Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Companii Doar munca in strainatate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Angajam bucatar si barman

    Suntem deschisi colaborarii cu colegi care isi doresc un loc de munca stabil. -atitudine pozitiva si politicoasa fata de colegi si clienti. -mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca -dorinta de a invata si a-si imbunatati aptitudinile -abilitati de comunicare si organizare, -creativ, cu spirit de echipa dezvoltat -activ, aspect fizic placut, sociabil si descurcaret -cu sau fara experienta Beneficii peste media salariala Salariu motivant + tips + bonusuri ( 6000 ron luna )

  • 5

    Sofer categoria D microbuz - Bucuresti

    Angajam soferi din Bucuresti Ilfov cu categoria D, card si atestat valabile, pentru curse in regim de conventie ( transport angajati) curse ocazionale turistice.

  • ExecProMove: Transport și Mutări Profesionale pentru Mobilă și Mai Mult !

    Bine ați venit la ExecProMove, destinația dvs. de încredere pentru toate nevoile dvs. de transport, mutări de mobilă, ambalare, manipulare, încărcare, descărcare, montare, mutare de sedii, birouri și locuințe, precum și demolare și renovare. Suntem aici pentru a vă oferi servicii de calitate superioară, cu personal atent și prețuri competitive. Despre Noi: La ExecProMove, ne mândrim cu experiența și profesionalismul nostru în industria transportului și mutărilor. Cu ani de experiență în spatele nostru, suntem specializați în oferirea de servicii complete pentru a vă face mutarea sau proiectul de transport cât mai ușor și fără stres posibil. Servicii Oferite: Transport Profesional: Suntem experți în transportul de mărfuri și mobilă, oferind servicii rapide și sigure, adaptate nevoilor dvs. Mutări de Mobilă: Echipa noastră experimentată vă va ajuta să mutați mobilierul dvs. într-un mod eficient, protejându-l pe tot procesul. Ambalare și Manipulare: Asigurăm ambalarea adecvată a bunurilor dvs. pentru a preveni deteriorarea și oferă servicii de manipulare sigură. Încărcare și Descărcare: Ne ocupăm de încărcare și descărcarea eficientă a mărfurilor dvs. în vehicule de specialitate. Montare Mobil: Dacă aveți nevoie de demontare sau de asamblare, suntem aici să vă ajutăm. Mutare de Sediuri, Birouri și Locuințe: Vă putem ajuta să vă mutați biroul sau locuința cu minim de perturbări. Demolare și Renovare: Pentru proiecte mai mari, suntem pregătiți să oferim servicii de demolare și renovare cu echipamente specializate și muncitori experimentați. Muncitori Calificați și Necalificați: Echipa noastră este formată muncitori calificați și necalificați, pregătiți să facă față oricăror cerințe ale proiectului dvs. Cu experiență vastă și un angajament pentru calitate, suntem alegerea perfectă pentru orice tip de proiect. Anchete și Contact: Pentru mai multe informații despre serviciile noastre și pentru obținerea sau estimarea gratuită, nu ezitați să nu ne contactați la adresa noastră sau la numărul de telefon [ ] mai multe detalii accesați siteul nostru www.mutari-mobila-expert.ro Încrederea și satisfacția clienților noștri

  • 7

    Spartan Mega Mall&Esplanada angajeaza personal

    Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la restaurantele Spartan Mega Mall si Esplanada Pantelimon! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar

  • 5

    Angajam Livratori BoltFood-TAZZ si soferi Uber

    Angajam -> livratori pt Bolt Food -TAZZ -> soferi pt uber/bolt Oferim spre inchiriere: ->masini cu gpl - se poate si la ramanere ->scutere echipate cu suport tel, vesta ploaie, casca Cerinte pt livratori: ->varsta minima 18 ani ->se poate lucra pe masina ,scuter,bicicleta,trotineta persoanala ->seriozitate Se ofera: ->echipamente : geanta, tricou,geaca, masti ->card reducere pt combustibil ->discount piese auto Cerinte pt soferi: ->varsta minima 21 ani ->permis de minim 2 ani ->cazier judiciar fara antecedente ->masina personala (minim 2010) sau va putem inchiria masina ->atestat Program resurse umane: L-V:10.00-18.00 Ne puteti suna la numarul din anunt sau puteti completa formularul : https://forms.gle/7AHBjTJrFSN3Gv3z7

  • Sofer Taxi

    Angajam șofer taxi in București sector 2 zona Colentina Fundeni plan 100 de lei la 24 de ore tel aut pe București

  • 1

    angajam spalator auto bucuresti

    angajam Spalator auto in zona sos Fundeni sector 2 . mai multe informați la tele .

