Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Consultant vânzări magazin de haine

    Suntem în căutarea unui consultant vânzări (fata) într-un magazin de haine și accesorii din Centrul Comercial Kapa. Oferim: Salariu atractiv. Program de lucru flexibil. Cerințe: Persoană sociabilă, comunicativa și cu inițiativă cu vârsta 25-50 ani, ( experienta constituie un avantaj). Pentru mai multe detalii sunați la numărul de tel: .

  • 1

    Angajam reprezentant vanzari part-time full-time

    Căutăm Tineri și Studenți Motivați! Descriere: Suntem în căutarea unor tineri entuziaști și studenți dornici să se alăture echipei noastre în vânzarea de produse de curățenie. Avem poziții disponibile atât part-time, cât și full-time, oferind flexibilitate în program pentru a se potrivi nevoilor tale academice sau personale. Responsabilități: Prezentarea și promovarea produselor de curățenie într-un mod profesionist și prietenos. Consilierea clienților în alegerea celor mai potrivite produse pentru nevoile lor. Menținerea curățeniei și a organizării în zona de lucru. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Atitudine pozitivă și orientată către rezultate. Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi autonom. Disponibilitatea de a lucra în weekenduri sau în timpul săptămânii, conform programului agreat. Beneficii: Oportunitatea de a câștiga comisioane atractive în funcție de performanță. Mediu de lucru dinamic și plăcut, într-o echipă prietenoasă și colaborativă. Dacă ești un tânăr entuziast în căutarea unei oportunități de a-ți câștiga proprii bani și de a te dezvolta profesional, trimite-ne mesaj-ul tău pe WhatsApp sau suna la numarul de telefon ,

  • 3

    Media Credit srl cauta 5 leader

    Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti un CV pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!

  • 2

    Agent vanzari Timisoara

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Asteptam CV-ul dvs, pe whatsap din anunt, programarile la interviu se fac doar daca trimiteti CV-ul. In cazul in care conducerea firmei va gasi potrivite aptitudinile si experienta dvs, cu siguranta noi va vom contacta!

  • 23

    Job part-time full-time - Domeniu Financiar

    Suntem in cautarea unor persoane ambitioase, comunicative si cu dorinta de a se autodepasi. Daca doresti sa iti creezi un venit suplimentar, esti atras de domeniul financiar, ai dorinta de a invata mai multe despre acesta si vrei sa faci parte dintr-un mediu prietenos, inconjurat numai de persoane tinere si pline de energie, te asteptam in echipa noastra. Experienta nu este necesara, deoarece oferim training-uri initale, de perfectionare si suport pe tot parcursul drumului tau. Posturi disponibile: - Agent Vanzari; - Consultant Financiar; Cerințe: - Abilitati de comunicare; - Cunostiinte utilizare computer; - Curiozitate; - Dorinta de a invata. Beneficii: - Program flexibil; - Training-uri; - Suport permanent; - Birouri disponibile pentru desfasurarea activitatii; - Recunoasterea rezultatelor prin cadouri si premii. Daca esti curios si vrei sa aflii mai multe detalii, trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail: sau contacteaza-ma la numărul de telefon: pentru a stabili o intalnire.

  • Oportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L!

    DescriereOportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre!

  • 7

    LOCAL ENERGY cauta partener parteneri pentru promovarea și încheierea contractelor d furnizare a en

    LOCAL ENERGY cauta partener parteneri pentru promovarea și încheierea contractelor d furnizare a energiei electrice către persoane fizice și juridice. Daca te regăsești în descrierea d mai jos ești potrivit pentru noi : Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi d un program flexibil; Ai abilități foarte bune d negociere și comunicare; Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica Știi cum să valorifici oportunitățile d vânzare; Descrierea jobului Cum ar ta o zi din activit t t ? Inter ction zi in mod dir ct cu clientii in scopul promovarii si v nz rii d s rvicii d nergi lectrica; St bil sti zilnic int lniri pe ter n cu cli ntii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract; Ce iți oferim? Posibilitatea de a-ți marii considerabil veniturile prin bonusuri; Dinamism și competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută; Posibilitate de colaborare: contract de colaborare sau PFA, II, SRL. Transparență și corectitudine. Posibilităţi de dezvoltare profesională şi promovare; Posibilitatea unui castig peste media salariilor nationale; Plata saptamana in cont. Descrierea companiei: LOCAL ENERGY este specializata in vanzarea energiei electrice catre consumatori casnici si consumatori industriali. Compania a fost infiintata in anul 2008, iar in anul 2015 obtine licenta de furnizare a energiei electrice nr. 18 Profitand de experienta acumulata din vanzarea energiei electrice catre consumatorii casnici si industriali, LOCAL ENERGY se adreseaza consumatorilor de energie electrica cu o oferta structurata pe pachete promotionale, astfel incat preturile si tarifele sa fie profilate pe nevoile de consum ale fiecarui consumator. Atat preturile, cat si profesionalismul personalului, garanteaza cele mai bune servicii clientilor nostri. Preocuparea pentru protectia mediului se concretizeaza prin comercializarea cu preponderenta a energiei electrice din surse regenerabile din productie proprie si achizitionata de la membrii grupului. Cei interesati sa trimita CV-ul pe adresa de email:

