Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal • Studii superioare finalizate in domeniul tehnic; • Experienta relevanta in domeniul vanzarii de piese auto, accesorii, distributie carburanti; • Abilitatea de a dezvolta portofoliul de clienti cheie; • Orientat spre obiective, cu bune abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte avansate de limba engleza; • Competente de utilizare a programelor MS Office de nivel avansat, SAP (constituie un avantaj); • Disponibilitate la deplasari - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului • Mentine si dezvolta relatiile cu clientii cheie existenti si potentiali din zona alocata precum si identifica noi oportunitati de afaceri; • Prezinta si promoveaza solutiile si serviciile oferite de companie; • Asigura negocierea si incheierea de contracte comerciale, precum si prin identificarea segmentelor targetate de piata; • Elaboreaza rapoarte, analize, propunand solutii de imbunatatire eficientei in vanzari; • Intreprinde activitati de monitorizare a concurentei si propune strategii de diferentiere; • Se preocupa de realizarea indicatorilor programati, urmarirea si atingerea targetului de vanzari; • Se preocupa de consolidarea unei imagini puternice de firma prin atingerea unui nivel maxim de satisfactie al clientilor cheie bazat pe relatii de colaborare pe termen lung. • Zonele in care se va desfasura activitatea in cadrul jobului sunt: AR, TM, HD, SB, VL, AG, DJ, MH. Beneficii: Oferim un mediu stimulativ de lucru cu oportunitati de invatare si dezvoltare. Oferim toate resursele necesare indeplinirii obiectivelor stabilite (masina, telefon, tableta, instruire, consultanta, campanii). Oferim pachet salarial in functie de reusite si implicare. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 24 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Segani Glass Sibiu angajeaza pentru showroom din Sibiu str. Calea Surii Mici 39, persoana care a lucrat in prezentare sau vanzari termopane, cu simt tehnic, ptr. prezentare, ofertare si lansare in productie de compartimentari interioare, cabine de dus, pereti si balustrazi din sticla securizata. Program de lucru 8 ore/zi de luni pana vineri in conditii de lucru excelente si un colectiv agreabil.

  • Esti in cautarea unui #job si iti place sa vinzi? Hai in #echipa noastra! Cautam Sales representative la Metropolitan Beauty Academy pentru sediul din #Sibiu. Ce te-ar face potrivit/a pentru acest job? - esti pasionat/a de #beauty (coafor, mani-pedi, make-up, cosmetica); - esti ingrijit/a si la curent cu ultimele tendinte in domeniu; - produsele tale de ingrijire nu incap pe un singur raft; - esti vorbareata si iti place sa oferi solutii; -prietenii iti spun ca ii convingi tot timpul sa faca cate ceva; -esti ambitioasa; - ai experienta in vanzari si intelegi dinamica si procesele din domeniu; - iti doresti sa cunosti oameni noi; - te simti confortabil sa lucrezi la calculator; - iti place sa sofezi. Ce beneficii ai daca lucrezi cu noi? -program luni-vineri, full time; -salariu fix+bonusuri motivante in functie de performanta ta; -ai autonomie in modalitatea de lucru atata timp cat sarcinile sunt indeplinite; -mediu de lucru placut si feminin, colegi faini si atmosfera primitoare; -vei face parte dintr-un business in plina crestere cu sedii in Sibiu, Cluj Napoca, Timisoara, Brasov, Targu Mures, Arad si Oradea. -oportunitati de crestere in functie de prestatia ta. Care vor fi reponsabilitatile tale? - vei prezenta si promova direct produsele prin oferirea de argumente solide potentialilor clienti; - vei oferi solutii complete tuturor clientilor; - vei prospecta in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii vanzarilor; - vei mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; - vei intocmi rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti; - vei incasa si vei urmari incasarea comenzilor; - vei intocmi facturi de vanzare si chitante; - vei introduce facturi; - vei primi si trimite colete. Suna tentant? Asteptam CV-ul tau pe adresa ! Echipa te asteapta!

  • Firma Italiana cauta persoane vorbitoare de limba italiana pentru jobul ca Reprezentant vânzări în Italia .Pentru mai multe detalii va rog sa contactați numărul de telefon din anunț . 0740906761- Daniela

  • Welhome cauta un coleg harnic si responsabil pentru functia de Agent Imobiliar. Acest job e potrivit pentru tine daca: • esti pozitiv, amabil si ai bune abilitati de comunicare • capabil de a invata lucruri noi • ai capacitatea de a-ti organiza bine sarcinile • esti punctual si ai grijă să respecţi mereu termenele comunicate clienţilor • ai foarte bune abilitati de negociere • demonstrezi perseverență și știi să gestionezi situații neprevăzute • vrei o cariera, nu doar un simplu job • vrei sa ai independenta financiara Ce oferim? • oportunitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business • telefon, laptop, bani de benzina si toata infrastructura de a creste profesional • salariu fix şi bonusuri în funcţie de performanţă • traininguri şi cursuri pentru dezvoltare personală şi profesională Asteptam Cv-urile dvs la adresa office welhome ro

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • Ne marim echipa de Consultanti Vanzari la Sibiu! Cerinte: - minim 8 clase/ studii medii - experienta pe un post similar constituie avantaj, dar nu e eliminatorie - disponibilitate 2 schimburi + 2 weekenduri/luna - amabilitate Rolul de Consultant Vanzari inseamna intampinarea clientilor, cunoasterea produselor vandute, ajutare/ asistare client pentru gasirea celor mai potrivite produse cautate. Oferim: - program de lucru flexibil, tinem cont de nevoile tale :) - salariu atractiv stabilit in urma interviului - tichete de masa de 15 lei - bonusuri in functie de performanta - posibilitatea de avansare

