Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Companii Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Anunț Angajare: Labirint Boutique Hotel în Nerva Traian caută un Recepționer Entuziast și Dornic să Învețe Ești în căutarea unei oportunități de a-ți începe cariera în industria ospitalității? Labirint Boutique Hotel este în căutarea unui Recepționer fără experiență, dar plin de energie și dorință de a învăța. Dacă ești o persoană sociabilă, cu o atitudine pozitivă și dornică să faci primii pași într-o carieră în ospitalitate, te invităm să aplici! Cerințe: Lipsa experienței anterioare este acceptată; vom oferi training și îndrumare adecvată; Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru programul de lucru 12-24, 12-48; Cunoștințe de bază de limba engleză; alte limbi străine reprezintă un avantaj. Ce Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic într-un hotel boutique de prestigiu; Training și îndrumare pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera în industria ospitalității; Salarizare competitivă, cu un salariu de început de 3000 lei; Posibilități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanță și dorința de a învăța și de a crește. Dacă ești gata să îți începi cariera într-un mediu dinamic și pasionant, trimite-ne CV-ul adresa de e-mail sau la numărul de telefon . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră! Pub
-
Promovat
Firma de constructii si instalatii din Bucuresti angajeaza INSTALATOR calificat - Specializat in instalatii tehnico - sanitare, termice si gaze; Oferim: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariul motivant in functie de pregatirea profesionala si experinta; - Bonuri de masa; - Programul de lucru de luni pana vineri de la cu pauza de masa de 30 minute.
-
Promovat
ASPROM SRL - firma ce isi desfasoara activitatea in domeniul relocarilor de utilitati (apa si canalizare), angajeaza inginer retele Apa Canalizare, pentru zonele: Bucuresti, Buzau, Prahova, Focsani, Vrancea, Bacau. Detalii la telefon :
-
Promovat
Muncitor necalificat pentru depozit tevi otel - Prezenta zilnica la locul de munca conform programului de lucru Loc de munca zilnic : GHETU ANGHEL 1 , sector 3,incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii. - SALARIU NET: 3000 LEI - Persoana organizata, responsabila, meticuloasa - Forma fizica buna - Rabdare, atentie la detalii - Domiciliu: Zona CARTIER 23 AUGUST, AUCHAN TITAN, REPUBLICA, PANTELIMON, Bucuresti. Responsabilitati: - Sortare, aranjare marfa, prelucrare marfa pentru comenzi - Pregatirea coemenzilor venite.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajare instalator lucrari de instalatii de incalzire , instalatii de aer conditionat , pompe de caldura...
-
În calitate de reprezentant al serviciului de contabilitate, vei face parte din echipă de asistență pentru clienți cladiri rezidențiale si comerciale, oferind servicii de contabilitate in partidă simplă. Vei combina abilități, pasiune, orientare către client, mentalitate pozitivă pentru a crește nivelul serviciilor VERTICAL ADMIN și vei contribui la fidelizarea relației cu clienții existenți și dezvoltarea unor relații comerciale noi. Ce vei face: Vei pregati situația financiar-contabilă a clienților din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat și vei gestiona solicitările clienților prin telefon si e-mail. Vei gestiona în mod sigur informațiile confidențiale în conformitate cu regulile interne. Ce trebuie sa știi: Să iți organizezi timpul și sarcinile zilnice Dacă ai cunostințe de contablitate in paridă simplă este chiar mai bine, dar nu este o necesitate Îți place să îi ajuți pe ceilalți și ești un jucător de echipă Ce iți oferim: Vei face parte dintr-o echipă formată din colegi entuziaști si prietenoși. Vei lucra într-un mediu în care deciziile se iau rapid si ideile noi sunt încurajate.
-
*Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Locatie job: Aviatorilor, sector 1 Program de lucru: 2 zile saptamana Oferta salariala: 250-300 lei zi Responsabilitatile tale: activitati de curatenie si calcat. Candidatul ideal: persoana organizata, disponibila pentru o colaborare pe termen lung, experienta anterioara pe post similar reprezinta avantaj. Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Aplica direct: https: newtimes.ro jobs menajera-part-time-300-lei-zi-aviatorilor doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Da like & follow paginii noastre de Facebook si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil. Nu este job-ul potrivit pentru tine, dar prietenii tai ar putea fi interesati? Da share acestei postari si impreuna putem ajuta pe cineva sa-si gaseasca locul de munca dorit!
