Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bacau

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Cautam soferi profesionisti cu minimum de experienta (prelata, container sau siloz) pentru societati comerciale din Italia care efectueaza transport pe teritoriul national si comunitar. Zonele de lucru sunt urmatoarele : CONTAINER : Alessandria, La Spezia, Marghera(VE), Parma, Fiorenzuola (Piacenza), Bologna SILOZ: Casteggio (Pavia) PRELATA: Livorno,Verona,Torino,Padova, Treviso,Ferrara Cerinte: Permis categoria C E; Atestat transport CPC sau CPI (ADR constituie avantaj) ; Card tahograf ; Aviz medical si psihologic valabile; Experienta minim 6 luni; Cunostinte de limba italiana la nivel cel putin mediu; Seriozitate si responsabilitate; Disponibilitate 3 luni cu 2 sau 3 saptamani liber Beneficii: Salarii - Container- 2000 eur-2200 eur (intern IT.) - Prelata - 2100 eur-2300 eur (intern IT.) - 2200 eur-2400 eur(extern IT.) - Siloz - 2100 eur-2300 eur Contract de munca inregistrat in Romania (+ diurna) ; Se deconteaza transportul din Romania pana la garaj; Conditii de munca excelente: se lucreaza doar la program; Autovehicule de generatie noua Euro5 sau 6 echipate cu frigider, clima, sisteme automate de plata a taxelor Email - telefon 0787 690985

  • Cautam soferi profesionisti, C E, atestat transport marfa, cartela tahograf,pentru CONTAINER portuar program de Luni-Vineri ( Sambata*) curse de circakm zilnic intern Italia.Se ajunge in fiecare weekend la garaj. Necesar experienta in terminalele portuare si limba Italiana nivel minim. Contract de Romania. Garajele sunt in urmatoarele zone: LIVORNO LA SPEZIA TORTONA PIACENZA GENOVA Salariueur (inclus salariul RO) medie lunara 21-24 zile lucratoare. Transportul decontat din RomaniaAlte detalii la Tel

  • Firma Constructii.Angajam Meserias termosistem (cu,sau fara calificare) ,Fatade Blocuri Termosistem . Inceperea lucrului imediat. Oferim: - Contract de munca -Avem sediul in Bucuresti- Cazare pentru cei din afara localitatii - si 50 lei/zi avans plata intre 170-200 de lei pentru meseriasi

  • Firma constructii din Bucuresti Angajam: personal cu experienta Oferim: cazare gratuita La zi 170-200 de lei la zi pentru meseriasi 50 de lei avans zilnic si carte de munca Pentru exterioare : -placat polistiren -plasa+adeziv -decorativa. Continuitate pe tot timpul anului. Salariul la doua saptamani

  • 4

    Angajam personal cu experienta in amenajari interioare si exterioare(placari faianta, gleturi, rigips zugrăveli lavabile etc). Salarizare in functie de experienta. Tel 0757877728. Nu ma intereseaza colaborari! Nu dau lucrari la echipe!

  • 2

    Antreprenor, ofer lucrari constructii case la rosu, in subantrepriza. in judetul Neamt, Bacau/ Tel 0745 315 725.

  • 4

    J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • 1

    Candidatul ideal: - abilitati de comunicare, relationare si negociere - capacittai bune de organizare si sintetizare a informatiilor - experienta minima in vanzari consultative - avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc/aluminiu - entuziast, activ si persuasiv - permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - prospectarea permanenta a zonei alocate - mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent - contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata cerintelor si nevoilor identificate - urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor - realizarea de rapoarte de vanzari periodice. Ce iti oferim? - pachet salarial atractiv alcatuit din salariu fix + comision lunar + bonusuri trimestriale - autoturism de serviciu - telefon de serviciu - mediu de lucru profesional, placut si competitiv in care sunt recompensate performatele individuale si de grup - oportunitatea unui loc de munca stabil - instruire de specialitate si dezvoltare personala. Te asteptam in echipa noastra!

  • Societate din Bacau cauta persoane serioase, constincioase si dornice de munca pentru angajare. Angajarea se face in urma probei practice. Rugam persoanele care nu doresc sa se integreze intr-un colectiv, sa ne scuteasca timpul pierdut de ambele parti. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la 0720977394 sau 0755388345.

