Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • 1

    Femeie de serviciu

    Angajam personal la curatenie pentru cladiri de birouri in zona Piata Baneasa, sector 1. Program de la 11.00 la 19.00 sau de la 6.00 la 14.00 de luni pana vineri. Salariu brut este de 3300 RON + bonuri de masa de 20 RON

  • 1

    angajez receptionera

    Salon Cristi Pascu Exclusive ,Piata Victoriei, angajeaza receptionera cu experienta.Salariul cuprins intre 3500-4000 lei .Programul de lucru 8.00-20.00.Se lucreaza o zi lucratoare si o zi libera.

  • 1

    personal curatenie

    Angajam fete si baieti cu experiența pentru curatenie camere in hotel de 5 stele, zona centrala. Salariul este de 3000 lei net plus abonament STB, 2 zile libere pe săptămâna. Mai multe detalii la nr de telefon: . Rugam seriozitate. Multumim

  • 2

    Sef de santier (constructii) - Franta

    Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0745 988 029, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.

  • 1

    Menajera sediu administrativ, birouri

    Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: 8 ore zi, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7-15 de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: profilesrecruitment

  • TECNOSEVICE Bucuresti SA angajeaza Economist Analist financiar

    Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service. Candidatul Ideal:          Cunostinte analiza financiara si cunostinte de legislatie financiar - contabila          Limba engleza - nivel mediu          Cunoștințe de operare EXCEL la nivel avansat;          Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită          Atitudine pozitiva, deschidere si abilitati de lucru in echipa          Diplomă de licență în domeniul financiar sau o disciplină similară          Experiență anterioară de 2-3 ani in rolul de analist financiar economist Descrierea jobului          Evidenta facturilor emise si primite          Incarcare ordine de plata in platformele bancare          Intocmire, urmarire si gestionare cashflow          Urmarire bugete pe contractele in derulare          Intocmirea de diverse situatii si raportari financiare solicitate de catre conducere.

  • TECNOSEVICE Bucuresti SA angajeaza Inginer Comercial

    Candidatul Ideal Are o vechime de minim 5 ani in domeniul vanzari si achizitii, cu activitate preferabil intr-un domeniu similar (constructii industriale, productia de confectii metalice, productia sau instalarea de echipamente industriale, vanzare cumparare de materii prime si materiale); Cunoaște limba engleze la nivel avansat scris vorbit; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere cu clientii furnizorii; Detine cunostiinte solide pe partea de desen tehnic; Are experienta in folosirea portalului SEAP. Descrierea jobului Asigura suportul tehnic si ofera solutii. Mentine si dezvolta relatiile cu clientii furnizorii din portofoliu. Negociaza contractele cu clientii furnizorii din portofoliu. Urmareste realizarea comenzilor de aprovizionare si rezolva orice problema de natura comerciala ce apare intre societate si furnizori. Intocmeste rapoarte specifice activitatii Analizeaza din punct de vedere comercial cererile de oferta, ofertele, comenzile si contractele din cadrul societatii; Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service.

  • Specialist vanzari Online-magazin si Marketplace

    Candidatul Ideal Experiență în vânzări online, pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Cunostiinte editare foto (nivel basic eliminare fundal imagini) Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Cunostinte minime HTML; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; Introducere produse pe site si in marketplace ; Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet magazine ; Carnet de șofer categoria B Oferim: Oportunitatea de a lucra de acasa si de a face parte dintr-o echipă pasionată și dedicată; Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.

  • Muncitor pentru Echipa Tehnica Administrativa

    Candidatul Ideal Poate fi si pensionar civil de la MAPN, Jandarmerie. MAI, SPP, etc. (lacatus, instalator, zugrav, etc) Persoana harnica, serioasa, dornica de munca Abilitate in rezolvarea problemelor in mod rapid si eficient Permis de Conducere Cat. B Descrierea jobului : - Activitati specifice de reparatii, intretinere agentie - puncte de lucru in Bucuresti - Program de lucru : Luni - Vineri 9.00 - 17.30 Noi iti oferim : Contract de munca din prima zi de lucru, concediu de odihna platit. Venit salarial lunar : 2.800 lei - 3.000 lei net pentru perioada de proba de o luna de zile Oferim : masina, telefon, echipament de lucru Relatii la telefon: 0766.460.428

