioni ti Pixel Green Energy Door to Door! Trimite-ne CV-ul tău si te contactam.

  • Oras de lucru: Bistrita, Cluj-Napoca, Reghin, Targu Mures, Tarnaveni Industrie: Echipamente / Instrumente / Unelte de lucru Departament: Vanzari B2B - Proiecte / Industrial Obiectivul postului: Companie din domeniul compresoarelor de aer si uneltelor penumatice angajeaza in Cluj: Agent Vanzari / Reprezentant Tehnic Comercial - compresoare de aer si unelte pneumatice Cerințe: - Spirit comercial si ablitati de relationare - Studii medii sau superioare - Afinitate tehnica - Personalitate echilibrata, integra; - orientate catre rezultate si cu spirit de echipa - Abilitati excelente de comunicare si negociere; - Disponibilitate la deplasari (zona CJ, MS, SB, AB) - Permis conducere cat. B Principalele responsabilități: Asteptam de la tine sa: - Vizitezi si sa facilitezi comenzile de la colaboratorii nostri; - Dezvolti relatia cu pertenerii existenti si sa cresti protofoliul de clienti; - Dezvolti gama de produse si sa cresti spatiul de expunere; - Menti permanent legatura cu partenerii, clientii din portofoliu; - Negociezi si sa inchei contractele de vanzare cu clientii; - Oferi expertiza si suport tehnic clientilor; - Supervizezi marfa livrata pe baza comenzii; - Monitorizezi piata si concurenta. Tipologia clientilor: - Productie: Companii unde in procesul de productie folosesc tehnologie pe baza de aer comprimat si unelte pneumatice. - Auto: Garaje si service auto - Medical: Spitale si stomatologii - Zootehnie: Ferme si crescatorii de animale etc. Produse: - Compresoare - Componente si Piese - Porduse pentru Tratare aer comprimat - Accesorii pneumatice - Scule si Pistoale pneumatice - Uleiuri - Tevi si element de imbinare Ofertă: 1. Un pachet salarial atractiv (salariu fix +bonus de performan ă); 2. Posibilitatea de a- i consolida i dezvolta cariera într-un mediu plăcut, dinamic, profesionist i într-o echipă profesionista i motivată; 3. Posibilitatea de dezvoltare profesională i instruire constantă; 4. Ma ină de serviciu. Despre angajator: Partener Persource: Companie din Cluj-Napoca din domeniul compresoarelor de aer si uneltelor penumatice. http://www.hummark.ro/detalii/Agent-Vanzari-Reprezentant-Tehnic-Comercial-compresoare-aer-unelte-penumatice-Cluj-ac-81-140/202

  • Ești interesat de noi oportunități de afaceri? Ești motivat și ambițios și ai abilități antreprenoriale? Ești o persoană muncitoare, perseverentă, orientată spre soluții ? Contactează-ne și vino să faci parte din echipa noastră . De ce să alegi să te alături nouă? - îți oferim acces la tehnologia de top din industrie pentru a vă ajuta să vă eficientizați activitatea de la contact inițial la finalizarea tranzacției. - ne asigurăm că membrii echipei noastre - noi și experimentați - au pregătire, cunoștințe și mentori, astfel încât să poată prospera în cariera lor. - poți să devii propriul tău șef, să câștigi un venit fără limite și să te bucuri de flexibilitatea propriului program. Îți vom arăta cum este posibil acest lucru. Împreună putem face mai mult. Când te alături Keller Williams, te alături unei echipe câștigătoare de profesioniști imobiliari care conduc industria acesta spre înălțimi mai mari.