  • 13

    Angajez Consilier Vanzari

    Echipa Magazin Up se măreste! CAUTAM COLEGA NOUA -comunicativa -vesela -serioasa -cu spirit de echipa daca vrei sa te alaturi nouă iti putem oferii mai multe informatii sau direct in magazinul Kapa Center. Stand | A10

  • 4

    Căutam agent vânzări

    INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.

  • Area Sales Manager

    Clientul nostru, companie lider in productia de materiale de construcții specializat în producția de țiglă metalică pentru acoperișuri, închideri și accesorii, panouri sandwich, tablă profilată este in plina dezvoltatre si in cautare de Area Sales Manager pe Bucuresti. Cerinte: - Studii medii (de preferat profil tehnic); - Experienta de minim 3 ani in vanzari, preferabil in industria invelitorilor metalice, cu expunere in segmentul B2B; - Spirit organizatoric dezvoltat, proactivitate, bune abilitati de negociere; - Orientare spre rezultat si atingerea obiectivelor de vanzari; - Cunostinte bune utilizare MS Office; - Permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - Gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice) dar si identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului; - Implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata, respectiv judetul Bihor; - Negocierea contractelor comerciale conform politicii comerciale stabilite la nivelul companiei; - Urmarirea incasarilor si respectarea termenelor agreate.

  • 5

    Angajam consilier de vanzari cu experienta

    Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

  • 8

    Te asteptam in echipa noastra Profi

    Angajam casier full-time pentru magazinul PROFI Dorobanților Simion Bărnuțiu Se cere minim studii medii finalizate si dorinta de munca.Salariu atractiv,bonusuri si tichete de masa. Pentru mai multe detalli va asteptam la un interviu.

  • 6

    Sofer Profesionist C+E national

    Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 8

    Operator CallCenter romana maghiara poloneza bulgara italiana

    Suntem un centru de contact de externalizare care lucrează cu parteneri și clienți din întreaga lume. Produsele noastre principale sunt suplimente alimentare, amulete, produse de casă și produse de înfrumusețare. Am început în 2012. Lucrăm cu mai multe țări vecine, Europa și Asia. Gestionăm apelurile cu clienții interesați să cumpere bunuri. Cum funcționează: prin publicitate online, clienții lasă o cerere de cumpărare cu numele și numărul de telefon, după care așteaptă apelul nostru. Specificații Tip job full part-time Salariu oferit 600 - 1000 USD Candidatul Ideal Cerințe fata de candidat: vorbire liberă în limba română poloneza maghiara bulgara ceha slovaca greaca dorința de a învăța lucruri noi; abilitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a exprima clar și accesibil gândurile; utilizarea calculatorului Responsabilități a oferi suport și informații referitoare la produse și la comenzile efectuate; a efectua vînzări după script-urile,oferite de noi; a fixa rezultatele convorbirilor în sistem; a cerceta și a aplica informația despre produse noi.

  • 9

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.

  • 7

    New Consulting Imobiliare angajeaza agenti imobiliari cu experienta

    Angajam agenti imobiliari. Comision incepand cu 50%, existand posibilitatea de crestere a acestuia, in functie de volumul tranzactilor.

  • 6

    Consultant Vânzări GSM Timișoara Contakt

    -Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!

  • 6

    Gestionar depozit

    Responsabilitati: -Gestionarea si manipularea marfurilor in depozit -Incarca descarca marfa din camion -Manipuleaza organizeaza marfa ( paleti) cu ajutorul utilajelor specifice -Efectueaza stocul la marfa si inventarul periodic Cerinte: -Program de lucru 7.30-16.00 -Experienta minim 1 an -Persoana proactiva Oferim: -Mediu placut si dinamic -Oportunitate de crestere profesional VA ASTEPTAM LA sediul BESTSLEEP din BUZIAS, str.Principala, nr.200 tel.

  • Căutăm personal feminin

    Căutăm personal feminin pentru a lucra de acasă la compania Oriflame ,pentru informații. Scrieți mi email sau mesaj

Salvează căutarea