Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2021-02-17 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    ANGAJAM soferi uber bolt

    Firma ridesharing angajam soferi pentru uber bolt,numai cu carte de munca,norma intreaga,cu autoturismele noastre.Cerem si oferim seriozitate.Va rugam sa sunti doar in conditiile prezentate.

  • Optometrist

    Cerințe: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Experiență practică in domeniu 5 ani; Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Atitudine profesională și etică; Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor. Beneficii: - asiguram cazare pentru persoanele care sunt interesate de acest post; - bonusuri in functie de performanta; - salariu : 5000 lei + comision; - mediu de lucru placut cu posibilitatea de dezvoltare personala.

  • Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • 1

    Sofer personal

    Cerinte: - carnent de conducere categoria B; - prezentabil; - tinuta obligatorie :camasa, pantaloni, sacou (se pot asigura de către firma, în cazul în care nu aveti); - fara cazier judiciar; - fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat); - studii medii; - experienta de cel putin 3 (trei) ani in conducerea de autovehicule; -corectitudine, flexibilitate, disponibilitate și sinceritate. Condiții: -masina de serviciu; -salariu 4000 lei; -program: L-V: 9:00-20:00; si doua sambete luna de la 9:00-15:00; -mediu de lucru plăcut; -alte beneficii salariale. Responsabilități: -se ocupa de bună funcționare a activității firmei, cât și de sarcinile date de către superior; -intretinerea autovehiculului; -livreaza documentele catre toate locatiile noastre; -livrează comenzile către locațiile noastre. Sunt rugate sa aplice un CV doar persoanele care se încadrează in cerinte de mai sus, iar noi va vom contacta.

  • 14

    Tiger Security Services

    Angajez urgent agent transport valori oras Constanta.

  • 1

    NF Palace Hotel angajează receptionist(ă)

    NF Palace Hotel angajează recepționer(a) Hotelul se situează în centrul vechi al Bucureștiului Strada ion ghica nr4 -postul nu necesita experiență -incepere imediata -program in ture Cerințe: - bune abilitați de comunicare și organizare, capabile sa facă față unor situații cât mai diverse; - limba engleza obligatorie,alte limbi vorbite prezintă un avantaj Responsabilitati: - preluarea, înregistrarea rezervărilor si soluționarea eficienta a tuturor solicitărilor venite din partea clienților; - primirea si cazarea clienților si întocmirea actelor necesare cazării; - colaborarea cu toate departamentele: housekeeping, tehnic Te așteptăm pentru interviu cu mare drag. NU OFERIM CAZARE

  • NF Palace Hotel angajează cameristă

    Hotel de 4* in centrul istoric al Bucureștiului angajează cameristă. Programul de la ora 9:00-16:00 Hotelul este unul mic aflat in centrul Acesta este situat doar pe un singur etaj. Transport in comun usor de accesat. Pentru mai multe detalii va rugam sa apelați Experiența in domeniu reprezintă un avantaj

  • 44

    Club Lounge&Coffee,Barmani,Barmanite,Ospatarite,DJ,Hostess

    Anunț pentru postul de barman,Ospatar Căutăm Barmanita Barman,Ospatar,Ospatarite,Hostess,PR,talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre Dacă aveți experiență în industria ospitalității, sunteți creativ și vă place să lucrați cu oamenii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Pentru persoanele din provincie putem asigura cazarea . Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Cunoștințe solide despre băuturi și cocktail-uri - Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat - Atitudine prietenoasă și servilă Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor cu atenție la detalii - Interacționarea plăcută și profesionistă cu clienții - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar - Contribuția la dezvoltarea noilor cocktail-uri sau băuturi speciale Salariu motivant,bonusuri Oferim si cerem seriozitate Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Valmilions.Srl@gmailcom sau sunati la nr de tel Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!

  • Angajam casier lucrator comercial Magazin Profi

    Magazin Profi sector 3 angajează casier lucrător comercial, program 8 ore ,2 zile pe săptămână liber schimbul 1 2 . Pt mai multe informații puteți suna s au trimite mesaj la nr de tel din anunț .