  • 1

    Crezi că ai atins potențialul maxim în cariera ta? Ai ajuns să câștigi banii pe care îi dorești? Ai toate uneltele, mediul suportiv, lidership-ul care să te ajute să evoluezi în această industrie complexă și fascinantă? Keller Williams este răspunsul tău, dacă ai răspuns negativ la oricare din aceste întrebări. Ești binevenit dacă vrei să duci afacerea ta la un alt nivel , sau ești interesat să începi o carieră în acest domeniu. Te potrivești echipei noastre pentru că: - Ești un antreprenor pasionat - Vrei să lucrezi independent și să deții controlul dezvoltării tale profesionale - Îți dorești să ai succes și lucrezi după standarde morale înalte. - Ai abilități excelente de comunicare și abilitatea de a dezvolta rețele de oameni în jurul tău pentru creșterea afacerii tale. De ce Keller Williams? Pentru ca aici totul este despre TINE. - Iti punem la dispozitie modelul care poate duce la un alt nivel castigul tau. - Lucrezi independent, - Gasesti cele mai bune traininguri si resurse pentru a crea oportunitati, a-ti redefini potentialul si a dezvolta cariera ta. - Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita indeplinirea obiectivelor afacerii tale - Lucrezi alaturi de o echipa energica, entuziasta. Cand alegi Keller Williams, iti unesti fortele cu cea mai dinamica companie imobiliara din lume! Construita de agenti, pentru agenti Keller Williams a fost intotdeauna mai mult decat o agentie imobiliara. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre este agentul.

  • 12

    Agent imobiliar independent - un proiect stabil pe termen lung la RoaImobiliare. Și tu poți deveni agent imobiliar independent (autonom). Ce înseamnă Independent? Înseamnă să te bucuri de tot comisionul tranzacțiilor pe care le realizezi. Da, 100% comisionul este al tău. Înseamnă să lucrezi mai mult de acasă, să nu mai consumi timp și bani pe transport până la birou. Înseamnă să ai mai mult timp pentru ceea ce tu consideri că este important.Înseamnă mai puțin stress și mai multă sănătate. Indiferent dacă acum ai sau nu de lucru, poți începe să îți pregătești drumul pentru a deveni independent. Noi te ajutăm cu toată experiența noastră, cu software online de ultima generație, cu publicitate imobiliară și suport tehnic non-stop. Da, NON-STOP vom fi online, la dispoziția ta. Tu cate ore pe zi muncesti ca sa castigi lunar 1000 euro? Dar 2000 euro? Lucreaza cu RoaImobiliare. Pentru detalii trimite CV cu fotografie si Scrisoare de intentie la roawdb @ gmail.com . Nu tratam aplicatiile superficiale!

  • Angajam agent vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: [Email hidden]

  • Căutăm să recrutăm Reprezentant vânzări transport maritim și aerian pentru o companie de top în domeniul logisticii. Aria de acoperire este toată țara, cu accent pe zona Transilvaniei. Descrierea job-ului: Identificarea oportunităților de colaborare cu potențialii clienți Promovarea serviciilor de transport aerian și maritim, dar și a serviciilor de logistică către clienți Stabilirea contactului direct cu clienții, identificarea nevoilor lor și propunerea soluțiilor benefice Menținerea legăturii cu clienții și fidelizarea acestora Gestionarea proceselor de vânzare și realizarea obiectivelor de vânzare Identificarea oportunităților de îmbunătățire și implementare a soluțiilor Coordonarea și participarea activă în proiectele desfășurate de departament Candidatul ideal: Experiență anterioară în domeniul vânzării și promovării de servicii e un avantaj partea de transport și logistică în domeniul maritim și aerian Studii medii/superioare absolvite Pasiune pentru transport și logistică Abilități de comunicare și negociere Atitudine profesionistă, demonstrată prin modul de comunicare, ținută și comportament în relația cu clientul Seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional Permis de conducere - cat. B și disponibilitate de deplasare pe teren Flexibilitate pentru locul de muncă (muncă de acasă/din mașină) Se oferă: Pachet salarial avantajos Mașină de servici și laptop Contract pe perioadă nedeterminată Oportunitatea de dezvoltare Un mediu de lucru plăcut

