Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Persoane Disponibil din: 2021-02-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm casier lucrator comercial sector 3 și sectorul 4. Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Servire clienți la casierie; - Atenție distributivă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur.
-
Promovat
Angajez vulcanizator , sediul se afla in Bucuresti sector 3 , ne puteti gasi pe google AUTO FAST ! Avem nevoie de oameni ce le plac aceasta meserie ! Cautam oameni serioși
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Promovat
Echipa deja formată caută colegi pentru a lucra în două schimburi intr-un magazin alimentar. Experiența nu este necesară, te învățăm noi procedurile! O locație se află în comuna Pantelimon și una în Bdul 1 decembrie 1918 nr 1.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Atelier mobila , angajam muncitor calificat și necalificat . Salariu atractiv, program 8 ore, luni - vineri
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
-
Firma de construcții angajează electrician medii și joasa tensiune cu experiență. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale.Se cere discretie maxima, sa fie o persoana fără obligații. Domiciliul permanent București, studii medii liceul obligatoriu, vârstă maxima 55ani, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata.La semnarea contractului se acorda un bonus consistent. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal, sa fie o persoana fără obligații, open,dacă se cunoaște limba engleza se acorda diferite bonusuri. Nu se cere experienta în domeniu.
-
Noi suntem : Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? - Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; - Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități reale de creștere a veniturilor, prin bonusuri de vechime în companie, care pot avea o creștere de până la 8 ori, bonusuri de performanță și de loialitate. - Oferim tichete de masă în valoare de 15 lei în primele 9 luni de contract și de 20 lei începând cu luna a 10-a + tichetele cadou de Paște și Crăciun. - Oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; - O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. - Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; - Oferim posibilitati reale d promovare. Iti oferim oportunit tea d a lucra in r t au d r tail mod rn cu c mai mare acoperire geografic din Rom ni . Ce vei face tu pentru noi? Vei afisa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei verifica și corecta afișajul prețului din zona raionului de proaspete; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) din raionul de proaspete și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată din raionul de proaspete; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice, în zona de depozitare; Vei scana produsele asezate de catre clienti pe banda; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei participa la ac iunile comerciale din magazin; Vei răspunde solicitărilor clien ilor cu privire la informa ii despre produse, pre uri, mod de cântărire. Aplica cu incredere! E momentul pentru un job bun! Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii? Iti place munca in echipa ?Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune? Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei de peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii puteti suna de luni-vineri in intervalul 07-15 la nr
-
Firmă de curățenie, angajăm cameriste, ajutor de bucatar si pers. la vase salariu : cameriste si vase 3200, iar ajutor bucatar 3500. Decontăm transportul. Relații la tel
-
Angajez URGENT dulgheri pentru București! Vă rog să mă contactați la nr de telefon NU să lăsați mesaj aici pe site. Rog să fiți serioși și disciplinați, atât. Mulțumesc!
-
Compania noastră caută 1 stivuitorist pentru depozitul nostru. Candidatul ideal va fi responsabil pentru încărcarea și descărcarea mărfurilor, pregătirea comenzilor și menținerea depozitului curat și organizat. Cerințe: Experiență anterioară în utilizarea stivuitoarelor; Atestat ISCIR valabil; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient și sigur; Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Menținerea depozitului curat și organizat; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozitare; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Tichete de masa; Beneficii medicale la o clinica privata. Programul de lucru este de LUNI pana VINERI : 08 - 17 3900 - 4200 RON Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Anunț pentru postul de barman,Ospatar Căutăm Barmanita Barman,Ospatar,Ospatarite,Hostess,PR,talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre Dacă aveți experiență în industria ospitalității, sunteți creativ și vă place să lucrați cu oamenii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Pentru persoanele din provincie putem asigura cazarea . Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Cunoștințe solide despre băuturi și cocktail-uri - Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat - Atitudine prietenoasă și servilă Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor cu atenție la detalii - Interacționarea plăcută și profesionistă cu clienții - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar - Contribuția la dezvoltarea noilor cocktail-uri sau băuturi speciale Salariu motivant,bonusuri Oferim si cerem seriozitate Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Valmilions.Srl@gmailcom sau sunati la nr de tel Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Inchiriez post pentru diferite activitati de infrumustare (frizerie,coafor mani-pedi,cosmetica ,tatuaj)Pentru mai multe detalii in privat.
-
ssg select solution angajează agenti paza cu atestat și fără atestat pe magazinele din Voluntari , si in Bucuresti sectoarele 1,2 3 4 5,6 ,salariul la timp data de 15 și 25 plus bonuri de masa tarif ora 13,50 ron plus 200 bani de transport asigurați contact număr de telefon gabriel
-
-
Firma de constructii cu vechime angajeaza muncitori calificati cu carte de munca( finisori, montatori gresie, faianta, piatra, parchet, placari fatada, zugravi). Program ora 08:00-17:00, pauza de masa, sarbatori legale libere, concediu de odihna 21 de zile pe an. Salariu atractiv Tel:
-
Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA
-
Firma de trabsport din Italia angajează șoferi profesioniști cat. C+E cu experiență pe comunitate: Beneficii: Venit NET total lunar format din Salariu + Diurna de la 2800 eur -Bonus sărbători (Crăciun, Revelion si Paste) -Contract de munca pe Romania pe termen nedeterminat; -Telefon de serviciu; -Concediu anual plătit; -Dispecerat si asistență tehnică prin telefon 24/7; -Oferim suport pentru șoferii nou veniti si formare pentru adaptarea la normele interne; -Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform legislatiei in vigoare; Cerinte: -Experiență de minim 1 an in conducerea camioanelor de 40 T pe teritoriul Comunitatii Europene; -Permis cat. C+E; -Card tahograf; -Atestat transport marfa; -Cazier judiciar; -Disponibilitate pentru lucru pe Comunitate (8-12 săptămâni lucrate urmate de 2-3 săptămâni libere sistemul de lucru este flexibil si se stabilește de comun acord); Informații generale: -Transport de marfuri Italia si Franta -Camioane - euro 5/6; -Semiremorci - FRIGO
-
Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto( 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA
-
Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzator casier, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!