Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Cluj Cluj-Napoca Doar munca in strainatate Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Remote Telemarketer Position Available Competitive Salary and Commission!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone sales and marketing market information, primarily in the Romanian market. Previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone sales with companies according to provided guidelines. Accurately record and document sales activities using our online system. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Previous experience in a call center or sales environment is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a commission system based on sales performance. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • 1

    C&M Jeler angajeaza Agent telesales

    C&M Jeler angajeaza Agent telesales, la birou Candidatul Ideal: - persoana serioasa, dinamica, sociabila , perseverenta, in continua orientare catre rezultate; - capacitatea de invatare si adaptare rapida; - bune abilitati de comunicare si abordare dinamica, atat verbal cat si scris; - putere de convingere, abilitatea de a prioritiza si buna organizare; - dornic a sa interactioneze cu clientii, sa creeze, mentina si imbunatateasca permanent legatura cu acestia, atat din portofoliul existent, cat si nou abordati; - rabdarea, intelegerea si capacitatea de ascultare activa reprezinta un mare plus, astfel incat se asigura ca ofera conform nevoii clientului; - abilitatea d a solutiona cu claritate si calmitate diversele situatii neprevazute, dificile, sau provocatoare; - abilitatea de lucru pe calculator. Descrierea jobului: - intelegerea si cunoasterea produselor companiei; - urmarirea targetelor de vanzare vs. rezultate; - promovarea companiei, si a produselor pe care le comercializam catre clienti, prin telefon (atat initierea cat si preluarea apelurilor catre de la clienti); - inregistrarea transmiterea comenzilor in sistemele interne de lucru; - ofera suport post-vanzare si se asigura de mentinerea relatiei cu clientii; - ofera raspunsuri profesioniste si specifice la solicitarile, si chiar neclaritatile clientilor; - identificarea celor mai potrivite produse pentru client, precum si promovarea altor produse complementare; - identificarea, abordarea si activarea de noi clienti. Beneficii: - salariu fix, plus bonusuri din vanzari; - trainig initial si continuu; - posibilitate de dezvoltare profesionala. Informatii suplimentare: - apelurile sunt in limba romana; - programul de lucru se desfasoara de la birou remote, in intervalul 8:30 - 17:00, de L-V; - echipament si instrumente de lucru oferite: telefon si laptop. Cu o traditie de 20 ani, C&M Jeler dezvolta afacerile din domeniul auto si industrial prin gamele de produse inovative, prin demonstratii tehnice si training-uri specializate, precum si prin intelegerea provocarilor pietei si timpului. Suntem o companie cu prezenta nationala si dezvoltam parteneriate win-win cu clientii partenerii nostri. In C&M Jeler profesionalismul, spiritul antreprenorial si cultura bazata pe valori sunt cheia succesului nostru. Cea mai importanta investitie este in echipa noastra de campioni. Te invitam sa fii parte a succesului nostru ! Te asteptam in echipa C&M Jeler!

  • Reprezentant Relatii Clienti - limba Italiana

    Suntem în căutare de noi colegi pentru postul de Reprezentant Suport Clienți, vorbitori de italiană în cadrul unei cunoscute companii internaționale. Ne dorim alături persoane care dețin: - Bune abilități de comunicare în limba italiană (vorbit și scris); - Atitudine pozitivă și inițiativă; - Competențe de utilizare PC. Responsabilități: - Preluarea solicitărilor din partea clienților prin telefon; - Comunicarea eficientă și soluționarea corectă a solicitărilor clienților; - Fidelizarea clienților prin crearea unei experiențe pozitive. Beneficii: - Salariu atractiv; - Bonus de performanță; - Tichete de masă. Dacă îți dorești un job dinamic, într-un mediu plăcut, hai să ne cunoaștem! Ne poți contacta la numărul de telefon sau ne poți trimite CV-ul la adresa .

