Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Casier casiera pentru minirestaurant si fast food zona8riu 3800 lei net,CM perioada nedeterminata,Responsailitati: incasare monetar,debarasare si curatenie,va asteptam cu apel la pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics Gheorghe Titeica 92A Salariu 3,000 lei net Bucuresti sector 2
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Cautam colega pentru postul de asistent medical stomatologie, part time ( repartizarea orelor se va discuta la interviu) Va rugam trimiteti cv pe adresa de mail : Cerinte: - studii de asistent medical finalizate; - amabilitate, empatie, orientare catre pacient si lucrul in echipa; - experienta in domeniu - minim 2 ani; - seriozitate, punctualitate; - atitudine pozitiva ; - abilitati de comunicare eficienta; - cunostinte minime de utilizare calculator; Oferim: - seriozitate; - atmosfera de lucru placuta intr-o clinica moderna ; - salariu motivant; Atribuții: - primeste si pregateste pacientul in cabinet - asista medicul stomatolog in timpul procedurilor - asigura dezinfectia si curatenia cabinetului - sterilizeaza instrumentarul Program de lucru: L-V 4 h zi sau 2 zile pe saptamana 8 h si o zi 4 h
-
Angajam sofer profesionist cu categoriile C, CE si atestat profesional de marfa pentru Bulgaria si Grecia. Mai multe detalii doar telefonic! Tel.
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Compania GXS PROIND SRL, ce activeaza in zona de restaurante de tip fast-food (mancare romaneasca) isi mareste echipa pentru locatia din Mall Promenada (Bucuresti, Calea Floreasca 246 B, statia de metrou Aurel Vlaicu) Posturile disponibile sunt: Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Lucrator Bucatarie - 1 post Bucatar Grataragiu cu experienta - 2 posturi Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Programul, salariul si responsabilitatile se discuta la interviu. Cerinte: Persoane dinamice, agreabile, serioase, corecte si responsabile, cu DRAG DE MUNCA! pentru programari interviu sunati sau scrieti mesaj: tel whatsapp : - Lucian Mihaila
-
Angajam operator buldoexcavator in sector 3 , zona Pallady. Se lucreaza luni-vineri > 8 ore zi ATESTAT OBLIGATORIU!
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
Post full time de barista, neaparat cu experienta in domeniu. Daca stii care e diferenta dintre procesara naturala si cea washed si daca vrei sa lucrezi intr-un loc in care angajatul este apreciat, te asteptam cu mare drag alaturi de noi. Vei munci in bar, de la egal la egal, alaturi de owneri si munca si timpul iti vor fi apreciate. Nu suntem toxici, nu-ti calculam cate cafele bei pe zi, nu ratam plati de salarii, nu ne atingem de tipsul tau. Tinem cont de nevoile tale si asteptam acelasi respect din partea ta.Cerem 3 lucruri esentiale - sa fii punctual, sa respecti clientii si sa ai grija sa fie mereu curat in shop. Shopurile sunt Kohi Panduri si Kohi Salajan. Nu suna daca nu ai lucrat cu cafea!!!
-
Avocat asigur consultanta, asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii formelor legale pentru angajare a imigrantilor. Obtinere Avize de munca, permise de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetateni straini, formalitati premergatoare. Activitate completa, Seriozitate
-
angajeaza muncitori in constructii. Se cauta, zidari,plata se face la 2 saptamani 1200 euro
-
Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.
-
Firma de construcții angajează cu CM RIGIPSAR . Salariul fix cu toate contribuțiile plătite cuprins intre 4500 și 5500 RON pe luna. Program de luni pana vineri . Santiere in zona Grivitei și Berceni
-
Locuri de muncă în București în centre comerciale din Sectoarele 1, 2, 3, 4! Aici sigur găsești job-ul potrivit: https: bit.ly 40d7Lqd Angajatorul este un renumit lanț farma ce oferă salariu bun și sigur, bonusuri în funcție de efort și implicare, dar și cursuri de perfecționare.