-
Clinica de estetica angajaeaza contabil, pentru sediul din Bucuresti Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante contabilitate; Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de desfasurata. Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati. Cunostinte generale de operare in SAGA, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte. Capacitate de implicare in a face parte dintr- o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesionist de evidenta contabila; Experienta in domeniu: minim 5 ani Descrierea jobului Este obligatoriu ca persoana care aplica la acest post sa aiba cunostinte temeinice in: -inregistrarea documentelor contabile zilnice (furnizori, clienti, deconturi, registru de casa, registru de banca); -evidenta, inregistrare, verificare documente contabile; -inregistrare facturi furnizori; -emitere note de intrare receptie si bonuri de consum; -evidenta cheltuieli in avans; - evidenta stocuri -intocmire diverse situatii contabile si extracontabile; -intocmire diverse situatii contabile in Excel; Postul presupune, de asemenea, executarea ocazionala a diverselor activitati conexe in cadrul Departamentului contabilitate. Activitatea se va desfasura la biroul nostru din Bucuresti, sector 3.
-
Restaurant in Centrul Vechi, Bucuresti angajeaza personal pentru spalat vase si curatenie in bucatarie. Detalii la nr. de telefon
-
Angajez tamplar cu experienta în PAL si MDF ,atelierul se afla în sectorul 3 (zona faur) salariu avantajos,program fix 8-17,L-V.
-
Program full-time | Luni- joi, 08:30-17:00, vineri, 08:30 15:30 | Birou situat în Sector 3, București Cerinţe: Studii liceale absolvite; Cunoasterea limbii române avansat; Conditie fizica; Punctualitate; Personalitate de incredere; Respectarea termenelor limită; Abilitatea de a lucra în echipă dar si individual; Persoană amabilă şi echilibrată, organizată, atentă la detalii, atentie distributiva si eficienta in gestionarea timpului; Bună capacitate de comunicare în echipă și cu clienții; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Responsabilităţi: Sortarea bunurilor pe care trebuie să le distribui; Distribuirea în timp util a pachetelor sau a comenzilor către clienți; Colectarea semnăturilor de primire; Încasarea banilor pentru comenzi; Eliberarea de chitanțe și facturi, unde este cazul; Păstrarea unui registru de bunuri distribuite și nedistribuite; Încărcarea și descărcarea bunurilor și produselor și transportarea lor la ușa clientului. Respectă normele de Sănătate și Securitatea Muncii și de PSI privind regulamentele / procedurile de lucru Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează / transmite informații; Respectă Regulamentul Intern și Regulamentul de Organizare și Funcționare al firmei; Beneficii: Salariu fix corelat cu experiența ta, pe care îl indexăm anual cu rata inflației; Siguranța unui loc de muncă stabil odată ce depășești perioada de probă; Bonusuri de performanță în funcție de evoluția ta pe acest post; Prime de sărbători (Paște, Crăciun); Bonuri de masa; Concediu de odihnă; Traininguri de specializare; Un mediu de lucru prietenos, cu condiții potrivite pentru ca tu să vii cu plăcere la birou;
-
Fabrica de confectii metalice angajeaza vopsitor industrial pentru structuri metalice. Relatii la nr. de tel.