  • 2

    Remote Telephone Interviewer Opportunity: Work from Home!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone interviews with companies, primarily in the Romanian market. Proficiency in Swedish is highly desirable, and previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone interviews with companies according to provided guidelines. Accurately record and document responses using our online interview program. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Proficiency in Swedish is highly desirable. Previous experience in a call center is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a bonus system that allows for bonuses up to 4000 RON month once we are fully operational. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • ANGAJĂM! Customer Service cu limba Croată

    Căutăm persoane fluent în limba croată pentru partenerul nostru care oferă servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO - Business Process Outsourcing). Compania are o experiență de piață începând din 2010 și este specializată în mai multe industrii diferite. Locație: Cluj-Napoca, full-time, on-site Responsabilități: Revizuirea și adnotarea datelor furnizate; Asigurarea exactității și consistenței datelor (prin sistem de tichete); Identificarea și rezolvarea discrepanțelor datelor; Colaborarea cu membrii echipei; Respectarea termenelor limită ale proiectelor; Furnizarea de feedback; Menținerea confidențialității și securității datelor sensibile; Colectarea și analizarea feedback-ului clienților pentru eficentizarea experienței generale a clienților. Cerințe: Cunoștințe avansate de limba croată; Nivel intermediar de limba engleză; Cunoștințe de operare pe calculator; Abilități bune de comunicare și relaționare. Beneficii: Bonus de relocare Bonuri de masă in valoare de 30 de lei Bonus de performanță Training-uri plătite și posibilitate de avansare internă Abonament medical privat Acces la 7card Dacă te consideri o persoană dinamică, organizată și cu excelente abilități de comunicare, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi telefonic la numărul: .

  • Recrutam Agent Vanzari D2d

    RECRUTĂM AGENT VÂNZĂRI recrutează agenți vânzări pentru promovarea și vânzarea serviciilor de internet, televiziune, telefonie fixă, în sistem Door-to-Door (din ușa în ușa). Oferim: - program flexibil (în cea de a 2-a parte a zilei, muncă efectivă în teren 4 ore); - salariu fix 2087 lei+ bonuri de masă 500 lei+ comision din vânzări+ bonusuri de performanță și de vechime; - instruire la locul de muncă. Căutăm persoane sociabile, serioase, organizate ,dornice de câștig și afirmare. EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI NU ESTE OBLIGATORIE, DAR CONSTITUE AVANTAJ. Pentru informații: , CV-urile se vor trimite pe adresa de mail:

  • 2

    Angajăm Agent Imobiliar în Cluj Napoca

    Te consideri o persoană ambițioasă, care poate intra în discuții cu orice tipologie și care are abilitatea de a negocia și convinge persoana din fața ta? Te-ai gândit cum ar fi să fi propriul tău șef și să ai un venit care depinde doar de rezultatele tale? Atunci nu mai pierde timpul și alătură-te echipei Edil Imobiliare, unde vei avea șansa să îți clădești o carieră de viitor și un brand personal. Ce responsabilități vei avea? - să identifici clienți și imobile noi pentru a fi introduse în baza de date - promovarea imobiliară a ofertelor din portofoliul personal și al firmei - consultarea clienților pe întreg parcursul tranzacției imobiliare - vizionarea pe teren a proprietăților cu și fără client - finalizarea cu brio a tranzacților Ce vei primi în schimbul devotamentului tău? - acces la o bază de date vastă de clienți și proprietăți - training-uri și cursuri de specialitate gratuite - suport din partea colegilor și a conducerii - venituri în funcție de performanță - laptop și mobil de serviciu Aplică acum la job-ul oferit de noi, iar noi îți vom deschide calea spre o carieră de succes în imobiliare! Edil Imobiliare este dedicat trup și suflet reușitei tale!

