Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Angajăm lucrător comercial cu experiență , pentru magazin non stop Magazinul este situat pe Calea Giulești vis a vis de Dispensar Oferim salariul de 3000 de lei net , plus bonificații Carte de muncă , program flexibil Avem nevoie de 2 persoane
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam noi colegi pe postul de lucrator comercial, full-time in magazinul K-Food TITAN Punct de lucru: Magazin K-Food(Bulevardul 1 Decembrie 1918 33A,Centrul Comercial Auchan Titan) Program de lucru: 09:00 - 21:00(masa de pauza) astfel: prin rotație * Fisa postului in mare: - Consiliere clienti - Receptie marfa; - Vanzare marfa cu casa de marcat; - Aranjare marfa la raft - Mentinerea ordinii si a curateniei in magazin - Preluare comenzi; - Urmarirea termenelor de valabilitate; - Inventariere (numarare, cantarire produse) Dacă ești fan al mancarii asiatice, acesta este locul perfect pentru tine!! :) Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul direct pe e-mail-ul Va asteptam!
-
FIRMA CU EXPERIENTA IN DOMENIU SECTOR 6 ANGAJEAZA CONSILIER VANZARI MOBILIER FULL TIME
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Peste 6 luni de experiență în Vânzări Candidatul Ideal Experienta nu este obligatorie, dar au prioritate persoanele cu experienta in domeniul comercial. Descrierea jobului Aptitudini: persoana de incredere, dorinta de a munci, implicare in activitate, abilitati de comunicare, atentie: concentrare, mobilitate, selectivitate. Program de lucru: 40 ore pe săptămână. Descrierea companiei Companie romaneasca, care importa doar produse alimentare si nealimentare din Italia. Salariu 2500-2800 net
-
Daca poti lucra in schimburi si iti place sa lucrezi cu produsele proaspete, vino alaturi de noi si ajuta-ne sa oferim clientilor nostri o experienta placuta la cumparaturi! Servesti clientii cu produsele dorite, cantaresti, ambalezi si etichetezi produse, esti amabil si prompt in servirea clientilor. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
Angajăm lucrător comercial, in domeniul de copiere chei. Ne ocupăm cu prelucrarea tuturor tipurilor de chei ,casă și programarea cheilor auto . -Salariu atractiv. -Mediu de lucru plăcut. -Punctele noastre sunt situate în mai multe zone ale Bucureștiului -Se oferă bonusuri din vânzări. -Experiența în domeniu nu este necesară, se oferă training de specialitate la punctul de lucru. Nu ezitați să ne trimiteți CV Mai multe detalii la telefon.
-
Angajam casier lucrator comercial cu experienta în domeniu, in cadrul unui magazin Shop&Go, din Bulevardul 1 Mai,, nr. 15 fost Compozitorilor, sector 6.(intersectie cu strada Sibiu). Cerintele posturilor: - Candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie; - Disponibilitate pentru program în weekend. Se ofera: - Training; - Contract de munca si concediu legal; - Salariu fix si bonus de performanta; Magazinul este deschis zilnic intre orele 7-22. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numărul de telefon . VA ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA!
-
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Europei, Nr. 19. Sat Drambar (Zona Industriala), Com. Ciugud. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Vrei un loc de munca aproape de casa? Daca locuiesti in sectorul 4 sau 5 esti o persoana norocoasa! . Cerinte: - Studii medii finalizate; - Cunostinte operare PC; - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Persoana prietenoasa si dornica de a veni in intampinarea clientilor; - Atitudine pozitiva; - Profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu. Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de schimb valutar; - Verifica autenticitatea tuturor bancnotelor; - Tine evidenta primara a documentelor din punctul de lucru; - Verifica monetarul; Daca aveti experienta in casierie, constituie un avantaj. Conditii de munca foarte bune; Siguranta locului de munca; Program: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00;
-
Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;
-
angajam lucrator comercial magazin shop&go zona piata sudului. lucru in schimburi bonuri de masa salariu motivant
-
Angajam LUCRATOR COMERCIAL pentru magazin BRUTARIE, in Sector 2 Bucuresti, Str. Popa Nan, nr.3A (IN zona Foisor de Foc). Detalii la tel.:
-
Spalatorie si curatatorie haine din zona Piata Delfinului si Palady, angajeaza personal pentru receptie la punctul de colctare din Pallady. Veti gasi un mediu de lucru in care puteti invata si va puteti dezvolta, si un colectiv dornic sa primeasca noi colegi, si pe al carui sprijin va puteti baza. Cautam persoana serioasa, muncitoare, cu spirit de atentie si dispusa sa invete.Angajam si persoane iesite la pensie. Programul este de L-V : 9:00-19:00 S: 9:00 14:00 Salariu este de 3.200 ron daca se lucreaza 4 sambete pe luna sau 3.000 ron daca se lucreaza 2 sambete pe luna.
-
Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!
-
Candidatul Ideal Cautam persoane serioase, cu experienta in vanzare produse gourmet pentru magazinele Zimbria minim 2 ani- experienta in Italia constituie un avantaj. Ce alte calitati: - Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii. - Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil a. - Sa fii dispus a sa inveti - Sa fii o persoana organizata. - Sa fii atent a la detalii. - Cunostinte minime casa marcat, pos -Abordare responsabilă a muncii; -Initiativa si implicare Descrierea jobului Ce vei face: Vei aproviziona zilnic vitrinele si vei aranja specialitatile din carne si branzeturi Vei consilia si vei asista clientii in alegerea produselor potrivite Vei prezenta si promova produsele in mod atragator Vei avea in vederea atingerea obiectivelor de vanzari Vei gestiona stocurile din magazin si vei participa la inventare Vei fi responsabila pentru asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Progam de lucru in ture Pachet salarial: -salariul 3500 ron net -decont transport. -bonuri de masa -marire salariala concediu pe trepte+bonusuri de senioritate -prima craciun paste in functie de realizari Descrierea companiei Verdesi&Co SRL sub brandul Zimbria este un producător local de specialități din carne și branzeturi (laborator produse tradiționale și gourmet manufacturate fără aditivi alimentari) Atelierul nostru produce specialitati din carne de porc mangalita, curcan si pui pe care le comercializam în magazine proprii alături de specialități italienesti și bacanie atestata traditional și gourmet atent selectata Produsele noastre sunt apreciate la nivel internațional și dorim sa avem în echipa noastră oameni care apreciază gustul premium și calitatea desavarsita
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Cautam casier/lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Punct de lucru Parklake Shopping Center. Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Spor de sarbatoare legala daca este cazul. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Patiserie -cofetarie e lux situata in zona Dorobanti anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 Detalii telefonic NU se poate raspunde mesaje O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie domeniu vanzare patiserie-cofetarie . Detalii doar telefonic !
-
Suntem in cautare de colegi Lucratori Comerciali pentru locatiile ChilipirShop Obor si Chilipir Shop Crangasi Programul de lucru este in ture de 2 zile lucratoare cu 2 zile libere. Actititate consta in : Aprovizionarea, ordonarea și aranjarea mărfurilor pe rafturi, expunerea marfurilor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Postarea pozelor produselor dîn stoc pe pagina de Facebook a magazinului Salariu net (in mana) 2850 RON Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people