  • 10

    Sofer CE Suedia

    Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - pernis categoria CE - atestat transport marfa - ADR -constitue un avantaj - card tahograf - limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - seriozitate Se Ofera : - contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email Pentru detalii puteti suna la numarul de telefon afisat in anunt.

  • Caut loc munca bona

    Bona cu experienta si vorbitoare de Limba spaniolă doresc să îngrijesc un copil în Bucuresti,program full-time! Sunt singura,fără vicii,cazier curat,etc! Ofer si doresc seriozitate!

  • 17

    Angajam tehnician telecomunicatii calificat / necalificat

    Angajam tehnician telecomunicatii calificat / necalificat pentru realizare lucrari fibra optica. Se ofera auto, carte de munca, salariu in functie de experienta. Candidatul ideal: - experienta de lucru in retele fibra optica - spirit de munca in echipa - apt de lucru la inaltime (max 3-4m) - disponibil pentru lucrarile efectuate in alte judete ale tarii - permis conducere cat B (reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu) Descrierea jobului: - lucrari specifice in retele de fibra optica - cablare/montare si demontare/instalare echipamente de telecomunicatii - punere in functiune si configurare echipamente - se asigura calificare la locul de munca (daca este nevoie) - relocari cabluri FO in reteaua NetCity

  • 152

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 2

    Angajam domn sau doamna pe postul de Lucrator comercial

    URGENT angajam, cu contract pe perioada nedeterminata, Lucrator comercial in Bucuresti, incinta Mall Vitan. Responsabilitățile postului: -Lucrul direct cu clienții; -Abordarea, asistarea, consilierea și fidelizarea clientelei; -Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților, oferirea de informații corecte și complete despre produse; -Implicare în procesul de vânzare și efectuarea de comenzi; -Monitorizarea permanentă a stocului de marfă; -Păstrarea curățeniei în spațiu. Cerințele postului: -Studii liceale finalizate; -Bune abilități de comunicare; -Persoane sociabile, cu un aspect fizic plăcut și îngrijit; -Constituie avantaj experiența în domeniul vânzărilor. Beneficii acordate: -Loc de muncă sigur într-un ambient elegant și plăcut. -Pachet salarial fix atractiv, însoțit de comisioane din vânzări pentru rezultate excepționale; -Discount de angajați pentru cumpărături personale; -Decontare transport; -Pachet îngrijire personală; -Ținută de lucru. Va rugam sa sunati la tel: pentru a programa un interviu. Va asteptam!

  • 5

    Angajam asistent manager!

    Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.

  • Asistent manager,agentie imobiliara cu sau fara experienta

    Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara, angajam Asistent manager. Cerinte: Dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator,permis de conducere,zona sectorul 3, Unirii,Nerva Traian,Piata Alba Iulia, PROGRAM DE 8 ORE ,FLEXIBIL. Oferim :Pachet salariat atractiv, Auto, trainning,mediu de lucru performant.

  • 7

    Tehnician centrale termice

    Firma noastra este autorizata: - ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale - ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM) - ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere - ISCIR - supraveghere instalatii sub presiune (RSVTI) - ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de siguranta - certificare ACCREDIA ISO 9001(calitate) si ISO 14001(mediu) - certificare CCOC "Firma de incredere" anii 2016-2020. Candidatul ideal - cunostinte tehnice in domeniu - experienta service centrale termice si cazane pe gaz - experienta in instalatii gaze naturale - autorizatii ISCIR, ANRE sau alte atestate - constituie avantaj - permis conducere categoria B - constituie avantaj - seriozitate si implicare - abilitati de comunicare Descrierea jobului - verificari tehnice centrale termice (VTP ISCIR) - reparare/ service centrale termice si cazane pe gaz - mentenanta instalatii termice - verificari si revizii instalatii gaze naturale - intocmire procese verbale de lucrari, rapoarte VTP, fise de evidenta, facturi, chitante Oferim: -bonusuri din vanzari -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -ore suplimentare platite -carte de munca -seriozitate -mediu de lucru placut

Salvează căutarea