  • Descriere Gica Import Export Italia. SC GICA IMPORT EXPORT ITALIA este fondată în anul 1996 având ca domeniu de activitate comercializarea de compresoare, sisteme de tratare a aerului, unelte pneumatice, proiectarea si executarea de instalatii aer comprimat, componente hidraulice. Societate Comerciala Gica Import Export Italia angajeaza: Mecanic Intretinere si Reparatii sau Lacatus Mecanic Intretinere si Reparatii utilaje pt Punctul de lucru din Cluj. Cerinte: Studii medii Capacitate de lucru in echipa Seriozitate si corectitudine Permis de conducere Beneficii: Pachet salarial atractiv in functie de performanta Tichete de masa,

  • Devino un agent imobiliar d succes! Ce cautam la urmatorul consultant imobiliar in echipa Kaliop ? Foarte bune abilitati de ascultare, comunicare si negociere Proactiv, organizat si responsabil Perseverent in urmarirea si atingerea unui scop Dedicare in respectarea sarcinilor de serviciu Placere autentica de a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii Nevoia de a fi la curent cu ultimele noutati de pe piata imobiliara Engleza nivel mediu Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul Permis de conducere Dispus sa se implice 100% Ce vei face in rolul de Consultant Imobiliar in echipa Kaliop ? Iti vei putea pune amprenta personala in intelegerea nevoilor, consilierea si comunicarea cu clientii, depasindu-le asteptarile si facandu-i sa isi doreasca sa revina si sa te recomande; Vei prospecta pro-activ piata imobiliara Vei dezvolta portofoliul de proprietati imobiliare Vei promova proprietatiile din portofoliul tau Organizezi vizionari la proprietatiile de interes pentru clienti si cumparatori Dezvolti relatia cu clientii pe termen lung Vei face analize si strategii de identificare a proprietatiilor pentru clienti Vei face analize si strategii de vanzari si vei completa rapoarte regulate; Vei avea o varietate de activitati aditionale, de la generare si completare de documente contractuale si acte, pana negocieri, suport si sprijin pentru inchiderea tranzactiei; Cum iti rasplatim munca ? Un pachet compus din: Comisioane atractive si bonusuri lunare, in functie de realizari Traininguri și oportunitati de formare Oportunitati de dezvoltare în echipa și o cariera solida în vanzari Posibilitatea de a avansa pe postul de Manager de Departament sau Manager de Agentie Daca te-am convins si crezi ca acest domeniu se regaseste printre prioritatiile tale si iti doresti sa te dezvolti profesional in domeniul imobiliar, trimite-ne acum CV-ul tau pe adresa sau te asteptam la sediul nostru din str. Dorobantilor nr.69, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp pentru a stabili primul interviu,pentru a ne cunoaste.

  • RE/Max Grup de Lux cauta coechipieri pentru echipa de vanzari! Persoana dinamica si independenta, cu spirit antreprenorial care sa activeze in piața de tranzacții imobiliare din Cluj, dornica sa lucreze intr-un mediu flexibil, cu orar flexibil, venituri pe măsura eforturilor. Oferim suport si stabilitate. Candidatul va trebui sa: - Învețe si sa cunoască piața imobiliara din Cluj - Întocmească fisa proprietatii dupa vizionare și fotografiere a proprietăților; - Sa califice clientii care vor vizita proprietatea; - Sa negocieze cele mai bune conditii si cel mai bun pret pentru clientul sau; - Sa colaboreze cu alți agenți din RE/MAX, si/sau din pia - Sa participarea la negocieri, sa asiste clienții pe parcursul si la finalizarea tranzacțiilor; Daca ai: - Experiență de minimum 1-2 ani in imobiliare, vânzări sau asigurări; - Studii superioare; - Cunoștințe de folosirea internetului și calculatorului; - MS Office nivel avansat; - Bun/ă negociator/oare, ambițios/ă și dornic/ă să acumuleze cunoștințe noi despre sectorul imobiliar; - Proactiv/ă și independent/ă. Plusuri: - Limba engleză sau altă limbă străină la un nivel mediu sau avansat; - Cunoștințe de marketing online; - Experiență în instituții financiar/ bancare sau pozitii similare; Poti deveni: Antreprenor parte a unei retete de afaceri cu vechime de 47 ani sub umbrela celei mai mari francize de servicii imobiliare din lume, având mai mult de 137.000 de agenți la nivel global și peste 600 agenti in Romania . Iti oferim: - Participare la veniturile companiei (50/50); - Suport si dezvoltarea continuă după un model consacrat; - Educație continua, riguroasă, eficientă și structurată - prin cursuri specializate oferite de Academia RE/MAX online, live și pe platforma de e-learing; - Echipa dinamică și gata să îți ofere suportul necesar pe teren; RE/MAX Grup de Lux este o companie de servicii imobiliare fondată în 1995 la Cluj si franchizat RE/MAX din 2006. RE/MAX Holdings Inc. ((simbol NYSE: RMAX) este cea mai mare franciza imobiliara din lume, prezentă în +110 țări, cu experiență de 47 ani si venituri din comisioane de 280 milioane de dolari pe an!

