Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2021-06-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam muncitori calificati (Instalator, electrician, zidar, zugrav, dulgher, parchetar, lacatus montator, etc.) si muncitori necalificati in constructii. Oferim: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariul motivant in functie de pregatirea profesionala si experinta; - Posibilitatea parcurgerii unor programe de calificare profesionala; - Bonuri de masa; - Programul de lucru de luni pana vineri in intervalul cu pauza de masa de 30 minute.
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și ambițioasă, într-una dintre cele mai mari și moderne fabrici de preparate din carne din România. In prezent suntem in cautarea unei femei de serviciu. Cerinte: - minim 8 clase absolvite; - Persoana serioasă, muncitoare, responsabilă; - Atitudine pozitiva; - Capacitate de a lucra in echipa. - Disponibilitate pentru lucrul in schimburi, Responsabilitati: - mentinerea curateniei in spatiul alocat si dezinfectarea periodica a ustensilelor folosite; - utilizarea corespunzătoare a echipamentului din dotare şi a solutiilor de curăţenie. Oferim: - Salariu fix, - Bonuri de masa, - Contract de munca pe perioada nedeterminata, - Masa calda. Descriere companie: Poate ne știi de pe Facebook sau Instagram, unde punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii. Sau poate ai aflat de la TV ori de pe net că avem crenvurştii perfecţi aşa cum sunt pur şi simplu nu ai cum să-i îmbunătăţeşti, sunt cei mai gustoşi. Nu degeaba crenvurștii noștri cu piept de pui sunt cei mai vânduți din piață şi din univers. Dacă îți sunăm cunoscut dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Avem o mulţime de produse de cea mai înaltă calitate. Hai să-ţi povestim despre salamurile noastre crud-uscate, despre şunca Praga, despre bacon, cârnaţii semiafumaţi, Salamul din Casa Meda, parizerul cu carne de porc, cârnaţii polonezi şi câte şi mai câte. Comunicăm deschis şi relaxat, iar în producţia de mezeluri punem suflet, pasiune, ambiţie şi răbdare. Ca să-ţi arătăm cât de serioşi suntem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod 98 S.A. a apărut în 1998 în București, deci avem 25 de ani de experienţă. Suntem prezenţi în peste 6000 de magazine din toată ţara. Am crescut cu ambiţie până am ajuns pe a patra poziție în piață, unde suntem astăzi.
-
Promovat
DejaVu International este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de curățenie si igienizare Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerinte: Experiență anterioară în alpinism utilitar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar ; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile;
-
Promovat
GONG CAFE este o mica si cocheta cafeanea care se afla in centrul Bucurestiului si ofera clientilor cafea de specialitate si produse de calitate premium. Oamenii care ne trec pragul sunt atat localnici cat si foarte multi turisti din toate colturile lumii, iar misiunea noastra este, pe langa de a le oferi o cafea excelenta, de a le face cunoscuta ospitalitatea noastra, romaneasca, deja renumita la nivel international. RESPONSABILITATI - Prepararea si servirea cafelei si a altor bauturi (fresh, limonada, etc.) - Incasarea platii din partea clientilor - Mentinerea curateniei a zonelor de lucru si a echipamentelor - Mentinerea in ordine a produselor expuse la raft ABILITATI - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de serviciu pentru clienti - Cunosterea limbii engleze cel putin la nivel conversational - Organizat - Punctual Te vei potrivi echipei noastre daca esti o persoana cu o atitudine pozitiva, comunicativa si responsabila. Din partea noastra vei primi tot sprijunul necesar pentru a te dezvolta si iti garantam un mediu de lucru in care vei fi respectat si apreciat. Este necesara o experienta de barista la un loc de munca precedent. Salariu de la 3000 lei net, sistem de bonusare,plus tips.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BMF Security Services angajează agenti de Paza Securitate din București cu sau fără experienta pentru magazine comerciale de haine H&M. Militari - Berceni - Vitan - Băneasa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu pe card! Bonuri de masă!
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
-
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Angajam agenți de curatenie 1. intr-un centru comercial din zona Auchan Berceni, galerie comercială cu program de lucru de 8 sau 12 ore 2. ansamblul rezidențial Incity, zona depou tramvai Dudesti sector 3, program 8 ore dimineața (7:00-15:00) se lucrează doar cu contract de munca, salariu (avans 25 ale lunii în curs si lichidare pe 10 luna următoare) si bonuri de masa.
-
Firma angajează cu contract de munca personal pentru curatenie in București. Programul și salariul diferă in funcție de locație. Se asigura salariu, (avans și lichidare) bonuri de masa și eventual transport pentru grupuri de persoane. Pentru detalii
-
Angajam agenți curatenie din București și împrejurimi pentru Centru Comercial situat în zona Auchan Berceni, sector 4. Programul de lucru, salariul și celelalte detalii se discuta la un eventual interviu pentru cei interesați. Astept telefonul sau mesajele dvs la nr. (Nelu) de luni pana vineri între orele 9-18.
-
Firmă colaboratoare Bringo căutăm cureri pentru București ! Sector 3 Acest lucru presupune preluarea comenziilor din magazinele partenere Bringo si livrarea lor la domiciulul clienților. Oferim: -plată per comandă -plată săptămânală, bi-lunară sau lunară, cum doriti -program flexibil; -carte de muncă part time (dacă aveți alt job) sau full time (dacă nu aveți alt job) -asistență tehnică non-stop; -grup unit -proiect pe termen lung; -seriozitate si respect; Cerinte: -smart-phone android; -masina personala; -seriozitate; -amabilitate. În caz că nu răspund, rog mesaj pe telefon, whatsapp, Multumesc.
-
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Angajam instalatori pentru instalatii sanitare si termice. Salariu atractiv. Experienta profesionala intre 1-5 ani
-
Angajez electrician cu sau fara experienta si instalator . Doresc persoane dornice de munca si serioase pentru o colaborare de durata. Disponibili pentru deplasari cand este cazul. Salariul negociabil!
-
Angajez sofer din Bucuresti cu experienta pe autoutilitara de 3.5 tone. Se fac curse tur retur in tara. Numai cu experienta
-
Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.
-
Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.