  • 2

    Global Plast Business angajeaza agent vanzari zona Cluj

    Candidatul Ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca o cariera intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera. Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri; Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti alocat; Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari. Pachet de beneficii oferit: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu dinamic, motivant; Bonusuri stimulative, in functie de realizari; Tichete de masa; Program L-V: 8:30-17:30; Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate; Masina de serviciu; Telefon de serviciu; Tableta. Descrierea companiei Global Plast s-a înființat în anul 2003, operează la nivel național și regional prin 6 depozite cu o suprafață totală de peste 15.000 mp, o echipă de peste 200 de angajați și are un portofoliu de aproximativ 3000 de articole. Printre acestea se numară mărcile proprii Zorex, Alabala și Papelino popularizate pe site-ul nostru Gospodar.Shop Tot din anul 2003 am dezvoltat și activitatea de export, produsele noastre fiind deja recunoscute în peste 20 țări din Europa. In 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 26 milioane de euro, în creștere față de anul precedent, cifră realizată împreună cu cei peste 4000 de clienți (inclusiv toate lanțurile de hypermarket și supermarket prezente în România).

  • 3

    Agent Turism | Cluj

    - Studii superioare - specializarea turism reprezintă un avantaj; - Experiență minim 1 an în vanzari; - Limba engleză nivel mediu avansat; - Cunoștințe generale despre turism; - Bune abilități de vânzare și orientare către atragerea de noi clienți; - Persoană îndreptată către comunicare și planificare; - Cunoștințe foarte bune de operare PC și utilizare internet;

  • 8

    Media Credit srl cauta Partener/Colaborator

    Media Credit srl cauta partener/colaborator sau partenera/colaboratoara pentru dezvoltare firma de brokeraj in domeniu financiar, credit ipotecar si de nevoie persoanala. Media Credit srl are experienta de mai mult 20 ani de zile total preluata in Italia. Compani doreste sa pornesc din o singur sediu si de acolo deschidere mai multe sedii in diferite orase din tara. Media Credit srl are contracte de colaborare cu multe bancii pentru aprovijonarea comisionilor. Prin aceste contracte Compania ofera toate tipurii de credite ipotecar, credite pentru prima casa si credite pentru nevoia personala. Pentru inceput Media Credit srl cauta o persoana care doreste sa obtine rezultate in domeniu bancar cu sau fara experiente in domeniu financiar important sa aibe multa vointa de ajunje cit mai repede a la numit rezultate in terminii de clientii si castigul. Sa garanteaza cursuri de traning. Sa garanteaza crestere economic si eventual de deveni partener pe biroul proprie. Sa garantez cele mai inailte comision ca sa ofera in piata. Sa cere si sa ofera seriozitate maxima. Pentru mai multe informatii raspundeti prin mesaj si lasati numele si numerul de telefon, in cel mai scurt timp vor fii contactat.

  • Consilier de Vanzare Dej-Gherla (birotica, print, advertising, promotionale, igiena, imbracaminte)

    Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu alte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 4

    Cautam colaboratori in servicii imobiliare

    Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.

  • 4

    Operator Vanzari de acasa

    Suntem in cautarea unui operator de vanzari pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din confortul casei sale. Acest rol implica interactiunea cu clientii nostri, promovarea produselor si serviciilor noastre si finalizarea vanzarilor. Responsabilitati: -Abordarea si consilierea clientilor prin telefon sau online -Promovarea produselor si serviciilor noastre -Finalizarea vanzarilor si gestionarea comenzilor Cerinte: -Abilitati excelente de comunicare -Orientare catre client si atentie la detalii -Capacitate de organizare si gestionare a timpului -Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj Daca esti o persoana entuziasta, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi de acasa, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie trimitandu-ne CV-ul tau la adresa de email mentionata mai jos. sau Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi:

  • 3

    Consilieri de Vanzare SupremGrup (birotica, print, advertising, promotionale, igiena, imbracaminte)

    Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 1

    Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!

    Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !

