Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Angajam muncitori calificați pentru construcții, placări fațade, lucrări de renovare și amenajări interioare spatii comerciale, locuinte, montaj gresie, faianță, parchet, aplicare glet, rigips, lavabila, salariu atractiv acordat saptamanal/la doua saptamani/lunar, bonuri de masa, posibilitate de cazare în caz de nevoie
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de Securitate Locatia se afla in Bucuresti, sediul PETROM din str. Coralilor, mijloace de transport in comun metrou si STB. Locatia: Petrom City Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului) Experienta in domeniu constituie un avantaj. Atestatul reprezinta un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.
-
Muncitori calificați în acoperisuri Angajam tinichigiu tabla faltuita tigla metalica Societatea comerciala angajeaza personal calificat și cu experienta în domeniu acoperisuri Contract 7000 net Sau Colaborare cu echipa de profesioniști in acoperisuri
-
Echipa noastra de hidroizolatii cu membrane bituminoase cauta inca un membru. descrierea postului: hidroizolator cu experienta in membrane bituminoase.Putem sa lucram si cu cineva cu dorinta de a invata. Cereri: varsta intre 18 si 40 de ani, sa fie din Bucuresti. Se ofera transport catre santiere carte de munca perioada de proba 5 zile
-
Căutăm o îngrijitoare part-time (6 ore - luni-vineri - program 14:00 - 20:00) pentru un domn de 77 ani, greu deplasabil (cu pampers), ce locuiește împreună cu soția sa (75 ani, deplasabilă - dumneaei se ocupă în prezent de îngrijirea soțului, de gătit și menaj), într-un apartament din zona Pantelimon (B-dul Chișinău). Cerințe: - să fie o persoană serioasă, energică, de încredere, - să aibă experiență în domeniu, cu referințe de la foștii angajatori, - disponibilă pentru o colaborare de lungă durată și pentru o majorare de program (la 8 ore zi - luni-vineri, program 13:00 - 21:00, la nevoie). Responsabilități: - îngrijește și asistă vârstnicul; - asigură igiena persoanei îngrijite; - administrează corect medicația și eventualele tratamente; - socializează cu acesta, îi ține companie; - oferă ajutor doamnei, la gătit; - face mici cumpărături medicamente de la farmacie, la nevoie. Se oferă un salariu net lunar de 2.800 lei pentru 6 ore zi (luni-vineri), plată transport (abonament RATB metrou), concediul anual plătit. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
Firma de administrare imobil angajeaza o persoana dornica de a profesa in domeniul economic pe postul de contabil primar operator date . Persoana vizata trebuie sa aiba cunostinte de folosire a calculatorului si atentie distributiva la detalii. Activitatea firmei se desfasoara intr-un birou organizat, colectivul si atmosfera fiind una civilizata bazata pe respect si indrumare. Oferim stabilitate si crestere profesionala, cerem seriozitate si dorinta de progres. Programul de lucru este de LUNI-VINERI cuprins intre orele 9-17. Pentru relatii va rog sa sunati la sau sa trimiteti CV-ul pe
-
Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:
-
Promovat
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Program de lucru: 7:30 - 17:30, cu pauză de masă de la 12:00 - 13:00. Responsabilități: - executie structuri si placari din Gips-carton și alte materiale similare Se oferă: - Angajare pe perioadă nelimitată cu asigurare medicală - Salariu în funcție de experiență: 6300-7800 lei luna - Salariile se achită din 2 în 2 săptămâni la zi - avansuri intre salarii (unde este cazul) - Scule și unelte profesionale Cerințe: - Experiență în lucrarile cu Gips-carton; - Seriozitate, responsabilitate și bună organizare. Pentru mai multe informatii, discutati cu inginerul Mihai la tel
-
Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre principalii distribuitori de produse congelate din Romania cu depozitul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu bune abilitati de manevrare a stivuitorului frontal de interior pentru rolul de Stivuitorist. Cerinte: Autorizatie ISCIR valabila; Experienta in operarea stivuitorului; Disponibilitate la efort fizic; Atentie la detalii; Responsabilitati: Stivuirea paletilor de marfa receptionati; Pregatirea paletilor de marfa cu ajutorul scanner-ului confom necesarului clientilor; Raportarea si inlaturarea articolelor neconforme; Securizarea marfurilor pe palet; Respectarea normelor de protectie si a principiului FIFO in depozit; Program de lucru: L-V, 2 schimburi, interval 08:00 - 16:30 