  • Angajam Dispecer sisteme de efractie

    Firma OK GUARD, fondata in 1994, angajeaza Dispecer sisteme de efractie, cu sau fara certficat de dispecer. Program de lucru in ture de zi si de noapte. Salariul 2.700 lei net luna. Se acorda prima in functie de performanta Contract de munca din prima zi de angajare si concediul de odihna platit. Sediul firmei este central, P-ta Romana - str. Caderea Bastiliei nr. 56-58, sector 1. Relatii la telefon 0744.663.819 Candidatii vor prezenta la interviu CV-ul personal

  • 2

    Firma de paza OK GUARD SRL angajeaza Sef de obiectiv in Bucuresti

    Firma OK GUARD SRL, fondata 1994, angajeaza Sef de obiectiv pentru obiective in Bucuresti. Relatii la tel. 0766.417.126

  • Gestionar Depozit

    Candidatul Ideal : Experienta pe un post similar. Initiativa, memorie vizuala, concentrare si atentie distributiva . Punctualitate, spirit organizatoric, capacitate de a lucra cu oamenii . Permis de Conducere Cat.B. Descrierea jobului : Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa. Opereaza in stoc miscarile de marfa. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri . Efectueaza inventarul stocului de marfa . Participa activ la operatiunile de vanzare incarcare descarcare a marfii. Va oferim : Program de lucru full-time : Luni - Vineri - 8.00 - 17.30 Sambata - 9.00 - 14.00 Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de sarbatori Salariu : 3.000 - 3.500 Net Descrierea companiei : Depozit materiale de constructii, vopsea, electrice, instalatii sanitare, scule, etc. Relatii la telefon:0766.460.428

  • Angajam Coafeza

    Salon cu vad, la bulevard, zona piata 1 Mai, angajeaza persoana responsabila și serioasă pentru a ne deveni colega. Pentru detalii și interviu sunati la .

  • 2

    muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parc

    SC CONSTRUCTII ERBASU SA cu sediul in Bucuresti, Str. Nicolae G. Caramfil, nr. 72, bloc XXIIA, parter, ap. 1, sect 1, angajeaza 70 muncitori pe postul de muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet

  • 4

    Angajam muncitori calificati si necalificati in domeniul constructiilor drumurilor

    Societate de construcții care activeaza in domeniul construcțiilor angajează sudori polietilena atestați. Salariu atractiv. Angajam muncitori calificati in domeniul alimentari cu apă și canalizări. Se asigura cazare

  • Asistenta medicala, vino in echipa noastra!

    Clinica stomatologica moderna, amplasata intr-o zona accesibila din centrul capitalei, angajeaza asistenta cu sau fara experienta, program L-V, 8 ore pe zi, in doua ture: 09-17, 12-20. Salariul se discuta la interviu in functie de nivelul de pregatire si experienta, cu posibilitate de marire dupa perioada de proba. Te asteptam cu drag la interviu!

  • 1

    Ms Sql Developer ,Sector 1

    Responsabilitățile postului: - Cooperarea cu departamentele societatii in procesul de definire a cerintelor ce urmeaza a fi implementate in sistemele IT (preponderent raportari financiare); - Dezvoltarea la timp a procedurilor și sau funcțiilor în conformitate cu specificațiile convenite; - Plan de testare și activități de testare pentru codul scris de programare; Experiență relevantă ca MS-SQL Developer Competențe profesionale: - Baze de date: MS-SQL Server, T-SQL, Reporting Services, Analysis Services (opțional); - Cunoștințe de administrare baze de date pentru Microsoft SQL Server; - Înțelegerea sistemelor de operare Windows Server; - Abilitatea de a elabora proceduri și funcții stocate sophisticate; - Abilități de analiză a datelor; - Abilități de optimizare și reglare a performanței, inclusiv reglarea procedurilor și a interogărilor și gestionarea indexilor; - Constituie avantaj cunoașterea limbajelor platformelor de programare: ASP.NET, C#, Windows Forms, SOAP, Web services, XML,XSL, XSD, HTML, CSS, JavaScript; Se ofera: - Salariul lunar motivant - în funcție de experiența profesională; - Tichete de masa; - Prime de vacanta; - Prime sarbatori; - Al 13-lea salariu; - Pensie privata; - Spor vechime și alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă în vigoare la nivelul societății; Se lucreaza de L-V de la 8:30 la 16:30 - Week libere.

Salvează căutarea