  • 1

    Companie din Bacău, recrutează asistent manager cu studii superioare in inginerie economică sau echivalent . Compania este înființată in anul 1996 si are ca obiect de activitate instalații sanitare de încălzire si aer condiționat. Obiectivul nostru este să asigurăm un nivel înalt de calitate și să livrăm cu succes încredere și profesionalism astfel, în timp, cei mai importanți beneficiari au confirmat calitatea prestației noastre . Cerințe obligatorii cunoașterea limbii engleze scris vorbit nivel avansat și cunoștințe cunoștințe foarte bune de operare PC - Word, Excel. Persoană atentă la detalii cu abilități bune de organizare și planificare. Îți oferim Șansa de a lucra într-o companie de renume din Bacău Salariu net de 2500 Lei Program fix 9-17 luni-vineri Seriozitate (plata salariului fără întârziere ) Creșteri salariale în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și bine organizat

  • 2

    Îți oferim: Șansa de a lucra într-o firmă cu renume; Spațiu de lucru modern; Program de lucru full time, 8 ore/zi luni până vineri; Salariu atractiv; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Vei fi responsabilă de: Preluarea apelurilor telefonice, corespondență, emailuri și distribuirea lor; Centralizarea și transmiterea mesajelor; Arhivarea contractelor cu clienții; Prelucrarea și transmiterea e-mailuri în relația cu clienții. Trebuie să: cunoști limba engleză nivel avansat; deții cunoștințe de operare a unui calculator (in special pachetul Office ); fii organizată, îndemânatică, responsabilă; fii atentă la detalii. Te vei ocupa de: Primirea clienților și a colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri; Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management; Centralizarea și structurarea informațiilor interne; Întocmirea diverselor liste și rapoarte la solicitarea managerului; Organizarea diverselor rezervări (bilete de avion, cazare, etc); Suport administrativ pentru managerul general.

  • Bună ziua! Am 17 ani si doresc sa ma angajez. Am mai lucrat la un fast-food si la un call center pana acum.

  • Firma constructii,Bucuresti Angajam pentru placari fatade blocuri -personal cu experienta Oferim: 170-200 lei/zi meseriasi 120-150 lei/zi necalificati -cazare gratuita /50 lei pe zi(avans) si angajare cu carte de munca Pentru exterioare : -placat polistiren -plasa+adeziv

  • 2 posturi disponibil - Cofetaria Le Premier Descriere Job: Implicare activa in promovarea, cunoasterea si vanzarea produselor alimentare (preparate si congelate) Incasarea vanzarilor Incasarea contravalorii marfii vandute si gestiunea casieriei. Este responsabil de siguranta stocului de marfa; Este responsabil de operatiunile pe casa de marcat si de incasari. Responsabilitati: Realizarea activitatii de vanzare Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul si colegii Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Asigură disponibilitatea produselor în magazin prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi, şi aranjarea produsele la raft; Cerinte: OBLIGATORIU: experienta in vanzari Spirit de echipa si adaptabilitate Flexibilitate si perseverenta Responsabilitate si implicare Orientare catre client, empatic Seriozitate, corectitudine, punctualitate Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine empatica si proactiva; Studii medii finalizate; Experienta in comert cu produse alimentare reprezinta un avantaj. Constituie avantaj cursul de Igiena finalizat

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu / pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj; - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire / scriere a unui plan de lucru pentru traseele de cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Fisa postului: - efectuarea de cablaje, conexiuni, montarea de echipamente pentru sisteme de securitate si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru  si a echipamentelor de protectie;

  • 1

    Chiuveta cu pedale apa,calda/rece ,si masa pescarie;ambele din inox si la pretul de 1000lei

  • 2

    VASION S.R.L. angajeaza lucrator gestionar pentru depozit instalatii sanitare. Relatii la telefon: 0730633330.

  • 3

    SC Vasion SRL angajeaza manipulanti marfa materiale de constructii. Detalii la sediul firmei din Bacau, str. Bradului, nr. 51, jud. Bacau sau la numerele de telefon: 0730633330, 0730230058.

  • Salveaza cautarea