  • 10

    Angajăm Agent de Vânzări în domeniul distribuției de birotică și papetărie. Detalii la 0749 077 918.

  • Centrul de Calcul SA, furnizor de servicii de certificare digitala (semnatura electronica), cauta un nou membru in echipa din Cluj Napoca, pentru postul de agent de vanzari. Candidatul ideal trebuie sa dispuna de: -cunostinte de operare a PC-ului -orientare catre client si capacitatea de a atinge obiectivele impuse -abilitati de comunicare, relationare, prezentare si negociere -initiativa si dorinta de progres, dezvoltare si autodepasire -constituie un avantaj permisul de conducere si autoturism propriu

  • Reprezentant Vanzari Moldova Nord: Botosani, Neamt , Iasi , Bacau, Vaslui, Vrancea, Galati, Tulcea Obiectivul postului: In verederea dezvoltarii pietei din Romania in partea de Moldova cautam coleg din zona. Piata de interes este alcatuita din fermieri, crescatori de animale, magazine specializate. Partenerul Hummark este o companie cu capital romanesc care activeaza in domeniul comertului cu echipamente zootehnice. Cerințe: - Disponibilitate la delegatii in regiunea de Moldova Nord (3 - 4 zile pe saptamana). - Are cunostinte in domeniul zootehnic si/sau veterinar studii in domeniu (veterinar) avantaj. - Are experienta in vanzari directe si/sau B2B cel putin 2 ani in domeniul zootehnic, relationare cu crescatori de animale, ferme. - Ii place domeniul zootehnic si interesat de echipamente. - Are o personalitate dinamica, flexibila si adaptabila. - Este orientat spre solutionarea problemelor si atingerea obiectivelor. - Are bune abilitati de comunicare interactiva, relationare si finalizarea vanzarii. - Dovedeste autocontrol, incredere in sine, optimism, imaginatie, entuziasm, perseverenta, initiativa. Principalele responsabilități: - Identificarea potentialilor clienti, crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti, mentinerea legaturii cu acestia. - Stabilirea vizitelor la clienti. - Satisfacerea nevoilor clientilor prin implementarea strategiilor de vanzare si negocierea conditiilor de vanzare. - Promovarea si vanzarea gamei de produse specifice fermelor si gospodariilor. - Analiza pietei si a concurentei din zona arondata Ofertă: - Relatii de munca de lunga durata. - Masina de serviciu, telefon, laptop. - Salariu fix + comision din vanzari. Despre angajator: Partenerul Hummark este o companie dinamica, in crestre, care ofera oportunitati de dezvoltare profesionala si castigarea experientei coninue in domeniul commercial al echipamentelor de zootehnie si cresterea animalelor.

  • Salveaza cautarea