  • Livratori curieri Bolt Food

    Angajam livratori Bolt food Avem flota propie de scutere si biciclete asistate electric . scuter -250 lei pe saptamana Bicicleta electrica 200 lei saptamana. Oferim: Mediu de lucru placut Program flexibil Cele mai bune venituri pe ora Training si suport pe toata perioada colaborari Ne poti gasi si pe Cautamlivratori.ro

  • 1

    Angajam personal curatenie SUPERVIZOR piata Obor Bucuresti

    Angajam personal curatenie piata Obor- Bucuresti. Se ofera: salariu, tichete de masa si bonus de prezenta. Se lucreaza in ture de zi si in ture de noapte. Pentru detalii sunati la .

  • Electrician Branesti Ilfov

    Societate angajeaza electrician pentru sediul din Branesti - Ilfov . Este necesara experienta pentru realizarea lucrarilor de instalatii electrice joasa tensiune . Locatie : Strada Garii , Branesti , Ilfov . Cerinte : A absolvit minim o formă de învățământ medie (liceu, profesională etc.); deține un certificat de calificare profesională ca electrician; este disponibil pentru deplasări în țară pentru perioade de până la 2 - 3 zile ( foarte rar ). - Autorizatie electrician ANRE - prezinta un avantaj. -Persoana cu abilitati bune de comunicare scrisa si verbala ,initiativa ,implicare si disciplina in munca. - Persoana punctuala, corecta, organizata, care lucreaza bine in echipa. -Racordarea si punerea in functiune de instalatii noi in conditiile respectarii prevederilor normativelor si procedurilor operationale in vigoare. -Permis de conducere categoria B . Oferim: - Contract de munca pe durata nedeterminata si mai ales stabilitate . . Pachet salarial corelat cu rezultatele obtinute 4000 - 5000 lei net luna . Program de luni pana vineri 08-16;30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de pistoale de vopsit si de chit, fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.

  • 1

    Lucrător Comercial București Popa Nan (f m)

    În cadrul magazinui Kaufland din București, Str. Popa Nan, nr. 82, Sector 2. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat

  • 7

    Angajam asistent manager

    Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.

  • 36

    Angajam Sofer cat. C, CE

    Cautam sofer categoria C, CE. Detalii si necesar job: categoria C, CE si atestat. lipsa cazier; distributie cu auto frigorific; minim 3 ani experienta; Details and job requirements: C, CE category driving license with certification. no criminal record; distribution with refrigerated van truck; minimum 3 years experience;

  • 1

    Tehnician IT cu experiență în reparare echipamente IT

    Angajam Tehnician IT cu experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Suntem o companie IT în plină expansiune și căutăm un nou coleg pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate clienților noștri. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice, atunci te încurajăm să aplici pentru poziția noastră de Tehnician IT. Cerințe: Experiență demonstrată în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Cunoștințe temeinice de hardware și software. Abilitatea de a lucra eficient și de a rezolva probleme tehnice complexe. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Responsabilități: Repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice. Comunicarea cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Identificarea problemelor comune și dezvoltarea de soluții preventive. Beneficii: Salariu atractiv și pachet de beneficii competitive. Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Lucrul într-un mediu plăcut, într-o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și aveți experiența și cunoștințele necesare pentru a fi un Tehnician IT de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă prezentare despre dvs. Vă mulțumim!

  • 5

    Angajam personal la fabrica de jaluzele in Bucuresti

    Angajam personal pentru fabrica de jaluzele: candidatul trebuie sa contribuie la fabricarea produsele - debitarea profilelor de aluminiu si a materialelor textile + ansamblarea + transportul si montarea lor. Jaluzele, rulouri, copertine, plase de insecte. Candidatul va beneficia de formare profesionala la locul de munca. Ne dorim colegi pe termen lung. Salariu motivant cu majorare in functie de performante si tichete de masa de 30 Lei zi. Beneficii: prime de Sarbatorile legale Paste si Craciun, libere legale, fara ore peste program. Preferam barbati cu carnet de conducere. Se asigura cazare pentru persoanele care solicita.

  • 65

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Recruiter, valabil toata tara

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 27

    Disponibil online

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara

    Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038

  • 7

    Angajăm bucătar,ajutor bucătar,femeie la vase și lucrător comercial,pentru cantină,zona Pipera

    Food and Memories își mărește echipa!Cautam persoane responsabile și dornice să lucreze într-o echipă dinamică.Programul este de 8ore ziL-V, Oferim -tichete de masa -contract pe perioada nedeteminata -1 masa zi,apă și cafea -transport decontat

  • 14

    Angajam Operator DDD fara experienta

    Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:

  • 2

    Funcționar Informații Clienți București Fabrica de Glucoză (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din București, Strada Fabrica de Glucoză, nr. 6-8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

Salvează căutarea