si 12:00 - 20:30; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 4.000 lei; Tichete de masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu; Bonus lunar de performanta; Bonus de disponibilitate pentru implicarea in descarcari suplimentare (500 lei persoana container); Decont transport; Echipament de lucru si dotari moderne; Perioada de instruire si acomodare asigurata; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, una dintre cele mai mari tipografii de etichete din Romania cu sediul situat in Pantelimon, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi pentru postul de Operator Productie in vederea calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 8 clase finalizate; Experienta pe un post similar, indiferent de domeniu; Seriozitate; Atentie la detalii; Responsabilitati: Alimentare masini productie cu materie prima; Setarea parametrilor tehnici; Pregatirea amestecurilor de cerneala; Supravegherea procesului de productie; Program de Lucru: L-V, 3 schimburi, 06:00 - 14:00 14:00 - 22:00 22:00 - 06:00 Castig Mediu Lunar NET 3.600 - 3.800 lei, compus din: Salariu NET: 2.500 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Prima de integrare: 300 lei luna pentru primele 3 luni; Renegociere salariala in baza rezultatelor dupa primele 3 luni; Bonus performanta de pana la 600 lei luna din a 4 a luna; Spor de Noapte - 25%; Spor ore suplimentare - 100%; Prime de Sarbatori; Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de training si induction asigurata si platita dupa angajare; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau contactati-ne la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie de top pe piata romaneasca specializata in distributia de produse lactate cu depozitul situat in localitatea Afumati, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu autorizatie valabila si minima experienta pentru rolul de Stivuitorist. Cerinte: Minim 8 clase finalizate; Autorizatie ISCIR valabila; Experienta pe postul de Stivuitorist minim 3 luni; Dorinta de invatare; Responsabilitati: Stivuirea si verificarea paletilor de marfa; Scanarea paletilor care intra ies din depozit; Implicare in activitatea de Picking; Pastrarea curateniei la locul de munca; Program de Lucru: 12 24, interval si 19:00 07:00; Transport ASIGURAT si GRATUIT din Bucuresti, zona OBOR si din Ialomita, ruta Reviga - Urziceni - Sindrilita - Afumati; Venit mediu lunar NET de apx. 4.000 lei compus din: Salariu NET: 2350 lei; Prima lunara: 400 lei; Bonus prezenta: 150 lei luna; Bonus temperatura: 100 lei luna; Tichete de masa: 400 lei luna; Spor noapte: 25%; Spor weekend: 35%; Ore suplimentare si zile de sarbatoare platite dublu; Instruire asigurata in vederea operarii Stivuitorului cu furci laterale (Reach Truck); Prime de Sarbatori; Asigurare Medicala Privata; Echipament de lucru modern; Tichete de vacanta incepand cu al doilea an de activitate; Majorari salariale anuale; Contract de Munca Nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon . Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Pantelimon. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!
-
Cautam o ingrijitoare pentru un bolnav cu handicap, 29 ani, imobilizat, care nu vorbeste, nu intelege, 45kg, program luni - vineri, in unele zile orele 8.30 - 15.30, in alte zile 8.30 - 18, zona Mosilor, salariu 3500 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, in putere, blanda, responsabila www.acceda.ro Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Belgia TENCUITOR (Crepiseur) Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta personal pentru postul de montator panouri fotovoltaice. Responsabilități: - Asamblare și montare structură metalică pe acoperiș; - Fixare panouri solare; - Pregătire circuite și împământare până la invertor pe baza proiectului; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; - Atenție la detalii; - Asigurarea calității lucrărilor realizate; - Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; - Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Beneficii: -salariu avantajos; -cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; -transport gratuit la inceputul misiunii; -contract de muncă temporar detasat -dreptul la concediu; -norma de lucru 8 ore zi -îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; -asigurare medicală, în caz de accident; -dezvoltare și avansare pe plan profesional; -loc de muncă stabil și sigur. Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;