-
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru echipa mobila. Program 8h, de luni pana vineri, de la 08:00-16:0 Cerinte: permis categoria B, minim 2 ani Salariul 3.400 net + tichete de masa Se lucreaza cu contract de munca Pentru detalii 0751169473 intre orele 09-17, de luni pana vineri
-
Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Salariul lunar oferit: 4000 lei, negociabil in functie de experienta si calificare. Program: intern, 2 week-end-uri libere luna. Familia angajatoare acopera cheltuielile de cazare si hrana. Responsabilitati: activitati de ingrijire si companie doamna in varsta, deplasabila. Locatie job: Ploiesti Candidatul ideal: experienta anterioara in ingrijirea persoanelor varstnice reprezinta avantaj, persoana blanda si responsabila. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Aplica direct: https: newtimes.ro jobs program-intern-ingrijire-varstnica-deplasabila Aici doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Da like & follow paginii noastre de Facebook si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil.
-
Candidatul Ideal Aceasta persoana va lucra în depozitul nostru din Bd. Metalurgiei, nr. 132, Sector 4, Bucuresti Cautam doar persoane cu domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe. Orar : L-V intre 8:30 - 14:30 (6 ore) Cum este persoana pe care o cautam? 1. O reprezinta integritatea! Aceasta e valoarea noastra cea mai importanta si tinem neaparat sa avem aceeasi filosofie d viata. (se tine d cuvant, duce pana la bun sfarsit ceea ce a promis, punctual, etc.) 2. Atentie la detalii. ( Este foarte atenta, harnica si iubeste sa munceasca ) 3. Viteza d lucru si eficienta ridicata. (Isi organizeaza bine timpul si mediul d lucru, ii place ordinea in sistemele in care lucreaza). 4. Este o persoana ORGANIZATA. ( stie sa prioritizeze si sa organizarea sarcinile ) 5. Cautam o persoana stabila, care este incantata sa faca munca d rutina 6. Spirit de echipa ( ajuta colegii cand au nevoie si este proactiva ) 7. Rezistenta la situatii de stres si atenta la detalii 8. Harnic(a) si serioasa . Descrierea jobului Ce v i f c ? -Prelu re , numararea si ar nj r m rfurilor venite d l furnizor in d pozit. -Cautarea produselor pe rafturi -Amb l rea si pregatirea cu Atentie a coletelor, predarea coletelor curierului ! - Manipularea si impachetarea cu grija a produselor si a coletelor pentru prevenirea deteriorarii lor - Aranjarea produselor in depozit. - Mentinerea corecta a gestiunii stocurilor. - Pastrarea curateniei si a ordinii la locul de munca. - Participare la inventare. Ce oferim ? Loc de munca stabil. Atmosfera de lucru placuta. Seriozitate Salariu lunar fix Descrierea companiei Companie romaneasca cu 10 ani vechime, cu activitati de import , distributie si comert online , un portofoliu de peste 1000 articole si peste 50000 clienti in mediul online.
-
Salutare , Firma cu istoric de peste 4 ani si cu peste 150 colaboratori, oferim mașini pentru Ride-Sharing (Uber și Bolt ) in București . Colaborarea se face exclusiv cu PFA sau SRL. Nu colaboram cu șoferi care doresc contract de munca full-time part-time sau fara contract de munca !!! Colaborarea prin PFA este mai legala (nu esti limitat de timpul de lucru ca la contractul de munca: 8h zi sau 40h saptamana de Luni pana Vineri) poti lucra oricand si oricat, iar din punct de vedere al costurilor, la PFA platesti doar contabilitatea care este optionala prin flota noastra la 300 lei luna fata de contractul de munca care este 1500 lei luna. Mașini disponibile: Dacia logan 2014-2023 , Hyundai i20, Renault , Peugeot , Kia și alte mărci . Prețuri între 450-600 saptamana. Comisionul este de 12% din câștigul net . Avem disponibil constant masini in parcul auto . Acestea sunt cu reparatiile la zi , colaboram cu service-uri auto fara programare , investim constant in buna functionare a autovehiculelor. Daca nu aveti PFA sau SRL va putem ajuta sau indruma pentru infiintarea unuia.
-
kineto perfect își mărește echipa cautam o colega un coleg, salariu 4000-4500 lei program de lucru de 6 ore --8:30:-14:30-' 14:30-20:30 ....Sâmbăta 9:00--14:30...