Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2020-05-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez agenți pază la obiectivul Dm Giurgiului(situat pe Șoseaua Giurgiului București ) -program 8 ore zi (12:00-20:00) -tarif 13,5 lei + 200 lei transport
-
Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.
-
Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei
-
Angajam persoana sociabila pentru administrarea unei baze sportive în Soseaua Iancului. Atribuțiile jobului: - pregătire săli pentru orele respective (așezare scaune, mese dacă este cazul) - curatenie în spațiu - servirea racoritoarelor și a cafelele program: luni- vineri: 15:00-22:00 sâmbăta, duminica: 08:00-17:00 se lucrează în ture, 5 zile cu 2 libere salariu 3200 lei
-
Adresa desfasurare activitate: Sos. Pipera,Nr. 2 - XI Voluntari. Obiect principal de activitate: Fabricarea produselor de uz casnic, cat si a celor pentru utilizare industriala. Cerinte: Disponibilitate deplasare la nevoie. - Curatenie in boxele de spalare si aspirare + tunel spalare la perii; - Evacuare gunoi pubele, evacuare gunoi aspiratoare; - Aprovizionare alimentare cu detergenti; - Verificare zilnica parametrii de spalare ( spuma, ceara, osmoza ), stare tehnica echipamente; - Suport clienti, indrumarea acestora utilizare lance self, functionalitati self si portal; - Interventie dupa caz in urma unei defectiuni sau anuntare dispecerat service; - Monitorizare stoc si planificare comenzi consumabile ( odorizante, detergenti, saci) - transmitere catre Dep Administrativ; - Asistenta telefonica in afara orelor de program. Program de lucru: inegal; 5 zile pe saptamana cu 2 libere si 2 weekend-uri lucrate luna, in intervalul 10: . Beneficii: - Salariu fix; - Prima Paste: 500 lei Net - Prima Craciun: 1000 lei Net Contractul se face pe o perioada determinata - 1 an. Pentru detalii, va stam la dispozitie la numerele de telefon: Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail:
-
Firma de construcții structuri metalice, angajez sofer categoria B
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
Salon infrumusetare zona Iancului caut colaborare cu frizer si cosmeticiana cu portofoliu de clienti..mai multe detalii la tel nr zero sapte cinci opt sase sapte trei sapte zero cinci!
-
Rustic,lant de fast-Food cu mancare romaneasca angajeaza chiar fără experienta fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)pentru servire clienți la vitrină în locația din Veranda Obor.Salariu 3000 in mâna și mancare la alegere. Program o zi(8-22) cu una libera. Sunati!
-
Firma de administrare imobil angajeaza o persoana dornica de a profesa in domeniul economic pe postul de contabil primar operator date . Persoana vizata trebuie sa aiba cunostinte de folosire a calculatorului si atentie distributiva la detalii. Activitatea firmei se desfasoara intr-un birou organizat, colectivul si atmosfera fiind una civilizata bazata pe respect si indrumare. Oferim stabilitate si crestere profesionala, cerem seriozitate si dorinta de progres. Programul de lucru este de LUNI-VINERI cuprins intre orele 9-17. Pentru relatii va rog sa sunati la sau sa trimiteti CV-ul pe
-
Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:
-
Promovat
Angajam Lucrator Comercial La Magazin Alimentar Market EST, Bucuresti Sector 2 Zona Gara de EST, Vis-a-vis de Autogara Obor. Salariu 2500 lei 1 liber pe saptamana Program 8 ore pe zi 06:00 - 14:30 sau 14:00 - 22:00 Mai multe detalii la telefon
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: L-D in 2 ture: 06 14 sau 15 22. doua weekenduri lucrate cu 2 libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DE AGENTI SECURITATE FEMEI BARBATI CU ATESTAT SAU FARA ZONA PIPERA ORGANIZARE DE SANTIER CONSTRUCTII POSIBILITATE DECONTARE TRANSPORT Director compartiment paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, auto, laptop, telefon. Totul se discuta la interviu . Director vânzări servicii paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, laptop, telefon. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Promovat
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Program de lucru: 7:30 - 17:30, cu pauză de masă de la 12:00 - 13:00. Responsabilități: - executie structuri si placari din Gips-carton și alte materiale similare Se oferă: - Angajare pe perioadă nelimitată cu asigurare medicală - Salariu în funcție de experiență: 6300-7800 lei luna - Salariile se achită din 2 în 2 săptămâni la zi - avansuri intre salarii (unde este cazul) - Scule și unelte profesionale Cerințe: - Experiență în lucrarile cu Gips-carton; - Seriozitate, responsabilitate și bună organizare. Pentru mai multe informatii, discutati cu inginerul Mihai la tel
-
Angajam vanzatoare pentru magazin fornetti Veranda Mall sector 2 program de 2 zile lucrate cu 2 zile libere de la (8 dimineata la 22 seara )salariu porneste de la 3000 de lei plus bonusuri zilnice si targhet din vanzari la sfarsit de luna .Cerem un minim de experienta de lucru in comert deoarece se lucreaza cu bani si se face inventarul dorim persoana dinamica si energica care sa faca parte din echipa noastra
-
Vând florărie sectorul 2 pe Colentina nr6 cu vad de peste 20ani care a funcționat non stop cu inpozit plăti la zi cu aier lumina și apa