  • Candidatul ideal * Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client * Buna intelegere a comertului traditional si modern * Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate * Abilitati de identificare si evaluare a locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine Specialist in vanzari de tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani) * Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor * Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren * Cunoştinţe de operare MS Office si de limba angleza * Permis de conducere categoria B Specific Clienti Revanzatori: Cunostinte despre franciza - reprezintă un avantaj Experienta in deschiderea de noi magazine Descrierea jobului * Îndeplineşte planul de vânzări in teritoriul alocat * Efectueaza vizite zilnice la clienti, conform rutelor planificate * Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi * Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi * Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar * Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client * Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta Specific Clienti Revanzatori: Asigura suport pentru deschiderea magazinelor in regim de francize

  • Companie multinationala partenera enel, angajeaza: - Agenti teren ( D2D ) pentru furnizarea contractelor de energie electrica si gaze naturale Pentri zona: SIBIU - SALARIU FIX INCEPAND DE LA 1800 LEI - BONUSURI LUNARE IN FUNCTIE DE REALIZARI CONTACT: 0738 572 858

  • Sc April 91 angajeaza lucrator gestionar pentru magazin vopsele auto in Sibiu str. Abatorului nr.8( fosta locatie Emilian) si agent vanzari ,departamentul constructii. Informatii la tel.0799/207718 pentru magazin Informatii tel.0733/685503 pentru agent

  • CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/diplomă de BAC; - Spirit de initiativă și capacitatea de a lucra în echipă; - Experientă anterioară în vânzări constituie un avantaj; BENEFICII: - Suport pentru autorizarea/ agent de asigurare/ obtinere cod RAF; - Finantare a 24 luni de activitate; - Grilă de comisioane progresive; - Training-uri gratuite; - Program flexibil. Date contact: 0757 661 595 bianca.avramut@yahoo.ro

  • Angajăm pentru poziția de Consilier Financiar într-o corporație cu o vechime de aproape două secole. Investim în fiecare angajat prin oferirea de training-uri, one to one cu managerii ori de câte ori e nevoie și o echipă profesionistă care ajută la fiecare pas. Descrierea jobului conține prospectare, management-ul portofoliului de clienți și renegocierea contractelor la anumite termene, meetinguri și sesiuni de informare. Dacă știi despre tine că: ești o persoană motivată, cu dicție bună și proprietatea cuvintelor, punctuală și vrei să lucrezi într-un mediu dinamic atunci vrem să te întâlnim! Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare pot reprezenta un avantaj. Studiile nu trebuie să fie pe domeniul financiar dar se preferă o persoană specializată în economie sau drept.

  • Cine suntem: Companie din Sibiu, cu o experienta totala de peste 20 de ani in domeniu. Distribuitor autorizat de electrica/electronica industriala si automatizari industriale. Ce vrem sa faci: Sa vinzi produsele societatii catre clientii alocati. Sa asiguri conditii optime de vanzare pentru produsele societatii. - gestionarea clientilor alocati - dezvoltarea portofoliului de clienti - identificarea potentialilor clienti Cam cum te vedem noi: - Cu sau fara experienta in domeniul vanzarilor - Comunicare foarte buna - Limba straina Engleza sau Germana - Dinamism si initiativa in actiuni - Permis conducere cat B Ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, linstit, in care putem sa ne dezvoltam impreuna Suport in vanzari si tehnic Traininguri de specialitate Salarizare corecta Bonusare lunara Bonuri de masa Laptop si telefon

  • Cerinte: -permis categoria B (min. 2 ani experienta); -experienta in domeniul vanzarilor, de preferat domeniul alimentar; -bune abilitati de comunicare si negociere; -putere de convingere, rabdare, orientare in functie de tipologia clientilor. Responsabilitati / Realizari -realizarea targhetelor privind volumul/valoarea vanzarilor si targhetelor in zona alocata, promovand imaginea si standardele impuse; -predarea marfurilor transportate catre magazinele partenere; -dezvolta zona alocata prin mentinerea clientilor vechi si identificarea clientilor noi. Se oferta: -Program de lucru: (09:00-17:00); -Pachet salarial: parte fixa+tichete de masa; -Se acorda prime de sarbatori (Paste/Craciun); -Comisioane din vanzari. Pentru mai multe informatii ne puteti apela la 758100910 / 727396667

  • Te intereseaza sa te dezvolti in cadrul unui departament de vanzari? Echipa Telekom te ajuta sa te specializezi in domeniul vanzarilor! Ce presupune postul: - Vanzarea de servicii de telecomunicatii pe teren; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul. Te vom rasplati cu: - Salariu cu mult peste medie construit din 3 parti: salariu fix + comisioane + bonusuri; - Asigurare medicala – servicii medicale furnizate de reteaua privata de sanatate Regina Maria; - Multiple posibilitati de avansare prin performanta intr-o companie multinationala; - Tableta, cartela SIM, acces la orice informatie legata de ofertele in curs. *Experienta in domeniu nu este obligatorie

  • Oferta valabila pana pe 15 august 2019 - se cauta 5 persoane cu varsta maxima de 40 de ani. Salariu - 3000 RON Persoanele interesate sunt rugate sa trimita urmatoarele documente la adresa noastra de email - brokervacantstrainatate()gmail.com - CV - COPIE ACT DE IDENTITATE IN FORMAT PDF ( COPIE SCANATA NU POZE ) - COPIE PERMIS SAU ALTE DOCUMENTE - RECOMANDARE ( DACA ESTE CAZUL )

  • Salveaza cautarea