Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Baneasa - full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Pentru ca suntem pasionati de burgeri si pentru ca ne dorim sa ne marim echipa ,cautam colegi pentru posturile urmatoare: -Ajutor bucatar -Preparator semi-preparate -Picol Daca esti o persoana creativa si pregatita pentru noi provocari te asteptam in echipa noastra ,oferim : -Mediu de lucru placut ,cu oameni prietenosi. -Salariu motivant. -Contract de munca pe perioada nedeterminata. -Posibilitate de avansare. Ce ne dorim de la tine : -Sa ai o atitudine pozitiva. -Sa fii organizat a si punctual a. -Sa iti doresti sa te integrezi in echipa noastra. Puteti beneficia si de cazare ! Pentru mai multe detalii ,nu ezitati sa ne contactati prin DM sau telefonic .
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta de minim 5 ani - Conducem marfa de grupaj. Poate fi orice de la 1 la 5-6 descărcare încărcare - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email Pentru detalii puteti suna la numarul de telefon afisat in anunt. Vă rugăm să contactați prin e-mail sau să trimiteți un mesaj în aplicație The Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience at least 5 years - We drive groupage cargo. It can be anything from 1 to 5-6 unloading loading - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For details, you can call the phone number displayed in the ad or send email to Please contact by email or send message in the application
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Leadership, bune abilitati de management si de coordonare a unei echipe; Bune abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare; Orientare catre rezultate si catre clienti; Abilitatea de automotivare si de motivare a echipei din subordine; Bune abilitati de operare PC, Microsoft Office; Capacitate mare de munca si de prioritizare a task-urilor; Fire corecta, responsabila, analitica, atitudine pro-activa; Experienta in vanzari de minim 2 ani, experienta pe un post similar - 1 an; Atestat de stivuitorist, reprezinta un avantaj; Studii medii de specialitate - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmaciei, chimiei, biologiei, reprezinta un avantaj. Responsabilitati: Coordoneaza si participa activ in toate activitatile magazinului; Planifica, aplica si monitorizeaza strategiile implementate pentru atingerea target-urilor; Monitorizeaza activitatea de vanzare si evolutia vanzarilor, intocmind rapoartele de vanzari la timp; Se implica activ in recrutarea si training-ul consilierilor de vanzari si monitorizeaza constant rezultatele acestora, asigurand in acelasi timp integrarea noilor membri in echipa; Imbunatateste imaginea firmei prin instruirea si motivarea echipei; Urmareste aprovizionarea optima, corecta si la timp a magazinului, precum si transferul produselor intre magazine; Efecuteaza estimarea activitatii de vanzare pe diversi indicatori si informeaza angajatii din subordine; Urmareste si realizeaza implementarea corespunzatoare a activitatilor si a campaniilor planificate de catre departamentul de vanzari si de marketing; Urmareste si realizeaza indicatorii de performanta; Este responsabil de operatiunile pe casa de marcat si de incasari, conform procedurilor transmise de catre management, de respectarea prevederilor si reglementarilor interne. Beneficii: Salariu avantajos plus tichete de masa; Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
Responsabilități: Diagnoza și repararea vehiculelor conform standardelor companiei și cerințelor producătorului. Efectuarea inspecțiilor și a testelor pentru a identifica defecțiunile și a furniza soluții eficiente. Întreținerea și reparația sistemelor mecanice, electrice și electronice ale vehiculelor. Asigurarea că vehiculele sunt întreținute și reparate în conformitate cu normele de siguranță. Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura un mediu de lucru eficient și colaborativ. Respectarea protocoalelor și a procedurilor de lucru în conformitate cu standardele de calitate ale companiei. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto. Cunoștințe solide despre vehiculele moderne și tehnologiile aferente. Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple. Atitudine proactivă și orientare către rezultate. Certificare și sau diplomă în domeniul mecanicii auto reprezintă un avantaj. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie recunoscută pentru standardele sale ridicate de calitate. Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stimulativ și echipă dedicată. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția la succesul nostru continuu, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. La adresa de email: ( ).
-
Angajez muncitori calificati pentru ridicare case la rosu, salariu motivant, bonuri de masa, cazare, transport de la cazare în santier
-
Cautam femeie de serviciu pentru salonul ABBATE din Dorobanti. Program : Luni, marti, joi , vineri, sambata de la 10.00-18.00 Liber : Miercuri si duminica Salariu: 2600 lei Relatii la telefonul afist pe site
-
Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.
-
Program:L-V 05:30-14:00,plus 2 weekenduri pe luna 06:00-14:30 Salariu:atractiv plus o masa pe zi Rugam seriozitate Locatia se afla in apropierea metroului Romana Contract de munca obligatoriu Cerinte: experienta; atitudine pozitiva; abilitati de comunucare; atentie la detalii; persoana amabila. Solicitam seriozitate la locul de munca. Te asteptam in echipa noastra!