  • 1

    Magazin Duty Free Experience - Angajeaza consultant vanzari

    Cautam coleg/a pentru a ocupa postul Consultant Vanzari in cadrul unui magazin ce comercializeaza produse de parfumerie. Daca esti inzestrat cu urmatoare calitati : - Pasiune pentru parfumerie - Punctualitate - Esti o persoana organizata si responsabila - Esti o persoana comunicativa Te asteptam cu mare drag la o intalnire Iti punem la dispozitie : - Salariu atractiv - Contract de munca - Mediu de lucru placut - Pregatire tangentiala continuua - Program de lucru permisiv Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la nr. sau puteti trimite cv-urile dvs la adresa

  • 6

    Angajam Agent Vanzari si Mecanic Compresoare

    Buna ziua ! Noi suntem o firma mica din Cluj-Napoca numita ABACOMP CLUJ SRL dar cu un potential promitator si dorim sa ne marim echipa ! Daca esti o persoana sociabila, dornic de a invata lucruri noi, responsabil si punctual atunci esti canditatul potrivit ! Toate acestea fiind spuse noi suntem in cautare de : Mecanic compresoare: Cu sau fara experienta insa experienta in domeniu reprezinta un avantaj ! Obligatoriu permis conducere cat B. Agent Vanzari Reprezentat Vanzari in showroom Cu sau fara experienta insa experienta in domeniu reprezinta un avantaj ! Agent Vanzari teren Cu sau fara experienta insa experienta in domeniu reprezinta un avantaj ! Obligatoriu permis conducere cat B. Ce oferim ? Este o intrebare destul de simpla, noi oferim : Training la locul de munca. Un pachet salariat motivational Tichete de masa in valoare de 30 lei Un mediu placut cu o echipa dinamica Un program de lucru fix de la 08:00-16:00 de luni pana vineri weekendurile fiind libere Daca esti interesat atunci asteptam CV-ul tau pe adresa de email kari @ abacomp. ro sau office @ abacomp. ro Sau puteti sa va prezentati in showroom-ul nostru de pe strada Paris numarul 108 cu CV-ul dumneavoastra. Sau ne puteti contacta la numarul de telefon

  • Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!

    Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate ! P

  • Angajăm Consultant Produs

    Suntem în căutare de noi colegi dedicați care să se alăture echipei de vânzări, în cadrul unei importante companii din industria energetică. Principalele valori după care ne ghidăm activitatea sunt: Colaboarea, Empatia, Calitatea, Impactul Pozitiv. Ne dorim alături persoane care dețin: - Bune abilități de prezentare și negociere; - Spirit antreprenorial și motivare puternică; - Inițiativă și implicare în atingerea rezultatelor; - Experiența în relația cu clienții reprezintă un avantaj; - Cunoștințe utilizare PC: MS Office, Outlook; - Pasiune pentru tehnologie și sustenabilitate. Responsabilități: - Promovarea și oferirea de consultanță către clienți privind gama de produse și servicii; - Înțelegerea nevoilor și cerințelor clientului pentru a oferi produsele sau soluțiile potrivite; - Promovarea canalelor de interacțiune online (Live Chat, E-mail, Myline, IVR) către clienții care accestează magazinul; - Educarea clienților cu privire la eficiența energetică și impactul pozitiv al soluțiilor durabile asupra mediului. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masă; - Bonus din vânzări; - Asigurare medicală privată; - Primă de vacanță; - Prime ocazionale; - Oportunități de dezvoltare.

  • Agent vânzări

    Societate comerciala cu domeniul de activitate în distribuția produselor de papetărie, birotica și curățenie angajează agent vânzări. Candidatul ideal: Experiența de lucru în vânzări. Experienta intr-o societate similara. Abilității de comunicare, prezentare, de organizare și o atitudine pozitivă. Seriozitate si raspundere pentru activitatile asumate. Permis de conducere cat. B. Disponibilitatea pentru munca de teren Descrierea jobului: Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru potențiali clienți si cei existenți. Participa activ la implementarea strategiei de vânzări. Realizeaza targetul de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei Prospecteaza în permanență piața in ved rea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piața a produselor și serviciilor. Intocmeste corect oferte si incheie contracte. Angajare conform normelor in vigoare Pachet salarial bazat pe un salariu fix plus comision din vânzări sau contract de colaborare. Mașina de serviciu, telefon. Program de lucru 8 ore zi luni - vineri Asteptam cv-uri la adresa:

Categorii

Locuri de munca

Județe

Cluj

Localități

Cluj-napoca
Salvează căutarea