Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Promovat
RPG SECURITY angajeaza Agenti Securitate pentru McDonalds Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Experienta pe un post similar si certificatul de calificare atestat agent securitate constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv - tarif 12.2 lei ora; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0737439711
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Obiective : Park Lake, Sun Plaza si Promenada Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -toate veniturile declarate si platite corect la timp -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firmă in domeniul imobiliar ( nu intermediari) angajează meseriaș în domeniul construcțiilor , zidărie ,gresie , rigips ,glet .instalații sanitare și electrice . Salariul începe de la 1.000-3000 euro ,depinde de experiența deținută. Contract de munca.
-
Jobul este cu prezenta fizica la birou. Candidatul Ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți; Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Outlook) și de navigare online; Responsabilitatea ta principală va fi să gestionezi apelurile de intrare și ieșire, să răspunzi la întrebările clienților și să furnizezi informații precise menținând în același timp o atitudine profesională și amabilă. Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii; Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge; Abilitatea de a rămâne calm în situații tensionate și de a gestiona situații dificile. Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem. Descrierea jobului Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a rezolva o problema, sau de a oferi alternative la produs Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Să oferi informații relevante, corecte si concrete, despre produsele promovate; Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți; Ce îți oferim: Training specializat; Program de lucru fix de la 09-18; Salariu fix Descrierea companiei POWERLEDS, magazinul tau online cu cea mai variata gama de produse bazate pe tehnologia cu LED Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox
-
Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj;Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei zi lucratoare; Decontare transport; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.
-
Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
Vrei să lucrezi ca menajeră, bonă sau îngrijitoare vârstnici, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
ANGAJAM O PERSOANA CU VARSTA INTRE 25-45 ANI SA SERVEASCA INTR-O CANTINA IN ZONA GIULESTI CHIAR IN INCINTA STADIONULUI RAPID PROGRAM DOUA ZILE LUCRATOARE, DOUA ZILE LIBER SALARIU ARRACTIV, 3000LEI, RESPECTIV 1500LEI LA DOUA SAPTAMANI. SE POATE INCEPE LUCRU PE LOC, DACA CORESPUNZI CERINTELOR
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
Compania noastră, lider în prelucrări prin așchiere și tratamente termice și chimice, caută un frezor experimentat și priceput în operațiuni pe freze clasice pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Operarea și setarea mașinilor de frezat clasice pentru obținerea pieselor prelucrate conform specificațiilor tehnice și a desenelor. Realizarea operațiilor de frezare cu precizie și eficiență, respectând toleranțele și dimensiunile cerute. Efectuarea ajustărilor necesare pentru a asigura calitatea și precizia pieselor. Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în atelier. Cerințe: Experiență anterioară în operațiuni de frezare pe mașini clasice - minim 1 an; Cunoștințe solide de citire și interpretare a desenelor tehnice. Abilități excelente de utilizare a echipamentelor de frezare și a instrumentelor de măsurare. Atitudine pozitivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă. Beneficii: Salariu 4000 lei net Tichete de masa 800 lei Al 13-lea salariu Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de a efectua ore suplimentare platite 100% Program de lucru : de luni pana vineri, 8 ore, 2 schimburi
-
Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Angajam operator buldoexcavator Cerinte : -Calificare -Experienta -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă -Permis de conducere categoria B Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor Oferim : -Carte de munca -Salariu atractiv, plata la timp -Seriozitate, siguranta
-
Promovat
Obiective : Park Lake, Sun Plaza si Promenada Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -toate veniturile declarate si platite corect la timp -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail doar din BUCURESTI Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!