-
-
Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT
-
Angajam in cadrul societatii INSTORE PEOWER PROVIDER SRL un numar de 31 manipulanti marfa pentru buna desfasurare a operatiunilor comerciale ale firmei. CV-urile se depun pana la data de 12 martie 2024. Selectia se va desfasura in data de 13.03.2024 ora 13.00 Relatii cu privire la depunerea sau selectia CV-urilor se pot obtine la telefon
-
Descriere Post: Viitorul angajat va face parte din departamentul de montaj, care se subordonează managerului general. Va lucra într-o echipă de montaj formată din 2 până la 6 tehnicieni, fiecare echipă fiind condusă de un Șef de Echipă, care, la rândul său, se subordonează managerului general. Majoritatea tehnicienilor sunt angajați de la înființarea companiei. Responsabilități: Viitorul angajat va fi responsabil de montajul instalațiilor electrice, inclusiv, dar fără a se limita la: Execuția de trasee de canal cablu metalic suspendat de tavan, montat pe perete tavan; Execuția de trasee electrice prin tub canal PVC; Montajul tablourilor electrice și a aparatajului terminal (intrerupătoare, prize, lampi); Conexiuni în echipamente (motoare, lampi etc.), doze, tablouri etc.; Montaj platbanda OIZn; Cablajul instalațiilor electrice de forță; Montajul paratrăsnetelor. Cerințe: Experiență minim un an în domeniul montajului instalațiilor electrice în construcții; Apt pentru lucru la înălțime; Disponibilitate pentru deplasări în țară; Cunoștințe tehnice de electricitate; Abilități practice de citire și înțelegere a planurilor și schemelor electrice; Diplomă de electrician (școală profesională, liceu, curs de calificare); Experiență minim un an în instalații electrice în construcții. Program de Lucru: Luni-Vineri: 08:00 16:30 (cu o pauză de 30 de minute) Există situații în care programul se poate prelungi cu una-două ore, plătite suplimentar. Există proiecte unde este necesar lucrul de noapte, plătit suplimentar. Contract de Muncă: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată din prima zi. Deplasări: Locul de muncă implică deplasări la șantiere pe tot teritoriul țării, inclusiv în București. Pentru locații la peste 200 km, deplasările se fac pentru maxim 2 săptămâni, cu întoarcere la familie. Pentru locații la mai puțin de 200 km, deplasările se fac pentru câte o săptămână. Pentru deplasări se asigură transport și cazare (pensiune hotel apartament). Beneficii: Cadru salarial complet transparent și legal; Bonuri de masă diurnă; Prime de Paște și Crăciun; Vouchere de vacanță; Creșterea numărului de zile de concediu în funcție de vechimea în companie; Echipament de protecție la locul de muncă; Scule profesionale. Alte Calități Apreciate: Punctualitate; Dorința de învățare; Disponibilitate de a lucra în echipă; Responsabilitate
-
Revista Taifasuri cauta redactor cu experienta de minim 3-5 ani in presa scrisa . Descrierea companiei : Taifasuri este o revista saptamanala de medicina naturista, frumusete si sanatate. Apare in format tabloid, 32 de pagini. Toate cv-urile le asteptam la adresa de email : taifasuri.taifasuri @ yahoo.ro
-
Clinica Medicala Dr. Potoroaca si Dr. Stingescu din Bucuresti, cu profil psihiatrie, psihiatrie pediatrica si neurologie pediatrica, angajeaza personal receptie registratura, in program full time. Cerinte: experienta in sistemul SIUI, Atlas etc, cunostinte minime computer, empatie, buna capacitate de interactiune umana si profesionalism in relatia cu pacientii si apartinatorii, capacitate de lucru in echipa, disponibilitate de a invata si perfecta. CV-urile vor fi trimise pe adresa de mail a clinicii:
-
Angajam VANZATOARE RESPONSABIL Magazin; 3200-3800 net Bucuresti Angajam Vanzatoare sau Responsabil in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore) sau zilnic la 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si de magazin intre 3200 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
-
-
Firma de contabilitate ALYSAR este în căutarea unui Operator Calculator și Relaționare Clienți dedicat, care să se alăture echipei noastre din București. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide ale pachetului Office, operare la nivel mediu a calculatorului și abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Experiența în domeniul contabilității și cunoștințele în utilizarea programului SAGA reprezintă un avantaj. Cerințe: - Absolvent liceu economic sau facultate economică. - Cunoștințe solide ale pachetului Office. - Operare la nivel mediu a calculatorului. - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. - Cunoștințe în domeniul contabilității (avantaj). - Experiență în utilizarea programului SAGA (avantaj). Responsabilități: - Introducerea și gestionarea datelor în sistemele informatice. - Comunicarea eficientă cu clienții pentru a răspunde la întrebări și a rezolva problemele. - Colaborarea cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor operaționale. - Pregătirea și prelucrarea documentelor contabile (în cazul în care candidatul are cunoștințe în contabilitate). Beneficii: - Salariu competitiv in functie de experienta. - Mediu de lucru dinamic și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Traininguri și cursuri de specializare în domeniu. Locatie : Langa metrou Dristor, Sector 3 Dacă sunteți o persoană proactivă, cu abilități de lucru în echipă și dornică să evolueze într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post.
-
Soc. Sinacta Trade srl angajeaza urgent sudor (cod COR 721208), pentru santier la terti (Tulcea), minim 3 ani vechime. Pentru alte detalii, sunati la
-
Express Livrare angajeaza sofer livrator pentru Bolt Glovo. CV-urile se trimit la adresa de e-mail expresslivrare@gmail,com sau pe site.