-
Restaurant in zona Piata Amzei Victoriei angajeaza pe urmatoarele posturi: -spalator vase curatenie Se ofera: -loc de munca intr-un colectiv placut -salariu atractiv+tips+bonus pentru performanta -program flexibil -transport si masa asigurate -pregatire profesionala si oportunitati de promovare Locatia se afla pe Strada Piata Amzei nr 13
-
-Angajam soferi pentru Uber Bolt, castiguri foarte bune in functie de cat timp doriti sa lucrati PUTETI CASTIGA PANA LA 3.000 EURO luna. -Conditii :Atestat transport alternativ ,Cazier judiciar,Cazier auto ultimi 5 ani ,fara probleme pe CAZIERTAXI.COM .Plata se face o data pe saptamana, in ziua de joi pentru saptamana lucrata anterior de luni pana duminica inclusiv,NUMAI cu carte de munca la 8 ore pe care o plateste soferul 330lei saptamana ,programul de lucru il face soferul cum doreste . Comision firma inclusiv TVA si contabilitate 10% ,Garantie 500 lei ,daca nu aveti se vor opri dupa prima saptamana de lucru -Auto disponibile = - SANDERO EURO 6 GPL+AC = 450 lei saptamana ,acest auto urmeaza sa fie colantat cu firma Uber motiv pentru care se va incasa suma de 1.700 lei luna suma care se va imparti in mod egal intre firma si sofer ,adica inca inca un castig in plus pentru SOFER de 850 lei luna .Masina se preda cu plinul de gpl+rezervorul de benzina 1 2. Auto pentru UBER BOLT -Zona Metrou 1 Mai, Piata Chibrit, langa A.R.R. Bucuresti -Pentru interviu sunati
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Atelier de Croitorie retușuri și comandă (Baneasa) căutăm o colaborare pe termen lung sau angajarea unei croitorease experimentate in realizarea unui produs cap-coada. Cerințe: Abilități excelente in croitorie, finisare și atenție la detalii. Croirea și confecționarea de piese vestimentare cap-coada. Experiență anterioară în croitorie. Disponibilitate de a veni la atelier. Se ofera: Salarizarea - negociabila Colaborare cu Plata - procent din valoarea comenzilor sau angajare full time sau part time. Programul de lucru - flexibil Oportunitatea de a lucra într-un mediu elegant și plăcut.
-
Cafenea situata in apropiere de p-ta Domenii(Ion Mihalache) cauta colaborator pentru programul de dimineata 7-16
-
EBC Interim Franta, companie franceza de munca temporara, angajeaza sudori MIG-MAG pentru unul dintre clientii sai din zona Toulouse, Franta. Se sudeaza structuri metalice grele. Utilizarea podului rulant este indispensabila pentru acest post, cat si citirea planului. Salariu: 13-14 EUR net ora in mana. Cazare si tranport asigurate. Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati: Dna Gabriela : .
-
Angajăm lucrător comercial, in domeniul de copiere chei. Ne ocupăm cu prelucrarea tuturor tipurilor de chei ,casă și programarea cheilor auto . -Salariu atractiv. -Mediu de lucru plăcut. -Punctele noastre sunt situate în mai multe zone ale Bucureștiului -Se oferă bonusuri din vânzări. -Experiența în domeniu nu este necesară, se oferă training de specialitate la punctul de lucru. Nu ezitați să ne trimiteți CV Mai multe detalii la telefon.
-
Firma nostră se mărește,și avem nevoie de colegi,suntem o firma foarte serioasa, și daia cerem seriozitate de la orce colec cu care lucram ,dacă sunteți prin cerințele noastre nu ezitați sa ne contactați , zona București ilfov ,salariu de 5000 lei primele 3 luni ,După 3 luni de salariu,creste an funcție de rezultatele ,cerem și oferim seriozitate vă mulțumesc, NR de tel ,florin
-
Nobel Auto Service angajeaza unicenici mecanici pentru service auto. Pachet salarial motivant in functie de experienta. Program de luni pana vineri. Locatie: Str Inovatorilor 30 ( Reper podul Constanta - intersectia Soseaua Chitilei cu Bucurestii-Noi)
-
Cautam mecanici pentru service auto masini de lux premium. Pachet salarial motivant ( 4900 lei - 9000 lei in functie de experienta) Program de luni pana vineri. Locatie: Sector 1, Strada Modestiei numarul 120. ( Zona intersectia Bucrestii noi).
-
Green Day Spa Moliere, sector 1 face angajari pentru postul de manicurista, receptie si pentru frizerie cu experienta , programul de lucru este de 3 zile pe saptamana, program salon de luni -sambata orar 09-20.